Ik had ook van jezus wat ziet die er ineens uitquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:44 schreef Boogs het volgende:
dinsdag 4 juni 2013 @ 23:34 • 297 ForbryIk vond dat Michelle Fairley (Catelyn) echt heel goed speelde, alleen leek het er ook wel heel erg op dat ze haar tijdens die scène van (alle?) make-up hadden gestript, waardoor ze er sowieso in één klap veel ellendiger uitzag.
Ja dat idee had ik dus ook, zag er in 1 keer heel anders uit.
Ja. Ik weet ook altijd nog wat ik in dat soort situaties deed.quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Maar vond haar smeekbede wel een beetje onrealistisch: als je nu ophoud nemen we geen wraak
en had ook nog wel wat betere laatste woorden verwacht van robb dan "mother"
Een beetje zoals in de droom van Bran waarin ze opeens heel bleek werd, met haar enge "PROMISE ME!!!" geroep.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:44 schreef Boogs het volgende:
dinsdag 4 juni 2013 @ 23:34 • 297 ForbryIk vond dat Michelle Fairley (Catelyn) echt heel goed speelde, alleen leek het er ook wel heel erg op dat ze haar tijdens die scène van (alle?) make-up hadden gestript, waardoor ze er sowieso in één klap veel ellendiger uitzag.
Ja dat idee had ik dus ook, zag er in 1 keer heel anders uit.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:22 schreef Saavedra het volgende:
http://www.happyplace.com(...)p-season-3-episode-9
Facebook recap
Hahaquote:Op woensdag 5 juni 2013 00:16 schreef Repelsteeltju het volgende:
https://v.cdn.vine.co/v/v(...)mukRYQyIYCsuMwAGHZjw
Maisie Williams' reactie is goddelijk.
Ja, eigenlijk wijst alles er van het begin af aan al op dat zij als uiteindelijke winnaar uit de bus zal komen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:24 schreef mr-green het volgende:
Ik zet iig al mijn geld nu op die blonde met haar draken
Scheurbuik.quote:Op woensdag 5 juni 2013 01:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
GRRM kennende kan Daenerys ook heel simpel aan haar einde komen, door iets debiels als een spontaan dood neervallend paard waar ze dan onder terecht komt ofzoOf een verdwaalde pijl... dat flikte Raymond E. Feist ook al in een boek.
Explosive diarrhea!quote:
Belangrijker is of je haar zou raken?quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:16 schreef Repelsteeltju het volgende:
https://v.cdn.vine.co/v/v(...)mukRYQyIYCsuMwAGHZjw
Maisie Williams' reactie is goddelijk.
Sean Bean was ongetwijfeld een naam en gezicht voor de marketing jongens om kijkers geïnteresseerd te krijgen in seizoen 1.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:24 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Sean Bean was de enige bekende acteur. HBO zal wel blij zijn dat hij volgens het verhaal dood moest. Zal wel flink in de salaris kosten gescheeld hebben.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 01:39 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Belangrijker is of je haar zou raken?
Btw, gaat iedereen nu nog steeds poste : "net de aflevering gezien. Ben in shock!"
Want dat weten we nu wel
Hij is weer goed.quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:22 schreef Saavedra het volgende:
Facebook recap
Zal me niks verbazen als ze net voor het eind nog dood gaat.quote:Op woensdag 5 juni 2013 01:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
GRRM kennende kan Daenerys ook heel simpel aan haar einde komen, door iets debiels als een spontaan dood neervallend paard waar ze dan onder terecht komt ofzoOf een verdwaalde pijl... dat flikte Raymond E. Feist ook al in een boek.
Laat iedereen gewoon zeggen wat hij of zij wil, behalve spoilers danquote:Op woensdag 5 juni 2013 01:39 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Belangrijker is of je haar zou raken?
Btw, gaat iedereen nu nog steeds poste : "net de aflevering gezien. Ben in shock!"
Want dat weten we nu wel
quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:22 schreef Saavedra het volgende:
Facebook recap
Hier snap ik dus niks van, zoveel karakters en zelfs in het eerste seizoen hebben ze dit geintje al uitgehaald. Heerlijk, eindelijk een serie waarbij je het einde niet van mijlen ver aan ziet komen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 07:45 schreef NiGeLaToR het volgende:
Wat wel tegen de serie kan werken is als mensen zich er niet meer mee kunnen identificeren. Als je hoofdpersonen leuk gaat vinden en ze worden in ene afgeslacht, dan krijgen mensen aversie.
Ik ga zo kijken, ben benieuwd of het mijn laatste aflevering was. 8 afleveringen gebeurt er weinig en als nu ook de verhaallijn een crappy wending krijgt ga ik m'n tijd weer anders besteden
dat wist iedereen, zelfs, Jaimi wist het... common knowledgequote:Op woensdag 5 juni 2013 08:16 schreef J83 het volgende:
Hoe wist The Hound dat de bruiloft plaats ging vinden en hij dus met Arya daar naartoe moest?
Especially you Marty. Merry. Whatevs.quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:22 schreef Saavedra het volgende:
Facebook recap
Inderdaad zeg. Eindelijk een keer een serie die niet dezelfde onzin pullt als 99% van de anderen en dan wordt er geklaagd. Als de Starks niet afgeslacht werden zou het een slechtere serie zijn, punt.quote:Op woensdag 5 juni 2013 07:55 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Hier snap ik dus niks van, zoveel karakters en zelfs in het eerste seizoen hebben ze dit geintje al uitgehaald. Heerlijk, eindelijk een serie waarbij je het einde niet van mijlen ver aan ziet komen.
Maar Jaimi (?) zat ook een tijd vast bij the Starks, the Hound wasop de vlucht vanuit Kingslanding...quote:Op woensdag 5 juni 2013 08:19 schreef Re het volgende:
[..]
dat wist iedereen, zelfs, Jaimi wist het... common knowledge
Dat zou toch het mooiste einde van allemaal zijn. Dat iedereen dood is en het laatste shot Joffrey is die maniakaal lachend op een nieuwe troon van schedels zit.quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zou eerder inzetten op Stannis, maarja, niks is zekerIk ga wel een hekel aan GRRM krijgen als in het laatste boek duidelijk wordt dat die fags van de Lannisters winnen
Net de aflevering gezien. Ben in shock!quote:Op woensdag 5 juni 2013 01:39 schreef dikkedaniel het volgende:
Want dat weten we nu wel
Balon Greyjoyquote:Op woensdag 5 juni 2013 08:56 schreef Weakling het volgende:
[..]
Net de aflevering gezien. Ben in shock!
Goed, dat ook weer gehad.
Wat ik me afvraag: Melisandra met haar bloedzuigertjes in het vuur kieperen en daarbij Robb, Joffrey en ehmmr, wie was het ook alweer, "die andere" noemen. Zou zij niet op de één of andere manier dit veroorzaakt kunnen hebben? Want dan wordt het nog leuk voor Joffrey en ehmmm ... die andere die genoemd werd. (Argh, mijn geheugen, wat doe je).
Het zijn zelden de films waar de hoofdpersoon dood gaat die blockbusterstatus krijgt. Wel cultstatus uiteraard. Maargoed, we zullen zien, hij staat op en ik blijf kijken zolang ik het leuk vindquote:Op woensdag 5 juni 2013 07:55 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Hier snap ik dus niks van, zoveel karakters en zelfs in het eerste seizoen hebben ze dit geintje al uitgehaald. Heerlijk, eindelijk een serie waarbij je het einde niet van mijlen ver aan ziet komen.
Ik ook nietquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:04 schreef ems. het volgende:
Ik snap echt niet hoe jullie het klaarspelen om de hele tijd gespoilerd te worden
Half omlaag scroppen op YT, halve hints die hier staan, kwart hints op Facebook. Twee halve hints zijn vaak een hele hint, realiseren veel mensen zich niet. Volgens mij heb ik ook alweer teveel gelezen over volgende afleveringquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:11 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik ook nietIk ken niemand (zover ik weet) Die de boeken gelezen heeft. En 9gag enzo kom ik niet. (daar vaak in die "grappige" plaatjes staan vaak ook spoilers. Van de rest dit topic pas lezen nadat je de aflevering gekeken hebt.
Ik kijk geen filmpjes over got op youtubequote:Op woensdag 5 juni 2013 09:13 schreef AMDB het volgende:
[..]
Half omlaag scroppen op YT, halve hints die hier staan, kwart hints op Facebook. Twee halve hints zijn vaak een hele hint, realiseren veel mensen zich niet. Volgens mij heb ik ook alweer teveel gelezen over volgende aflevering![]()
Op Twitter inmiddels een spoiler ontvolgd, dit topic staat alleen in AT in de twee dagen na de afleveringOp YouTube scroll ik inmiddels niet meer.
Kom ook niet meer buiten, gewoon, voor de zekerheid.
Ik word vooral gespoiled door boekenlezers, niet door aflevering zelf. Dat is nog vrij gemakkelijk te ontwijken. Maar vooral alle kwart/halve hints van boekenlezers, die je dan vrij gemakkelijk in elkaar puzzelt... Dat is het lastigste te ontwijken.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:14 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik kijk geen filmpjes over got op youtubeFacebook moet ik ook niet lezen op maandag avond als ik zelf de aflvering nog niet gezien heb nee
Maar ben vaak wel 1 van de eerste die hem ziet omdat ik meestal vrij ben op maandag.
Scheelt een hoop.
Nou blij dat mijn vrienden de boeken niet gelezen hebben danquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:15 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik word vooral gespoiled door boekenlezers, niet door aflevering zelf. Dat is nog vrij gemakkelijk te ontwijken. Maar vooral alle kwart/halve hints van boekenlezers, die je dan vrij gemakkelijk in elkaar puzzelt... Dat is het lastigste te ontwijken.
Vooral hier eigenlijk.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:16 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou blij dat mijn vrienden de boeken niet gelezen hebben dan
Same here en verder vermijd ik alles wat maar een beetje GoT gerelateerd is als de pest, ook deze topicreeks normaalgesproken. Ben er nu alleen maar even vanwege "Net de aflevering gezien. Ben in shock!"quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:16 schreef over_hedge het volgende:
Nou blij dat mijn vrienden de boeken niet gelezen hebben dan
Ik ga de boeken maar lezen, beste methode.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:36 schreef Khaleesi het volgende:
Misschien knijp ik er beter ook maar tussenuit hier na ep10.![]()
Heb ik mooi 9 maanden om alle spoilers die ik tegenkwam, hier en op het net, te vergeten.
Ik ga jullie wel missen hoor!![]()
Het is vrij simpel. Je spreekt iemand die de boeken heeft gelezen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:04 schreef ems. het volgende:
Ik snap echt niet hoe jullie het klaarspelen om de hele tijd gespoilerd te worden
Echt wat een dodovrienden zijn dat danquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is vrij simpel. Je spreekt iemand die de boeken heeft gelezen.
Jjj: 'Nieuwe aflevering was wel weer vet!'.
Hij: 'Cool, gaat Robb al dood in deze aflevering?'.
Jij: 'Nee'
Jij zal ook zeker gemist worden. Maar het is zeker een slimme zet, vooral met dat klootjesvolk dat hier af en toe binnenvalt en irritaties opwekt door ongevraagd hun kennis te delenquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:36 schreef Khaleesi het volgende:
Misschien knijp ik er beter ook maar tussenuit hier na ep10.![]()
Heb ik mooi 9 maanden om alle spoilers die ik tegenkwam, hier en op het net, te vergeten.
Ik ga jullie wel missen hoor!![]()
Wat een lijers zeg... je komt echt overal van die individuen tegen die het plezier van anderen willen vergallenquote:Op woensdag 5 juni 2013 08:59 schreef TC03 het volgende:
Catalyn speelt volgend seizoen ook een rolletje in Suits en op de Facebook-pagina van Suits vond iemand het nodig om iets totaal ongerelateerds uit seizoen 5 of 6 te spoilen.![]()
![]()
Zelfs dan kunnen "de boeklezers" het nog verpesten voor je mbt komende afleveringen/seizoenen..quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:11 schreef over_hedge het volgende:
Van de rest dit topic pas lezen nadat je de aflevering gekeken hebt.
Ja, van die types die ook bij een film die ze al gezien hebben steeds dingen gaan melden als 'OH DIT IS ECHT EEN VETTE SCENE!!!!"quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:42 schreef Luigi het volgende:
[..]
Echt wat een dodovrienden zijn dat dan.
Argh, zo herkenbaar dit!quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:44 schreef Monolith het volgende:
Ja, van die types die ook bij een film die ze al gezien hebben steeds dingen gaan melden als 'OH DIT IS ECHT EEN VETTE SCENE!!!!"
9 maanden tot het volgende seizoen dus tijd zat om de boeken te lezen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:37 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik ga de boeken maar lezen, beste methode.
Sneller zijn dan de spoiler!
Heb tenslotte al t/m boek 2 gelezen.
Goed idee. Nu nog even een onbewoond eiland met glasvezelverbinding zien te vinden.quote:
Dan moet je minder met clowns omgaanquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee op verraad staat maar een straf. Eraf met die kop en zelf het zwaard hanteren.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:51 schreef ems. het volgende:
[..]
Dan moet je minder met clowns omgaanEen verhaal spoileren wordt als hoogverraad gezien in mijn vriendengroep en dat zoiets er per ongeluk uitfloept is voor het laatste gebeurt ergens in '98
Maar ik vind als iemand het op die manier zegt dat je best voorzichtig met je vuist hun gezicht mag toucheren.
Dat zal 'The Bear and the maiden fair' zijn, oftewel aflevering 7. En Jaime is inderdaad door Roose Bolton verteld dat hij naar de bruiloft zou gaan, dus Jaime aanhalen als 'common knowledge' lijkt me in deze inderdaad niet juist.quote:Op woensdag 5 juni 2013 08:43 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Maar Jaimi (?) zat ook een tijd vast bij the Starks, the Hound wasop de vlucht vanuit Kingslanding...
(Weet iemand toevallig welke afl Jaimi zegt 'I won't be able to make it to the wedding, send ky regards'?? Die scene wil ik nog wel teugIen nl)
'Deze wedstrijd gaat Nederland niet winnen'?quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:51 schreef ems. het volgende:
[..]
Dan moet je minder met clowns omgaanEen verhaal spoileren wordt als hoogverraad gezien in mijn vriendengroep en dat zoiets er per ongeluk uitfloept is voor het laatste gebeurt ergens in '98
Boehoehoe, moest je traantjes doenquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:27 schreef AMDB het volgende:
Toen was er hier een user die de account Walder_Frey aanmaakte. Lekker. Zeker toen iemand daarop reageerde met "jouw username is 1 grote spoiler".
Of uitnodigen voor een feest.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:53 schreef whocares86 het volgende:
[..]
Nee op verraad staat maar een straf. Eraf met die kop en zelf het zwaard hanteren.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:17 schreef robdriessen het volgende:
Ondertussen op de Stark familie-auto.
[ afbeelding ]
Boek 3 bestaat uit 2 boekenquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:46 schreef whocares86 het volgende:
[..]
9 maanden tot het volgende seizoen dus tijd zat om de boeken te lezen.![]()
Ze zijn trouwens al verder dan ik dacht. Ik dacht dat het derde seizoen ongeveer de helft van het derde boek zou behandelen maar ik heb even stiekem in het derde boek gezocht naar de Red Wedding en dat bevind zich toch al redelijk achterin het boek (op 2/3 ongeveer).
Internetheldquote:Op woensdag 5 juni 2013 10:16 schreef Walder_Frey het volgende:
[..]
Boehoehoe, moest je traantjes doen
IK HAAT JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:16 schreef Walder_Frey het volgende:
[..]
Boehoehoe, moest je traantjes doen
Hijs fijnquote:Op woensdag 5 juni 2013 00:22 schreef Saavedra het volgende:
Facebook recap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Now which way do we go?" - Dorothy Gale
Niet iedere versie.quote:
the hound zegt volgens mij zelf in ep 8 hoe hij aan die informatie is gekomen, als zijnde... iedereen weet hetquote:Op woensdag 5 juni 2013 10:00 schreef padlarf het volgende:
[..]
Dat zal 'The Bear and the maiden fair' zijn, oftewel aflevering 7. En Jaime is inderdaad door Roose Bolton verteld dat hij naar de bruiloft zou gaan, dus Jaime aanhalen als 'common knowledge' lijkt me in deze inderdaad niet juist.
wat ben je eigenlijk iemand die alles zo zuur bekijkt zeg...quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:32 schreef Khaleesi het volgende:
Wellicht ben ik de enige maar ik vind de Facebook recap niet zo leuk meer. Ken het trucje nu onderhand wel, veel grappen zijn het net niet of de standaard FB teksten worden te veel omgebogen.
Als ik de makers was zou ik er mee kappen na ep. 10
Die vond ik sowieso niet echt leuk. Slaapverwekkend eerder.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:32 schreef Khaleesi het volgende:
Wellicht ben ik de enige maar ik vind de Facebook recap niet zo leuk meer. Ken het trucje nu onderhand wel, veel grappen zijn het net niet of de standaard FB teksten worden te veel omgebogen.
Als ik de makers was zou ik er mee kappen na ep. 10
Ik ga niet in discussie met the Houndquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:37 schreef Re het volgende:
[..]
the hound zegt volgens mij zelf in ep 8 hoe hij aan die informatie is gekomen, als zijnde... iedereen weet het
grote bek en vuisten maar klein hartje hoorquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:39 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ik ga niet in discussie met the Hound
Ik heb in het verleden wel eens spoilers gelezen buiten dit topic om (in de comments bij YT-filmpjes bijv.), maar sinds die tijd vermijd ik zo'n beetje alles, op GoT Wikia (gaat alleen over de serie) en dit topic na. Toch ben ik daarna nog een paar keer flink gespoilerd. Eén keer was het puur mijn eigen schuld (zat eens per ongeluk in het boeklezers-topic... hoe domquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:11 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik ook nietIk ken niemand (zover ik weet) Die de boeken gelezen heeft. En 9gag enzo kom ik niet. (daar vaak in die "grappige" plaatjes staan vaak ook spoilers. Van de rest dit topic pas lezen nadat je de aflevering gekeken hebt.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:45 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik heb in het verleden wel eens spoilers gelezen buiten dit topic om (in de comments bij YT-filmpjes bijv.), maar sinds die tijd vermijd ik zo'n beetje alles, op GoT Wikia (gaat alleen over de serie) en dit topic na. Toch ben ik daarna nog een paar keer flink gespoilerd. Eén keer was het puur mijn eigen schuld (zat eens per ongeluk in het boeklezers-topic... hoe dom... had meteen allerlei brute informatie op mijn GoT-bord
), voor de rest waren het allemaal spoilers in dit topic tav op dat moment toekomstige afleveringen (and I already have paid the iron price for that, zie vorige aflevering ook). In veel gevallen is het een samenraapsel van hints/opmerkingen (van boekenlezers) waar je vervolgens je eigen conclusie(s) wel uit kunt trekken, soms is het simpelweg, die en die gaan dan en dan dood, punt. Allemaal zwaar kut en ik heb de vorige aflevering voor het eerst pas echt gemerkt hóe kut precies (vreselijk kut!) en ik denk dan ook dat ik het (net als Khaleesi dus?) na dit seizoen (als ik GoT wel blijf kijken, ik neem vooralsnog aan van wel) in dit topic voor gezien houd. (Vind ik wel erg jammer, want op zich is het echt wel heel leuk om samen met anderen hier over de reeds uitgezonden afleveringen te "zeuren"... vooral de gifjes/grapjes
zal ik dan ook erg missen).
In IRL is spoileren (in "mijn kringen" iig) echt "absolutely not done" gelukkig!
Je hebt het niet verkeerd.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:50 schreef dumble het volgende:
Het is al weer een hele tijd geleden dat ik boek 3 heb gelezen maar ik dacht juist dat de vrouw van Robb achterbleef in dat kasteel van de Tullys, ik dacht eigenlijk toentertijd zelfs nog dat zij een verdere rol zou krijgen als haar kind geboren zou worden of zoiets.. Misschien heb ik het verkeerd, iemand anders hier die de boeken heeft gelezen?
Vond ik juist wel realistisch (voor zover ik daar überhaupt inzicht in hebquote:Op woensdag 5 juni 2013 00:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik had ook van jezus wat ziet die er ineens uit
Maar vond haar smeekbede wel een beetje onrealistisch: als je nu ophoud nemen we geen wraak
en had ook nog wel wat betere laatste woorden verwacht van robb dan "mother"
Zie het boeken topic voor antwoord op dit soort vragenquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:50 schreef dumble het volgende:
Het is al weer een hele tijd geleden dat ik boek 3 heb gelezen maar ik dacht juist dat de vrouw van Robb achterbleef in dat kasteel van de Tullys, ik dacht eigenlijk toentertijd zelfs nog dat zij een verdere rol zou krijgen als haar kind geboren zou worden of zoiets.. Misschien heb ik het verkeerd, iemand anders hier die de boeken heeft gelezen?
Heb door de jaren heen wel geleerd dat dat gewoon echt niet leuk voor anderen is, maar toen ik nog een stuk jonger was vond ik het zelf ook wel leuk om op die manier te zieken/plagenquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:50 schreef dumble het volgende:
Ik heb best zoetsappige "dromen" voor GoT, maar zóiets zou ik op zich óók wel cool vindenquote:Op woensdag 5 juni 2013 08:44 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat zou toch het mooiste einde van allemaal zijn. Dat iedereen dood is en het laatste shot Joffrey is die maniakaal lachend op een nieuwe troon van schedels zit.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:50 schreef dumble het volgende:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:11 schreef robdriessen het volgende:
Darth Vader is de vader van Luke Skywalker
Snape vermoordt Dumbledore
Bruce Willis is al dood vanaf het begin
Zo, DAT zijn pas spoilers!
Die tweede wist ik nog niet.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:11 schreef robdriessen het volgende:
Darth Vader is de vader van Luke Skywalker
Snape vermoordt Dumbledore
Bruce Willis is al dood vanaf het begin
Zo, DAT zijn pas spoilers!
quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:06 schreef Bronn het volgende:
[..]!!!!!
zie ook onderaan:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |