Van Ultrafire (zeggen ze):quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:55 schreef shiznuts het volgende:
Absoluut. Ik doe niet anders. Het wordt nog eens m'n dood.
kieteldood, get it?
Ik hoop voor je dat 'ie zonder gedoe afgeleverd wordt.En dat 'ie je past/bevalt ook.
- Schroefdraad van die MC-E M BIN 501B zaklamp klinkt/voelt trouwens angstvallig 'droog'. Gaan haast m'n nekharen overeindstaan zoals bij nagels over een krijtbord. Misschien maar ergens smeersel halen.
Komt goed! Ik heb al 'n andere Shark, beviel me prima ookquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:55 schreef shiznuts het volgende:
Absoluut. Ik doe niet anders. Het wordt nog eens m'n dood.
kieteldood, get it?
Ik hoop voor je dat 'ie zonder gedoe afgeleverd wordt.En dat 'ie je past/bevalt ook.
- Schroefdraad van die MC-E M BIN 501B zaklamp klinkt/voelt trouwens angstvallig 'droog'. Gaan haast m'n nekharen overeindstaan zoals bij nagels over een krijtbord. Misschien maar ergens smeersel halen.
Misschien wat vaseline aansmeren?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:59 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Wellicht een domme opmerking, maar schoensmeer?
Omdat het een taobao winkel betreft maar eens gezocht via MisterTao naar de YB637. Tot mijn verbazing krijg ik de volgende melding:quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:42 schreef shiznuts het volgende:
...............................
Aan te raden zijn ook z'n broertjes de YB627, YB637 en natuurlijk de 10400mAh YB647 die soortgelijk vervaardigd zijn. O.a. verkrijgbaar at http://yoobao.tmall.com .
http://www.mistertao.com/(...)yword=YB637&type=allquote:Op woensdag 12 juni 2013 08:42 schreef elinx het volgende:
[..]
Omdat het een taobao winkel betreft maar eens gezocht via MisterTao naar de YB637. Tot mijn verbazing krijg ik de volgende melding:
Dear customer,
All products related to keywords "apple" are banned to sell.
Please try to search other keywords. Sorry for the problem.
MisterTao team.
Handig die metadata van Youbao
Is sowieso belangrijk om te doen vanwege (uit de openingspost):quote:Op donderdag 18 april 2013 17:34 schreef shiznuts het volgende:
[..]
probeer het eens via http://www.mistertao.com/yext
Scheelt je dan toch gauw wat geld.quote:Let op! Items die op Taobao of Tmall afgeprijsd zijn worden mogelijk niet als afgeprijsd herkend bij je agent. MisterTao heeft daarom een eigen subsite, de Discount Zone. Vinden doe je die hier .
Dat is ook als je Samsung intypt, je kunt naar Mistertao's Discountzone gaan en daar het product opzoeken.quote:Op woensdag 12 juni 2013 08:42 schreef elinx het volgende:
[..]
Omdat het een taobao winkel betreft maar eens gezocht via MisterTao naar de YB637. Tot mijn verbazing krijg ik de volgende melding:
Dear customer,
All products related to keywords "apple" are banned to sell.
Please try to search other keywords. Sorry for the problem.
MisterTao team.
Handig die metadata van Youbao
Laatste weken erg snel, verzending in 2 dagen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:43 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Eergister weer wat op DX besteld.
De website is erg veranderd. Weet iemand of er nog meer is veranderd (bijvoorbeeld verzend tijd?)
Of moet ik gewoon weer 1.5 a 2 maanden wachten op mijn pakketje.
Ok. En anders mail ik wel weer ff dat het niet is aangekomen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:46 schreef davedavy het volgende:
[..]
Laatste weken erg snel, verzending in 2 dagen.
Kom je goed wegquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:46 schreef davedavy het volgende:
[..]
Laatste weken erg snel, verzending in 2 dagen.
Neen, ze hebben het gewoon met Swedish Post verstuurd.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:34 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Nog een vraagje : heb al een aantal keer wat bij banggood besteld en altijd een tracknr dat eindigt op cn echter nu heb ik een bestelling en het track nr eindigt op sehebben ze in zweden een opslagplaats??
Kan ´m daar niet vinden ,maar het zal wel goed komenquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:37 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Neen, ze hebben het gewoon met Swedish Post verstuurd.
http://www.posten.se/tracktrace/TrackConsignments_do.jsp?lang=GB&
More info.quote:Koop een Aziatisch merk. Vermijd horloges als 'V6 SuperSpeed' en ga eerder voor een iets anders. Populair zijn o.a. Curren, Sinobi, IK Colouring, Wilon, Ohsen en EYKI. Ook Julius en DCT maken mooie (wat meer high-end) klokjes. Ook op Ebay kun je goed slagen voor deze horloges. Misschien kan een zoektocht naar 'SHARK' (a.k.a. 'WEIDE') en 'Infantry' (a.k.a. 'Military Royale') je tevens interesseren. Je hoeft niet per se naar een merk te zoeken. Velen slagen erin leuke klokjes te kopen door te zoeken op steekwoorden. Enkele voorbeelden: 'Japan MOVT', 'army watch', 'military watch', 'aviator watch', 'black sport watch' en 'metal wristwatch'. Wees creatief. Vrijwel alle zoektermen baten het om er 'watch' bij te hebben voor betere sortering. Je kunt ook zaken wegfilteren, als je niet naar een vrouwenhorloge zoekt, maar er wel veel resultaten op vrouwen gericht zijn voeg je '-woman -women' toe (tevens '-kids -boys -girls').
Sao.cn deed hetquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:27 schreef shiznuts het volgende:
Laat me raden, je gebruikt packagetrackr.com ?
Die lui denken altijd dat alles dat ze niet kunnen herkennen van Parcelforce komt.
http://www.17track.net/en/result/post.shtml?nums=
Je trackcode achter de '=' plakken en gaan (en dan add as bookmark for your convenience).
Eventueel als tweede optie sao.cn gebruiken als 17Track met niks voor de dag komt of dat klopt.
Als je net de code hebt ontvangen kan het zijn dat het een paar dagen duurt voor 'ie trackbaar is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |