100% mee eens!quote:Op zondag 9 juni 2013 16:28 schreef Myraela het volgende:
Ik zou een doos kopen in de hoop dat er iets in zit dat ik wel kan gebruiken, niet in de hoop dat ik zo veel mogelijk winst kan maken.
Daarbij weet je dat het een risico is wat je koopt, prima als je dingen wilt doorverkopen, maar ook nog eens klagen over een beschadigde doos.Als ze de telefoon zouden ruilen zouden ze al aardig zijn, als ze je ook nog eens 50 euro terug geven zijn ze achterlijk.
Eigenlijk zouden ze het simpel moeten maken.
1. Je houd de doos.
2. De hele doos terug naar ibood.
Dan zou je de doos namelijk gewoon houden, oftewel, je bent er gewoon tevreden mee. Loop dan niet te mierenneuken om er nog meer uit te halen.
Ik vind het in ieder geval behoorlijk kansloos.
Tja, 50 euro hebben of niet hebbenquote:Op zondag 9 juni 2013 16:28 schreef Myraela het volgende:
Ik zou een doos kopen in de hoop dat er iets in zit dat ik wel kan gebruiken, niet in de hoop dat ik zo veel mogelijk winst kan maken.
Daarbij weet je dat het een risico is wat je koopt, prima als je dingen wilt doorverkopen, maar ook nog eens klagen over een beschadigde doos.Als ze de telefoon zouden ruilen zouden ze al aardig zijn, als ze je ook nog eens 50 euro terug geven zijn ze achterlijk.
Eigenlijk zouden ze het simpel moeten maken.
1. Je houd de doos.
2. De hele doos terug naar ibood.
Dan zou je de doos namelijk gewoon houden, oftewel, je bent er gewoon tevreden mee. Loop dan niet te mierenneuken om er nog meer uit te halen.
Ik vind het in ieder geval behoorlijk kansloos.
Nee niemand heeft een receiver nodig en die zou ik ook nooit kopen voor 800 euro. Maar als je dan zo'n box hebt voor 100 euro en dat ding zit erin, dan zou ik hem zeker gebruiken. Het is een luxe waar je geen geld aan uit wilt geven maar wat wel tof is om te hebbenquote:Op zondag 9 juni 2013 16:09 schreef bambino het volgende:
[..]
Hoezo begint er op te lijken? Het is al zo...
Ik heb al meerdere malen gepost (in zowel de SC als deze reeks) dat ik de box koop om er wat op te verdienen.
[..]
Ok let op, in mijn box zat:
Camera Nikon 1 - heb al een splinternieuwe Sony die ik dit jaar heb gekocht, dus absoluut niet nodig.
Strijkijzer met stoom generator - ik strijk überhaupt nooit en als het wel nodig is voor een blouse ofe heb ik een strijkijzer.
Acer Liquid MT telefoon, ten eerste vind ik het geen mooie telefoon, ten 2e heb ik een iphone 5.
Een keyboard met PS2 aansluitingen dan ook nog van het merk Aldi/lidl, ik gebruik alleen Logitech dus niet nodig.
En dan nog het beste van allemaal, een DVD box van sportmomenten in Nederland, daar heb ik er nu 3 van (2 uit vorige box).
Dus wat wil je dat ik doe? Het in de kast leggen en niks mee doen?
De box is 99% van de tijd onnodig spul. En dat houdt in, een leuke bijverdienste.
Dit is ook de reden dat het verkopen van spullen uit de box niet meer is toegestaan op FOK!.
Oh, en for the record. "Don't hate the player, hate the game".
Maar dat ben jij, ik heb al een receiver (niet van 800 maar wel van 250). Dus ik zou de 800 verkopen aangezien de extra opties van de 800 voor mij niet relevant zijn. Ik heb die van 250 gekocht om dat daar alles op zit wat ik nodig had.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:40 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Nee niemand heeft een receiver nodig en die zou ik ook nooit kopen voor 800 euro. Maar als je dan zo'n box hebt voor 100 euro en dat ding zit erin, dan zou ik hem zeker gebruiken. Het is een luxe waar je geen geld aan uit wilt geven maar wat wel tof is om te hebben
Volgens mij heb jij uberhaupt niets nodig.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:41 schreef bambino het volgende:
[..]
Maar dat ben jij, ik heb al een receiver (niet van 800 maar wel van 250). Dus ik zou de 800 verkopen aangezien de extra opties van de 800 voor mij niet relevant zijn. Ik heb die van 250 gekocht om dat daar alles op zit wat ik nodig had.
Niets is een groot woord, maar van wat iBood in een box stopt heb ik waarschijnlijk nog geen 1% nodig.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:42 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij uberhaupt niets nodig.
boeiend, als je zo makkelijk een paar honderd euro kan verdienen, waarom zou je het niet doen.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:42 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij uberhaupt niets nodig.
Aha, er zijn dus nog wel mensen die het begrijpenquote:Op zondag 9 juni 2013 16:50 schreef Adames het volgende:
[..]
boeiend, als je zo makkelijk een paar honderd euro kan verdienen, waarom zou je het niet doen.
Het zeuren om de doos, en een deel van het geld terugkrijgen, dat gaat mij dan te ver.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:57 schreef Kenju het volgende:
Ik snap het gezeur ook niet. Het is van jou, dan mag je er toch mee doen wat je wil? In de tijd dat de dagelijkse aanbiedingen ook nog heel dik waren zag je ook bij iedere goede aanbieding ze op marktplaats verschijnen.
dus je stuurt mij een aquarium?quote:Op zondag 9 juni 2013 16:47 schreef bambino het volgende:
[..]
Niets is een groot woord, maar van wat iBood in een box stopt heb ik waarschijnlijk nog geen 1% nodig.
Als ik iets nodig heb of graag wil hebben, laat het een camera zijn of een receiver of een telefoon dan koop ik het.
Essnhills had in de vorige box dezelfde telefoon als ik nu in de box had, en ze had toevallig net een telefoon nodig. Ja dan heb je mazzel. Maar dat heb ik nog geen 1 keer gehad.
En geloof me er ligt hier nog genoeg crap wat uit boxen komt wat bijna niet te verkopen is.
Dus dat geef ik weg aan vrienden of flikker het in de container.
Zodra ik de box er uit heb zijn de overige producten zo goed als useless (tenzij ze natuurlijk verkoopbaar zijn). Maar als voorbeeld, ik heb hier nog 2 skype phones, een laptop lock, een pogoplug pro, in-ear oordopjes, usb aquarium, 3 dvd boxen sport, 2x magazine collectie en vast nog wel wat spul.
Alleen de pogoplug zou ik waarschijnlijk kunnen verkopen, maar aangezien die box er al 3 keer uit is heb ik nog geen moeite genomen om het op marktplaats te zetten.
jou wel, jouw norm Dat hoeft niet de norm van een ander te zijnquote:Op zondag 9 juni 2013 17:59 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Het zeuren om de doos, en een deel van het geld terugkrijgen, dat gaat mij dan te ver.
Wil jij hem? Wil hem best opsturen hoorquote:
quote:Op zondag 9 juni 2013 18:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
jou wel, jouw norm Dat hoeft niet de norm van een ander te zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier te bestellen.
Heb je hem gekocht omdat je graag een Tab wilde hebben? Of voor de verkoop?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:52 schreef OverRated het volgende:
Ze hebben net uit zichzelf al een mailtje gestuurd zie ik. Kan een 16GB MicroSD kaart opgestuurd krijgen, of ik moet de tablet terugsturen en dan krijg ik m'n geld terug. Dan maar dat eerste. Dekt niet het prijsverschil, maar goed.
Ik heb ze ook vanmiddag gekregen, ze zijn Gigantisch! Ik ga ze zondag uitproberen, ik was toch van plan mijn bed dan te verschonen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:45 schreef Ceviche het volgende:
Mijn kussens werden vandaag bezorgd maar ik was niet thuis![]()
Maar morgen kan ik weer lekker slapen
Oeh nou ben ik wel nieuwsgierig gewordenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb ze ook vanmiddag gekregen, ze zijn Gigantisch! Ik ga ze zondag uitproberen, ik was toch van plan mijn bed dan te verschonen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |