Apart....het is natuurlijk moeilijk te beschrijven.....quote:Op vrijdag 14 juni 2013 07:03 schreef peter2671 het volgende:
Mogguh
Er heerst een raar sfeertje bij ons op de werkvloer...en dan heb ik het over het hele VBL.
Er staat iets op springen ofzo...ik weet het niet.
Maar dat er iets aan de hand is of staat te gebeuren is op zeker...
Eerlijkheid word de grond ingedrukt.Vertrouwen in de bond word steeds meer en meer opgezegd.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 07:20 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Apart....het is natuurlijk moeilijk te beschrijven.....
Toen ik vroeger bij een ander bedrijf werkte, hing er die sfeer ook....maar we hadden net een nieuwe baas, en niemand durfde eerlijk te zijn, we liepen op eischalen. Tot ineens de bom barstte bij iemand :|
Ik vier mijn verjaardag morgen bij jou?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 06:29 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Jep, de zon kwam mooi op
Maar nu maar het huis alvast een beetje aan kant maken voor morgen....drukdrukdruk.....
Maar eerst ff thee en de krant lezen
Het is natuurlijk allemaal nieuw daar dus er zullen best wel wat spanningen spelen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 07:03 schreef peter2671 het volgende:
Mogguh
Er heerst een raar sfeertje bij ons op de werkvloer...en dan heb ik het over het hele VBL.
Er staat iets op springen ofzo...ik weet het niet.
Maar dat er iets aan de hand is of staat te gebeuren is op zeker...
Op vrijdag 14 juni 2013 07:30 schreef dud0r het volgende:
Morgen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:01 schreef gridjuh het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 14 juni 2013 07:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik vier mijn verjaardag morgen bij jou?
Is goed hoor kom maar(ik weet dat je toch niet langs komt)
Wanneer ben jij jarig?
Lijkt mij ook.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 07:44 schreef dud0r het volgende:
Hebben ze dan echt niks geleverd van het CVL(Utrecht) fiasco? Daar mocht de radio ook niet aan.
Totdat ze merkte dat de productiviteit omhoog ging als de radio aan stond.
Want staat de radio niet aan dan gaan mensen praten en (de meeste) werken minder snel als ze praten dan als ze niet praten.
Dus hup die radio aan daar. Stom gelul. Wij zetten hier op de daldag(alleen maar oude vtw's die er dan zijn) meestal ouwe lullen muziek op.
Sfeer wordt gelijk beter.
Al had je mijn adres.....dan kwam je nog nietquote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Morgen.
Ik weet niet waar je woont dus dan is langskomen erg lastig.
Je kan natuurlijk altijd dit topic als referentie gebruiken en ze op mijn post wijzenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:14 schreef peter2671 het volgende:
[..]
Lijkt mij ook.
De radio heeft hier de eerste week aangestaan. Waarom die uit is gegaan wordt niet gezegd
Je onderschat mequote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:17 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Al had je mijn adres.....dan kwam je nog niet
Maar alvast gefeliciteerd....ik ben dinsdag pas jarig
Morgen, Zondag, Dinsdag......en vorige week zaterdag ook al......quote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk altijd dit topic als referentie gebruiken en ze op mijn post wijzen
Misschien gaan ze dan luisteren.
[..]
Je onderschat me
Maar veel plezier morgen(ik neem aan dat je het morgen viert).
Heb je een pm gestuurdquote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:42 schreef dud0r het volgende:
Dan vier je het meer dan ik.
Ik doe er helemaal niks aan. M'n vriendin gaat van alles bakken en koken want dat vindt ze leuk en daar houdt het mee op.
Enige wat we nog gaan doen is voor vrienden vieren en dan gaan we uit eten en betalen wij een gedeelte.
Mijn vriendin is anderhalve week geleden jarig geweest en dan is het handiger om het samen te vieren.
Wat dacht je om gewoon eens langs te komen..al dan niet met een bordje shoarma, en het ze daar eens uit te leggen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk altijd dit topic als referentie gebruiken en ze op mijn post wijzen
Misschien gaan ze dan luisteren.
Ik doe er helemaal niks meer aan.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:42 schreef dud0r het volgende:
Dan vier je het meer dan ik.
Ik doe er helemaal niks aan. M'n vriendin gaat van alles bakken en koken want dat vindt ze leuk en daar houdt het mee op.
Enige wat we nog gaan doen is voor vrienden vieren en dan gaan we uit eten en betalen wij een gedeelte.
Mijn vriendin is anderhalve week geleden jarig geweest en dan is het handiger om het samen te vieren.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:48 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Heb je een pm gestuurd
Morgen vieren wij het voor vrienden, maar aangezien er 2 vriendinnen binnen nu en 2/3 weken jarig zijn vieren we het samen bij ons(aangezien die andere 2 andere nog thuis wonen)
Zondag voor de familie....met bbq bij ons...
En Dinsdag komt mijn moeder langs en neemt ze me mee naar high tea
Beterschapquote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:58 schreef Tietmans het volgende:
Zo, heeel de avond lopen hoesten. Erg fijn dit.
Ik doe ook nooit iets aan mijn verjaardag. Helaas doen andere mensen meestal wel wat aan míjn verjaardagquote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:05 schreef peter2671 het volgende:
[..]
Ik doe er helemaal niks meer aan.
Alsnog gefeliciteerd met je vriendin
Aha okay toch bedankt voor je reactiequote:Op donderdag 13 juni 2013 11:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
het probleem is dat wij van pakketten eigenlijk weinig weten. Degenen die hier zitten komen eigenlijk alleen met briefpost en pakjes die door de brievenbus passen in aanraking, meer niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |