jawoll mun freundquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:20 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Die Holländisches Fahrräder hat gütes kwalität, seit siebzig jahre schon!
Normaal wel, maar bij dit tuig dus effe niet.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:46 schreef Anne het volgende:
Was jij niet degene die zo lief z'n koppeling in kneep bij paarden met ruiters?
mij zr7s 1 op 20 gereden zaterdag alleen maar snelwegquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:53 schreef KneusTeun het volgende:
SRX 1 op 16 lijkt mij ook wat veel :S mijn bakbeest 750cc verbruikt 1 op 17.... dat ding weegt met mij erop dik over de 300!!!
kan gwn heb ik ookquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:17 schreef Bokkepootje het volgende:
Zou je een gsm-houder die voor een fiets bedoeld is op je motor kunnen monteren?
Trillingen, water e.d. Maakt niet zo heel veel uit maar in me leren jas zit dat ding in de weg, en het is makkelijk soms met navigatie.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:21 schreef klawie het volgende:
[..]
kan gwn heb ik ook
heb wel een spatwater dichte bakje
Werkt prima. Had ik ook.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:17 schreef Bokkepootje het volgende:
Zou je een gsm-houder die voor een fiets bedoeld is op je motor kunnen monteren?
Trillingen, water e.d. Maakt niet zo heel veel uit maar in me leren jas zit dat ding in de weg, en het is makkelijk soms met navigatie.
weet niet of je tochschreen dan nog werkt maar dat is een kwestie van uitproberenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:22 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]En voor t water dacht ik gewoon aan een hersluitbaar plastic zakje
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:23 schreef einschtein het volgende:
[..]
Werkt prima. Had ik ook.
Duik in sloot kan ie niet zo goed tegen, dat dan weer niet.
Volgensmij werkt dat toch al niet met handschoenen aanquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:24 schreef klawie het volgende:
[..]
weet niet of je tochschreen dan nog werkt maar dat is een kwestie van uitproberen
bij mij wel weet niet wat voor mobiel je hebt anders mag je mij bakje hebbenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:25 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Volgensmij werkt dat toch al niet met handschoenen aan
Over 4 maanden mag ik alweer een nieuwe uitzoeken dus doe deze gewoon opofferenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:26 schreef klawie het volgende:
[..]
bij mij wel weet niet wat voor mobiel je hebt anders mag je mij bakje hebben
dan is het idd geen puntquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:29 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Over 4 maanden mag ik alweer een nieuwe uitzoeken dus doe deze gewoon opofferen
quote:
die persoon is thuisgebleven.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:10 schreef rulerofdeath het volgende:
ik lees nu de OP, wat is er gebeurd met olie verwisselen vlak voor een rit?
Het is daarnaast wel aan te raden om voor een rit je kentekenplaat nog even goed aan te draaien trouwens.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:10 schreef rulerofdeath het volgende:
ik lees nu de OP, wat is er gebeurd met olie verwisselen vlak voor een rit?
die kentekenplaat maak ik me nu geen zorgen meer om mar dat knipperlichtjequote:Op woensdag 5 juni 2013 08:35 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Het is daarnaast wel aan te raden om voor een rit je kentekenplaat nog even goed aan te draaien trouwens.
Dat zou ik ook fixen voor de rit, men houdt er hier wel van om eindeloos te liggen ziften over een knipperlichtjequote:Op woensdag 5 juni 2013 08:40 schreef Salatrel het volgende:
[..]
die kentekenplaat maak ik me nu geen zorgen meer om mar dat knipperlichtje
vergeten de plug er weer in te draaien ofzo?quote:
ook als je er nooit wat mee gedaan hebt?quote:Op woensdag 5 juni 2013 08:35 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Het is daarnaast wel aan te raden om voor een rit je kentekenplaat nog even goed aan te draaien trouwens.
Gewoon popnagels erdoor, komt ie nooit weer (uit zichzelf) losquote:Op woensdag 5 juni 2013 08:35 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Het is daarnaast wel aan te raden om voor een rit je kentekenplaat nog even goed aan te draaien trouwens.
Moh, in tegendeel.quote:Op woensdag 5 juni 2013 08:56 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
vergeten de plug er weer in te draaien ofzo?
dat is ook niet handig neequote:Op woensdag 5 juni 2013 09:03 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Moh, in tegendeel.
Iets te enthousiast met het terug draaien
Is dat standaard bij GoPro dat je dat intro hebtquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:47 schreef Salatrel het volgende:
9 minuten schots kijkvoer ter leeringh ende vermaeck
Doe es gewoon mobiel beschikbaar makenquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:47 schreef Salatrel het volgende:
9 minuten schots kijkvoer ter leeringh ende vermaeck
doe ik nietquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:54 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Doe es gewoon mobiel beschikbaar maken
Lekker treurig weerquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:59 schreef Salatrel het volgende:
[..]
doe ik nietzal wel door de muziek komen of zo. Heb het zelf niet uitgevinkt iig
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:45 schreef 1517 het volgende:
Even een vraagje met betrekking tot opschieten in het verkeer.
Wat mag wel in Nederland en wat is 'toegestaan'?
Mag je voor aan gaan staan bij het stoplicht?
Zie onderstaand filmpje, is dit toegestaan in Nederland?
officieel mag je wanneer er meer dan 1 rijstrook voor die rijrichting is tussen de 2 meest linkse rijstroken naar voren rijden.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:45 schreef 1517 het volgende:
Even een vraagje met betrekking tot opschieten in het verkeer.
Wat mag wel in Nederland en wat is 'toegestaan'?
Mag je voor aan gaan staan bij het stoplicht?
En als de file weer beweegt en harder dan 35 km/h beweegt moet je weer invoegen. Dankzij een meisje bij theorie die dat hardop voor die tijd nog even las heb ik mijn theorie gehaald! anders had ik hem niet geweten en had ik een fout teveelquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:01 schreef Salatrel het volgende:
[..]
officieel mag je wanneer er meer dan 1 rijstrook voor die rijrichting is tussen de 2 meest linkse rijstroken naar voren rijden.
je mag dus niet over de rijstrook voor linksaf naar voren rijden wanneer deze leeg is om vervolgens vooraan te gaan staan bij rechtdoor (valt onder feit andere rijrichting volgen dan waar de strook voor bedoeld is)
op de snelweg mag je bij file ook tussen het verkeer door tussen de 2 meest linkse rijstroken(dit is namelijk nergens verboden dus is het toegestaan) dus niet links van de meest linkse rijstrook. Er is wel een richtlijn opgesteld dat het snelheidsverschil niet te hoog mag zijn anders ben je alsnog de sjaak op basis van art. 5
35 km/h? Is dat veranderd in de afgelopen 2 jaar dan?quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:03 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
En als de file weer beweegt en harder dan 35 km/h beweegt moet je weer invoegen. Dankzij een meisje bij theorie die dat hardop voor die tijd nog even las heb ik mijn theorie gehaald! anders had ik hem niet geweten en had ik een fout teveel
hoeveel fouten had je?quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:07 schreef Tankiej het volgende:
[..]
35 km/h? Is dat veranderd in de afgelopen 2 jaar dan?
Toen ik theorie heb gehaald 2 jaar geleden moest je bij 40km/h weer invoegen tussen de auto's
quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:47 schreef Salatrel het volgende:
9 minuten schots kijkvoer ter leeringh ende vermaeck
ik ben ook helemaal rond gelopenquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:37 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Op 2:50Skye
Quiraign
mooie weg daar!
Superfijn rijden
Ik had alle snelheids vragen fout, en die met de file dus goed. Raarquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:24 schreef BlackLining het volgende:
Voor zover ik weet moet je helemaal niks omdat je als motorrijder nou eenmaal naast een auto op dezelfde strook mag zitten. Dat staat los van snelheid. Er is inderdaad een richtlijn die uitging van iets rond de 40, maar geen wet.
In theorie mag het met 130 zelfs nog, alleen komt dan artikel 5 om de hoek inderdaad.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:29 schreef BlackLining het volgende:
Hamm, toch vind ik het krap. Ook omdat de motor vrijwel continue aan topvermogen zal rijden, en dat is niet leukvoor het blok.
Heb overigens zelf geen ervaring met 11kW, laagste wat ik gereden heb was 17kW geschakeld. Dat was wel echt het minimum wat ik nog mmotorrijden zou willen noemen.
Dank.quote:
LOL. Kan het niet laten; De PCX komt niet onder de 1:38 met het gas tegen de stuit. (100km/u GPS)quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:51 schreef Gummiebeer het volgende:
Een nieuw persoonlijk record qua verbruik. Gisteren 1:21 gereden!
Ja, maar dan zit je op een PCXquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:52 schreef BertV het volgende:
[..]
LOL. Kan het niet laten; De PCX komt niet onder de 1:38 met het gas tegen de stuit. (100km/u GPS)
Ik lees figuren op MF die er zelfs 1:45 mee rijden. (Al weet ik niet welke fietspaden je daar voor moet nemen)
Of een crossfiets met een Ferrari.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:04 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja, maar dan zit je op een PCX![]()
Kun je niet mee door het zand
Das het zelfde als een land rover met een fiat panda vergelijken.
Eigenlijk niet, maar het zou wel kunnen dus?quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:34 schreef lipjes het volgende:
Nou, ik mag voorlopig geen motor rijden eigenlijk
3 volle spuiten vocht afgenomen uit mn knie en weer 1 of ander pretmiddel erin.
En net nu het goed weer is
Tja, m'n honkietonkie uitelkaar vallende door trillingen 4takt taiwan scootertje haalt 1:40.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:52 schreef BertV het volgende:
[..]
LOL. Kan het niet laten; De PCX komt niet onder de 1:38 met het gas tegen de stuit. (100km/u GPS)
Ik lees figuren op MF die er zelfs 1:45 mee rijden. (Al weet ik niet welke fietspaden je daar voor moet nemen)
Ja, maar dan zit ik volgende week weer met dat ik niet kan lopen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:13 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, maar het zou wel kunnen dus?
Dat is toch logisch? Doe ik altijd.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:43 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Maarja je moet ook je motor uit zetten bij een dichte spoorovergang
Pa heeft een automaat die hij eigenlijk alleen in de winter gebruikt.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:21 schreef Anne het volgende:
Stomme vraag misschien, maar waarom mag je wel autorijden?
Mooiquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:37 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Op 2:50Skye
Quiraign
mooie weg daar!
Superfijn rijden
Ah, op die manier. Ik dacht ook heel even dat het niet mocht vanwege medicijnen (verdovend spul ofzo), maar dat is niet het geval dus?quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:23 schreef lipjes het volgende:
[..]
Pa heeft een automaat die hij eigenlijk alleen in de winter gebruikt.
Ma heeft een eigen auto, wel handgeschakeld.
Dus autorijden kan ik wel met de automaat aangezien het mijn linker knie is.
Zo! Da's snel!quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:30 schreef Dekatria het volgende:
Pakket van Twisted Throttle is verstuurd, met allesby the gods!
Nee, zolang de bijwerkingen niet te ernstig zijn mag het gewoon.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:08 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ah, op die manier. Ik dacht ook heel even dat het niet mocht vanwege medicijnen (verdovend spul ofzo), maar dat is niet het geval dus?
en dan moet het straks nog door de douanequote:Op woensdag 5 juni 2013 14:30 schreef Dekatria het volgende:
Pakket van Twisted Throttle is verstuurd, met allesby the gods!
mits je pech hebt, daarvoor pak ik altijd fed ex uit US die hebben een of andere regeling waardoor je wel altijd import betaald, maar minder en het is er sneller. Alle andere is het dartboard systeem.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:00 schreef Salatrel het volgende:
[..]
en dan moet het straks nog door de douane
ja maar volgens mij hebben meerdere mensen uit dit topic samen alles op 1 hoop besteld dus zon grote doos darten ze er wel tussenuit denk ikquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:10 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
mits je pech hebt, daarvoor pak ik altijd fed ex uit US die hebben een of andere regeling waardoor je wel altijd import betaald, maar minder en het is er sneller. Alle andere is het dartboard systeem.
Dart board systeem is compleet random, alsof ze een pijltje gooien voor het bedrag wat jij moet gaan betalen.
voorbeeld, een marker (paintball) gekocht voor 150 dollar met USP laten sturen moest ik 80 dollar over betalen.
Marker gekocht 900 dollar met fed ex, moest ik 2 tientjes over betalen.
Acerbis maakt zo ver ik weet al tijden van alles.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:51 schreef Dekatria het volgende:
Maakt Acerbis ook helmen joh, nooit geweten
Je bedoelt witte bonen in tomatensaus met worst en chips en nog meer van die meuk?quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:19 schreef Salatrel het volgende:
Ik mis wel mijn breakfast of champions hoor...
Ik ken ze ook alleen maar van m'n handbeschermersquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:01 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Acerbis maakt zo ver ik weet al tijden van alles.
http://www.acerbis.it/quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:35 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik ken ze ook alleen maar van m'n handbeschermers
bacon scrambled eggs enz enz enz en ja kan wel maar daar ben ik te lui voorquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:30 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Je bedoelt witte bonen in tomatensaus met worst en chips en nog meer van die meuk?
Kan je zelf ook wel maken toch
Ik zou persoonlijk voor de acerbis gaan, een vizier is wel hendig.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:49 schreef KneusTeun het volgende:
Woei bodyprotector onderweg
Nu alleen nog laarzen ophalen, en een helm vinden twijfel nog tussen:
[ afbeelding ]
Zoiets
of
[ afbeelding ]
youtube levert immer kwalitatief hoogstaande reviewsquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:04 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik zou persoonlijk voor de acerbis gaan, een vizier is wel hendig.
Die helm is veulste groot veur dat kind!quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:07 schreef Salatrel het volgende:
[..]
youtube levert immer kwalitatief hoogstaande reviews
Ja en anderen zeggen dat een bril veel handiger is omdat:quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:04 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik zou persoonlijk voor de acerbis gaan, een vizier is wel hendig.
Ja, en bij de eerste regenbui is je hele binnenwerk kletsnat. Lijkt mij ook niet echt prettig.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:12 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja en anderen zeggen dat een bril veel handiger is omdat:
Steenslag op je bril is minder duur dan zo'n visier.
Bril minder snel beslaat.
Bril je veel meer zuurstof geeft bij inspanning.
Dus nu zit ik erg te twijfelen, maar helm moet toch nog even wachten. Geld groeit me helaas als arme student niet op de rug.
Ja, opzich ook wel goed punt. Maarja als je in de regen gaat crossen ben je toch zeiknatquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:12 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ja, en bij de eerste regenbui is je hele binnenwerk kletsnat. Lijkt mij ook niet echt prettig.
gewoon met links, met een knikje of met de rechtervoetquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:12 schreef Gummiebeer het volgende:
Maar Sala.
Mss een heule domme vraag.. Maar hoe groeten motorrijders elkaar in Engeland/Schotland? Lijkt me beetje kut om met rechts te groeten.
Ah zo, op die fiets. Raar volk ook met dat links rijden.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:17 schreef Salatrel het volgende:
[..]
gewoon met links, met een knikje of met de rechtervoet
dankuquote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:50 schreef Sounddragon het volgende:
Hoewel ik hier bijna nooit een file zie, was het vandaag tóch raak, en ik had ook meteen een deja-vu gevoelOverduidelijk dat motorrijders hier geen file's gewend zijn
![]()
Iemand op een (volgens mij) GSF, helemaal bling bling, was me een paar minuten tevoren voorbij gekomen, ik reed 110 @ 100, en hij reed denk ik 130 ofzo, lekker slalommend tussen het drukke verkeer door; diverse keren zag ik remlichten van auto's als hij hem ervoor(bij) pleurde.. en toen... was er file.. hij zat denk ik 15 auto's voor me op de linker rijstrook, ik was alvast op de lijn gaan rijden vanaf de eerste filesignalering die ik zag branden, zodat mensen me alvast konden zien en begrijpen dat ik er tussendoor wilde gaan rijden, hij niet natuurlijk, hij bleef lekker tussen de auto's zitten, slingerend en duidelijk een beetje besluiteloos.. ik tufte dus langzaamaan dichterbij tussen de rijen door, en nét voordat ik er was spotte hij me en ging er denk ik een lichtje branden ergens in zijn hoofd; o ja, ik kan er ook tussendoor..toch ... denk ikIK reed al behoorlijk traag omdat ik niet gewend ben om met dikke vette koffers te fileslalommen, maar desalnietteplus moest ik op 200 meter denk ik 4 keer mijn voetjes aan de grond zetten omdat hij dacht dat anderhalve meter wel érg krap was voor een toerbrommertje zonder kuip
Na een tijdje was ik het beu en heb ik hem over de (uiteraard bijna lege spitsstrook) ingehaald, en ben voor hem gaan rijden. Toen ik na een minuutje of 2 in mijn spiegels keek waar hij bleef zag ik hem nergens meer
![]()
![]()
![]()
Hulde voor de blikkers hier in Limbabwe trouwens![]()
![]()
; ik kreeg zeeën van ruimte van 95% van de bestuurders.. die anderhalve kutmof die niet opzij gaat weet niet beter denk ik altijd maar
Geen idee, maar rijden kon hij niet iigquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:58 schreef Skv het volgende:
[..]![]()
Waarschijnlijk net z'n rijbewijs gehaald en voor het eerst door de file. Maar jij komt nooit files tegen? Ik ben er de hele week er al tussendoor aan het kachelen. Had wel een paar automobilisten over de zeik omdat ik bij stoplichten ook naar voren kroop.
Chagrijnig volk, kan niks hebben hun airco-blikken.
En tot slot werd ik bijna van de weg geramd toen ik op een smalle 80-weg een auto inhaalde. Halverwege het inhalen besloot die idioot om te kijken en te wijzen naar een stom beest in een weiland, waardoor hij ineens naar links schoot..
Ja, een schijthok met een volle kuip; faalding; loopt 1 op 13 gemiddeld, gisteren met pijn en moeite 1 op 14.7 gereden door 110 - 120 te rijden, en je gaat kapoet van de hitte als de zon schijnt, want je hebt geen rijwindquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:00 schreef Salatrel het volgende:
Ik heb wat gemist in de wifiloze dagen. Heb je een andere motor gekocht SD?
heb me wel eens laten vertellen dat ze zuiniger zijn dan 1:14quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:18 schreef Sounddragon het volgende:
Of zal ik voor de heck of it eens een GS proberen?![]()
quote:
Hoe kwam ie aan jouw motor danquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:26 schreef picodealion het volgende:
Sta even bij een tankstation langs de A15, komt er een gast met korte broek aanzetten op mijn motor.
knietjes open gehaald toen je hem eraf schopte?quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:26 schreef picodealion het volgende:
Sta even bij een tankstation langs de A15, komt er een gast met korte broek aanzetten op mijn motor.
Volgens sprittmonitor zitten die op 1 op 19 ofzo.. dat scheelt nogal idd, en dan kijk ik naar de 1200, de 1150 en de 1100 pakken allebei meer.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:23 schreef Salatrel het volgende:
[..]
heb me wel eens laten vertellen dat ze zuiniger zijn dan 1:14
Gewoon nee.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:18 schreef Sounddragon het volgende:
Of zal ik voor de heck of it eens een GS proberen?![]()
Dit is ook niet wat.. ik moet toch rijdenquote:
Die FJ's waren wel naaisquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dit is ook niet wat.. ik moet toch rijden![]()
maak er een streetfighter vanquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:40 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Die FJ's waren wel naaismaar die verloren het van je huidge slagschip, dus dat zal wel niet bevallen zijn.
Zit er geen airco op?
Die zag ik vandaag ook aan de lopende band. Zelfs een met zo'n schoudertas, een t-shirt en een korte broek en nikes op een cbr 600.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:26 schreef picodealion het volgende:
Sta even bij een tankstation langs de A15, komt er een gast met korte broek aanzetten op zijn motor.
Ik rijd sinds 3 weken elke dag naar Utrecht (en weer naar huis), nog geen file gehad. Rijdt altijd mooi door met 110-115 waar 100 is toegestaanquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Geen idee, maar rijden kon hij niet iigEn nee, ik kom hier zelden een file tegen, dat was vorig jaar wel anders toen ik 8 weken lang Utrecht pendelde, toen had ik denk ik dagelijks 40 km fileslalom
Als er hier file staat is er wat aan het handje, zoals vandaag, hadden ze 'mijn' snelweg afgesloten, dus ik moest een ommetje maken; best lastig als je de weg niet weet en geen navi op de brommer hebt
[..]
Ik dacht dat ik baat zou hebben bij een brommer met volle kuip, en hoewel het wel zo zijn voordelen heeft; peukie roken onder het rijden, weinig windgebulder, zit heel relaxed.. heeft datzelfde voordeel ook zijn nadeel, om meneer Cruyff maar eens te kwoten, want dat gebrek aan rijwind is helemaal kut als het warm is.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:40 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Die FJ's waren wel naaismaar die verloren het van je huidge slagschip, dus dat zal wel niet bevallen zijn.
Zit er geen airco op?
Route?quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:06 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ik rijd sinds 3 weken elke dag naar Utrecht (en weer naar huis), nog geen file gehad. Rijdt altijd mooi door met 110-115 waar 100 is toegestaan
Ik heb vanochtend A9 van Haarlem - Abcoude gepakt en daarna de A2 tot Utrecht. Alleen bij Amsterdam stond het even vast (en het laatste stuk A2 is vijfbaans en reed goed door).quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Route?
Ik deed A73 (file @ Waalbrug), A50, heen ging wel, terug was 3 keer qud, A12 (hutjemutje op de heenweg met alles op de linkerbaan).
Terug was Vanaf Utrecht zéker 10 - 12km file tot Maarn ofzo, daarna het linksplakfeest en om de haverklap ankeren tot Veenendaal, daar weer een km of 5 dan hutjemutje naar de A50, dan kon ik een km of 10 rijden, dan was het weer file tot de Waalbrug, en soms daarna voor de afslag naar Nijmegen nog effe.. helemaal kut
1 op 10? Weet je zeker dat alle leidingen goed zijn aangesloten?quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik baat zou hebben bij een brommer met volle kuip, en hoewel het wel zo zijn voordelen heeft; peukie roken onder het rijden, weinig windgebulder, zit heel relaxed.. heeft datzelfde voordeel ook zijn nadeel, om meneer Cruyff maar eens te kwoten, want dat gebrek aan rijwind is helemaal kut als het warm is.
Waar ik wél aan kan wennen is de power, maar diezelfde power zuipt in no time de tank leeg als je een beetje gas gaat geven. als ik me een beetje misdraag denk ik dat ik er zomaar 1 op 10 of erger mee rijd
A12 vanaf Woudenberg en eraf bij De Meern, terugreis is andersom (duhquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Route?
Ik deed A73 (file @ Waalbrug), A50, heen ging wel, terug was 3 keer qud, A12 (hutjemutje op de heenweg met alles op de linkerbaan).
Terug was Vanaf Utrecht zéker 10 - 12km file tot Maarn ofzo, daarna het linksplakfeest en om de haverklap ankeren tot Veenendaal, daar weer een km of 5 dan hutjemutje naar de A50, dan kon ik een km of 10 rijden, dan was het weer file tot de Waalbrug, en soms daarna voor de afslag naar Nijmegen nog effe.. helemaal kut
Inclusief afvoer oude bandjes ook? Da's geen geld.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:23 schreef BlackLining het volgende:
Die kuip kan er natuurlijk ook af he
1:10 is wel heel dorstig ja. Dan kun je ook niet meer zonder zo4gen eens een keer goed veel gas geven en eens een keer lekker onbeschoft hard optrekken, en dat hoort toch wel bij het motorrijden.
Boh, nieuwe bandjes bevallen wel trouwensUiteindelijk een beste deal gesloten; ¤250 voor een setje Conti Road Attack 2, 160/60 achter, 110/70 voor inclusief opleggen en balanceren
Ik rijd op de tijden dat ik er moet zijn... ga niet voor de fun (of file ontwijken) een half uur eerder naar mijn werk.. dat is zinloos.. ik moest daar rond 7 uur zijn, dus redelijk in de spits.. en rond 5 uur reed ik weer terug, en dat is dead-on spits daar natuurlijk.. eerlijkheidshalve moet ik ook vermelden dat het daar toen vol zat met werkzaamheden aan de weg (spitsstroken aanleggen, en verbredingen), en dat helpt natuurlijk ook nietquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:22 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend A9 van Haarlem - Abcoude gepakt en daarna de A2 tot Utrecht. Alleen bij Amsterdam stond het even vast (en het laatste stuk A2 is vijfbaans en reed goed door).
Of pak je echt het heetst van de ochtendspits mee? Ik probeer er altijd voor of na te zijn.
Afvoeren achterband ja, voor heb ik weer mee naar huis genomen, die was nog goed en heb ik inmiddels voor een krat pils verkocht aan een maat van me.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:25 schreef Skv het volgende:
[..]
Inclusief afvoer oude bandjes ook? Da's geen geld.
Nette prijs! Ik betaalde 280 voor een setje Pilot Road 3 160/60 achter & 120/60 voor, inclusief montage en alles wat erbij komtquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:23 schreef BlackLining het volgende:
Die kuip kan er natuurlijk ook af he
1:10 is wel heel dorstig ja. Dan kun je ook niet meer zonder zo4gen eens een keer goed veel gas geven en eens een keer lekker onbeschoft hard optrekken, en dat hoort toch wel bij het motorrijden.
Boh, nieuwe bandjes bevallen wel trouwensUiteindelijk een beste deal gesloten; ¤250 voor een setje Conti Road Attack 2, 160/60 achter, 110/70 voor inclusief opleggen en balanceren
Waar kan ik je volgende keer aan herkennen? Ik rij daar dagelijks.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:24 schreef Tankiej het volgende:
[..]
A12 vanaf Woudenberg en eraf bij De Meern, terugreis is andersom (duh). Rijdt altijd lekker door, af en toe is het wat druk op de afrit bij Woudenberg op de terugreis. Maar verder kan ik altijd doorrijden!
110 paarden aan het werk hebben dorst blijkbaar.. en met doorrijden bedoel ik idd ergens rond de 160 - 170.. van de week heb ik 120 km gas gegeven; 180 ofzo max. maar dan wel zo veel mogelijk, dus elke keer remmen en het gas er op, en op de terugweg 75 km lang braaf 120 gereden, en toen was het oppie.. 205 km, 18 literz wegquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:23 schreef WallyPower118 het volgende:
[..]
1 op 10? Weet je zeker dat alle leidingen goed zijn aangesloten?En wat moet ik verstaan onder een beetje misdadig? Als ik met 160 naar school vlam haal ik ook geen 200 km uit een tank
Ik had laatst hier bij affetto een offerte voor Metzeler M5's gevraagd. 265 euries als ik losse wielen aan leverde..quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:29 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Nette prijs! Ik betaalde 280 voor een setje Pilot Road 3 160/60 achter & 120/60 voor, inclusief montage en alles wat erbij komt
doet m'n VFR zuiniger, ook 110 paardenquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
110 paarden aan het werk hebben dorst blijkbaar.. en met doorrijden bedoel ik idd ergens rond de 160 - 170.. van de week heb ik 120 km gas gegeven; 180 ofzo max. maar dan wel zo veel mogelijk, dus elke keer remmen en het gas er op, en op de terugweg 75 km lang braaf 120 gereden, en toen was het oppie.. 205 km, 18 literz weg
Onbeschoft hard optrekken doettie standaard, daar hoef ik niet eens voor boven de 5K te schakelen met de 6 bak.. in 2 doettie volgens mij makkie 160 als ik hem doortrekquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:23 schreef BlackLining het volgende:
Die kuip kan er natuurlijk ook af he
1:10 is wel heel dorstig ja. Dan kun je ook niet meer zonder zo4gen eens een keer goed veel gas geven en eens een keer lekker onbeschoft hard optrekken, en dat hoort toch wel bij het motorrijden.
Boh, nieuwe bandjes bevallen wel trouwensUiteindelijk een beste deal gesloten; ¤250 voor een setje Conti Road Attack 2, 160/60 achter, 110/70 voor inclusief opleggen en balanceren
Bij mij was het gewoon de hele motor afleveren, geen idee hoe duur het zou zijn als ik alleen de wielen afleverdequote:Op woensdag 5 juni 2013 21:32 schreef WallyPower118 het volgende:
[..]
Ik had laatst hier bij affetto een offerte voor Metzeler M5's gevraagd. 265 euries als ik losse wielen aan leverde..
Goede vraagquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:30 schreef picodealion het volgende:
[..]
Waar kan ik je volgende keer aan herkennen? Ik rij daar dagelijks.
Ik heb evenveel paardenkrachten, maar die van mij is niet zo dorstig als dat. Misschien de combinatie lichtere fiets + minder cctjes..quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
110 paarden aan het werk hebben dorst blijkbaar.. en met doorrijden bedoel ik idd ergens rond de 160 - 170.. van de week heb ik 120 km gas gegeven; 180 ofzo max. maar dan wel zo veel mogelijk, dus elke keer remmen en het gas er op, en op de terugweg 75 km lang braaf 120 gereden, en toen was het oppie.. 205 km, 18 literz weg
quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Onbeschoft hard optrekken doettie standaard, daar hoef ik niet eens voor boven de 5K te schakelen met de 6 bak.. in 2 doettie volgens mij makkie 160 als ik hem doortrek
Meestal vragen ze iets van 10 tot 20 euro per wiel.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:35 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Bij mij was het gewoon de hele motor afleveren, geen idee hoe duur het zou zijn als ik alleen de wielen afleverde
[..]
Dat zou zomaar kunnen, is ook een heel ander ding hequote:Op woensdag 5 juni 2013 21:36 schreef WallyPower118 het volgende:
[..]
Ik heb evenveel paardenkrachten, maar die van mij is niet zo dorstig als dat. Misschien de combinatie lichtere fiets + minder cctjes..
Als er brandstof lekt ruik je dat, zeker met een kuip, en hij lekt niet, weet ik zekerquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:36 schreef BlackLining het volgende:
[..]![]()
Wel leuk dat. Maar 1:14 doet nogal af aan de fun ervan lijkt me. Je zou met zo'n verbruik haast zeggen dat er ergens iets lekt ofzoDat hij met dat soort grappen de 1:20 niet haalt is logisch, maar 1:16, 1:17 moet toch wel te realiseren zijn met (voor een motor) normaal rijgedrag, en af en toe eens onbeschoft rijgedrag?
Tering das een dure handel. Moet wel zeggen dat ik het niet over een verwijderingsbijdrage heb gehad..quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:41 schreef BlackLining het volgende:
Hier 25 euro voor montage en demontage per wiel. Wielen trek ik erzelf in 10 minuten onderuit, dus dat doe ik dan wel zelf voor die 50 euro. Verwijderingsbijdrage voor banden is hier 25 euro per band. Die heb ik voor de ene band kunnen laten door hem zelf mee te nemen, de andere heb ik eraf kunnen lullen. En dan bleef slechts nog de actieprijs van 125 euro per band over, want opleggen en balanceren was inbegrepen mits los wiel
quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:35 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Bij mij was het gewoon de hele motor afleveren, geen idee hoe duur het zou zijn als ik alleen de wielen afleverde
[..]
Goede vraag
Auto is een zwarte C-max (heb ik ook niet bedacht, wacht nog op mn bestelde auto, dan zal je me wat makkelijker herkennen), motor SV650s waarvan wel een link naar een foto in de OP staat. Ik zit meestal in de auto, maar ga morgen weer met de motor
Waar kan ik jou aan herkennen dan, en hoe laat kom je daar ongeveer langs?
Mwoah, gebruik van de werkplaats, wielen moet er niet alleen onderuit, maar ook weer eronder (gratis ketting spannen), montage ook weer een minuutje of 15 à 20, balanceren een joetje.. ze zijn zomaar een uurtje zoet.. zo gek vind ik het allemaal niet.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:45 schreef WallyPower118 het volgende:
[..]
Tering das een dure handel. Moet wel zeggen dat ik het niet over een verwijderingsbijdrage heb gehad..
Is ook helemaal niet gek natuurlijk. Daarnaast mag er ook winst gemaakt worden.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mwoah, gebruik van de werkplaats, wielen moet er niet alleen onderuit, maar ook weer eronder (gratis ketting spannen), montage ook weer een minuutje of 15 à 20, balanceren een joetje.. ze zijn zomaar een uurtje zoet.. zo gek vind ik het allemaal niet.
Ah, dan denk ik niet dat we elkaar heel vaak tegen zullen komen. Ik rijd er 's ochtends tussen 7 en half 8 ongeveer en 's middags tussen kwart voor 5 en kwart over 5.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:47 schreef picodealion het volgende:
[..]
[ afbeelding ] + zwart pak en helm + zwarte rugzak met rode accenten. Ik rij er 's ochtends tussen 9 en half 10, 's avonds varieert maar meestal tussen 6 en 8.
Ik leverde ook altijd losse wielen, of bij een clubdealer kon je gewoon op de brug je wielen eruit plukken zelf, en dan legde hij de banden erom. Kan ik trouwens zelf ook wel met een bandenapparaat, ik was op mijn 12e snelste (koekblik) bandenmonteur van .nl samen met een maatje, dus ik weet hoe die zut werktquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:51 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Is ook helemaal niet gek natuurlijk. Daarnaast mag er ook winst gemaakt worden.
Maar goed, als je het zelf kunt, is dat een mooie besparing. Al bij al ben ik een half uurtje bezig geweest met het demonteren en weer monteren van de wielen. Daarmee 50 euro uitgespaard, is toch wel lekkerDa's weer twee keer tanken.
En even de kans een en ander een beetje schoon te maken en te controleren.
Beetje 'tzelfde bij de Alp (en AT volgens mij ook toch?). De mijne gaat ook geregeld met de steppies aan de grond, maar er blijft alsnog een strip over.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:51 schreef Sounddragon het volgende:
Speaking of banden; ik krijg het gewoon niet voor elkaar om de schaamranden van die GTS eraf te rijden, en ik leg hem volgens mij bijna met de uitlaten aan de grond op het klaverblad, en ik heb gewoon anderhalve cm ongebruikte band aan beide kanten![]()
Rijden met 1 bar!quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:51 schreef Sounddragon het volgende:
Speaking of banden; ik krijg het gewoon niet voor elkaar om de schaamranden van die GTS eraf te rijden, en ik leg hem volgens mij bijna met de uitlaten aan de grond op het klaverblad, en ik heb gewoon anderhalve cm ongebruikte band aan beide kanten![]()
Op de AT zat op elke nieuwe set banden na 50 km geen enkel schaamrandje meer hoor, geen enkel probleemquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:11 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Beetje 'tzelfde bij de Alp (en AT volgens mij ook toch?). De mijne gaat ook geregeld met de steppies aan de grond, maar er blijft alsnog een strip over.
Zit in het rechter dasboardkastjequote:
Mazzelpikquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:33 schreef lipjes het volgende:
Gelukkig is mijn navi robuust.
Laat net mijn gloednieuwe Garmin Zumo 350LM van de trap af donderen
quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:33 schreef lipjes het volgende:
Gelukkig is mijn navi robuust.
Laat net mijn gloednieuwe Garmin Zumo 350LM van de trap af donderen
Hij is nog in orde.quote:
Meenemen, band ombeunen tot lamp voor in je mancavequote:Op woensdag 5 juni 2013 21:45 schreef WallyPower118 het volgende:
[..]
Tering das een dure handel. Moet wel zeggen dat ik het niet over een verwijderingsbijdrage heb gehad..
wat voor motor heb je???quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:42 schreef MaximumRush het volgende:
Eindelijk m'n spanningsregelaar binnen en gelijk gemonteerd. Gelijk nieuwe knipperlichten op gezet en benzine filter vervangen. Die was gewoon zwart van binnen, dus denk niet dat deze ooit vervangen is. Twijfel nog steeds of ik zelf m'n kleppen ga stellen.
oh dan is ie stuk, ruilen voor m'n zumo 210?quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:45 schreef lipjes het volgende:
[..]
Hij is nog in orde.
Maar raar, als ik in basecamp de route die ik heb gedownload op motor zet, dan komt die opeens op een hele andere route uit....
Gebruik de standaart motorfiets instelling, deze stond daar niet op, nu wel en alsnog verkracht die de routequote:Op woensdag 5 juni 2013 22:47 schreef Maegrim het volgende:
[..]
oh dan is ie stuk, ruilen voor m'n zumo 210?
zal wel te maken hebben met de instellingen, staat je zumo op kortste afstand?
het is een kunst op zich inderdaadquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:49 schreef lipjes het volgende:
[..]
Gebruik de standaart motorfiets instelling, deze stond daar niet op, nu wel en alsnog verkracht die de route
Geplaatst op: 02-11-2011quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:53 schreef Maegrim het volgende:
[..]
het is een kunst op zich inderdaad
zo'n gedownloade route is meestal op een oudere kaart gemaakt, of je hebt wat te veel dingen om te vermijden aanstaan zoals veerboten
Precies, als het even kan wil ik heel de machine van binnen en van buiten kennen. Banden opleggen kan ik dan weer niet, maar goed.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik leverde ook altijd losse wielen, of bij een clubdealer kon je gewoon op de brug je wielen eruit plukken zelf, en dan legde hij de banden erom. Kan ik trouwens zelf ook wel met een bandenapparaat, ik was op mijn 12e snelste (koekblik) bandenmonteur van .nl samen met een maatje, dus ik weet hoe die zut werkt
Ik sleutel graag zelf aan mijn brommer, dus ik zie het nut er niet van in om daar iemand anders geld voor te geven
Idee om een schrootblok op de kop te tikken?quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:15 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Precies, als het even kan wil ik heel de machine van binnen en van buiten kennen. Banden opleggen kan ik dan weer niet, maar goed.
Durf er alleen niet aan te beginnen om het blok uit elkaar te halen. Verder dan nokkenassen, kleppen, koppelingsdeksel en ontsteking kom ik niet. Zou eigenlijk best eens een Bandit blok willen splitsen, gewoon om te kijken hoe die nou precies in elkaar zit
quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:41 schreef rulerofdeath het volgende:
zoo, net een andere motor opgehaald. Een suzuki GS750 uit 1979. nu maar eens mee aan het werk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.foto's ©ToTLearn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:59 schreef rulerofdeath het volgende:
Die heb ik ergens te koop zien staan! 400 pleuro's toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.foto's ©ToT
Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Tevens motormuis: 2005 Kawasaki ZX-6R
jupquote:Op donderdag 6 juni 2013 00:04 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Die heb ik ergens te koop zien staan! 400 pleuro's toch?
Ken er geen vinden, Bandit blokken gaan niet kapotquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:28 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Idee om een schrootblok op de kop te tikken?
Zeg dat maar tegen deze jongen:quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:16 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ken er geen vinden, Bandit blokken gaan niet kapot
Prima foto!quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:02 schreef Bokkepootje het volgende:
Was een geslaagde dag vandaag toch weer 350 Km erop zitten! En eindelijk een poser foto kunnen maken van mezelf (en broer) op me brommert .
[ afbeelding ]
Yeu! Nicequote:Op donderdag 6 juni 2013 00:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jup
foto van m'n beide motoren:
[ afbeelding ]
het is de bedoeling dat mijn vriendin op de suzuki gaat rijden.
Ook vet!quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:02 schreef Bokkepootje het volgende:
Was een geslaagde dag vandaag toch weer 350 Km erop zitten! En eindelijk een poser foto kunnen maken van mezelf (en broer) op me brommert .
[ afbeelding ]
Nee, ik was er helaas niet bij. Zaterdags moet ik altijd werken.quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:44 schreef whY... het volgende:
[..]
Ook vet!
Bokkepootje was je ook bij de meet?
ik gok de motoragent.quote:Op donderdag 6 juni 2013 07:46 schreef staticdata het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)uk_motoragent__.html
Ik zou toch zeggen dat of de prius of de motor agent deels een fietspad heeft gepakt.
in het menu van de zumo even automagisch herberekenen uitzetten (ik heb hem zelf op vragen staan dan kun je namelijk gewoon nee kiezen als je ergens een afslag gemist hebtquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:45 schreef lipjes het volgende:
[..]
Hij is nog in orde.
Maar raar, als ik in basecamp de route die ik heb gedownload op motor zet, dan komt die opeens op een hele andere route uit....
levensgevaarlijk die priussen... ik zeg alle priussen verbiedenquote:Op donderdag 6 juni 2013 07:46 schreef staticdata het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)uk_motoragent__.html
Ik zou toch zeggen dat of de prius of de motor agent deels een fietspad heeft gepakt.
je werkt niet toevallig in een ijssalon zeker?quote:Op donderdag 6 juni 2013 07:40 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Nee, ik was er helaas niet bij. Zaterdags moet ik altijd werken.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 08:39 schreef Anne het volgende:
Ik moet zeggen dat het stukje zekerheid op de motor steeds meer terug komt (totdat ik hem weer eens neer leg).
Het enige wat ik nog 'eng' vind is het stilstaan bij een stoplicht oid met een behoorlijke wind. Dan merk ik weer dat ik hem niet zou kunnen houden als ie te schuin gaat.
Ook bochtjes, rotondes, ed gaan stukken beter en ik durf weer steeds iets harder en schuiner.
En het 'parkeren' van de motor gaat ook beter. Alsof ik meer kracht in mijn benen/knie heb gekregen.
* Anne doet een klein schouderklopje bij haarzelf.
jammer om zo'n jas kapot te knippen jaquote:Op donderdag 6 juni 2013 08:46 schreef Maegrim het volgende:
Gewoon aan die kant een stukkie haar eraf knippen
Veel vrijgezellen vrouwen daar in het westen zekerquote:Op donderdag 6 juni 2013 08:48 schreef Salatrel het volgende:
opgeschoren is helemaal hip bij vrouwen tegenwoordig maar dat is in limbabwe nog niet doorgedrongen denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 08:55 schreef Salatrel het volgende:
of gewoon een ander kapselik ben blij dat die foto onder een spoiler staat, maar weer minder blij dat ik moest klikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op donderdag 6 juni 2013 08:55 schreef Salatrel het volgende:
of gewoon een ander kapselDan heb ik bijna hetzelfde kapsel als jij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die url ook"jongen.jpg".
gelukkig maar, ik heb je 1 rotonde zien nemen op de meet en rechtdoor is niet de gebruikelijk routequote:Op donderdag 6 juni 2013 08:39 schreef Anne het volgende:
Ook bochtjes, rotondes, ed gaan stukken beter en ik durf weer steeds iets harder en schuiner.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:11 schreef stinkie het volgende:
[..]
gelukkig maar, ik heb je 1 rotonde zien nemen op de meet en rechtdoor is niet de gebruikelijk route
Tegenwoordig schijt een streepje ook weer hip te zijnquote:Op donderdag 6 juni 2013 08:48 schreef Salatrel het volgende:
opgeschoren is helemaal hip bij vrouwen tegenwoordig maar dat is in limbabwe nog niet doorgedrongen denk ik
Ik ga zo es een streepje schijten dan.quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:48 schreef stinkie het volgende:
[..]
Tegenwoordig schijt een streepje ook weer hip te zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Tevens motormuis: 2005 Kawasaki ZX-6R
Schoot me laatst weer te binnen ja. Ik had eigenlijk moeten vragen wie de lul, ehhm bruidegom was.quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:22 schreef Dekatria het volgende:
Lekker zo'n kort en pittig Bevrijdingskapsel, net als dat vrijgezellenfeestje.
Als jij jouw deel maar opgestuurd hebt.quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:14 schreef Vinniiee het volgende:
Godverdomme
Die vent waar ik dat ongeluk mee gehad heb 2 maanden, heeft dat schadeformulier nog niet eens opgestuurd
Onderdeel na onderdeel hequote:
Gewoon met duct tape en tierips doen joh, valt nu toch niet meer op.quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:24 schreef Salatrel het volgende:
hmm moet ik natuurlijk ook exhaust sealant hebben natuurlijk
Aangifte?quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:27 schreef stinkie het volgende:
[..]
Als jij jouw deel maar opgestuurd hebt.
En als het zijn schuld is aangifte doen
quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jup
foto van m'n beide motoren:
[ afbeelding ]
het is de bedoeling dat mijn vriendin op de suzuki gaat rijden.
Ja, betrokken bij aanrijding, weigert gegevens door te geven. is vast wel iets van te maken.quote:
Degene die jet ongeval behandelt zei dat ze er zelf achteraan gingen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:54 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ja, betrokken bij aanrijding, weigert gegevens door te geven. is vast wel iets van te maken.
Maar eerst zou ik zelf de gegevens opsturen. Zeker als je weet welke verz. maatschappij die kerel bij hoor. Die zijn namelijk wel verplicht elke melding in behandeling te nemen.
Dat ja. Maar maakt het dan voor jou verder veel uit hoe snel die ander reageert?quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Degene die jet ongeval behandelt zei dat ze er zelf achteraan gingen.
Mijn formulier heb ik natuurlijk allang opgestuurd, of bedoelde je dat niet?
ah, maakt niet uit. Als er APK komt mag je toch alles terugdraaien.quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:32 schreef Gummiebeer het volgende:
Nieuwe knippers (carbon-look, wauw) gehaald omdat de orginele op half 7 staan. Alles gemonteerd en er dan achter komen dat de draden tekort zijn.
![]()
Morgen maar effe crea bea solderen of anders maar met een kroonsteentje ertussen.
Zolang er een E merkje opstaat is het toch goed?quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:38 schreef BertV het volgende:
[..]
ah, maakt niet uit. Als er APK komt mag je toch alles terugdraaien.
![]()
* BertV mag waarschijnlijk zijn kentekenbewijs gelijk inleveren
Volgens mij begrijp je het niet goed. We zijn 2 maanden verder en die gast heeft nog niet eens zijn formulier opgestuurd. Elk fatsoenlijk persoon doet dat direct.quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:40 schreef stinkie het volgende:
[..]
Dat ja. Maar maakt het dan voor jou verder veel uit hoe snel die ander reageert?
ja, dat is iig nu in Duitsland zo.quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:45 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Zolang er een E merkje opstaat is het toch goed?
Als hij aansprakelijk is voor de schade is ie aansprakelijk, ongeacht of ie z'n papiertje opstuurt of niet.quote:Op donderdag 6 juni 2013 15:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp je het niet goed. We zijn 2 maanden verder en die gast heeft nog niet eens zijn formulier opgestuurd. Elk fatsoenlijk persoon doet dat direct.
Natuurlijk maakt het uit hoe snel hij reageert, hoe langer hij niks van zich laat weten, hoe langer ik oo mijn geld moet wachten.
Ik snap 'm, dankjewel.quote:Op donderdag 6 juni 2013 15:19 schreef stinkie het volgende:
[..]
Als hij aansprakelijk is voor de schade is ie aansprakelijk, ongeacht of ie z'n papiertje opstuurt of niet.
Ik neem aan dat je niet all-risk verzekerd ben, want anders kun je het gewoon bij je eigen verzekering claimen en zoeken zij het verder uit.
En vandaar dus die eventuele aangifte. Als je ze gegevens hebt meteen briefje schrijven dat je hem aansprakelijk stelt. Als je ze verzekeringsgegevens hebt stel je hun aansprakelijk.
Of je blijft afwachten.
super gaaf rijden daar. voor zo ver ik het kon zien nog redelijke wegen?quote:Op donderdag 6 juni 2013 15:14 schreef Salatrel het volgende:
ik heb het ritje Applecross ook even uncut geuploadnouja de fotostops heb ik eruit geknipt
edit: nu ook met link
Doe maar solderen. Kroonsteentjes trillen zo los.quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:32 schreef Gummiebeer het volgende:
of anders maar met een kroonsteentje ertussen.
ja soms wel wat losliggende steentjes op die singletracks en andere minder drukke wegen.... toen ik dukes pass reed door loch lomond national park kwam ik dat precies in een bocht tegen... voorwiel gleed zo een paar cm naar rechts... kon hem gelukkig wel houden maar die stukjes zijn ook in het filmpje stukjes waar ik wat rustiger aan deed want dat was niet ver daarvoorquote:Op donderdag 6 juni 2013 15:28 schreef BertV het volgende:
[..]
super gaaf rijden daar. voor zo ver ik het kon zien nog redelijke wegen?
Met een Burgman 400 op Kreta kwam ik al snel op wegen waar ik liever een XT had gehad.
En dan ff krimpkousje erover!quote:Op donderdag 6 juni 2013 15:29 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Doe maar solderen. Kroonsteentjes trillen zo los.
Kroonsteentjes in een 12V circuitquote:Op donderdag 6 juni 2013 14:32 schreef Gummiebeer het volgende:
Nieuwe knippers (carbon-look, wauw) gehaald omdat de orginele op half 7 staan. Alles gemonteerd en er dan achter komen dat de draden tekort zijn.
![]()
Morgen maar effe crea bea solderen of anders maar met een kroonsteentje ertussen.
Wat is probleem? kheb kroonsteentjes in 230v set-up en 5v set-ups gebruikt.quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:19 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Kroonsteentjes in een 12V circuit
Denk dat dat me net te ver gaat.quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:32 schreef BlackLining het volgende:
Och, er zijn hier meerdere mensen die onderdelen van hun motor met tie-wraps vast hebben zitten hoor
Ziet er erg netjes uit! Ga je ook nog een 5V aansluiting maken om op te laden?
Op een motor, en dan zeker een twin, trilt die zooi zo los.quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:19 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Kroonsteentjes in een 12V circuit
Ja, en daarnaast zijn ze bedoeld voor hoge spanning, lage stroom. Ga je met lage spanning en hoge stroom werken ga je een hoop vermogen verliezen. Wat dan met een beetje pech weer het knipper-relais gaat beïnvloeden.quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:34 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Op een motor, en dan zeker een twin, trilt die zooi zo los.
Dedrailleur niet meer in lijn met de asquote:Op donderdag 6 juni 2013 16:33 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Denk dat dat me net te ver gaat.
Als je goed kijkt zie je me mountainbike staan, heb ik ooit eens helemaal uit elkaar gehaald... maar die fietste daarna nooit meer zo soepel als dattie ervoor deed
Das natuurlijk onzin, in jou optiek misschien, maar er bestaan meerdere soorten kroonsteentjes.quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:36 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, en daarnaast zijn ze bedoeld voor hoge spanning, lage stroom. Ga je met lage spanning en hoge stroom werken ga je een hoop vermogen verliezen. Wat dan met een beetje pech weer het knipper-relais gaat beïnvloeden.
Kroonsteentjes gebruik je om een lamp of iets dergelijks aan te sluiten op installatiedraad, meer niet.
[..]
Ooit wil ik eens dat lelijke achterlicht vervangen voor een 2002 model, raak al half in paniek als ik eraan denk om aan de kabels te gaan zittenquote:Op donderdag 6 juni 2013 16:36 schreef BlackLining het volgende:
Dedrailleur niet meer in lijn met de as
Leuk prutswerk, mountainbikes. Maar een motor is wel even wat anders ja. Voor 12V zul je ergens een signaaldraad moeten hebben (ik heb daar de kentekenplaatverlichting voor gepakt) en dan via een relais en een zekering schakelen met de accu.
Blijft hetzelfde, niet bedoeld voor hoge stroom die dingenquote:Op donderdag 6 juni 2013 16:39 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Das natuurlijk onzin, in jou optiek misschien, maar er bestaan meerdere soorten kroonsteentjes.
Je hebt ze ook wel in kleine tot nog grotere uitvoering.
http://www.conrad.nl/ce/nl/Search.html?search=kroonsteen
Maar dit was kroonsteentje in een 12v circuitquote:Op donderdag 6 juni 2013 16:19 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Kroonsteentjes in een 12V circuit
Die trajectcontrole pakt jou niet eensquote:Op donderdag 6 juni 2013 16:57 schreef vannelle het volgende:
Ik weet niet of ik nu moet juichen of janken...
Vanmorgen van Bergen op Zoom naar Roosendaal gereden.
Beetje verkeer op de weg natuurlijk en er werd goed in de spiegels gekeken want vrijwel allemaal maakten ze plaats voor die "snelle" motor.
Mooi zou je denken maar zo fraai is dat niet sinds daar trajectcontrole is.
Oftewel: Zijn ze vriendelijk of proberen ze me vriendelijk te naaien door uitnodigend ruimte te geven?
Ben er uiteraard niet ingetrapt maar vond het wel opvallend gedrag, normaal gaat men nooit zo snel naar rechts.
Of is een motor in de buurt een geldig excuus tegenover collegalinksplakkers om naar rechts te gaan?
R6?quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:42 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Ooit wil ik eens dat lelijke achterlicht vervangen voor een 2002 model, raak al half in paniek als ik eraan denk om aan de kabels te gaan zitten
Dat weet ik dus niet zeker dus neem ik liever geen risico.quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:00 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Die trajectcontrole pakt jou niet eens
Ik zou er rustig langs rijden en even vriendelijk bedankenBlikkers zijn wellicht dom, onhandig en blind, maar zoiets zou ik er niet achter zoeken.
Als je met lokaal de linkerstrook van die weg bedoeld wel ja.quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:09 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet zeker dus neem ik liever geen risico.
En als ik het wel zeker wist ging ik er echt niet rustig langs hoor.
Ben jij lokaal bekend trouwens?
Nogmaals, ik durf er niet op te gokken, je hoort gewoon verschillende verhalen en om nou een boete te krijgen voor 10 te hard is dan gewoon ronduit lullig. Ik rij dan liever gewoon de Vmax.quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:13 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Als je met lokaal de linkerstrook van die weg bedoeld wel ja.
Half jaar lang vier keer per week met 160 overheen gevlogen. Nooit geen fanmail over gehad.
Als mensen ruimte voor mij maken ga ik er altijd rustig en netjes langs. Ik zie graag dat blikkers wat normaler met motoren omgaan, dus als ze mij de ruimte geven zal ik dat bij hun ook doen. Anders natuurlijk als iemand me doelbewust in de weg rijdt. Dan knal ik er ook met 12.000 tpm langs met bijbehorende vlam uit de pijp, maargoed. Ruimte geven is even een bedankje met hand of voet (mits het niet om de andere auto nodig is) en rustig erlangs in mijn geval.
Fiat Panda?quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:34 schreef KneusTeun het volgende:
1 tank is voor mij ongeveer 450km (ietsje meer) maar daar staat wel tegenover dat je er 26 liter ingooit!
Je zou het bijna denken, wel zelfde aantal cc's dacht ikquote:
Gelukkig! dacht even dat het aan me laptop lagquote:Op donderdag 6 juni 2013 17:44 schreef Salatrel het volgende:
filmpje opnieuw geupload want beeld bleek te blijven hangen en niemand die even een gil geeft
BMW zeker? die schijnen best zuinig te zijn heb ik me wel eens laten vertellenquote:Op donderdag 6 juni 2013 17:46 schreef motorbloempje het volgende:
331km (206 mijl) op 't momen op de teller en de reservelamp is nog niet gaan branden
Nice! Ik kan met een volle tank (17 liter) over de 300. Al brand het lampje dan wel, en I ain't gonna tempt fatequote:Op donderdag 6 juni 2013 17:46 schreef motorbloempje het volgende:
331km (206 mijl) op 't momen op de teller en de reservelamp is nog niet gaan branden
Gewoon doen! Het wijst zich helemaal vanzelf. Ik had in het begin ook dat ik twijfelde of ik wel met m'n R1 zou gaan knoeien. Inmiddels doe ik al het onderhoud zelf en heb ik het meeste qua verlichting en dergelijke vervangen. Wil nu alleen nog een achterlicht met ingebouwde knippers, kunnen die lelijke knippers aan de achterkant eraf.quote:
hey brabo had je die post van mij eerder vandaag nog gezien?quote:
Geil.quote:Op donderdag 6 juni 2013 15:14 schreef Salatrel het volgende:
ik heb het ritje Applecross ook even uncut geuploadnouja de fotostops heb ik eruit geknipt
edit: nu ook met link
Ja, maar ik heb het filmpje nog niet bekekenquote:Op donderdag 6 juni 2013 17:53 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hey brabo had je die post van mij eerder vandaag nog gezien?
PTA / Motorclub topic #1111: Auf Dem Fahrrad! EINZ!
Nicequote:Op donderdag 6 juni 2013 17:44 schreef Salatrel het volgende:
filmpje opnieuw geupload want beeld bleek te blijven hangen en niemand die even een gil geeft
ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe klein is klein?quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:43 schreef Yreal het volgende:
Al heeft een KLE dan ook wel een tiefustruttig kleine tank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |