Nee, in abo (waar jij niet mag komen) zei hij dat hij daar geen behoefte aan had.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien wordt hij stiekem mod van VBL.
Ik heb hier nog niets van meegekregen. Al kan het zo zijn dat ik per toeval een zaakwaarnemer heb.quote:
Ik postte door een slotjequote:
Ik ben zó aan vakantie toe.quote:
Ik wil eerst een gesprek over de gang van zaken in...quote:
Dit jaar nietquote:
Het gras is groen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:34 schreef Lavenderr het volgende:
Ja, het kan raar lopen en de bal is rond.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:36 schreef GGMM het volgende:
Oh, hij gooit die andere op slot
Welkom dan maar
quote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:36 schreef Tjacka het volgende:
succes schatje
hou je wel tijd over voor ons?
quote:
Hoi VBLquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wil eerst een gesprek over de gang van zaken in...
Sorry
Gefeliciteerd 4lf. Is het een felicitatie waard denk je?
Lavenderr is voor AZquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:10 schreef Adames het volgende:
succes en denk er aan:
de kracht van het team, is het team
de media en de knvb ook alquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:12 schreef Typisch het volgende:
Trouwens, die joden hebben ook overal een vinger in de pap he.De wereldeconomie en nu ook BNW al.
Wijze man jijquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:10 schreef Adames het volgende:
succes en denk er aan:
de kracht van het team, is het team
We doen het er meequote:Op woensdag 5 juni 2013 19:11 schreef Typisch het volgende:
In het voetbal is het 11 tegen 11, maar in BNW is het BNW tegen de rest van de wereld.
Einde Typisch' wijsheden.
Dat heb je goed door. Maar ja, jij komt hier ook al heel langquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Voor dit topic wel. Ik ga niet gelijk open kaart spelen je weet nooit wie er mee leest.
Klopt ook.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:26 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Maar ook Ajax en Feyenoord (omdat neefje)
Er is een lid van #TeamJohannes gekozen. Een beleidskeuze waar ik volledig achter sta.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:12 schreef AFCNiels het volgende:
Gefeliciteerd man, uitstekende keuze ook om een Ajacied te kiezen, misschien een goede tip om dat op Vbl ook te doen.
Maak ze nou niet slimmer dan nodig!quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat heb je goed door. Maar ja, jij komt hier ook al heel lang
quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:41 schreef Dotteke het volgende:
Gefeliciteerd, ennuhhhhhhhhhhh niet te streng zijn hé!!!
Het is overal...quote:
Dankje!quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:41 schreef Dotteke het volgende:
Gefeliciteerd, ennuhhhhhhhhhhh niet te streng zijn hé!!!
Ojee, , de zweep komt er al aan te pas!quote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:11 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Jij houdt het nog netjes
Gefeliciteerd, man
nou dat doe ik dus ook niet meer.quote:
Nounounou! Niet iedereen kan zeggen dat 'ie een paringsdans met Yvonne heeft gedaan, wees er trots op..quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:25 schreef theguyver het volgende:
[..]
nou dat doe ik dus ook niet meer.
had alles uit de kast gehaald mijn beste moves,
zelfs een paal neer gezet waar ik omheen zat te slingeren.
maar het mocht niet baten..
Thanks.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:36 schreef YuckFou het volgende:
Uhm welkom dan maar, heb je een beetje affiniteit met [BNW] of nogal newbee ermee?
your welcome, newbee? LOL d'r zal een wereld voor je open gaan als je hier een tijdje rondwaart, en je visie op global politics zal nooit meer t zelfde zijnquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:41 schreef ajacied4lf het volgende:
Thanks.
Zonder affiniteit met BNW word je geen mod, daar letten de FA's natuurlijk wel op bij hun keuze.
Er kan wel gezegd worden dat ik nog een 'newbee', maar Lavenderr blijft ook, dus die vult dat wel aan.
daar noem je meteen een probleem op in de samenleving. Fatima's, Ali's en Mohammeds die door hun naam (en dus afkomst) niet aangenomen worden.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:14 schreef DroogDok het volgende:
Dat je met een dergelijke username mod kan worden zeg.
Thanks! en zal ik doen/zullen we doen!quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:12 schreef Gray het volgende:
Gefeliciteerd yo! Zorg goed voor ze! En voor Lavenderr, de schat!
Het was prima te doen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:38 schreef Lavenderr het volgende:
Nou, dat ontgroenen viel best mee he?
En je mates van VBL blijken allemaal schatjes te zijn![]()
Ik postte hier al een tijdje. Daarvoor ook vaak genoeg meegelezen.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:03 schreef Terecht het volgende:
Alweer een buitenstaander. Enniewee, veel succes! Kwam je hier trouwens posten voordat of nadat je had gesolliciteerd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |