1 Maand valt me nog mee hoor.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:01 schreef wihehin het volgende:
eForChina is ook niet goed bezig, 14/5 en 15/5 besteld en allebei nog steeds niet binnen
Ohja, de tandpasta uitknijp plastic dingetjes zijn vandaag gekomen, nu alleen nog een lege tube vinden
quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:28 schreef LiFePo4 het volgende:
Klein vraagje.. Vroeger bestelde ik altijd via Gullei mijn producten van Taobao. Deze zijn falliet o.i.d. want ze reageren niet meer op mn mails. Nu wou ik Zarmark proberen. Echter heb ik een product wat afgeprijsd is van 800 naar 150 Yen, maar op Zarmark pakt hij gewoon de 800 yen.
Bij meerdere producten is dit het geval... Kan ik ze nu het beste mailen of zie ik gewoon iets over het hoofd? Choobuy en mistertao leveren hetzelfde probleem op...
Welke is trouwens het goedkoopst van allen? Voor pakketen rond de 1kg.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:49 schreef shiznuts het volgende:
Is sowieso belangrijk om te doen vanwege (uit de openingspost):
quote:
Let op! Items die op Taobao of Tmall afgeprijsd zijn worden mogelijk niet als afgeprijsd herkend bij je agent. MisterTao heeft daarom een eigen subsite, de Discount Zone. Vinden doe je die hier .
Hier, een mooie windmolen voor je: http://www.ahappydeal.com/product-81820.html?SSAID=465956quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:30 schreef Holy_Goat het volgende:
Beetje stom iets, maar zouden ze ook meuk (of gewoon leuke dingen) verkopen betreffende molens / windmolens / of iets gerelateerds? Energie opwekking kan, maar ook iets souvenirigs, maakt niet uit als maar met (graan) molens te maken heeft
quote:
http://www.ahappydeal.com/product-106155.html?SSAID=465956quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:30 schreef Holy_Goat het volgende:
Beetje stom iets, maar zouden ze ook meuk (of gewoon leuke dingen) verkopen betreffende molens / windmolens / of iets gerelateerds? Energie opwekking kan, maar ook iets souvenirigs, maakt niet uit als maar met (graan) molens te maken heeft
Ah, nee, ok dan.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:35 schreef LiFePo4 het volgende:
Schoenen, illegaal enzo op Fok sinds een jaar of 2 gok ik :p Maar niet dat dat nou zo'n aanbieding is hoor, van 800 voor 150
Nodig meldt zich, lade heeft wel even gestonken jaquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:48 schreef Downstar het volgende:
Die banggood muismat had ik een aantal dagen op wat papier liggen, heel het document stonk ernaar!!
dus mensen die hem in de kast hebben gepleurd, succes![]()
Dus afgelopen week maar een paar dagen buiten laten liggen uitwaaien, en geur is er inmiddels goed uit..
maja tegenwoordig gebruik ik geen muismat meer
en welke heeft de beste kwaliteit volgens jou?quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:39 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] Nou, vooruit dan maar tokko1.
Een deel van m'n earphonecollectie. Mist nog wel het een en ander zoals de Brainwavz M5 en R1. Maar ook bijvoorbeeld de Vsonic GR99 en de A-Jays One en Two, als ook een Reddmango mp3-speler en de Little Bear B-1 Tube amp.
Dan heb ik nog een zooitje headphones/headsets ook nog...
Jij bent volgens mij in het bezit van de awei es900i geloof ik? Ik heb al vier paar versleten in een zeer korte tijd (kabelbreukjes i guess...). Ben wel tevreden over de geluidskwaliteit. Nou heb ik de es800m al besteld maar vroeg me af of die bouwkwaliteit beter is..quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:53 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] + R1 als allrounders
[ afbeelding ] [ afbeelding ] als allrounders met bassvantage
Het meeste gebruik ik de XT3. Best bang for buck blijft dan de AWEI ES800M.
Voor rock, welke zou je aanbevelen? Mijn Beta's zijn verdronken en ik overweeg de R1 op dit moment. Vind ze alleen net iets te duur.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:53 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] + R1 als allrounders
[ afbeelding ] [ afbeelding ] als allrounders met bassvantage
Het meeste gebruik ik de XT3. Best bang for buck blijft dan de AWEI ES800M.
Jup, heb ik ook.quote:Op donderdag 13 juni 2013 09:02 schreef Deugniett het volgende:
[..]
Jij bent volgens mij in het bezit van de awei es900i geloof ik? Ik heb al vier paar versleten in een zeer korte tijd (kabelbreukjes i guess...). Ben wel tevreden over de geluidskwaliteit. Nou heb ik de es800m al besteld maar vroeg me af of die bouwkwaliteit beter is..Want anders kan ik beter nu al brainwavz bestellen
(zag gister eentje van 18dollar dat vind ik wel te doen)
Ja, de Beta's waren zeker wel ok voor rock inderdaad. De R1 zijn erg toffe allrounders zoals m'n statement van eerder doet vermoeden, soundstage en details zijn echt tof, volume blijft een beetje achter misschien. Met rock hebben de ES800M ook niet echt een probleem, die zijn wel goedkoop, maar misschien iets te bassheavy, prima uit te balanceren met equilizers verder. Als je eens iets anders wilt proberen... de overears CoGoo!! T02 zijn ook wel aardig voor weinig geld, boeten alleen wat in qua breedte/diepte in soundstage dan de andere.quote:Op donderdag 13 juni 2013 09:37 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Voor rock, welke zou je aanbevelen? Mijn Beta's zijn verdronken en ik overweeg de R1 op dit moment. Vind ze alleen net iets te duur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |