Ja inderdaadquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:48 schreef nodig het volgende:
Conclusie van zo'n jongen uit ik heb het nog nooit gedaan: ''Mijn avond is weer mislukt vrouwen stellen gewoon te hoge eisen het is altijd wat me ze''
dat programma is zoooo leukquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:48 schreef nodig het volgende:
Conclusie van zo'n jongen uit ik heb het nog nooit gedaan: ''Mijn avond is weer mislukt vrouwen stellen gewoon te hoge eisen het is altijd wat me ze''
Of se wille een boeh'r, 't is nooit goet me se.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:48 schreef nodig het volgende:
Nee ik weet niet hoe dat moetquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:49 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Heb je geen leuk plaatje kunnen vinden of weet je niet hoe dat moet.
Ooh ooh ooh wat is dit toch erg, derna noemt die het meisje waarmee die graag ''een avondje uit wou'' die hem afwees sletterig omdat ze vertelde dat ze gister nog sex hadquote:
Je bent wel zelfverzekerd, dat is wel goed!quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:50 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Nou dat ben ik wel pfoeh, maar je hebt me nog niet gezien dan denk je wel anders
hoezoquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:50 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Nou dat ben ik wel pfoeh, maar je hebt me nog niet gezien dan denk je wel anders
Heb je een mooie gezichtsxPressie?quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:50 schreef xPressie het volgende:
[..]
Je bent wel zelfverzekerd, dat is wel goed!
Ik heb wel een normaal gezicht maar of ik mooi ben weet ik niet.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:51 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Heb je een mooie gezichtsxPressie?
Maar het is ook belangrijk dat je wel lief bentquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:51 schreef xPressie het volgende:
[..]
Ik heb wel een normaal gezicht maar of ik mooi ben weet ik niet.
Dat ben ik wel hopelijk!quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:52 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Maar het is ook belangrijk dat je wel lief bent
Hij is de kneus die allemaal vage dingen gaat doorgraven over het seksleven van zijn dates.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:52 schreef nodig het volgende:
En dan zegt die dat ze op kunnen rotten en voor hun 10 anderenwat een giller deze.
Volgens mij is er echt wat mis met die figuurquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:52 schreef nodig het volgende:
En dan zegt die dat ze op kunnen rotten en voor hun 10 anderenwat een giller deze.
quote:We knew the world would not be the same. Few people laughed, few people cried, most people were silent. I remembered the line from the Hindu scripture, the Bhagavad-Gita. Vishnu is trying to persuade the Prince that he should do his duty and to impress him takes on his multi-armed form and says, "Now I am become Death, the destroyer of worlds." I suppose we all thought that, one way or another.
Nieuwe users met een UI vallen juist gelijk door de mand, die zijn namelijk zeldzaam.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
toto, als je wil klonen, doen dan even een foto van het internet plukken zoals ik deed met iheartlondon
quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
toto, als je wil klonen, doen dan even een foto van het internet plukken zoals ik deed met iheartlondon
quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
okequote:
en niet precies hetzelfde typenquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
HAKKEEUUHHquote:
Inderdaadquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:53 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Hij is de kneus die allemaal vage dingen gaat doorgraven over het seksleven van zijn dates.
Naja hij noemde haar sletterig nadat die ''slet'' (wat ze helemaal niet was, leuk meisjequote:Op woensdag 5 juni 2013 18:53 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Volgens mij is er echt wat mis met die figuur.
Ik zou het ook niet pikken als iemand mij een slet noemt, geen wonder dat 'ie het nog nooit gedaan heeft. Hij zal wel vaker zo lomp uit de hoek komen.
bijna dan?quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is een ander genre.
Oh, wat een zielig ventjequote:Op woensdag 5 juni 2013 18:57 schreef nodig het volgende:
[..]
Naja hij noemde haar sletterig nadat die ''slet'' (wat ze helemaal niet was, leuk meisje) hem had afgewezen
had ik ook niet, wel een foto van ''mezelf'' gepostquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nieuwe users met een UI vallen juist gelijk door de mand, die zijn namelijk zeldzaam.
Inderdaad jaquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:58 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, wat een zielig ventje.
Lekker kinderachtig, iemand afkraken nadat ze je heeft afgewezen.
Ik luister hardstyle, wat rond de 150bpm ligt. Hardcore, waar het hakken bij hoort, ligt rond de 180bpm.quote:
Oh, zo.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
had ik ook niet, wel een foto van ''mezelf'' gepost
Het verbaast me niet dat dat soort figuren nog maagd zijn. Net of spelen ze een spelletje ofzoquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:58 schreef nodig het volgende:
[..]
Inderdaad jaDaarvoor alleen maar slijmen bij haar en dat andere meisje wegsturen zodat hij alleen met haar kon zitten
ttototototototototottotoquote:
Nee, dat kan niet. Dat betekent dat ik erin getrapt benquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:00 schreef xcachet het volgende:
Dit is toto gewoon. Zo slim is hij wel om ons te trollen
Ja en nu is expressie weg en is Toto er weer haha!quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:00 schreef xcachet het volgende:
Dit is toto gewoon. Zo slim is hij wel om ons te trollen
Nouja bij de meeste verbaas ik me er niet over het feit dat ze maagd zijnquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:00 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Het verbaast me niet dat dat soort figuren nog maagd zijn. Net of spelen ze een spelletje ofzo.
Morgen eerste 8 uur vrijquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:02 schreef Rezania het volgende:
Morgen maar 5 en een half uur school, in plaats van de normale 6 en een half uur. Jeej.
Ik heb dat programma verder niet gezien en ben het ook niet van plan, maar zou het niet kunnen dat ze zich als een slet voordoet om te verhullen hoe onzeker ze eigenlijk is?quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:01 schreef nodig het volgende:
[..]
Nouja bij de meeste verbaas ik me er niet over het feit dat ze maagd zijn![]()
Behalve bij die blonde van 20 want dat is gewoon een slet
Best wel knap hoorquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:57 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Waren zij ook alleen maar lief maar best lelijk of waren ze ook wel knap
Wat voor werk doe je?quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:03 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik ook.
Niet van het werk maar dat is een ander verhaal.
zomervakantiequote:Op woensdag 5 juni 2013 19:03 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik ook.
Niet van het werk maar dat is een ander verhaal.
quote:''i dont if u or your homie that makes beatz but yall should watch this 4 real!! its fresh.''
Ja, geloof dat ze zo heten. Ik dacht aan eelt, wtf.quote:
Daar lijkt het idd wel op. Ze zei ook dat ze bang was dat jongens haar buikje zien ofzo. Ik vind haar maar vaag, gaat ze een beetje een pruik opzetten om te kijken of ze daarvan anders wordquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:02 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik heb dat programma verder niet gezien en ben het ook niet van plan, maar zou het niet kunnen dat ze zich als een slet voordoet om te verhullen hoe onzeker ze eigenlijk is?
Wat een slecht Engels..quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik krijg echt geweldige berichten op youtube
[..]
Blonderen prima maar toch niet zo erg?quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:03 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik wil mijn haar nog wel een keer laten blonderen.
Wat een hoer.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:05 schreef nodig het volgende:
[..]
Blonderen prima maar toch niet zo erg?
[ afbeelding ]
quote:
SPOILER: Cadeautje voor jou.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:07 schreef Rezania het volgende:
[..]Rot nou eens op met dat aids ding van je.SPOILER: Cadeautje voor jou.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:07 schreef Rezania het volgende:
[..]hartvormigSPOILER: Cadeautje voor jou.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Leuk! Ik doe afwasquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:07 schreef nodig het volgende:
[..]
Nee dat doe ik nietGewoon beetje in de keuken helpen enzo
Ik heb helemaal geen aids.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:07 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Rot nou eens op met dat aids ding van je.
En lekker zacht.quote:
Oh, nice.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:07 schreef nodig het volgende:
[..]
Nee dat doe ik nietGewoon beetje in de keuken helpen enzo
Ja, vooral lekker eten en zoquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:08 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ookMaar de helft van de tijd ben je toch wat anders aan het doen
Ja, dat is echt irritant. En pijnlijkquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, geloof dat ze zo heten. Ik dacht aan eelt, wtf.Maar goed, ze zijn dus schijtirritant.
http://www.e-gezondheid.b(...)j-homo-s/actueel/663quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen aids.Wat zijn dat voor steroetypische vooroordelen die jij over homo's hebt?
Oh, ik ben ook wel bang dat jongens mijn buikje zien hoor, maar daarom sport ikquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:04 schreef nodig het volgende:
[..]
Daar lijkt het idd wel op. Ze zei ook dat ze bang was dat jongens haar buikje zien ofzo. Ik vind haar maar vaag, gaat ze een beetje een pruik opzetten om te kijken of ze daarvan anders word
Nee, het is geen aft.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:09 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, dat is echt irritant. En pijnlijk.
Belgische site.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:10 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
http://www.e-gezondheid.b(...)j-homo-s/actueel/663
Google bracht mij er heen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Belgische site.Ik luister nog eerder naar Urkers, grgr.
Goedzoquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:10 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, ik ben ook wel bang dat jongens mijn buikje zien hoor, maar daarom sport ik.
Ze klinkt als een vaag persoon in ieder geval.
Dat krijg je toch als je te weinig vitamines binnen krijgt?quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, het is geen aft.Dat zit niet op je tong. Ik denk dat het een ontstoken smaakpapil is.
Klopt geloof ik wel hoorquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat krijg je toch als je te weinig vitamines binnen krijgt?
Of hebben mensen mij weet wat wijs gemaakt?
Denk dat dat een fabeltje is.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Niemand beweerde dat trouwens hierquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:12 schreef Rezania het volgende:
Maar het is wel waar, homo's hebben relatief gezien vaker HIV dan hetero's. Maar dat betekent nog niet dat iedere homo het automatisch heeft.
Ikquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Denk dat dat een fabeltje is.Ik eet namelijk voldoende fruit en zo.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
EN TOCH VAL IK HET AAN! DEAL WITH IT!
Nee, dat vind ik echt te wit. Ik wil gewoon goudblond zeg maar. Ik kan alleen even geen voorbeelden vinden op internet, dan kom ik alleen meiden in ondergoed tegen of juist meiden die vaag kijken of er vaag uitzienquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:05 schreef nodig het volgende:
[..]
Blonderen prima maar toch niet zo erg?
[ afbeelding ]
wat?quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:14 schreef xcachet het volgende:
Valt wel op hoor. Toto is stil en die nieuwe praat. En als toto praat is die nieuwe stil
Oh dat zijn toch juist leuke foto'squote:Op woensdag 5 juni 2013 19:15 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik echt te wit. Ik wil gewoon goudblond zeg maar. Ik kan alleen even geen voorbeelden vinden op internet, dan kom ik alleen meiden in ondergoed tegen of juist meiden die vaag kijken of er vaag uitzien.
Oh. Zou kunnen ja.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, het is geen aft.Dat zit niet op je tong. Ik denk dat het een ontstoken smaakpapil is.
Het maakt niet uit wat ik eet, ik heb ze ook weleens.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Juist...quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:19 schreef xcachet het volgende:
Omdat jij er niet meer was toen er een kloon werd gemaakt
Dat kan ze helemaal niet.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:19 schreef nodig het volgende:
LB haal de IP scanner is over xpressie en toto heen
Rezzie wil je pijpen?quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:20 schreef Rezania het volgende:
Jullie denken echt dat mods veel macht hebben hè?
Ja ze heersen over FOK!quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:20 schreef Rezania het volgende:
Jullie denken echt dat mods veel macht hebben hè?
Een FA, maar die gaat dan echt niet zeggen van wie die kloon is.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wie wel? Ik wil weten wie hier zit te trollen
Ha, lol! Je kan ze beter als stadswachter zien.quote:
Whahaha, zo grappig en origineel! Whihihi, XD XD XD! EINZ!quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:22 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze zijn ook wel tof.
Ik krijg altijd heel noten van zequote:Op woensdag 5 juni 2013 19:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ha, lol! Je kan ze beter als stadswachter zien.
Kapot plaatje.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:24 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik krijg altijd heel noten van ze![]()
[ afbeelding ]
hallo ik ben een poes dag vriendenquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:25 schreef zwerty het volgende:
vinden jullie mijn ontdekking niet erg verdacht
Terechte klacht. Laten we snel weer naar hoog niveau gaan.quote:
gaat rellen opleverenquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Terechte klacht. Laten we snel weer naar hoog niveau gaan.
Wat vindt jij van de individualisering in de huidige autochtone maatschappij ten opzichte van de verbroedering in sommige allochtone gemeenschappen?
oh god was jij het?quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:25 schreef zwerty het volgende:
vinden jullie mijn ontdekking niet erg verdacht
Correct!quote:
Ja toch.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Whahaha, zo grappig en origineel! Whihihi, XD XD XD! EINZ!
nu we weten dat het bestaat mogen we het geen god deeltje meer noemen hequote:Op woensdag 5 juni 2013 19:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Correct!
Wat vindt jij van het Higgs Boson?
wat lek je :Squote:
magnetronquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:34 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]magnetron lijkt zeker ook op vrachtwagenachteruitkijkspiegel
mijn kennisquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:36 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik deel jouw kennis met duh welold
je hebt dezelfde muzieksmaak als totoquote:
hoiquote:
Huh? Wat bedoel je?quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:37 schreef zwerty het volgende:
[..]
je hebt dezelfde muzieksmaak als toto
jullie passen een beetje bij elkaar
jaquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:38 schreef jordyqwerty het volgende:
krabs heb je seizoen 4 af van breaking bad? dat einde man, tering
jaquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:34 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]magnetron lijkt zeker ook op vrachtwagenachteruitkijkspiegel
Oh, ik heb toch nog iets gevonden. Zo wil ik hetquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:16 schreef nodig het volgende:
[..]
Oh dat zijn toch juist leuke foto's![]()
Grapjen
ik wacht op nieuwe afleveringenquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:39 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ja wtf man, moest het toch even laten bezinken
ben nu bij s5e3, jij?
hoiquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:40 schreef xPressie het volgende:
[..]
hoijou had ik al even gesproken via dm
langquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:40 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik wacht op nieuwe afleveringen
hoe lang duurt dat nog
weet je nog andere goede seriesquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:40 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik wacht op nieuwe afleveringen
hoe lang duurt dat nog
Prison breakquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:41 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
weet je nog andere goede series
gr gr
bansheequote:Op woensdag 5 juni 2013 19:41 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
gr gr
Flashpoint jaquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:41 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
gr gr
Wat vond je van prison break? Ik vond het een hele vette seriequote:Op woensdag 5 juni 2013 19:42 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
- Alles gezien
- Niet mijn ding
- Zal eens kijken
Wel leuk, op wat onmogelijke dingen na danquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:43 schreef nodig het volgende:
[..]
Wat vond je van prison break? Ik vond het een hele vette serie![]()
quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:43 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Wel leuk, op wat onmogelijke dingen na dan
mahone
ah okequote:Op woensdag 5 juni 2013 19:42 schreef xPressie het volgende:
[..]
Wel lekker, maar had niet zo'n honger!
En jouw eten?
ben je hacker?quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:45 schreef xPressie het volgende:
Ik zal me trouwens even een beetje voorstellen...
Ik ben dus Pressilla, ik woon in Buren (Gelderland), ik ben 16 jaar oud en mijn hobby's zijn shoppen, paardrijden en computeren
Ik ben net klaar met mijn vmbo examens en wacht dus op de uitslag.
Nog vragen? Ik hoor het graag.
ik fok paarden hihihaaaihihihaahihiquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:48 schreef nodig het volgende:
[..]
En wat zijn jouw hobby's nodig? ''Ja ik FOK!''
Kan je dat ook vliegend hihahoh ik wel hihahiahquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:48 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik fok paarden hihihaaaihihihaahihi
quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:48 schreef nodig het volgende:
[..]
Kan je dat ook vliegend hihahoh ik wel hihahiah
beetje raar hoor emielquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:48 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Viezerik!quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:48 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij 12 ofzo..quote:
The Fray <3quote:
Het was een grapje, joh!quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij 12 ofzo..
Als je paardrijd is het logisch dat er paarden worden gefokt toch?
I never knew i never knew that everything was falling troughquote:
through!quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:50 schreef nodig het volgende:
[..]
I never knew i never knew that everything was falling trough
Nee niet meer, paard verkocht tijdje terug.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:50 schreef xPressie het volgende:
[..]
Het was een grapje, joh!
Rijd jij ook paard?
Ik val op blond!quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:51 schreef nodig het volgende:
[..]
Zag ik zelf ook al ja![]()
Mijn fout!
Blond hé
100?quote:
ligt eraan wat voor tempoquote:
Aaaah! Wat jammer! Waarom dan?quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee niet meer, paard verkocht tijdje terug.
quote:
quote:
quote:
Ja ik dacht zelf tussen de 80 en 100quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:53 schreef DrNick het volgende:
[..]
12 uur per dag, 20 km/uur gemiddeld, 240 km.
quote:
Veel meer joh, dat heb je op 4 uur.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:54 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ja ik dacht zelf tussen de 80 en 100Moet ff plannen enzo
Ik ga op fietsVAKANTIE hequote:
Wat leuk! waar ga je heen??quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ga op fietsVAKANTIE hedus ik ga niet hard fietsen ofzo
Oh tofquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ga op fietsVAKANTIE hedus ik ga niet hard fietsen ofzo
Frieslandquote:
Leuke vakantiequote:Op woensdag 5 juni 2013 19:55 schreef supersof het volgende:
[..]
FrieslandVan maandag tot en met donderdag fietsen en onderweg op een camping
En vrijdag wadlopen en zaterdag met de trein naar huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |