abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 juni 2013 @ 16:58:22 #201
226990 Gwywen
Tuinvrouw
pi_127670227
Sansa ging toch weg na de purple wedding? Dat haarnet en zo, dat kreeg ze zelfs van Dontos, als ik me niet vergis. Daarna was het snel wegwezen voor haar.
pi_127670260
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 16:58 schreef Gwywen het volgende:
Sansa ging toch weg na de purple wedding? Dat haarnet en zo, dat kreeg ze zelfs van Dontos, als ik me niet vergis. Daarna was het snel wegwezen voor haar.
Maar het punt was dus dat Baelish op haar zou wachten. Die is nu al een tijd onderweg richting Lysa :(
Conscience do cost.
pi_127670424
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 16:59 schreef ems. het volgende:

[..]

Maar het punt was dus dat Baelish op haar zou wachten. Die is nu al een tijd onderweg richting Lysa :(
klopt maar had die rooie hoer nu niet gezegd in de serie dat er 2 donzen bedden aan boord van de boot waren tegen varys denk ik...

Maar goed je kunt mij ook niet wijs maken dat LF enkele weken/maanden in zijn bootje aan de andere kant van de rots heeft zitten wachten, dat zou erg ongeloofwaardig zijn, dat had heel KL dan wel al geweten toch.. Nou jah over 10 maanden weten we het..
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_127678098
Ik had verwacht dat Ros de rol van Dontos over zou nemen eigenlijk.
  dinsdag 11 juni 2013 @ 20:50:27 #205
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_127678558
Ik kreeg het gevoel dat er een paar flinke stukken verhaallijn werden overgeslagen op het eind, klopt dat? Boeken zijn alweer eentijd geleden dat ik ze geleden heb. En daar haalde ik die achterlijke tijdslijnen ook al door elkaar de laatste delen :@
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_127678622
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 20:50 schreef stinkie het volgende:
Ik kreeg het gevoel dat er een paar flinke stukken verhaallijn werden overgeslagen op het eind, klopt dat?
Dat gebeurt toch al consistent de hele serie? :P
Conscience do cost.
  dinsdag 11 juni 2013 @ 21:30:00 #207
404057 Amnon
13.1.8.12
pi_127680670
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 16:33 schreef ems. het volgende:

[..]

Die dronken dikke ridder (even naam kwijt) uit de eerste aflevering van seizoen 2 zou haar toch 'helpen'? Ik vond het al vreemd dat hij helemaal niet meer terugkwam in de serie, misschien hebben ze later toch besloten het anders aan te pakken.
In de boeken komt hij pas ook veel later weer terug, en op dat moment heeft Sansa (net als de lezer ws) zoiets van 'huh, wie ben jij nou weer'.

In de boeken ging Littlefinger toch ook eerst weg, maar bleef nog een paar weken stiekem op zijn schip hangen om op Sansa te wachten?
"Laten wij bidden voor hen die het moeilijk hebben
maar vooral voor hen die moeilijk doen"
--Herman Finkers
pi_127681297
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 21:30 schreef Amnon het volgende:

[..]

In de boeken komt hij pas ook veel later weer terug, en op dat moment heeft Sansa (net als de lezer ws) zoiets van 'huh, wie ben jij nou weer'.
Klopt. Dat was ik even vergeten :)
quote:
In de boeken ging Littlefinger toch ook eerst weg, maar bleef nog een paar weken stiekem op zijn schip hangen om op Sansa te wachten?
Als jij het zegt. Ik weet die details niet meer ;(
Conscience do cost.
  dinsdag 11 juni 2013 @ 22:40:38 #209
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_127684908
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 16:33 schreef ems. het volgende:

[..]

Die dronken dikke ridder (even naam kwijt) uit de eerste aflevering van seizoen 2 zou haar toch 'helpen'? Ik vond het al vreemd dat hij helemaal niet meer terugkwam in de serie, misschien hebben ze later toch besloten het anders aan te pakken.
Ze hebben iedere nar uit de serie verbannen. Waar zijn Patchface, Jinglebells, Dontos, Butterbumps gebleven?
Ach, gelijk hebben ze, ze zijn tenenkrommend (à la Foppe/Peeves uit HP, die hebben ze gelukkig ook uit de films geknipt)
Helemaal super.
  dinsdag 11 juni 2013 @ 23:07:24 #210
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_127686433
Even mijn voorspellingen voor seizoen 3 erbij gepakt van een jaar geleden:

(maar in spoiler gezet omdat het zo'n lap tekst is)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Krijg nu wel zin om weer een voorspelling te gaan maken! Maar dit keer dan focussen op de dingen die anders lopen dan in de boeken, kijken of ik daarmee in de buurt kan komen. Even over peinzen :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Zhenar op 12-06-2013 00:11:22 ]
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  woensdag 12 juni 2013 @ 00:57:23 #211
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_127690925
OK, mijn voorspellingen voor dingen die anders zullen gaan dan in de boeken. Ik neem maar wat meer risico's om het wat spannender te houden, en probeer mijn eigen wensen uit te schakelen en te kijken naar wat er logisch is in vervolg op wat er in de serie is opgezet (en weggelaten)...

• Shae the funny whore: gaat de rol van Dontos overnemen en redt Sansa, om daarna door Littlefinger afgemaakt te worden. Ik heb namelijk het idee dat Tyrion in de serie wat meer een clearcut held (en veel beheerster) is en dus niet Shae in woede zou wurgen. Bovendien is Shae sterk aan Sansa gekoppeld en mag ze haar erg graag. Voor serie-Shae zou het redden van Sansa een win-win zijn: ze helpt haar maatje en is gelijk van haar concurrentie om Tyrion af.

• Gendry: komt aan in King's Landing, maar vertrekt snel weer (niet veilig, of wil op zoek naar Arya als hij over de RW hoort). Komt dan de BwB weer tegen...

• Lady Stoneheart: wordt aan het einde van aflevering 1 onthuld. Vormt een nieuwe brotherhood en wordt geconsumeerd door haar lust voor wraak.

• Rickon & Osha vs. Ramsay & Reek: Osha & RIckon proberen de Umbers te bereiken, maar de Bastard van Bolton komt ze op het spoor en jaagt ze op samen met een (onwillige) Theon, die uiteindelijk zorgt dat Rickon en Osha alsnog kunnen ontsnappen (naar Skagos?) --> dit heb ik overigens niet zelf bedacht, maar is een theorie die ik elders heb gelezen, maar me wel aannemelijk lijkt om wat verhalen vers te houden.

• Asha/Yara: krijgt in het Noorden bericht dat Balon dood is en reist terug om daar Euron aan te treffen en pittige gesprekken te hebben.

• Brienne, Jaime en hun eed: proberen Sansa te bevrijden, want dat hebben ze beloofd aan de dooie Cat. Tywin is hier niet van gediend en steekt er een stokje voor.

• Cersei: is niet gediend van Brienne's invloed op Jaime en gaat konkelen om zich van Brienne te ontdoen, door de Tyrells tegen haar op te stoken (ivm dood van Renly). Ze gooit Brienne in de cel en vervreemdt zich daarmee van Jaime, om daarna met een ander het bed in te duiken (Kettleblack? Of gewoon weer Lancel? Misschien Bronn!)

• Stannis & Mel: varen naar The Wall, maar komen de vloot van Manderly tegen die ze flink outnumbert. Wonder boven wonder komen ze een paar afleveringen later toch nog (zonder Davos) aan bij de Wall om die te te redden van de Wildlingaanval. Want Davos heeft Manderly zover gekregen om Stannis door te laten en is achter is gebleven in de hoop zijn vloot definitief te ronselen. (Wellicht blijkt dat laatste pas in seizoen 5, net als dat het onduidelijk was in dit seizoen wat er precies in Winterfell gebeurd was).

• Dany fast-forward: denk dat ze in seizoen 5 met het hele verhaal meer tempo gaan nemen *dus meer content in 1 seizoen) en daarom nu al Dany wat eerder Mereen laten veroveren in seizoen 4, om dan als cliffhanger voor haar verhaallijn te eindigen met Drogon die een kind heeft vermoord, wat haar doet twijfelen aan of ze wel goed bezig is.

En dan nog even de plaatsing van wat grote gebeurtenissen voorspellen:

• Afl 1: Lady SH staat op
• Afl 3: Purple Wedding
• Afl 5: Oberyn vs. Mountain
• Afl 7: Dany verovert Mereen
• Afl 8: Tyrion vs. Tywin
• Afl 9: Lysa en de Moon Door
• Afl 10: Wildlings vallen de Wall aan, redding door Stannis

Dus niet Tyron/Tywin in afl 9 (wat in lijn zou zijn met spectaculaire afleveringen 9 van eerdere seizoenen), maar nét een aflevering eerder, voor surprise factor. En dan in aflevering 9 alsnog wel een WTF-factor vanwege de onthullingen omtrent de complotten van Littlefinger en afmaken van Lysa.

Zo, over een jaar maar weer kijken of er wat treffers bij zitten :P Denk eigenlijk nu meteen al dat ik er met Dany helemaal naast zit en ze het seizoen wéér eindigen met de verovering van een stad, dus daar komt toch een beetje wishful thinking kijken geloof ik. Maar laat ik mezelf niet nu meteen al tegenspreken, dat mag de show zelf gaan doen :s)

[ Bericht 8% gewijzigd door Zhenar op 12-06-2013 01:10:01 ]
pi_127694853
quote:
3s.gif Op woensdag 12 juni 2013 00:57 schreef Zhenar het volgende:
OK, mijn voorspellingen voor dingen die anders zullen gaan dan in de boeken. Ik neem maar wat meer risico's om het wat spannender te houden, en probeer mijn eigen wensen uit te schakelen en te kijken naar wat er logisch is in vervolg op wat er in de serie is opgezet (en weggelaten)...

• Shae the funny whore: gaat de rol van Dontos overnemen en redt Sansa, om daarna door Littlefinger afgemaakt te worden. Ik heb namelijk het idee dat Tyrion in de serie wat meer een clearcut held (en veel beheerster) is en dus niet Shae in woede zou wurgen. Bovendien is Shae sterk aan Sansa gekoppeld en mag ze haar erg graag. Voor serie-Shae zou het redden van Sansa een win-win zijn: ze helpt haar maatje en is gelijk van haar concurrentie om Tyrion af.

• Gendry: komt aan in King's Landing, maar vertrekt snel weer (niet veilig, of wil op zoek naar Arya als hij over de RW hoort). Komt dan de BwB weer tegen...

• Lady Stoneheart: wordt aan het einde van aflevering 1 onthuld. Vormt een nieuwe brotherhood en wordt geconsumeerd door haar lust voor wraak.

• Rickon & Osha vs. Ramsay & Reek: Osha & RIckon proberen de Umbers te bereiken, maar de Bastard van Bolton komt ze op het spoor en jaagt ze op samen met een (onwillige) Theon, die uiteindelijk zorgt dat Rickon en Osha alsnog kunnen ontsnappen (naar Skagos?) --> dit heb ik overigens niet zelf bedacht, maar is een theorie die ik elders heb gelezen, maar me wel aannemelijk lijkt om wat verhalen vers te houden.

• Asha/Yara: krijgt in het Noorden bericht dat Balon dood is en reist terug om daar Euron aan te treffen en pittige gesprekken te hebben.

• Brienne, Jaime en hun eed: proberen Sansa te bevrijden, want dat hebben ze beloofd aan de dooie Cat. Tywin is hier niet van gediend en steekt er een stokje voor.

• Cersei: is niet gediend van Brienne's invloed op Jaime en gaat konkelen om zich van Brienne te ontdoen, door de Tyrells tegen haar op te stoken (ivm dood van Renly). Ze gooit Brienne in de cel en vervreemdt zich daarmee van Jaime, om daarna met een ander het bed in te duiken (Kettleblack? Of gewoon weer Lancel? Misschien Bronn!)

• Stannis & Mel: varen naar The Wall, maar komen de vloot van Manderly tegen die ze flink outnumbert. Wonder boven wonder komen ze een paar afleveringen later toch nog (zonder Davos) aan bij de Wall om die te te redden van de Wildlingaanval. Want Davos heeft Manderly zover gekregen om Stannis door te laten en is achter is gebleven in de hoop zijn vloot definitief te ronselen. (Wellicht blijkt dat laatste pas in seizoen 5, net als dat het onduidelijk was in dit seizoen wat er precies in Winterfell gebeurd was).

• Dany fast-forward: denk dat ze in seizoen 5 met het hele verhaal meer tempo gaan nemen *dus meer content in 1 seizoen) en daarom nu al Dany wat eerder Mereen laten veroveren in seizoen 4, om dan als cliffhanger voor haar verhaallijn te eindigen met Drogon die een kind heeft vermoord, wat haar doet twijfelen aan of ze wel goed bezig is.

Dus niet Tyron/Tywin in afl 9 (wat in lijn zou zijn met spectaculaire afleveringen 9 van eerdere seizoenen), maar nét een aflevering eerder, voor surprise factor. En dan in aflevering 9 alsnog wel een WTF-factor vanwege de onthullingen omtrent de complotten van Littlefinger en afmaken van Lysa.

Zo, over een jaar maar weer kijken of er wat treffers bij zitten :P Denk eigenlijk nu meteen al dat ik er met Dany helemaal naast zit en ze het seizoen wéér eindigen met de verovering van een stad, dus daar komt toch een beetje wishful thinking kijken geloof ik. Maar laat ik mezelf niet nu meteen al tegenspreken, dat mag de show zelf gaan doen :s)
Mooie pre-cap....

Wat was er ook al weer met Lysa en de Moondoor ?

Zegt me even niks nu.
  woensdag 12 juni 2013 @ 09:26:29 #213
211083 Angelof9
I must go first
pi_127695141
Lysa will Sansa uit de moondoor gooien en dan duwt Littlefinger Lysa eruit. Ze geven dan de schuld aan Marillion.
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_127697494
Reek reek, it rhymes with weak.. Yay Reek is erin!
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  woensdag 12 juni 2013 @ 11:52:19 #215
226990 Gwywen
Tuinvrouw
pi_127699984
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 10:49 schreef Kirb het volgende:
Reek reek, it rhymes with weak.. Yay Reek is erin!
Ja, mooi moment was dat hè. Ik was al een beetje bang dat ze dat eruit zouden laten.
V.w.b. de Kingsmoot denk ik dat ze die zus van Theon daar helemaal niet aan laten meedoen, anders moet ze halverwege haar zoektocht terugkomen voor iets dat toch niet gaat lukken.

En volgend seizoen natuurlijk Oberyn Martell. *O* Daar kunnen ze gerust een grote naam voor casten, hij blijft toch niet lang :P
James Purefoy schijnt bij het grootste deel van de fans veruit favoriet. En bij mij ook trouwens. :)
pi_127700118
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 11:52 schreef Gwywen het volgende:

[..]

En volgend seizoen natuurlijk Oberyn Martell. *O* Daar kunnen ze gerust een grote naam voor casten, hij blijft toch niet lang :P
Antonio Banderas ... of een andere grote Spaanse acteur :P
  woensdag 12 juni 2013 @ 11:56:39 #217
226990 Gwywen
Tuinvrouw
pi_127700142
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 11:55 schreef Young_David het volgende:

[..]

Antonio Banderas ... of een andere grote Spaanse acteur :P
Ja, maar Purefoy heeft dat arrogant/gemene al vanzelf, daar hoeft hij niet veel voor te doen. Banderas vind ik altijd een beejte 'n doetje eigenlijk :@
pi_127700192
Ken hem niet ... ken niet echt Spaanse acteurs, maar maakt me niet zoveel uit.
pi_127701488
Ik ben benieuwd wie we als The Mountain te zien krijgen. Die dude uit het eerste seizoen was -perfect- als mountain, en toen kregen we in seizoen 2 opeens een heel andere vent die ik een stuk minder indrukwekkend vond. ;(

Hopelijk hebben ze die eerste weer terug kunnen regelen ofzo.
Conscience do cost.
  woensdag 12 juni 2013 @ 12:32:30 #220
211083 Angelof9
I must go first
pi_127701539
die andere vent was niks inderdaad :N
  woensdag 12 juni 2013 @ 14:43:11 #221
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_127707450
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 12:31 schreef ems. het volgende:
Ik ben benieuwd wie we als The Mountain te zien krijgen. Die dude uit het eerste seizoen was -perfect- als mountain, en toen kregen we in seizoen 2 opeens een heel andere vent die ik een stuk minder indrukwekkend vond. ;(

Hopelijk hebben ze die eerste weer terug kunnen regelen ofzo.
De eerste, Conan Stevens speelt Bolg in alle drie de Hobbit films. Hopelijk is hij daar nu klaar mee.

Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
pi_127707491
quote:
14s.gif Op woensdag 12 juni 2013 14:43 schreef Pagan het volgende:

[..]

De eerste, Conan Stevens speelt Bolg in alle drie de Hobbit films. Hopelijk is hij daar nu klaar mee.

[ afbeelding ]
Ahja, hopelijk is dat een teken dat hij terug komt :) Ik zag hem ook al een paar eps voorbij komen in Spartacus.
Conscience do cost.
pi_127709915
quote:
3s.gif Op woensdag 12 juni 2013 00:57 schreef Zhenar het volgende:

Afl 9 en afl 10 zou je ook om kunnen draaien. Naar mijn gevoel was het gevecht tussen de wildlings en de mannen van Stannis behoorlijk groot en dus meer geschikt voor de negende aflevering.
signatuurloos
pi_127724067
Ik zit pas in boek 1, ze komen nu net bij the Vale aan met Tyrion. Heb nu de hele zomer om bij te lezen, zodat ik sommige beslissingen in de serie wellicht beter begrijp.
BFF met GGMM
pi_127724159
quote:
14s.gif Op woensdag 12 juni 2013 21:01 schreef DonRaja het volgende:
Ik zit pas in boek 1, ze komen nu net bij the Vale aan met Tyrion. Heb nu de hele zomer om bij te lezen, zodat ik sommige beslissingen in de serie wellicht beter begrijp.
Blijf wel uit dit topic tot je alles gelezen hebt :P

Je zult iig gaan merken dat de boeken lang niet zo oppervlakkig zijn als de serie :P
Beneath the gold, the bitter steel
pi_127724241
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 21:03 schreef Kirov het volgende:

[..]

Je zult iig gaan merken dat de boeken lang niet zo oppervlakkig zijn als de serie :P
Is lastig, ik ben erg nieuwsgierig/ongeduldig aangelegd helaas. :{
Maar, het verhaal is interessant genoeg om niet te laten spoilen inderdaad. :Y
BFF met GGMM
pi_127725448
gisteren begonnen met m'n eerste boek.. direct naar staal en sneeuw want vanaf daar kan ik het snel op pikken... geweldig verhaal !

in de tv serie zie je eigenlijk "niks'
pi_127728793
Beste fokkers,

Heb al een tijd terug A Storm of Swords gelezen.

Hoe zit het nou met de verhaallijn van de Greyjoys in de serie?

In de boeken gaat Asha Greyjoy toch niet proberen Theon te redden? En Balon moet toch dood gaan? Of denken jullie dat ze heel het verhaallijn van de troonopvolging op de Iron Islands weglaten in de serie?
  woensdag 12 juni 2013 @ 22:34:28 #229
404057 Amnon
13.1.8.12
pi_127729419
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 22:25 schreef kossikvassik het volgende:
Beste fokkers,

Heb al een tijd terug A Storm of Swords gelezen.

Hoe zit het nou met de verhaallijn van de Greyjoys in de serie?

In de boeken gaat Asha Greyjoy toch niet proberen Theon te redden? En Balon moet toch dood gaan? Of denken jullie dat ze heel het verhaallijn van de troonopvolging op de Iron Islands weglaten in de serie?
Klopt wat je zegt. Hoe ze het gaan doen in de serie weet ik niet, misschien dat ze Balons dood uitstellen tot eind seizoen 3 en de plot met Asha die Theon gaat redden gebruiken als filler, aangezien ze voor de rest bar weinig te doen hebben tot de Kingsmoot.
--Herman Finkers
pi_127731372
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 22:25 schreef kossikvassik het volgende:
Of denken jullie dat ze heel het verhaallijn van de troonopvolging op de Iron Islands weglaten in de serie?
Lijkt me niet dan ze Euron en Victarion weg laten.
pi_127732729
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 23:05 schreef Funzel het volgende:

[..]

Lijkt me niet dan ze Euron en Victarion weg laten.
Dus ze laten Balon nog gewoon in season 4 doodgaan en Asha'a nieuwe verhaallijn is filler :P
pi_127733479
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 21:26 schreef Syphixx het volgende:
gisteren begonnen met m'n eerste boek.. direct naar staal en sneeuw want vanaf daar kan ik het snel op pikken... geweldig verhaal !

in de tv serie zie je eigenlijk "niks'
Begin dan bij een van de eerdere boeken, nu heb je m.i. teveel gemist.
pi_127741712
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 23:34 schreef Nic1 het volgende:

[..]

Begin dan bij een van de eerdere boeken, nu heb je m.i. teveel gemist.
Mee eens :Y
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
pi_127752414
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 21:03 schreef Kirov het volgende:

[..]

Is de serie dan oppervlakkig?:O
pi_127752623
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 15:25 schreef kossikvassik het volgende:

[..]

Is de serie dan oppervlakkig?:O
Vergeleken met de boeken wel :P
  vrijdag 14 juni 2013 @ 21:44:55 #236
404057 Amnon
13.1.8.12
pi_127807058
--Herman Finkers
  zondag 16 juni 2013 @ 12:55:11 #237
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_127857523
*Crosspost

Waar kennen we ze ook alweer van, onder een spoiler omdat het veel foto's zijn.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bron

[ Bericht 15% gewijzigd door Pagan op 16-06-2013 13:04:36 ]
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
pi_127857797
Leuk overzicht!! Vind het ook altijd zo leuk om op IMDB te spitten waar ik die-en-die ook al weer van ken :D

Margaery ken ik vooral van:

:)
  zondag 16 juni 2013 @ 13:15:59 #239
211083 Angelof9
I must go first
pi_127858176
Ik zie het verschil niet tussen Balon Greyjoy en Argus Filch! :o

Lena Heady ken ik toch vooral van Terminator. En Meera Reed = Allison van Being Human, die staat er helemaal niet bij.
pi_127858493

Dit is waar ik Lena Headey van ken O+
  zondag 16 juni 2013 @ 14:29:15 #241
404057 Amnon
13.1.8.12
pi_127860903
Ik kende haar van 300.
--Herman Finkers
pi_127863387
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 13:25 schreef Franknfurter het volgende:
[ afbeelding ]

Dit is waar ik Lena Headey van ken O+
Ik ook. :) Matige film, maar met prima acteurs (Matthew Goode is ook O+ ).
pi_127863590
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2013 15:44 schreef lunapuella het volgende:

[..]

Ik ook. :) Matige film, maar met prima acteurs (Matthew Goode is ook O+ ).
Lekker simpel vermaak met leuke acteurs ja :)
pi_127865847
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 15:30 schreef Kirov het volgende:

[..]

Vergeleken met de boeken wel :P
Ok dat is wel waar, maar waarschijnlijk kun je een serie (voor groot publiek) moeilijk nog diepgaander maken :P
pi_127871228
het wordt een troosteloze nacht .. wetend dat er morgen geen nieuwe afl. zal zijn :'(
pi_127871451
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 13:15 schreef Angelof9 het volgende:
Ik zie het verschil niet tussen Balon Greyjoy en Argus Filch! :o
Tormund-Jonas dan?! :D

Oh en Mans is ook Ceasar in Rome :D Vond ik ook zo grappig..
  zondag 16 juni 2013 @ 20:06:16 #247
211083 Angelof9
I must go first
pi_127872162
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 19:49 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Tormund-Jonas dan?! :D
Maar dat is tenminste dezelfde acteur!!
pi_127872245
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 20:06 schreef Angelof9 het volgende:

[..]

Maar dat is tenminste dezelfde acteur!!
_O- ik had het niet eens door :@ Die lijken idd wel heel erg op elkaar.

Ik moet trouwens steeds heel hard lachen op Tywin in dat overzicht _O- Als de Westerosi dat eens zouden zien :+
  zondag 16 juni 2013 @ 20:08:29 #249
211083 Angelof9
I must go first
pi_127872255
Ja, hihi :D
pi_127936267
Ben nu bezig in Feast... ik geef get een 8-... waar boek 1 en 2 een 9 krijgen en boek 3 een 10 :)

Maar heb er toch wel vertrouwen in dat George RR Martin met boek 6 weer een Storm of Swords gelijkend product af gaat leveren. Alle characters gaan er immers inzitten en hij zal gelijk met de 2 battles beginnen :P
  donderdag 27 juni 2013 @ 07:13:39 #251
383398 Kyubey
pi_128309772
Volgens MAHL zitten Lysa Arryn, Alliser Thorne en Janos Slynt weer in seizoen 4 :D
Helemaal super.
pi_128356091
Hoeveel jaar gaat het eigenlijk nog duren voordat het volgende boek verschijnt?
pi_128356473
quote:
11s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 12:27 schreef maurisioo het volgende:
Hoeveel jaar gaat het eigenlijk nog duren voordat het volgende boek verschijnt?
4 tot 6 schat ik zo.
pi_128356631
ow..
  vrijdag 28 juni 2013 @ 13:01:59 #255
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_128357036
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 12:40 schreef Kirov het volgende:

[..]

4 tot 6 schat ik zo.
Afgaande op de tijden tussen de voorgaande boeken zou het wel eens mee kunnen vallen.
Boek 1 > Boek 2 was 3 jaar
Boek 2 > Boek 3 was bijna 2 jaar
Boek 3 > Boek 4 was 5 jaar
Boek 4 > Boek 5 was 6 jaar

Het is nu inmiddels 2 jaar geleden dat ADWD uit is gekomen, maar GRRM heeft aangegeven dat hij nu weer sneller vooruit zou moeten komen. Volgens zijn eigen zeggen zou het met 3 jaar gepiept moeten zijn. Dat zou dus ergens in 2014 moeten zijn. Maar gezien hij nu overal en nergens langs moet komen vanwege de serie, zou het nog 2015 kunnen worden.
pi_128358502
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juni 2013 07:13 schreef Kyubey het volgende:
Volgens MAHL zitten Lysa Arryn, Alliser Thorne en Janos Slynt weer in seizoen 4 :D
Vraag me af of seriekijkers Alliser en Janos nog herkennen.
  vrijdag 28 juni 2013 @ 13:58:57 #257
406626 Markooz
Medion x6815/x6816
pi_128358689
quote:
Hoeft niet in spoilers Zhenar.

idd
....
  zaterdag 29 juni 2013 @ 08:39:39 #258
383398 Kyubey
pi_128385624
Helemaal super.
pi_128387138
Ik ben benieuwd, vind de casting tot nu toe erg goed. :)
pi_128387339
Oh dat is best wel een goede casting. Ben benieuwd naar wie we nog meer gaan zien komend seizoen.
  zaterdag 29 juni 2013 @ 12:00:54 #261
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_128388296
Die zie ik wel voor me als the Red Viper. :Y
pi_128388619
Ik had een veel betere Red Viper gemaakt :(
Conscience do cost.
pi_128390924
Ik had hem donkerder verwacht, maar ben benieuwd :P
  zondag 30 juni 2013 @ 00:33:13 #264
383398 Kyubey
pi_128409929
Als hij zijn legerpak uitdoet en zijn haar laat groeien, kan het best lijkt me. Niet dat ik bekend ben met zijn acteerkunsten ofzo.
Hij zag er niet zo uit als ik had voorgesteld, maar ik zie liever een goed acteur dan iemand die er exact op lijkt.
Helemaal super.
pi_128412828
Veel lijken te vallen over zijn huidskleur, wat onzin is aangezien de Martells "Salty Dornishmen" zijn en die hebben een Mediteraans / Latijns Amerikaans uiterlijk.
pi_128414779
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 03:24 schreef Nic1 het volgende:
Veel lijken te vallen over zijn huidskleur, wat onzin is aangezien de Martells "Salty Dornishmen" zijn en die hebben een Mediteraans / Latijns Amerikaans uiterlijk.
Ik vind hem zelfs nog redelijk blank :P
pi_128416738
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 10:54 schreef Kirov het volgende:

[..]

Ik vind hem zelfs nog redelijk blank :P
Ik denk dat dat voor velen juist het probleem is. Ik had me de Martells ook wat donkerder voorgesteld.
pi_128423325
Alleen nog wat langer haar in een middenscheiding en ik vind 't goed
  maandag 1 juli 2013 @ 10:30:37 #269
211083 Angelof9
I must go first
pi_128450965
quote:
14s.gif Op zondag 30 juni 2013 00:33 schreef Kyubey het volgende:
Hij zag er niet zo uit als ik had voorgesteld, maar ik zie liever een goed acteur dan iemand die er exact op lijkt.
Dat. Iedereen heeft toch een ander beeld in z'n hoofd, daar kan geen enkele acteur aan voldoen. Als hij (of zij) de rol maar goed speelt.
pi_128452992
Volgens mij is Westeros redelijk op Europa gebaseerd. Winterfell Engeland/Schotland, King's Landing Frankrijk, dan kom je met Dorne al in de buurt van Spanje/Italie. Daar past een Latijns uiterlijk bij. Echt donkere huidskleuren passen meer bij de meer exotische locaties zoals Valeria en alles wat ten zuiden van Qarth ligt.
  maandag 1 juli 2013 @ 12:08:54 #271
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_128453722
quote:
I can see it happen.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_128457059
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:49 schreef Young_David het volgende:
Volgens mij is Westeros redelijk op Europa gebaseerd. Winterfell Engeland/Schotland, King's Landing Frankrijk, dan kom je met Dorne al in de buurt van Spanje/Italie. Daar past een Latijns uiterlijk bij. Echt donkere huidskleuren passen meer bij de meer exotische locaties zoals Valeria en alles wat ten zuiden van Qarth ligt.
In Dorne heb je op zich wel donkere huidskleuren (Sand Dornishmen), maar House Martell is dat niet.
pi_128458792
Jammer dat ie maar een seizoen mee gaat..
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_128459696
Was blij toen hij won... en toen "oh crap :("
  maandag 1 juli 2013 @ 14:59:22 #275
383398 Kyubey
pi_128460766
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:35 schreef Nic1 het volgende:
Was blij toen hij won... en toen "oh crap :("
Dat was een van de scenes waar ik het meest in opging idd. Ik wist echt niet wie zou winnen.
Helemaal super.
pi_128474447
volgens mij een goeie keuze.. hij speelt volgens mij ook Bard in deel 2 van the hobbit
pi_129055913
Mark Gatiss gecast voor seizoen 4

Onbekend in welke rol, maar misschien Mace Tyrell

http://www.ign.com/articl(...)ck-actor-to-season-4
pi_129060985
:D Mycroft _O_
pi_129061212
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 21:28 schreef Sunnythesun het volgende:
:D Mycroft _O_
[offtopic]wat een leuke ondertitel heb jij O+ [/offtopic]
pi_129061240
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 21:33 schreef Young_David het volgende:

[..]

[offtopic]wat een leuke ondertitel heb jij O+ [/offtopic]
Myers-boks :D ;)
pi_129084341
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 19:29 schreef Young_David het volgende:
Mark Gatiss gecast voor seizoen 4

Onbekend in welke rol, maar misschien Mace Tyrell
Mace is wel wat dikker (hoeft natuurlijk niet in de serie). Hij zou ook Euron of Victarion kunnen worden. Er schieten me zo geen andere belangrijke namen binnen.
pi_129084374
Die van Martell hoop ik
  donderdag 18 juli 2013 @ 14:50:54 #283
211083 Angelof9
I must go first
pi_129084386
Die was toch al gecast?
pi_129084409
Nee niet Oberynogwat, maar die oude vent
  donderdag 18 juli 2013 @ 14:59:30 #285
211083 Angelof9
I must go first
pi_129084733
Misschien?

quote:
Styr is a character that will debut in the fourth season. He was not present in Season 3 but leaked casting auditions indicate he's being cast.[1]
In the booksEdit
In the A Song of Ice and Fire novels, Styr is one of Mance Rayder's lieutenants and the Magnar - "Lord" in the Old Tongue of the First Men - of the Thenn people, a clan of Free Folk established in a valley north of the Frostfangs. In the series, much of his plotline from A Storm of Swords is taken by Tormund Giantsbane - including being mistaken by Jon Snow for Mance, and leading the climb over the Wall.
pi_129181332
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 14:49 schreef Nic1 het volgende:

[..]

Mace is wel wat dikker (hoeft natuurlijk niet in de serie). Hij zou ook Euron of Victarion kunnen worden. Er schieten me zo geen andere belangrijke namen binnen.
Ik hoop niet dat hij voor één van die twee Greyjoys is gecast. Ik beeld die twee me een stuk ruiger voor.
pi_129181519
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 10:53 schreef Kirov het volgende:

[..]

Ik hoop niet dat hij voor één van die twee Greyjoys is gecast. Ik beeld die twee me een stuk ruiger voor.
Ik ook, maar kleding etc doet veel. :)
Was ook meer dat ik geen andere belangrijke karakters kon bedenken die we gaan zien.
  donderdag 25 juli 2013 @ 20:45:44 #289
211083 Angelof9
I must go first
pi_129343294
pi_129343415
quote:
Nu nog Titus en Vorenus erbij en de cirkel is weer helemaal rond :P
Conscience do cost.
pi_129343982
quote:
Hmm had haar eigenlijk pas seizoen 5 verwacht.
  vrijdag 26 juli 2013 @ 00:11:14 #292
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_129352280
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 21:00 schreef Funzel het volgende:

[..]

Hmm had haar eigenlijk pas seizoen 5 verwacht.
Ze komt toch gezellig mee met de Red Viper in boek 3 al?
pi_129352338
Is dat zo? Kan ik me niet meer herinneren.
pi_129352356
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 00:13 schreef Funzel het volgende:
Is dat zo? Kan ik me niet meer herinneren.
Je verwart haar waarschijnlijk met Arianne :P

Goede casting, mooie vrouw ^O^
pi_129352394
Euron moet wel een (ietwat enge) baas worden :7
  vrijdag 26 juli 2013 @ 08:58:23 #296
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_129357980
quote:
In Rome was ze wel oke, maar in Human Target vond ik haar zwaar irritant. Maar ze is qua uiterlijk wel een goede match voor Ellaria, denk ik.
pi_129365885
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 00:14 schreef MAHL het volgende:

[..]

Je verwart haar waarschijnlijk met Arianne :P
Die is ook boek 4 al.
Conscience do cost.
pi_129366826
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 13:14 schreef ems. het volgende:

[..]

Die is ook boek 4 al.
Klopt ja, maar Ellaria is boek 3, dus vandaar dat ik dacht dat Funzel ze met elkaar verwarde.

Dontos Hollard komt ook terug, afgaande op de acteur zijn Twitter.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 26-07-2013 13:42:57 ]
pi_129370677
Daniel Portman (Pod) en gwendoline Christie (Brienne) zijn in IJsland gespot, het lijkt erop dat ze al een groot deel van hun queeste in volgend seizoen gaan stoppen. Wellicht dat we hier Lady Stoneheart ontmoeten?
pi_129371881
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 15:38 schreef Nagil het volgende:
Daniel Portman (Pod) en gwendoline Christie (Brienne) zijn in IJsland gespot, het lijkt erop dat ze al een groot deel van hun queeste in volgend seizoen gaan stoppen. Wellicht dat we hier Lady Stoneheart ontmoeten?
Zou je dit in spoilers kunnen doen? Ik heb geen idee wie Lady Stoneheart is en wil dat nog een poosje zo houden ;)
BFF met GGMM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')