welke club speel je?quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:55 schreef de_boswachter het volgende:
Op basis van de TT zou een nieuwkomer kunnen concluderen dat dit spel niets met de realiteit te maken heeft
Maar op FM kan je met elk team de wereld veroveren, kost dan wel tijd maar toch.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:55 schreef de_boswachter het volgende:
Op basis van de TT zou een nieuwkomer kunnen concluderen dat dit spel niets met de realiteit te maken heeft
Zag je mijn knipoog niet.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:56 schreef Krunep het volgende:
[..]
Maar op FM kan je met elk team de wereld veroveren, kost dan wel tijd maar toch.
Je laptop/PC heeft het zwaar te verduren gehad zeker... Met zulke wedstrijden scheld ik mijn hele laptop naar de klotequote:Op woensdag 5 juni 2013 14:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
2-2 tegen Luton... ik scoor na een blunder van hun keeper en krijg er binnen 3 min 2 om de orenWederom flippen in de rust en in de 50e werd het nog 2-2.
Mwa, dat heb ik meer bij wedstrijden die ik totaal domineer maar niet tot scoren kom en de tegenstander vervolgens vlak voor rust of vlak voor het einde de 0-1 er in pistquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:38 schreef Krunep het volgende:
[..]
Je laptop/PC heeft het zwaar te verduren gehad zeker... Met zulke wedstrijden scheld ik mijn hele laptop naar de klote
Dat zijn zeker ook kut wedstrijdenquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mwa, dat heb ik meer bij wedstrijden die ik totaal domineer maar niet tot scoren kom en de tegenstander vervolgens vlak voor rust of vlak voor het einde de 0-1 er in pist
Op zulke momenten wil ik met iets gooienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |