Ja, en dat sloeg volledig om in die irritante regen...!quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:07 schreef superkimmi het volgende:
het is inderdaad ook gewenning. Ik ben letterlijk begonnen bij de post met de kerst. Liep met iemand mee die zich ook nog eens geroepen voelde om anderen te gaan helpen. Eerste dag dus 9 uur gewerkt (ook nog 3 uur voorgesorteerd toen) Totaal gesloopt. haha
Maar nu is t een eitje.
Vandaag was het trouwens wel afschuwelijk benauwd zweetweer
Als ik het zo lees gaat het om een pakket chauffeur.quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:35 schreef ophaling10 het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)r_stalkt_meisje.html
waar gaat je voorkeur naar uit en heb je naast de post ook andere werkzaamheden?quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:37 schreef michael1986 het volgende:
Sry voor dit lang verhaaltje maar wilde het ff kwijt. Ben in juli 2009 begonnen bij de post. Eerst een contract als tijdelijke hulpkracht. Die liep tot september 2009. Toen is hij 3 maanden verlengt. In december 2009 kreeg ik er een zaterdagbesteller contract. Die liep tot januari 2011. Op februari 2011 kreeg ik een zaterdagbesteller contract voor onbepaalde tijd. In de tussentijd heb ik ook nog een contract gehad voor bepaalde tijd als Postbode 2. Die liep van oktober 2010 tot juni 2011. En juni 2012 heb ik een contract gehad als postbezorger die nu een jaar later afloopt. Ik werk dus altijd binnen en buiten, bijna altijd 6 dagen in de week. Rond de 30 uur, vroeger zelfs 40+. Nu werd ik vandaag aangesproken door mijn tc en die vertelde dat ik een keuze heb. Of mijn zaterdagcontract aanhouden en dus alleen maar op zaterdag mogen komen, of mijn postbezorger contract omzetten in onbepaalde tijd en alleen maar buiten fietsen en geen wijken meer mogen zetten. Mijn zaterdagscontract is 8 uur en postbezorgerscontract is 20. Wat zouden jullie doen? Heb het altijd leuk werk gevonden omdat je binnen en buiten werkt.
Voorkeur gaat eigenlijk gewoon uit zoals ik het altijd gedaan heb. Binnen en buiten, 20 uur buiten is ook te weinig. Heb naast de post niets, zit vaak tussen de 30 en 40 uur dus er is zat werk. Maar ze zeggen dat ze nu geen 2 contracten meer naast elkaar kunnen geven omdat het niet meer mag. Weet niet of er regels zijn verandert. Misschien iemand die er meer vanaf weet?quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
waar gaat je voorkeur naar uit en heb je naast de post ook andere werkzaamheden?
Volgens mij mocht dat 2 contracten naast elkaar eigenlijk sowieso al niet, behalve voor bepaalde korte periodes (zoals rond kerst), want anders zou je immers eigenlijk gewoon postbode zijn. Ze lieten het eerst echter wel gewoon toe, maar ik weet dat er op diverse kantoren mensen anoniem hebben geklaagd bij de bond middels een brief, over dat er wel gezeur was dat er niet genoeg werk zou zijn voor postbodes, maar dat ze ondertussen wel andere mensen met veel kleinere contracten zoveel uren laten maken en dat ze andere mensen min of meer exact het werk laten doen wat eigenlijk voor postbodes bestemd isquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:14 schreef michael1986 het volgende:
[..]
Voorkeur gaat eigenlijk gewoon uit zoals ik het altijd gedaan heb. Binnen en buiten, 20 uur buiten is ook te weinig. Heb naast de post niets, zit vaak tussen de 30 en 40 uur dus er is zat werk. Maar ze zeggen dat ze nu geen 2 contracten meer naast elkaar kunnen geven omdat het niet meer mag. Weet niet of er regels zijn verandert. Misschien iemand die er meer vanaf weet?
Een andere vraag is natuurlijk of ze je als je voor het zdw-contract zou kiezen, je echt strikt aan die 8 uur gaan houden. Bij ons zijn er zat zdw's die ook regelmatig doordeweeks worden ingezet (ook op piekdagen), en die halen dan ook wel een uurtje of 20 (minstens) per week.quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:37 schreef michael1986 het volgende:
Sry voor dit lang verhaaltje maar wilde het ff kwijt. Ben in juli 2009 begonnen bij de post. Eerst een contract als tijdelijke hulpkracht. Die liep tot september 2009. Toen is hij 3 maanden verlengt. In december 2009 kreeg ik er een zaterdagbesteller contract. Die liep tot januari 2011. Op februari 2011 kreeg ik een zaterdagbesteller contract voor onbepaalde tijd. In de tussentijd heb ik ook nog een contract gehad voor bepaalde tijd als Postbode 2. Die liep van oktober 2010 tot juni 2011. En juni 2012 heb ik een contract gehad als postbezorger die nu een jaar later afloopt. Ik werk dus altijd binnen en buiten, bijna altijd 6 dagen in de week. Rond de 30 uur, vroeger zelfs 40+. Nu werd ik vandaag aangesproken door mijn tc en die vertelde dat ik een keuze heb. Of mijn zaterdagcontract aanhouden en dus alleen maar op zaterdag mogen komen, of mijn postbezorger contract omzetten in onbepaalde tijd en alleen maar buiten fietsen en geen wijken meer mogen zetten. Mijn zaterdagscontract is 8 uur en postbezorgerscontract is 20. Wat zouden jullie doen? Heb het altijd leuk werk gevonden omdat je binnen en buiten werkt.
ik denk dat je max 15 uur kan krijgen daar willen ze naar toe(met de tijd die 3daagse bezorging)quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:14 schreef michael1986 het volgende:
[..]
Voorkeur gaat eigenlijk gewoon uit zoals ik het altijd gedaan heb. Binnen en buiten, 20 uur buiten is ook te weinig. Heb naast de post niets, zit vaak tussen de 30 en 40 uur dus er is zat werk. Maar ze zeggen dat ze nu geen 2 contracten meer naast elkaar kunnen geven omdat het niet meer mag. Weet niet of er regels zijn verandert. Misschien iemand die er meer vanaf weet?
Kan me nauwelijks voorstellen dat je daadwerkelijk een contract van 20 uur zal krijgen als postbezorger. De maandag is er binnenkort af, dus dan zou je op de overige dagen minstens 4 uur per dag moeten bezorgen. Op een daldag lijkt me dat toch vrij moeilijk, zeker aangezien de andere postbodes/postbezorgers ook nog gewoon aan hun uren moeten komen. En ik meen me ook te herinneren dat postbezorgerscontracten nog maximaal 15 uur mogen zijn.quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:37 schreef michael1986 het volgende:
Mijn zaterdagscontract is 8 uur en postbezorgerscontract is 20. Wat zouden jullie doen? Heb het altijd leuk werk gevonden omdat je binnen en buiten werkt.
Het lijkt meer op "meisje stalkt postnlbezorger" als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:35 schreef ophaling10 het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)r_stalkt_meisje.html
Ik loop regelmatig 4 tot 5 uur op de daldagen (meestal 3/4 wijken). Best te doen, hoor!quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:41 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Kan me nauwelijks voorstellen dat je daadwerkelijk een contract van 20 uur zal krijgen als postbezorger. De maandag is er binnenkort af, dus dan zou je op de overige dagen minstens 4 uur per dag moeten bezorgen. Op een daldag lijkt me dat toch vrij moeilijk,
Volgens mijn teamcoach is het maximum voor een postbezorger 16 uur per week.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:41 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Kan me nauwelijks voorstellen dat je daadwerkelijk een contract van 20 uur zal krijgen als postbezorger. De maandag is er binnenkort af, dus dan zou je op de overige dagen minstens 4 uur per dag moeten bezorgen. Op een daldag lijkt me dat toch vrij moeilijk, zeker aangezien de andere postbodes/postbezorgers ook nog gewoon aan hun uren moeten komen. En ik meen me ook te herinneren dat postbezorgerscontracten nog maximaal 15 uur mogen zijn.
Sorry, soort postfatale depressie.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mist er ergens een post tussen of ben je nu at random in het rond aan het praten? 0_o
Jep, de zon kwam mooi opquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |