SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppy (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Gup wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Gup kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Wie draait er nu?
Kijk op www.radio49.nlDraait Gup? Da's onze verzoekjesbot. Staat er een andere naam? Dan heb je je antwoord.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het DJ team kan door een PM te sturen naar robdriessen. Zodra je een account hebt, krijg je de inloggegevens. Als je gaat draaien, laat jezelf dan wel even op het rooster zetten door een PM te sturen naar WebHawk of Rafeiro.
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
Meld je aan voor Melting's Efteling-meet! 24 Augustus.
Poll: Kom je ook naar de Efteling op 24 Augustus?
• Ja, gezellig!
• Nee hè, niet weer een meet!
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Shure SM kloonquote:
Leuk eiland, dat welquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, kan hij de telefoon meteen ff aan Kurt, Michael en Tupac doorgeven.
Goed spul, volgens mij!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Goed spul, volgens mij!
Mijn mic is PURE SE X!HIHI je zei sexSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
We zitten in de 90'squote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:29 schreef wietwiet het volgende:
Wilt u alstublieft het nummer Get Lucky draaien?
Ik zal ff iets vervangends zoekenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:29 schreef wietwiet het volgende:
Wilt u alstublieft het nummer Get Lucky draaien?
Op mijn werk staat de pc met Amerikaanse datumnotatie, oftewel maand/dag/jaar. Ik heb het echt al zo vaak verkeerd opgeschrevenquote:
dus jij dacht dat het 6 april wasquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Op mijn werk staat de pc met Amerikaanse datumnotatie, oftewel maand/dag/jaar. Ik heb het echt al zo vaak verkeerd opgeschreven
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:38 schreef Uccie het volgende:
Wicked bedankt voor de muziekjes, maar ik ga slapen
Trustenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:38 schreef Uccie het volgende:
Wicked bedankt voor de muziekjes, maar ik ga slapen
Nah, ik denk er verder niet echt bij na, dan heb ik het opgeschreven en realiseer ik me ineens dat het niet klopt.quote:
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:40 schreef LovelyLady het volgende:
Wicked bedankt voor je muziekjes![]()
Ik ga douchen
Truste
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:40 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga douchen
Truste
Een pizzzzzaa calzoneee!!!!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:40 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga douchen
Truste
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:54 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ga nog even een serie kijken, bedankt Wicked
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:54 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ga nog even een serie kijken, bedankt Wicked
Ik ga ff rock draaien uit de 90'squote:
ook jaquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:02 schreef ToT het volgende:
Hoewel er ook een hoop bagger gemaakt is in die tijd!
Daarom...quote:
moe alles, hahaquote:
Boeiuh, dit is RADIO FORTY-NINE!!!!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:14 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
moe alles, hahafaalshow tot en met
dacht ook dat je tot 23:00 zouquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:14 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
moe alles, hahafaalshow tot en met
ah ja...quote:
Klinkt idd niet verkeerd!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:19 schreef WickedTunes het volgende:
Nee, moe alles... haha lekker plat zo
En deze is echt jammie van Live
Herkenbaar (quote:
Bijna *zucht*quote:
Ik was het niet. We hebben niet getongd bij onze laatste ontmoeting.quote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:52 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik was het niet. We hebben niet getongd bij onze laatste ontmoeting.
Ik ook niet... maakt niet uit. Moeder van oppaskinderen was al niet lekker, oppaskind zelf al verkoudenquote:
Dan ben je zo besmet ja..... beterschap in ieder geval.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook niet... maakt niet uit. Moeder van oppaskinderen was al niet lekker, oppaskind zelf al verkouden
dus je pikt het zo op
Ikquote:
quote:
lolquote:
Heyquote:
whut ?quote:
Kallypally gaat vanaf NU eens egoïstisch zijn, er zijn er zat die geen ruk om andere geven. Dus mag jij dat ook weleensquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:29 schreef Kally het volgende:
Beetje te veel aan mijn hoofd en nu ben ik wat behoorlijk bwlangrijke dingen vergeten
quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kallypally gaat vanaf NU eens egoïstisch zijn, er zijn er zat die geen ruk om andere geven. Dus mag jij dat ook weleens
Uccie heeft gesproken
quote:
Neem nou niet de N14 ucciequote:Op woensdag 5 juni 2013 17:53 schreef Uccie het volgende:
Op 1km van huis in de file. Uccie doos neem nou niet de N14
quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:01 schreef Uccie het volgende:
Jawas ik 1 straat doorgereden. Had ik nu al binnen geweest
wie gaat er draaienquote:
quote:
Avondvierdaagsequote:
Ingetunedquote:
ohw, ik zag al niks op het roosterquote:
Muisquote:
quote:
hoe gaat het nu met mevrouw ?quote:
Dat mag je!quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:18 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Mag ik herman brood verzoeken ?
heb ik zin in
Mwah, wel beter dan drie maanden terugquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:18 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
hoe gaat het nu met mevrouw ?
Ik verzoek de echte Herman Brood dan nu op te staan!quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:18 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Mag ik herman brood verzoeken ?
heb ik zin in
Dat is mooiquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mwah, wel beter dan drie maanden terug
Hij leeftquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:21 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Ik verzoek de echte Herman Brood dan nu op te staan!
uit het graf?quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:21 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Kan ie niet, hangt aan de muur op kantoor.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:21 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Wat ?quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kan ie niet, hangt aan de muur op kantoor.
Had 'ie zichzelf daar opgehangen?quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kan ie niet, hangt aan de muur op kantoor.
Ja, ik doe nu 's ochtends mijn dagelijkse klusjes, ga dan werken, om 12 uur even blokje om met de collega's en werk tot 13:30. Dan naar huis, even rustig zitten en dan moet ik echt nog een uurtje of 2 slapen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:21 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Dat is mooi
Nog steeds erg moe na het werken ?
quote:
Neu, heeft de architect laten doen. Het is een zeefdruk van Herman Broodquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:23 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Had 'ie zichzelf daar opgehangen?
quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Neu, heeft de architect laten doen. Het is een zeefdruk van Herman Brood
Mag ik *kuch Bowie *kuch verzoekenquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:24 schreef ToT het volgende:
[..]
'80s.
Binnenkort weer eens een showtje met rock en metal enzo.
Zeefdrug? Herman tochquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Neu, heeft de architect laten doen. Het is een zeefdruk van Herman Brood
vinniepinniequote:
quote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:25 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Mag ik *kuch Bowie *kuch verzoeken
Hmm, ff intunenquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:24 schreef ToT het volgende:
[..]
'80s.
Binnenkort weer eens een showtje met rock en metal enzo.
Muisjequote:
Broertjepoertjequote:
Gewoon 3 uurtjes doenquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, ik doe nu 's ochtends mijn dagelijkse klusjes, ga dan werken, om 12 uur even blokje om met de collega's en werk tot 13:30. Dan naar huis, even rustig zitten en dan moet ik echt nog een uurtje of 2 slapen.
quote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:26 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Gewoon 3 uurtjes doen
quote:
Gewoon doenquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik blijf eigenwijs hè. Alhoewel ik wel moet bekennen dat ik na het wandelen niet echt heel erg productief meer ben.
quote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:29 schreef adnapekkid het volgende:
oh, panda is ff weg en laten we dan es allemaal gaan praten
Wel eens patat in de magnetron geprobeerd op te warmen?quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:27 schreef Vinniiee het volgende:
Paar dagen frituur is echt te ranzig inderdaad
zal vast niet lekker zijnquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:30 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Wel eens patat in de magnetron geprobeerd op te warmen?
Kan gebeurenquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]alleen na de pauze kom ik niet meer aan produktiesystemen (heb vorige week per ongeluk een van die systemen onderuit getrokken
)
Nee, ik er ook nooit opkomen ookquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:30 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Bah, dat wordt dan toch een slappe kledderboel?quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:30 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:31 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Oh panda is er nu nu niet meer praten heren
quote:
Nee, alsof je aardappelmeel eet...quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bah, dat wordt dan toch een slappe kledderboel?
quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:28 schreef MaryMouse het volgende:
Goed nummer dit, heb ik al een tijdje niet meer gehoord. Staat ook nog niet op mijn Nederlandse lijstje
quote:
quote:
Vlaamse patattenquote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:33 schreef Viro het volgende:
Goedeavond allemaal
Nieuwe mondhygiëniste is verliefd op mijn ogen.
Eerste wat ze zei toen ik in de stoel lag was: "wat heb jij mooie ogen"![]()
Vervolgens bleef ze een volle minuut staren
Joda much?quote:
volgende keer vol op de bek pakkenquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:33 schreef Viro het volgende:
Goedeavond allemaal
quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:33 schreef Viro het volgende:
Goedeavond allemaal
Je weet dat de Vlamingen aardappels patatten noemen, en die reepjes gebakken aardappel friet noemen?quote:
Ik wilde een ander nummer aanvragen van het Goede Doelquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:32 schreef ToT het volgende:
[..]Heerlijk nummer was dat he! En het zal je maar toegezongen worden!
Ik snap haarquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:33 schreef Viro het volgende:
Goedeavond allemaal
quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:33 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
volgende keer vol op de bek pakken
Onder het motto: "Is niet vies, ik heb net gepoetst voor ik hier kwam."quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:33 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wilde een ander nummer aanvragen van het Goede Doel
oh jij bent er ook weer...quote:
Je zinsopbouw was Yoda likequote:Op woensdag 5 juni 2013 20:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wut?
En ik spot een taalfaal van mezelf
quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wut?
En ik spot een taalfaal van mezelf
quote:
Ja, en nee, dat klopt nietquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je weet dat de Vlamingen aardappels patatten noemen, en die reepjes gebakken aardappel friet noemen?
tja, hoe lul ik me hier onderuitquote:
Krijg je nietquote:
OMGquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zag het. Maar wie of wat is Yoda?
[..]
quote:
Overduidelijk dat het de hormonen zijn die denken bij jouquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:33 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
quote:
Wait whut?quote:
Ja, dat zeg ik tochquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:35 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Ja, en nee, dat klopt niet. De partjes zijn patatten, friet is net als bij ons vierkant, alleen dikker
![]()
maar ik bedoel dus die partjes
.....srsly......quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
ah... vlaamse spraakverwarring dan...quote:
Daar zijn Ajacieden fan van want ze schreeuwen vaak z'n naam.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is toch niet echt???? Je trolt onsquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Daar zijn Ajacieden fan van want ze schreeuwen vaak z'n naam.
Neequote:Op woensdag 5 juni 2013 20:38 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Dat is toch niet echt???? Je trolt ons
Ga jij eens snel alle 6 delen van star wars downloaden en kijken, je mag weer posten als je ze gezien hebtquote:
Juist ja, ken ik niet.quote:
Daar heb je het al, ik hou niet van SF.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:39 schreef Viro het volgende:
[..]
Ga jij eens snel alle 5 delen van star wars downloaden en kijken, je mag weer posten als je ze gezien hebt
Haten op Star Warsquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:40 schreef Cee het volgende:
Ik heb Star Wars ook nooit gezien. Of ja, misschien de helft van de eerste film, stoorde me mateloos aan dat blikken geval en Chewbacca.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Juist ja, ken ik niet.
[..]
Daar heb je het al, ik hou niet van SF.
Ja ik glij er ook niet van mijn stoel van hoorquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik haat er niet op, ik ben er ongevoelig voor.
Die bed van haar... hahahahaaaquote:
Jij weet hoe het moetquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:42 schreef SiIk het volgende:
Als ik ook een TomTom heb en een auto enzo zet ik Yoda erop
quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:40 schreef adnapekkid het volgende:
ik weet wel wie yoda is
maar heb star-wars nooit gezien![]()
C-3PO ja!!quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:40 schreef Cee het volgende:
Ik heb Star Wars ook nooit gezien. Of ja, misschien de helft van de eerste film, stoorde me mateloos aan dat blikken geval en Chewbacca.
Ik ben helemaal fan van R2D2quote:
Geef toe, dat sexy hijgen van Darth Vader.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik glij er ook niet van mijn stoel van hoor
Ik heb nooit opgelet of mensen mij echt aankijken of niet, zal dat doen vanaf morgenquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:39 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Jouw ogen zijn ook opvallend en als je je echt aankijkt dan ben je zo een minuut kwijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |