SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppy (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Gup wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Gup kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Wie draait er nu?
Kijk op www.radio49.nlDraait Gup? Da's onze verzoekjesbot. Staat er een andere naam? Dan heb je je antwoord.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het DJ team kan door een PM te sturen naar robdriessen. Zodra je een account hebt, krijg je de inloggegevens. Als je gaat draaien, laat jezelf dan wel even op het rooster zetten door een PM te sturen naar WebHawk of Rafeiro.
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
Meld je aan voor Melting's Efteling-meet! 24 Augustus.
Poll: Kom je ook naar de Efteling op 24 Augustus?
• Ja, gezellig!
• Nee hè, niet weer een meet!
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Shure SM kloonquote:
Leuk eiland, dat welquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, kan hij de telefoon meteen ff aan Kurt, Michael en Tupac doorgeven.
Goed spul, volgens mij!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Goed spul, volgens mij!
Mijn mic is PURE SE X!HIHI je zei sexSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
We zitten in de 90'squote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:29 schreef wietwiet het volgende:
Wilt u alstublieft het nummer Get Lucky draaien?
Ik zal ff iets vervangends zoekenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:29 schreef wietwiet het volgende:
Wilt u alstublieft het nummer Get Lucky draaien?
Op mijn werk staat de pc met Amerikaanse datumnotatie, oftewel maand/dag/jaar. Ik heb het echt al zo vaak verkeerd opgeschrevenquote:
dus jij dacht dat het 6 april wasquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Op mijn werk staat de pc met Amerikaanse datumnotatie, oftewel maand/dag/jaar. Ik heb het echt al zo vaak verkeerd opgeschreven
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:38 schreef Uccie het volgende:
Wicked bedankt voor de muziekjes, maar ik ga slapen
Trustenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:38 schreef Uccie het volgende:
Wicked bedankt voor de muziekjes, maar ik ga slapen
Nah, ik denk er verder niet echt bij na, dan heb ik het opgeschreven en realiseer ik me ineens dat het niet klopt.quote:
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:40 schreef LovelyLady het volgende:
Wicked bedankt voor je muziekjes![]()
Ik ga douchen
Truste
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:40 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga douchen
Truste
Een pizzzzzaa calzoneee!!!!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:40 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga douchen
Truste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |