quote:
SPOILER: Cadeautje voor jou.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:07 schreef Rezania het volgende:
[..]Rot nou eens op met dat aids ding van je.SPOILER: Cadeautje voor jou.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:07 schreef Rezania het volgende:
[..]hartvormigSPOILER: Cadeautje voor jou.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Leuk! Ik doe afwasquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:07 schreef nodig het volgende:
[..]
Nee dat doe ik nietGewoon beetje in de keuken helpen enzo
Ik heb helemaal geen aids.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:07 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Rot nou eens op met dat aids ding van je.
En lekker zacht.quote:
Oh, nice.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:07 schreef nodig het volgende:
[..]
Nee dat doe ik nietGewoon beetje in de keuken helpen enzo
Ja, vooral lekker eten en zoquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:08 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ookMaar de helft van de tijd ben je toch wat anders aan het doen
Ja, dat is echt irritant. En pijnlijkquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, geloof dat ze zo heten. Ik dacht aan eelt, wtf.Maar goed, ze zijn dus schijtirritant.
http://www.e-gezondheid.b(...)j-homo-s/actueel/663quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen aids.Wat zijn dat voor steroetypische vooroordelen die jij over homo's hebt?
Oh, ik ben ook wel bang dat jongens mijn buikje zien hoor, maar daarom sport ikquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:04 schreef nodig het volgende:
[..]
Daar lijkt het idd wel op. Ze zei ook dat ze bang was dat jongens haar buikje zien ofzo. Ik vind haar maar vaag, gaat ze een beetje een pruik opzetten om te kijken of ze daarvan anders word
Nee, het is geen aft.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:09 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, dat is echt irritant. En pijnlijk.
Belgische site.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:10 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
http://www.e-gezondheid.b(...)j-homo-s/actueel/663
Google bracht mij er heen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Belgische site.Ik luister nog eerder naar Urkers, grgr.
Goedzoquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:10 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, ik ben ook wel bang dat jongens mijn buikje zien hoor, maar daarom sport ik.
Ze klinkt als een vaag persoon in ieder geval.
Dat krijg je toch als je te weinig vitamines binnen krijgt?quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, het is geen aft.Dat zit niet op je tong. Ik denk dat het een ontstoken smaakpapil is.
Klopt geloof ik wel hoorquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat krijg je toch als je te weinig vitamines binnen krijgt?
Of hebben mensen mij weet wat wijs gemaakt?
Denk dat dat een fabeltje is.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Niemand beweerde dat trouwens hierquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:12 schreef Rezania het volgende:
Maar het is wel waar, homo's hebben relatief gezien vaker HIV dan hetero's. Maar dat betekent nog niet dat iedere homo het automatisch heeft.
Ikquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Denk dat dat een fabeltje is.Ik eet namelijk voldoende fruit en zo.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
EN TOCH VAL IK HET AAN! DEAL WITH IT!
Nee, dat vind ik echt te wit. Ik wil gewoon goudblond zeg maar. Ik kan alleen even geen voorbeelden vinden op internet, dan kom ik alleen meiden in ondergoed tegen of juist meiden die vaag kijken of er vaag uitzienquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:05 schreef nodig het volgende:
[..]
Blonderen prima maar toch niet zo erg?
[ afbeelding ]
wat?quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:14 schreef xcachet het volgende:
Valt wel op hoor. Toto is stil en die nieuwe praat. En als toto praat is die nieuwe stil
Oh dat zijn toch juist leuke foto'squote:Op woensdag 5 juni 2013 19:15 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik echt te wit. Ik wil gewoon goudblond zeg maar. Ik kan alleen even geen voorbeelden vinden op internet, dan kom ik alleen meiden in ondergoed tegen of juist meiden die vaag kijken of er vaag uitzien.
Oh. Zou kunnen ja.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, het is geen aft.Dat zit niet op je tong. Ik denk dat het een ontstoken smaakpapil is.
Het maakt niet uit wat ik eet, ik heb ze ook weleens.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Juist...quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:19 schreef xcachet het volgende:
Omdat jij er niet meer was toen er een kloon werd gemaakt
Dat kan ze helemaal niet.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:19 schreef nodig het volgende:
LB haal de IP scanner is over xpressie en toto heen
Rezzie wil je pijpen?quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:20 schreef Rezania het volgende:
Jullie denken echt dat mods veel macht hebben hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |