Is lastig, ik ben erg nieuwsgierig/ongeduldig aangelegd helaas.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:03 schreef Kirov het volgende:
[..]
Blijf wel uit dit topic tot je alles gelezen hebt
Je zult iig gaan merken dat de boeken lang niet zo oppervlakkig zijn als de serie
Klopt wat je zegt. Hoe ze het gaan doen in de serie weet ik niet, misschien dat ze Balons dood uitstellen tot eind seizoen 3 en de plot met Asha die Theon gaat redden gebruiken als filler, aangezien ze voor de rest bar weinig te doen hebben tot de Kingsmoot.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:25 schreef kossikvassik het volgende:
Beste fokkers,
Heb al een tijd terug A Storm of Swords gelezen.
Hoe zit het nou met de verhaallijn van de Greyjoys in de serie?
In de boeken gaat Asha Greyjoy toch niet proberen Theon te redden? En Balon moet toch dood gaan? Of denken jullie dat ze heel het verhaallijn van de troonopvolging op de Iron Islands weglaten in de serie?
Lijkt me niet dan ze Euron en Victarion weg laten.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:25 schreef kossikvassik het volgende:
Of denken jullie dat ze heel het verhaallijn van de troonopvolging op de Iron Islands weglaten in de serie?
Dus ze laten Balon nog gewoon in season 4 doodgaan en Asha'a nieuwe verhaallijn is fillerquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:05 schreef Funzel het volgende:
[..]
Lijkt me niet dan ze Euron en Victarion weg laten.
Begin dan bij een van de eerdere boeken, nu heb je m.i. teveel gemist.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:26 schreef Syphixx het volgende:
gisteren begonnen met m'n eerste boek.. direct naar staal en sneeuw want vanaf daar kan ik het snel op pikken... geweldig verhaal !
in de tv serie zie je eigenlijk "niks'
Mee eensquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:34 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Begin dan bij een van de eerdere boeken, nu heb je m.i. teveel gemist.
Is de serie dan oppervlakkig?:Oquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:03 schreef Kirov het volgende:
[..]
Blijf wel uit dit topic tot je alles gelezen hebt
Je zult iig gaan merken dat de boeken lang niet zo oppervlakkig zijn als de serie
Vergeleken met de boeken welquote:Op donderdag 13 juni 2013 15:25 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Is de serie dan oppervlakkig?:O
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron
[ Bericht 15% gewijzigd door Pagan op 16-06-2013 13:04:36 ]Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Ik ook.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:25 schreef Franknfurter het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is waar ik Lena Headey van ken
Lekker simpel vermaak met leuke acteurs jaquote:Op zondag 16 juni 2013 15:44 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Ik ook.Matige film, maar met prima acteurs (Matthew Goode is ook
).
Ok dat is wel waar, maar waarschijnlijk kun je een serie (voor groot publiek) moeilijk nog diepgaander makenquote:
Tormund-Jonas dan?!quote:Op zondag 16 juni 2013 13:15 schreef Angelof9 het volgende:
Ik zie het verschil niet tussen Balon Greyjoy en Argus Filch!
Maar dat is tenminste dezelfde acteur!!quote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 20:06 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Maar dat is tenminste dezelfde acteur!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |