Nee, dat vind ik echt te wit. Ik wil gewoon goudblond zeg maar. Ik kan alleen even geen voorbeelden vinden op internet, dan kom ik alleen meiden in ondergoed tegen of juist meiden die vaag kijken of er vaag uitzienquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:05 schreef nodig het volgende:
[..]
Blonderen prima maar toch niet zo erg?
[ afbeelding ]
wat?quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:14 schreef xcachet het volgende:
Valt wel op hoor. Toto is stil en die nieuwe praat. En als toto praat is die nieuwe stil
Oh dat zijn toch juist leuke foto'squote:Op woensdag 5 juni 2013 19:15 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik echt te wit. Ik wil gewoon goudblond zeg maar. Ik kan alleen even geen voorbeelden vinden op internet, dan kom ik alleen meiden in ondergoed tegen of juist meiden die vaag kijken of er vaag uitzien.
Oh. Zou kunnen ja.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, het is geen aft.Dat zit niet op je tong. Ik denk dat het een ontstoken smaakpapil is.
Het maakt niet uit wat ik eet, ik heb ze ook weleens.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat krijg je toch als je te weinig vitamines binnen krijgt?
Of hebben mensen mij weet wat wijs gemaakt?
Juist...quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:19 schreef xcachet het volgende:
Omdat jij er niet meer was toen er een kloon werd gemaakt
Dat kan ze helemaal niet.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:19 schreef nodig het volgende:
LB haal de IP scanner is over xpressie en toto heen
Rezzie wil je pijpen?quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:20 schreef Rezania het volgende:
Jullie denken echt dat mods veel macht hebben hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |