welke club speel je?quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:55 schreef de_boswachter het volgende:
Op basis van de TT zou een nieuwkomer kunnen concluderen dat dit spel niets met de realiteit te maken heeft
Maar op FM kan je met elk team de wereld veroveren, kost dan wel tijd maar toch.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:55 schreef de_boswachter het volgende:
Op basis van de TT zou een nieuwkomer kunnen concluderen dat dit spel niets met de realiteit te maken heeft
Zag je mijn knipoog niet.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:56 schreef Krunep het volgende:
[..]
Maar op FM kan je met elk team de wereld veroveren, kost dan wel tijd maar toch.
Je laptop/PC heeft het zwaar te verduren gehad zeker... Met zulke wedstrijden scheld ik mijn hele laptop naar de klotequote:Op woensdag 5 juni 2013 14:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
2-2 tegen Luton... ik scoor na een blunder van hun keeper en krijg er binnen 3 min 2 om de orenWederom flippen in de rust en in de 50e werd het nog 2-2.
Mwa, dat heb ik meer bij wedstrijden die ik totaal domineer maar niet tot scoren kom en de tegenstander vervolgens vlak voor rust of vlak voor het einde de 0-1 er in pistquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:38 schreef Krunep het volgende:
[..]
Je laptop/PC heeft het zwaar te verduren gehad zeker... Met zulke wedstrijden scheld ik mijn hele laptop naar de klote
Dat zijn zeker ook kut wedstrijdenquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mwa, dat heb ik meer bij wedstrijden die ik totaal domineer maar niet tot scoren kom en de tegenstander vervolgens vlak voor rust of vlak voor het einde de 0-1 er in pist
Op zulke momenten wil ik met iets gooienquote:
Even die billen ontspannenquote:
Oh, dan is die 43-44?quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:16 schreef TJV het volgende:
Moet wel een nieuwe spits hebben, word helemaal knettergek van die Sigthorsson. Nu weer 4 maanden eruit.
43 Ja.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:20 schreef Krunep het volgende:
[..]
Oh, dan is die 43-44?En Sigthorsson is bij mij gelukkig wel goed en zelden geblesseerd. Hij is er 1 keer een klein weekje uit geweest. Zit nu in de winterstop van me eerste seizoen
quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik speel teringslecht tegen Lincoln, stond na 4 min al 0-1 achter. In de rust uiteraard compleet flippen en uiteindelijk met 3-1 winnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Champions Cup? Champions League zal je bedoelen!quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:18 schreef TJV het volgende:
Weer een jaar van mijn leven kwijt.
[ afbeelding ]
Dat loon valt nog meer voor Lukaku in 2019..quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:06 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dat loon en die clausule
Hoe oud is die gast?
2014, 5-jarig contract.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:07 schreef Krunep het volgende:
[..]
Dat loon valt nog meer voor Lukaku in 2019..
Doe ik altijd, trauma's aan directeurs die kutaanbiedingen accepteren.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:09 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
En dan al aan afkoopsom hebben van 120 miljoen
Zo ben ik ook een paar goede spelers kwijtgeraakt...maar daarentegen kon ik het geld goed gebruiken.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:11 schreef TJV het volgende:
[..]
2014, 5-jarig contract.
[..]
Doe ik altijd, trauma's aan directeurs die kutaanbiedingen accepteren.
Heb je geen bestandje voor nodig.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:15 schreef inZanity het volgende:
Heeft iemand even een linkje met diee bestandjes met de echte namen, Japanse, Duitse elftal, Louis van Gaal enz.?
Fake bestandje verwijderen ja.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:27 schreef Krunep het volgende:
[..]
Heb je geen bestandje voor nodig.
Je moet ergens een map verwijderen, maar waar(?) Ik moet het zelf ook nog doen
Ik denk laat ik eens voor de gein op Lukaku bieden (2013)quote:
Netjes hoorquote:
Ik train vaak CAM's om naar buitenspelers als ze snelheid hebben en kan er niet 1 opnoemen die het slecht deed op zijn nieuwe positiequote:Op woensdag 5 juni 2013 18:45 schreef Krunep het volgende:
Is het slim om iemand om te trainen naar een andere positie? Of gaat dat zijn spel slecht doen?
Ik speel al heel lang met Siem de Jong rechts naast Sigthorsson in de spits, maar heeft ie een donkergroen bolletje, wil dat ie lichtgroen word.
Ja dan kan je hem gewoon omtrainen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:45 schreef Krunep het volgende:
Is het slim om iemand om te trainen naar een andere positie? Of gaat dat zijn spel slecht doen?
Ik speel al heel lang met Siem de Jong rechts naast Sigthorsson in de spits, maar heeft ie een donkergroen bolletje, wil dat ie lichtgroen word.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:46 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik train vaak CAM's om naar buitenspelers als ze snelheid hebben en kan er niet 1 opnoemen die het slecht deed op zijn nieuwe positie
Hoe lang gaat dat ongeveer duren?quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dan kan je hem gewoon omtrainen.
Een klein jaar ofzo?quote:
Eriksen train ik altijd om tot MC. Deed hij het wel aardig.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:47 schreef dion_v_k het volgende:
Fischer en Eriksen heb ik bijv. beide omgetraint naar AMR en ze speelde daar fenomenaal
quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:48 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Een klein jaar ofzo?
Nooit opgelet eigenlijk
Oke, maar hij is al lichtgroen, dus hopelijk gaat het dan sneller.quote:
Maar dan is zijn nieuwe positie donkergroen. Na 5 jaar ofzo is hij pas lichtgroen, mits hij altijd op die positie speelt.quote:
Maar ondertussen als je omtraint, heeft dat geen negatieve invloed op zijn spel in die tussentijd?quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eriksen train ik altijd om tot MC. Deed hij het wel aardig.
Lichtgroen is zijn natuurlijke positiequote:Op woensdag 5 juni 2013 18:50 schreef Krunep het volgende:
[..]
[..]
Oke, maar hij is al lichtgroen, dus hopelijk gaat het dan sneller.
eehh ik bedoel donkergroenquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:51 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Lichtgroen is zijn natuurlijke positie
Ik had het over donkergroen naar lichtgroen dan. Dat duurt dan een jaar tot twee jaar.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:50 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Maar dan is zijn nieuwe positie donkergroen. Na 5 jaar ofzo is hij pas lichtgroen, mits hij altijd op die positie speelt.
En als hij dan bijv. geblesseerd raakt voor lange tijd is de positie weer donkergroen na de blessure
Als hij er goed kan spelen moet het goed gaan. Moet hij er wel de kwaliteiten voor hebben.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:50 schreef Krunep het volgende:
[..]
Maar ondertussen als je omtraint, heeft dat geen negatieve invloed op zijn spel in die tussentijd?
Donkergroen is voldoende, ik merk geen verschil met lichtgroen hoorquote:
Maar De Jong speelt al het hele seizoen daar naar waar ik hem nu naar laat omtrainen. Dus misschien wil het dan sneller gaan. Eriksen heb ik ook al het hele seizoen op CM staan. Ga ik ook laten omtrainen als je niets te verliezen hebquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had het over donkergroen naar lichtgroen dan. Dat duurt dan een jaar tot twee jaar.
Ah, oke. Heb het al gedaan bij Siem maar goed. Zal wel niet erg zijn.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:52 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Donkergroen is voldoende, ik merk geen verschil met lichtgroen hoor![]()
Heeft in mijn ogen ook geen nut om hem dan om te trainen
Poulsen kan bij mij beide, die heb ik meestal in de basis staan als CM.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik mag ook wel eens wat meer gaan omtrainen. Bijna geen MC die VM kunnen spelen of VC die back kunnen spelen
Ik speel nu met GAE ja.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:55 schreef Krunep het volgende:
[..]
Poulsen kan bij mij beide, die heb ik meestal in de basis staan als CM.
Maar met welk team speel je? Was jij diegene van Go Ahead?
Ik moet tegen GAE in de bekerquote:
Ik ben nog nooit verder gekomen dan de kwartfinale in de bekerquote:
Dat is echt zo hinderlijk hè. Gaat heel het seizoen goed, verneuk je het op de laatste speeldagquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:06 schreef de_boswachter het volgende:
GODVERDOMME.
Voorlaatste speeldag in het Championship; als promovendus sta ik 2e en heb aan een gelijkspel tegen de nummer 22 thuis voldoende voor een ticket naar Premier League. Verlies ik![]()
Gevolg is dat ik 3e wordt en in de halve finale van de play-off tegen Wigan (....) moet. Screwed
Hoe heb je die gevondenquote:
Te duur zeker?quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan al die talentjes niet halen die mijn scouts aandragen
Oh.. ja, dan kom je niet heel ver nee..quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jazeker. Mijn duurste aankoop tot nu toe was 425k.
Volgend jaar ga ik lekker verkopen en in nieuw stadion steken dan. En meer talentjes halen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:45 schreef Krunep het volgende:
[..]
Oh.. ja, dan kom je niet heel ver nee..
Hoe doe je dat het beste ?quote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mijn scouts komen soms ook met spelers aanzetten johSpeler X is 2 mil waard, check ik hoeveel transferbudget ik heb, oh ja: 20k
Haha, ja dat is het nadeel van kleine clubsquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mijn scouts komen soms ook met spelers aanzetten johSpeler X is 2 mil waard, check ik hoeveel transferbudget ik heb, oh ja: 20k
Nice, feliquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:49 schreef dion_v_k het volgende:
Ik ga dit seizoen nog afmaken en mocht er niks geks gebeuren dan ga ik eens kijken of ik ook met een minder team ga beginnen.
Heb de CL net gewonnen met Ajax en de uitdaging is een beetje weg
Ze vragen ook debiele bedragen. Is er een speler 30k waard uit een club van de 3e divisie Brazilië, vragen ze nog 5 miljoenquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dan is die licht geblesseerd en kan die gewoon verder spelen alleen is die wat meer vermoeidquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:54 schreef BDIL het volgende:
Dit spel ookDe spits van tegenstander is geblesseerd en weet alsnog te scoren
Mijn grootste verkoop bij GAE is 4,2 miljoenquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:15 schreef fabio070 het volgende:
yeah eerste keer voor meer dan 100 k een speler verkochtnijland voor 250 K verkocht aan Utrecht.
haha doe je goed welk seizoen zit je? ik begin 3quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn grootste verkoop bij GAE is 4,2 miljoen
Net ook een recordaankoop gedaan van 1,6 miljoen. Een jeugdspeler uit Frankrijk
Seizoen 2018/2019quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:21 schreef fabio070 het volgende:
[..]
haha doe je goed welk seizoen zit je? ik begin 3
Vorig seizoen vCL gehaald in de competitie. Helaas uitgeschakeld door PAOK. Nu speel ik de EL groepsfase.quote:
mooie prestatiequote:Op woensdag 5 juni 2013 20:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vorig seizoen vCL gehaald in de competitie. Helaas uitgeschakeld door PAOK. Nu speel ik de EL groepsfase.
ai dats kut inderdaad. Ik speel nu mijne eerste competite wedstrijd tegen heracles.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In de competitie gaat het nu wel kut. Al veel spelers hebben geklaagd.
Ben op dit moment bezig om MR's om te trainen naar ML's omdat ik daar geen vervangers bij heb. Uiteraard kunnen ze dan nog wel op MR spelen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:45 schreef Krunep het volgende:
Mijn grootste verkoop bij Cambuur is 4 mln.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn grootste verkoop bij GAE is 4,2 miljoen
Net ook een recordaankoop gedaan van 1,6 miljoen. Een jeugdspeler uit Frankrijk
Je hebt afwas staan.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:43 schreef DeHovenier het volgende:
T-shirtje binnen
[ afbeelding ]
Met op de achterkant de achternaam van deze clubheld
[ afbeelding ]
Blijhoofdquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:43 schreef DeHovenier het volgende:
T-shirtje binnen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wtf. Waarom.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:43 schreef DeHovenier het volgende:
T-shirtje binnen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omdat Cambuur en Sainrimatquote:
Deze was in de aanbieding.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar waarom niet het echte shirt dan?
Dit gaat best wel ver weet je datquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:48 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Omdat Cambuur en Sainrimat
[..]
Deze was in de aanbieding.
Maar die staat ook nog op het lijstje.
Ben nog lang niet zo ver als Drizztquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit gaat best wel ver weet je dat
Ik wou alleen een shirt van St. Pauli dan omdat het een speciaal shirt is. Maar ga echt geen GAE shirt bestellen hoorquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:51 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ben nog lang niet zo ver als Drizzt
quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit gaat best wel ver weet je dat
quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:51 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ben nog lang niet zo ver als Drizzt
Ja, zo begint hetquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wou alleen een shirt van St. Pauli dan omdat het een speciaal shirt is. Maar ga echt geen GAE shirt bestellen hoor
Nee, dat zag ikquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar ik ben te zuinig op mijn geld.![]()
Niet met FM-geld trouwens.
Toen je weer 'ns postte dat je een gat in je hand had en koopverslaafd wasquote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:00 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Toen je weer 'ns postte dat je een gat in je hand had en koopverslaafd was
Ik ga maar ns de wedstrijd tegen Dortmund voorbereiden.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]![]()
Jezus christus, ik weet niet eens te winnen van de Graafschap
Is het weer zoverquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Doorselecteren in de winter. Paar paniekaankoopjes doen.
Waar staat dat?quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:15 schreef DeHovenier het volgende:
Vergeet je niet te trainen op team cohesie enz.
Ik sta nu 12e uit 7 wedstrijden.
quote:
http://www.mypassion4foot(...)tch-preparation.htmlquote:i) Teamwork - similar to the Team Cohesion in the general training, you can chose to work on the squads teamwork. Selecting this schedule, will help your squad gel together and raise their understanding level aka Team Blend.
This schedule can be best suited when you have a load of new players you want to blend into your squad. It can also be recommended to use this schedule one to two weeks before league start, as you will improve the teams general understanding of each other.
The teamwork level will constantly increase the tactical fluidity levels, and is the best focus to choose when you want to improve the levels as quick as possible.
Proberen dan maar. Al is het gewoon irritant omdat ik met bijna dezelfde selectie vorig jaar 2e werd.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:19 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
[..]
http://www.mypassion4foot(...)tch-preparation.html
quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:43 schreef DeHovenier het volgende:
T-shirtje binnen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien Veltman eens proberen danquote:
Volendamquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:31 schreef dion_v_k het volgende:
Zo, even alle transfers zelf bijgewerkt![]()
Dacht dat ik ondertussen wel een nieuwe game kon bedenken. Niet dus..![]()
Misschien FC Den Bosch
Nee.quote:
Wat?quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:33 schreef fabio070 het volgende:
nee man, ontslagen.... nu opzoek naar nieuwe club
Top Osss.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:33 schreef fabio070 het volgende:
nee man, ontslagen.... nu opzoek naar nieuwe club
jaa, verloor alles laatste tijdquote:
Ooh dan wacht ik in spanning. Bij mij gaat het ook kut.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:35 schreef fabio070 het volgende:
[..]
jaa, verloor alles laatste tijdzelfs tegen HBS ( beker )
Bakkesquote:
haha wat een ideequote:Op woensdag 5 juni 2013 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh dan wacht ik in spanning. Bij mij gaat het ook kut.
Jammer dat er geen GTA wereld achter zit. Dan had ik die voorzitters nadat ze me ontsloegen eens even bewerkt met een kettingzaag.
ik zal is gaan kijken inderdaad. duitsland lijkt me wel iets.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga met St. Pauli of 1860 Munchen.
Geweldige competitie.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:37 schreef fabio070 het volgende:
[..]
ik zal is gaan kijken inderdaad. duitsland lijkt me wel iets.
Gewoon nieuwe game joh.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:39 schreef fabio070 het volgende:
[..]
jaa idd, nog effe sollicteren bij schalke. als ze me niet willen dan maar nieuwe game.
1860 Munchen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:41 schreef fabio070 het volgende:
[..]
ja, ze wilde me niet dus nieuwe game. Ik ga kijken in bundesliga'2
Ik heb je advies opgevolgdquote:
Groot stadion ookquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:46 schreef fabio070 het volgende:
[..]
Ik heb je advies opgevolgdhebben wel goede faciliteiten altijd fijn.En natuurlijk om te proberen de stadgenoot te verlsaan
Wraak is zoet.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mwhehe, speel je in de beker eerst een draak van een wedstrijd tegen Bishop's Stortford (2-2, en dan mocht ik nog blij zijn ook), pakt de return heel anders uit: ik heb ze net met 6-0 vernederd
Met FM12 had ik elk jaar een Open dag om fans te trekken. Uiteindelijk was het net als bij Bayern altijd uitverkochtquote:
Ow jij hebt er ook meegespeeld. En champions league gewonnenquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met FM12 had ik elk jaar een Open dag om fans te trekken. Uiteindelijk was het net als bij Bayern altijd uitverkocht
Ja volgens mij wel. En ook 8x achter elkaar kampioen daar ofzo. Wereldspelers daar. En ook goede jeugdquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:51 schreef fabio070 het volgende:
[..]
Ow jij hebt er ook meegespeeld. En champions league gewonnen?
Uitdagingquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:02 schreef dion_v_k het volgende:
Ik twijfel over een game met San Roque uit de 2e divisie B4 in Spanje.
Gaat wel een heel project worden..![]()
Enige wat ik heel jammer vind zijn die kutregels met buitenlanders in Spanje![]()
Vleugelspits jaquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:06 schreef BDIL het volgende:
Wat is jullie aanbeveling bij Fischer om te trainen ? Vleugelspits toch ?Ik speel hem altijd LAM in 4-2-3-1
quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:06 schreef DeHovenier het volgende:
Mwehehe m'n linksback maakt in de 92e minuut nog de 2-1![]()
Die kop ook hequote:
Ik vind het een gemaakte lach. Omdat het moet zeg maar. Niet heel spontaan.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:18 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Die kop ook he![]()
Helemaal happy met zn big smile en twinkelende oogjes
Hier wel maar ik kan niks halen, misschien dat het neefje van Seedorf komt maar dan sta ik ook meteen in het roodquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Er loopt echt niks leuks transfervrij rond
Hier ging Marcelo naar Ajaxquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:36 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Hier wel maar ik kan niks halen, misschien dat het neefje van Seedorf komt maar dan sta ik ook meteen in het rood![]()
Ik had de hele database bijgewerkt dus ook Bouma is transfervrij in mijn game, gaat hij naar Ajax__!!!!
Middenvelder er neerzetten.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:42 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb nog maar 1 winger over, hoe moet ik dat oplossen
Kan al bijna het bejaardentehuis inquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]En dat terwijl hij toch een van m'n betere middenvelders is... hij zeurt alleen te snel en teveel
[ afbeelding ]
Ik mix graag ervaring (milfs) met jeugd (tienersletjes)quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan al bijna het bejaardentehuis in
Jij doet altijd trio met de moeder en de dochter? Smeerlapquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik mix graag ervaring (milfs) met jeugd (tienersletjes)
Wincest.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij doet altijd trio met de moeder en de dochter? Smeerlap
quote:
In welke divisie zit Boreham wanneer je de game start?quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:55 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Boreham heeft nu Worldwide rep(mogelijk al eerder maar was me dan niet opgevallen)
Staan nog 6 clubs boven me.
Op de coëfficiëntenlijst sta ik nu 5, mogelijk kan ik dit seizoen de koppositie pakken bij CL winst. Ook op de lijst met meest waardevolle clubs sta ik 5e.\
Slechts 24e op de lijst met clubs met meeste omzet.
Geen nieuw stadion krijgen en daarmee de CL ingaanquote:Op donderdag 6 juni 2013 00:45 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is mijn stadion IRL![]()
[ afbeelding ]
Joehoeee![]()
quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen nieuw stadion krijgen en daarmee de CL ingaan
Wat is daar mis meequote:Op woensdag 5 juni 2013 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij doet altijd trio met de moeder en de dochter? Smeerlap
Ik heb deze man voor 2k aan een NP2-club verkochtquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]En dat terwijl hij toch een van m'n betere middenvelders is... hij zeurt alleen te snel en teveel
[ afbeelding ]
Ja dat heb je altijd, dat je dan niet meer scoortquote:Op donderdag 6 juni 2013 12:07 schreef Krunep het volgende:
4-0 van Twente gewonnen, terwijl het in de rust al 4-0 stond
Grappig, daar ben ik van de week een nieuw spel mee gestart. Die hebben best een goede selectie voor de Conference South.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:55 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Boreham heeft nu Worldwide rep(mogelijk al eerder maar was me dan niet opgevallen)
Staan nog 6 clubs boven me.
Op de coëfficiëntenlijst sta ik nu 5, mogelijk kan ik dit seizoen de koppositie pakken bij CL winst. Ook op de lijst met meest waardevolle clubs sta ik 5e.\
Slechts 24e op de lijst met clubs met meeste omzet.
Sowieso James Gilpin, Gregory Hartley, Gary Wales (quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Grappig, daar ben ik van de week een nieuw spel mee gestart. Die hebben best een goede selectie voor de Conference South.
Eerste wedstrijd met 4-1 gewonnen en tweede tegen Watford met 1-1 gelijk gespeeld. Heb alleen moeite met het binnenhalen van spelers. Alles wat ik voor ogen had heeft geweigerd.
Gefeliquote:
Heb maar 1 Marokkaan, en die doet het primaquote:Op donderdag 6 juni 2013 13:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nieuwe jeugdlichting. 1 Braziliaan, 1 Angolees, 1 Indonesier en 4 Marokkanen.Geen enkele nieuwe ster, wat jammer is.
Ik heb een Braziliaanse satellietclub en mijn 2de nationaliteit is Indonesisch, dus dat is niet raar.
Alleen jammer dat het niet uit maakt waar ik scout en hoe goed de kennis is. Brazilianen, Marokkanen en Turken zijn de enigen die ik door de jeugd krijg.
In voorgaande edities was het leuk, moest je een maand voordat de nieuwe spelers kwamen in Oceanië gaan scouten, kreeg je ineens allemaal spelers uit Tonga door
De mijne:quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:45 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is mijn stadion IRL![]()
[ afbeelding ]
Joehoeee![]()
Wiequote:Op donderdag 6 juni 2013 18:15 schreef TJV het volgende:
Doei Jan Jansen, eens kijken of ik de FM-vloek op Nederland kan verbreken.
Geen idee. Misschien door de jeugdscouting van Ajax, die erg groot is.quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:49 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Heb maar 1 Marokkaan, en die doet het prima
Hoezo heb jij zoveel nationaliteiten?
Ik heb dat ook nog niet gedaan. Wel iedereen uitleggen hoe het moet maar zelf te lui zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:30 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[ afbeelding ]
Al staat er inmiddels een hypermodern Champions-League-waardig stadion dat plaats biedt aan 18000 toeschouwersDat zie ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Children of the night. What music they make.
Is ook keurig.quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:32 schreef DeHovenier het volgende:
Puntje gepakt uit tegen Ajax, met 2 vleugelspelers die geen vleugelspelers zijn
Ben tevreden.
Momentje.quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is ook keurig.
Heb je een screen van de spelers van Ajax?
Hehe, bij sparta.quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:50 schreef DeHovenier het volgende:
Robin speelde 1 seizoen bij Ajax en speelt nu bij Sparta. Hij is 36 jaar.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, bij sparta.
Yes, Europa League gewonnen
Ondanks Fischer die 8 keer volslagen mist. Siem in de 119de minuut met de 2-1.
Het enige jammere is volgend jaar de spits. Ik heb eigenlijk geen spits die iets kan.quote:
Ik kan alleen die laatste vinden. De rest helaas niet.quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Sowieso James Gilpin, Gregory Hartley, Gary Wales () en Pablo Couñago benaderen
Yann Ekra, Hakeem Araba, Koroma (voornaam ff kwijt), Billy Clarke en Lozano-Calderon zijn ook geen misselijke spelers voor dat niveau.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Tim de Cler is bij mij coach van Cambuur.
Bij mij gaat 'ie uit, ben naar de kapperquote:
Speel je wel in Engeland?quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik kan alleen die laatste vinden. De rest helaas niet.
Uhuquote:
Dan zal het daar aan liggen jaquote:Op donderdag 6 juni 2013 20:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Uhu
Heb mijn database op custom gezet, misschien dat dat het is? En het vinkje stond op unrealistic transfers. Dan nog vind ik alleen Clarke, die zit bij Crawley en kost 525K en Koroma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |