Laten we dat maar niet doen. In de hogere lagen is de onzekerheid op een baan een stuk groter.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:04 schreef peter2671 het volgende:
[..]
Wat dacht je om gewoon eens langs te komen..al dan niet met een bordje shoarma, en het ze daar eens uit te leggen.
Wellicht word je wel gepromoveerd
Dank je wel.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:05 schreef peter2671 het volgende:
[..]
Ik doe er helemaal niks meer aan.
Alsnog gefeliciteerd met je vriendin
Nee niet om een bord shoarmaquote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:41 schreef peter2671 het volgende:
Erwin: gefeliciteerd![]()
![]()
@dud0r: om een bordje shoarma!?!?
Ligt eraan wanneer het contract afloopt. Die van mij loopt in september al af. Krijg begin augustus pas te horen of het verlengt wordt.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:51 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
In november wordt het spannend voor de TC's, heb ik van horen en zeggen.
dat kan nog wel even duren want ik zit al op aflevering van een aangetekende te wachten die 30 juni 2012 aan moest komen,men wil me alleen afschepen met 5 tientjes,en de schade is even meer.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:17 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Aha okay toch bedankt voor je reactie![]()
PostNL is nu bezig met het onderzoek en Vodafone stuurt pas een nieuw toestel als PostNL bevestigt dat het pakket echt weg is. Misschien vinden ze hem nog maar ik denk het niet.
er is werk zat alleen willen veel mensen niet werken onder een bepaald bedrag(ivm bww die je zo even krijgt 14 mik etc)dat moeten ze helemaal afschaffen dan gaan ze wel.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ligt eraan wanneer het contract afloopt. Die van mij loopt in september al af. Krijg begin augustus pas te horen of het verlengt wordt.
Het kan natuurlijk zijn dat het gebied waar jij zit dat dit anders is(samenvoegen van vbg'en bijvoorbeeld)
Aan de andere kant weet ik dat de vacature voor tc open staat(bij ons in de area) dus ik maak me niet zo heel erg zorgen erover. Zeker niet omdat ze tevreden zijn over mijn werk.
En mocht ik geen nieuw contract krijgen zoek ik wat anders. Werkeloos zijn zuigt maar ik ben gelukkig nog wat jonger en kan dus wat makkelijker aan het werk komen dan iemand van achter in de 50.
een noodscenario is er nooit,verder is heel de dag verziekt van iedereen, er is meer dan de post(een eigen leven hebben de mensen ook nog)quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:53 schreef Timmos het volgende:
Hier was het gisteren echt D R A M A.. De vrachtwagen met post had net binnen of net buiten Rotterdam pech gekregen.. Zou eerst een uur vertraging hebben, maar werd 3 uur ofzo.. Om 10 uur konden we beginnen met ingooien.. Als laatste van het gebouw liep ik naar buiten
..
Beter!quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:21 schreef superkimmi het volgende:
ik was gelukkig net binnen toen het begon te regenen
met een pet op lopenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:01 schreef ophaling10 het volgende:
ook spannend:
https://mijnpostnl.mijnpo(...)000postnlpetten.aspx
ik zou eerst die jurken eens gaan aanpakken,zeker met de komende 30 gr
en terecht. Na iedere werkdag moet het shirt in de was, anders is het niet te doenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:04 schreef ophaling10 het volgende:
de teller staat momenteel op 410:
https://mijnpostnl.mijnpo(...)htenoverkleding.aspx
die binnenjas zit niet lekker vind ik, daarom gebruik ik de buitenjas als ik 's ochtends naar het sorteercentrum ga.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:30 schreef Atmosphere82 het volgende:
Wat een treurigheid... Ik vind die polo's alleen wat nut hebben in de winter tot nu toe, evenals die wat geribbelde oranje- en zwartkleurige jas. Die andere doe ik niet eens aan, wat een onaangenaam ding!
zit in de wegquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |