Inderdaad jaquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:58 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, wat een zielig ventje.
Lekker kinderachtig, iemand afkraken nadat ze je heeft afgewezen.
Ik luister hardstyle, wat rond de 150bpm ligt. Hardcore, waar het hakken bij hoort, ligt rond de 180bpm.quote:
Oh, zo.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
had ik ook niet, wel een foto van ''mezelf'' gepost
Het verbaast me niet dat dat soort figuren nog maagd zijn. Net of spelen ze een spelletje ofzoquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:58 schreef nodig het volgende:
[..]
Inderdaad jaDaarvoor alleen maar slijmen bij haar en dat andere meisje wegsturen zodat hij alleen met haar kon zitten
ttototototototototottotoquote:
Nee, dat kan niet. Dat betekent dat ik erin getrapt benquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:00 schreef xcachet het volgende:
Dit is toto gewoon. Zo slim is hij wel om ons te trollen
Ja en nu is expressie weg en is Toto er weer haha!quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:00 schreef xcachet het volgende:
Dit is toto gewoon. Zo slim is hij wel om ons te trollen
Nouja bij de meeste verbaas ik me er niet over het feit dat ze maagd zijnquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:00 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Het verbaast me niet dat dat soort figuren nog maagd zijn. Net of spelen ze een spelletje ofzo.
Morgen eerste 8 uur vrijquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:02 schreef Rezania het volgende:
Morgen maar 5 en een half uur school, in plaats van de normale 6 en een half uur. Jeej.
Ik heb dat programma verder niet gezien en ben het ook niet van plan, maar zou het niet kunnen dat ze zich als een slet voordoet om te verhullen hoe onzeker ze eigenlijk is?quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:01 schreef nodig het volgende:
[..]
Nouja bij de meeste verbaas ik me er niet over het feit dat ze maagd zijn![]()
Behalve bij die blonde van 20 want dat is gewoon een slet
Best wel knap hoorquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:57 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Waren zij ook alleen maar lief maar best lelijk of waren ze ook wel knap
Wat voor werk doe je?quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:03 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik ook.
Niet van het werk maar dat is een ander verhaal.
zomervakantiequote:Op woensdag 5 juni 2013 19:03 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik ook.
Niet van het werk maar dat is een ander verhaal.
quote:''i dont if u or your homie that makes beatz but yall should watch this 4 real!! its fresh.''
Ja, geloof dat ze zo heten. Ik dacht aan eelt, wtf.quote:
Daar lijkt het idd wel op. Ze zei ook dat ze bang was dat jongens haar buikje zien ofzo. Ik vind haar maar vaag, gaat ze een beetje een pruik opzetten om te kijken of ze daarvan anders wordquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:02 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik heb dat programma verder niet gezien en ben het ook niet van plan, maar zou het niet kunnen dat ze zich als een slet voordoet om te verhullen hoe onzeker ze eigenlijk is?
Wat een slecht Engels..quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik krijg echt geweldige berichten op youtube
[..]
Blonderen prima maar toch niet zo erg?quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:03 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik wil mijn haar nog wel een keer laten blonderen.
Wat een hoer.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:05 schreef nodig het volgende:
[..]
Blonderen prima maar toch niet zo erg?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |