jawoll mun freundquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:20 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Die Holländisches Fahrräder hat gütes kwalität, seit siebzig jahre schon!
Normaal wel, maar bij dit tuig dus effe niet.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:46 schreef Anne het volgende:
Was jij niet degene die zo lief z'n koppeling in kneep bij paarden met ruiters?
mij zr7s 1 op 20 gereden zaterdag alleen maar snelwegquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:53 schreef KneusTeun het volgende:
SRX 1 op 16 lijkt mij ook wat veel :S mijn bakbeest 750cc verbruikt 1 op 17.... dat ding weegt met mij erop dik over de 300!!!
kan gwn heb ik ookquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:17 schreef Bokkepootje het volgende:
Zou je een gsm-houder die voor een fiets bedoeld is op je motor kunnen monteren?
Trillingen, water e.d. Maakt niet zo heel veel uit maar in me leren jas zit dat ding in de weg, en het is makkelijk soms met navigatie.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:21 schreef klawie het volgende:
[..]
kan gwn heb ik ook
heb wel een spatwater dichte bakje
Werkt prima. Had ik ook.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:17 schreef Bokkepootje het volgende:
Zou je een gsm-houder die voor een fiets bedoeld is op je motor kunnen monteren?
Trillingen, water e.d. Maakt niet zo heel veel uit maar in me leren jas zit dat ding in de weg, en het is makkelijk soms met navigatie.
weet niet of je tochschreen dan nog werkt maar dat is een kwestie van uitproberenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:22 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]En voor t water dacht ik gewoon aan een hersluitbaar plastic zakje
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:23 schreef einschtein het volgende:
[..]
Werkt prima. Had ik ook.
Duik in sloot kan ie niet zo goed tegen, dat dan weer niet.
Volgensmij werkt dat toch al niet met handschoenen aanquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:24 schreef klawie het volgende:
[..]
weet niet of je tochschreen dan nog werkt maar dat is een kwestie van uitproberen
bij mij wel weet niet wat voor mobiel je hebt anders mag je mij bakje hebbenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:25 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Volgensmij werkt dat toch al niet met handschoenen aan
Over 4 maanden mag ik alweer een nieuwe uitzoeken dus doe deze gewoon opofferenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:26 schreef klawie het volgende:
[..]
bij mij wel weet niet wat voor mobiel je hebt anders mag je mij bakje hebben
dan is het idd geen puntquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:29 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Over 4 maanden mag ik alweer een nieuwe uitzoeken dus doe deze gewoon opofferen
quote:
die persoon is thuisgebleven.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:10 schreef rulerofdeath het volgende:
ik lees nu de OP, wat is er gebeurd met olie verwisselen vlak voor een rit?
Het is daarnaast wel aan te raden om voor een rit je kentekenplaat nog even goed aan te draaien trouwens.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:10 schreef rulerofdeath het volgende:
ik lees nu de OP, wat is er gebeurd met olie verwisselen vlak voor een rit?
die kentekenplaat maak ik me nu geen zorgen meer om mar dat knipperlichtjequote:Op woensdag 5 juni 2013 08:35 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Het is daarnaast wel aan te raden om voor een rit je kentekenplaat nog even goed aan te draaien trouwens.
Dat zou ik ook fixen voor de rit, men houdt er hier wel van om eindeloos te liggen ziften over een knipperlichtjequote:Op woensdag 5 juni 2013 08:40 schreef Salatrel het volgende:
[..]
die kentekenplaat maak ik me nu geen zorgen meer om mar dat knipperlichtje
vergeten de plug er weer in te draaien ofzo?quote:
ook als je er nooit wat mee gedaan hebt?quote:Op woensdag 5 juni 2013 08:35 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Het is daarnaast wel aan te raden om voor een rit je kentekenplaat nog even goed aan te draaien trouwens.
Gewoon popnagels erdoor, komt ie nooit weer (uit zichzelf) losquote:Op woensdag 5 juni 2013 08:35 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Moh, in tegendeel.quote:Op woensdag 5 juni 2013 08:56 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
vergeten de plug er weer in te draaien ofzo?
dat is ook niet handig neequote:Op woensdag 5 juni 2013 09:03 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Moh, in tegendeel.
Iets te enthousiast met het terug draaien
Is dat standaard bij GoPro dat je dat intro hebtquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:47 schreef Salatrel het volgende:
9 minuten schots kijkvoer ter leeringh ende vermaeck
Doe es gewoon mobiel beschikbaar makenquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:47 schreef Salatrel het volgende:
doe ik nietquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:54 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Doe es gewoon mobiel beschikbaar maken
Lekker treurig weerquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:59 schreef Salatrel het volgende:
[..]
doe ik nietzal wel door de muziek komen of zo. Heb het zelf niet uitgevinkt iig
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:45 schreef 1517 het volgende:
Even een vraagje met betrekking tot opschieten in het verkeer.
Wat mag wel in Nederland en wat is 'toegestaan'?
Mag je voor aan gaan staan bij het stoplicht?
Zie onderstaand filmpje, is dit toegestaan in Nederland?
officieel mag je wanneer er meer dan 1 rijstrook voor die rijrichting is tussen de 2 meest linkse rijstroken naar voren rijden.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:45 schreef 1517 het volgende:
Even een vraagje met betrekking tot opschieten in het verkeer.
Wat mag wel in Nederland en wat is 'toegestaan'?
Mag je voor aan gaan staan bij het stoplicht?
En als de file weer beweegt en harder dan 35 km/h beweegt moet je weer invoegen. Dankzij een meisje bij theorie die dat hardop voor die tijd nog even las heb ik mijn theorie gehaald! anders had ik hem niet geweten en had ik een fout teveelquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:01 schreef Salatrel het volgende:
[..]
officieel mag je wanneer er meer dan 1 rijstrook voor die rijrichting is tussen de 2 meest linkse rijstroken naar voren rijden.
je mag dus niet over de rijstrook voor linksaf naar voren rijden wanneer deze leeg is om vervolgens vooraan te gaan staan bij rechtdoor (valt onder feit andere rijrichting volgen dan waar de strook voor bedoeld is)
op de snelweg mag je bij file ook tussen het verkeer door tussen de 2 meest linkse rijstroken(dit is namelijk nergens verboden dus is het toegestaan) dus niet links van de meest linkse rijstrook. Er is wel een richtlijn opgesteld dat het snelheidsverschil niet te hoog mag zijn anders ben je alsnog de sjaak op basis van art. 5
35 km/h? Is dat veranderd in de afgelopen 2 jaar dan?quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:03 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
En als de file weer beweegt en harder dan 35 km/h beweegt moet je weer invoegen. Dankzij een meisje bij theorie die dat hardop voor die tijd nog even las heb ik mijn theorie gehaald! anders had ik hem niet geweten en had ik een fout teveel
hoeveel fouten had je?quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:07 schreef Tankiej het volgende:
[..]
35 km/h? Is dat veranderd in de afgelopen 2 jaar dan?
Toen ik theorie heb gehaald 2 jaar geleden moest je bij 40km/h weer invoegen tussen de auto's
quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:47 schreef Salatrel het volgende:
ik ben ook helemaal rond gelopenquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:37 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Op 2:50Skye
Quiraign
mooie weg daar!
Superfijn rijden
Ik had alle snelheids vragen fout, en die met de file dus goed. Raarquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:24 schreef BlackLining het volgende:
Voor zover ik weet moet je helemaal niks omdat je als motorrijder nou eenmaal naast een auto op dezelfde strook mag zitten. Dat staat los van snelheid. Er is inderdaad een richtlijn die uitging van iets rond de 40, maar geen wet.
In theorie mag het met 130 zelfs nog, alleen komt dan artikel 5 om de hoek inderdaad.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:29 schreef BlackLining het volgende:
Hamm, toch vind ik het krap. Ook omdat de motor vrijwel continue aan topvermogen zal rijden, en dat is niet leukvoor het blok.
Heb overigens zelf geen ervaring met 11kW, laagste wat ik gereden heb was 17kW geschakeld. Dat was wel echt het minimum wat ik nog mmotorrijden zou willen noemen.
Dank.quote:
LOL. Kan het niet laten; De PCX komt niet onder de 1:38 met het gas tegen de stuit. (100km/u GPS)quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:51 schreef Gummiebeer het volgende:
Een nieuw persoonlijk record qua verbruik. Gisteren 1:21 gereden!
Ja, maar dan zit je op een PCXquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:52 schreef BertV het volgende:
[..]
LOL. Kan het niet laten; De PCX komt niet onder de 1:38 met het gas tegen de stuit. (100km/u GPS)
Ik lees figuren op MF die er zelfs 1:45 mee rijden. (Al weet ik niet welke fietspaden je daar voor moet nemen)
Of een crossfiets met een Ferrari.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:04 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja, maar dan zit je op een PCX![]()
Kun je niet mee door het zand
Das het zelfde als een land rover met een fiat panda vergelijken.
Eigenlijk niet, maar het zou wel kunnen dus?quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:34 schreef lipjes het volgende:
Nou, ik mag voorlopig geen motor rijden eigenlijk
3 volle spuiten vocht afgenomen uit mn knie en weer 1 of ander pretmiddel erin.
En net nu het goed weer is
Tja, m'n honkietonkie uitelkaar vallende door trillingen 4takt taiwan scootertje haalt 1:40.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:52 schreef BertV het volgende:
[..]
LOL. Kan het niet laten; De PCX komt niet onder de 1:38 met het gas tegen de stuit. (100km/u GPS)
Ik lees figuren op MF die er zelfs 1:45 mee rijden. (Al weet ik niet welke fietspaden je daar voor moet nemen)
Ja, maar dan zit ik volgende week weer met dat ik niet kan lopen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:13 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, maar het zou wel kunnen dus?
Dat is toch logisch? Doe ik altijd.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:43 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Maarja je moet ook je motor uit zetten bij een dichte spoorovergang
Pa heeft een automaat die hij eigenlijk alleen in de winter gebruikt.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:21 schreef Anne het volgende:
Stomme vraag misschien, maar waarom mag je wel autorijden?
Mooiquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:37 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Op 2:50Skye
Quiraign
mooie weg daar!
Superfijn rijden
Ah, op die manier. Ik dacht ook heel even dat het niet mocht vanwege medicijnen (verdovend spul ofzo), maar dat is niet het geval dus?quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:23 schreef lipjes het volgende:
[..]
Pa heeft een automaat die hij eigenlijk alleen in de winter gebruikt.
Ma heeft een eigen auto, wel handgeschakeld.
Dus autorijden kan ik wel met de automaat aangezien het mijn linker knie is.
Zo! Da's snel!quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:30 schreef Dekatria het volgende:
Pakket van Twisted Throttle is verstuurd, met allesby the gods!
Nee, zolang de bijwerkingen niet te ernstig zijn mag het gewoon.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:08 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ah, op die manier. Ik dacht ook heel even dat het niet mocht vanwege medicijnen (verdovend spul ofzo), maar dat is niet het geval dus?
en dan moet het straks nog door de douanequote:Op woensdag 5 juni 2013 14:30 schreef Dekatria het volgende:
Pakket van Twisted Throttle is verstuurd, met allesby the gods!
mits je pech hebt, daarvoor pak ik altijd fed ex uit US die hebben een of andere regeling waardoor je wel altijd import betaald, maar minder en het is er sneller. Alle andere is het dartboard systeem.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:00 schreef Salatrel het volgende:
[..]
en dan moet het straks nog door de douane
ja maar volgens mij hebben meerdere mensen uit dit topic samen alles op 1 hoop besteld dus zon grote doos darten ze er wel tussenuit denk ikquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:10 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
mits je pech hebt, daarvoor pak ik altijd fed ex uit US die hebben een of andere regeling waardoor je wel altijd import betaald, maar minder en het is er sneller. Alle andere is het dartboard systeem.
Dart board systeem is compleet random, alsof ze een pijltje gooien voor het bedrag wat jij moet gaan betalen.
voorbeeld, een marker (paintball) gekocht voor 150 dollar met USP laten sturen moest ik 80 dollar over betalen.
Marker gekocht 900 dollar met fed ex, moest ik 2 tientjes over betalen.
Acerbis maakt zo ver ik weet al tijden van alles.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:51 schreef Dekatria het volgende:
Maakt Acerbis ook helmen joh, nooit geweten
Je bedoelt witte bonen in tomatensaus met worst en chips en nog meer van die meuk?quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:19 schreef Salatrel het volgende:
Ik mis wel mijn breakfast of champions hoor...
Ik ken ze ook alleen maar van m'n handbeschermersquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:01 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Acerbis maakt zo ver ik weet al tijden van alles.
http://www.acerbis.it/quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:35 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik ken ze ook alleen maar van m'n handbeschermers
bacon scrambled eggs enz enz enz en ja kan wel maar daar ben ik te lui voorquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:30 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Je bedoelt witte bonen in tomatensaus met worst en chips en nog meer van die meuk?
Kan je zelf ook wel maken toch
Ik zou persoonlijk voor de acerbis gaan, een vizier is wel hendig.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:49 schreef KneusTeun het volgende:
Woei bodyprotector onderweg
Nu alleen nog laarzen ophalen, en een helm vinden twijfel nog tussen:
[ afbeelding ]
Zoiets
of
[ afbeelding ]
youtube levert immer kwalitatief hoogstaande reviewsquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:04 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik zou persoonlijk voor de acerbis gaan, een vizier is wel hendig.
Die helm is veulste groot veur dat kind!quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:07 schreef Salatrel het volgende:
[..]
youtube levert immer kwalitatief hoogstaande reviews
Ja en anderen zeggen dat een bril veel handiger is omdat:quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:04 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik zou persoonlijk voor de acerbis gaan, een vizier is wel hendig.
Ja, en bij de eerste regenbui is je hele binnenwerk kletsnat. Lijkt mij ook niet echt prettig.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:12 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja en anderen zeggen dat een bril veel handiger is omdat:
Steenslag op je bril is minder duur dan zo'n visier.
Bril minder snel beslaat.
Bril je veel meer zuurstof geeft bij inspanning.
Dus nu zit ik erg te twijfelen, maar helm moet toch nog even wachten. Geld groeit me helaas als arme student niet op de rug.
Ja, opzich ook wel goed punt. Maarja als je in de regen gaat crossen ben je toch zeiknatquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:12 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ja, en bij de eerste regenbui is je hele binnenwerk kletsnat. Lijkt mij ook niet echt prettig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |