Bij de volgende bruiloft die ik heb draag ik preventief maliën.quote:Op zondag 9 juni 2013 12:08 schreef Young_David het volgende:
Vraag me af of er afgelopen weekend iemand voor de grap op een bruiloft The Rains of Castamere heeft gespeeld
En toen kwamen deze figuren binnen.quote:Op zondag 9 juni 2013 12:08 schreef Young_David het volgende:
Vraag me af of er afgelopen weekend iemand voor de grap op een bruiloft The Rains of Castamere heeft gespeeld
Kill Billquote:Op zondag 9 juni 2013 12:10 schreef Kyubey het volgende:
[..]
En toen kwamen deze figuren binnen.
[ afbeelding ]
Ik denk dat Balon sowieso sterft. Dat Asha op zoek gaat zie ik ook wel zittenquote:Op zondag 9 juni 2013 13:20 schreef Amnon het volgende:
[..]
Kill Bill
Zie in de promo dat Asha/Yara volgende episode erin voorkomt... Lijkt me sterk dat ze al dat gedoe met Euron en Victarion doen, misschien de dood van Balon? Of Ashara die op zoek gaat naar Theon?
Jaaaa het zit erinquote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:47 schreef Poemgirl het volgende:
Even een grotere HD edit gemaakt.
[ afbeelding ]
I'm not crying, there's just a Stark in my eye.
Denk dat Asha hoort dat Balon dood is, verder niet. Dan kunnen ze er in seizoen 4 mee verder gaan.quote:Op zondag 9 juni 2013 13:20 schreef Amnon het volgende:
[..]
Kill Bill
Zie in de promo dat Asha/Yara volgende episode erin voorkomt... Lijkt me sterk dat ze al dat gedoe met Euron en Victarion doen, misschien de dood van Balon? Of Ashara die op zoek gaat naar Theon?
Waar heb je die afbeelding vandaan?quote:
Blijf aub uit beide topics weg tot je bijloopt.quote:Op maandag 10 juni 2013 06:27 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Er zijn mensen die het nog niet gezien hebben vannacht, die het vandaag pas kunnen kijken. Niet iedereen heeft geen baan en zit thuis om s'nachts te kijken, zou het dus in spoilertags kunnen?
Zie editquote:Op maandag 10 juni 2013 07:33 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Blijf aub uit beide topics weg tot je bijloopt.
Nicequote:Op zondag 9 juni 2013 13:43 schreef ems. het volgende:
Hier trouwens nog wat mooie tekeningen over ASOFAI van een random dude op internet.
[ afbeelding ]
Deel 2 natuurlijk.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:23 schreef burger het volgende:
Ok seizoen 3 is over. Ik wil graag verder met de boeken vanaf hier.
Welke moet ik nemen?
Een storm van zwaarden, bestaande uit twee boekdelen. Deel een: Staal en sneeuw. Deel twee: Bloed en Goud
Of
Een feestmaal voor kraaien
Er is m.i. teveel aangepast om A Clash of Kings over te slaan, begin anders bij deel 1 van A Storm of Swords.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:23 schreef burger het volgende:
Welke moet ik nemen?
Een storm van zwaarden, bestaande uit twee boekdelen. Deel een: Staal en sneeuw. Deel twee: Bloed en Goud
Of
Waarom koop je niet de hele pocket editie?? Ik ben niet iemand die anderen aanspoort om de boeken te gaan lezen, maar als je dat dan toch van plan bent, begin gewoon bij deel 1, a game of thrones. Als je de serie kijkt heb je geen idee wat je mist, prima, maar wanneer je halverwege de serie de boeken gaat lezen mis je erg veel. Denk ik.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:23 schreef burger het volgende:
Welke moet ik nemen?
Of
Neem je kruisboog mee en nail the bastardquote:Op maandag 10 juni 2013 13:40 schreef Young_David het volgende:
Grappig, ik wist niet dat de drummer van Coldplay in de band bij The Red Wedding zat
[ afbeelding ]
Weet ik dat voor de volgende keer dat ik naar een Coldplay-concert ga
Ik mis Coldhands wel behoorlijk. Ook de weirwood deur onder de Wall.quote:Op maandag 10 juni 2013 04:11 schreef Funzel het volgende:
Helaas nog geen Lady Stoneheart en ook geen Coldhands.. Wel een toffe afsluiter.
Jaquote:Op maandag 10 juni 2013 14:38 schreef Kirov het volgende:
[..]
Ik mis Coldhands wel behoorlijk. Ook de weirwood deur onder de Wall.
Ik vind hem Ramsay geweldig spelen.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:47 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Kan nog steeds niet wennen aan deze melkmuil als the Bastard.....
Hij speelt hem prima inderdaad maar als ik aan Ramsay denk, denk ik aan een fysieke bruut van een kerel en niet zozeer aan een wat geniepige psychopaat :-)quote:
Ja dat klopt, maar ik vind deze Ramsay beter dan die ik me had voorgesteld in het boek. Details als uiterlijk e.d. boeien me verder weinig. Heb liever een goede acteur, dan per se eentje die er precies bij past.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:54 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Hij speelt hem prima inderdaad maar als ik aan Ramsay denk, denk ik aan een fysieke bruut van een kerel en niet zozeer aan een wat geniepige psychopaat :-)
Die is wel epicquote:
Dat klopt op zich ook wel, maar in het boek komt Ramsay ook over als (een beetje een domme) bruut, die alles met grof fysiek geweld aanpakt, en daarom ook gevreesd is. Deze Ramsay lijkt een stuk slimmer, geniepiger en psychopatisch...quote:Op maandag 10 juni 2013 15:57 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar ik vind deze Ramsay beter dan die ik me had voorgesteld in het boek. Details als uiterlijk e.d. boeien me verder weinig. Heb liever een goede acteur, dan per se eentje die er precies bij past.
quote:Op maandag 10 juni 2013 16:19 schreef Poemgirl het volgende:
[..]Wat bedoel je met het andere belangrijke ding aan het eind van seizoen 4?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dood van Kevin?quote:Op maandag 10 juni 2013 16:23 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Wat bedoel je met het andere belangrijke ding aan het eind van seizoen 4?
quote:Op maandag 10 juni 2013 16:23 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Wat bedoel je met het andere belangrijke ding aan het eind van seizoen 4?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of het Wurgen van Shae.quote:
Vlucht uit dit topic en lees snellerquote:Op maandag 10 juni 2013 16:33 schreef Maisnon het volgende:
Ja dat wist ik welik ben praktisch daar met lezen
moet nog een mini stuk van ASOS
Ja dat is echt belachelijk. Komt volgens mij vooral ook omdat een van die twee makers een hekel heeft aan Stannis, meende ik eens gelezen te hebben.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:21 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ik dacht dat Stannis in de boeken zelf bedacht om naar het Noorden te gaan? Nadat hij dat bericht van Aemon krijgt.
Hier zit hij echt volledig in de zak van Carice. Doet wel af aan zijn karakter als hij 0 wilskracht heeft zoals hier.
Ja, wat is dit! In het boek vond ik hem juist een ontzettende baas omdat hij gewoon uit zichzelf, en uit plichtsbesef voor de realm, naar de Wall gaat.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:21 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ik dacht dat Stannis in de boeken zelf bedacht om naar het Noorden te gaan? Nadat hij dat bericht van Aemon krijgt.
Hier zit hij echt volledig in de zak van Carice. Doet wel af aan zijn karakter als hij 0 wilskracht heeft zoals hier.
Vind het zelf eerlijk gezegd wel bij hem passen. Maar in de boeken kreeg ik juist wat sympathie voor hem met die actie. Nu blijft hij echt een soort Ned Stark maar dan zonder compassie en nog verder verwijdert van de realiteit.quote:Op maandag 10 juni 2013 18:23 schreef Funzel het volgende:
[..]
Ja dat is echt belachelijk. Komt volgens mij vooral ook omdat een van die twee makers een hekel heeft aan Stannis, meende ik eens gelezen te hebben.
quote:Op maandag 10 juni 2013 16:30 schreef Poemgirl het volgende:
Dat gebeurt pas in boek 4. De serie is nog niet eens aan het eind van boek 3. Nouja, wel met sommige dingen, maar niet met andere. Balon die nog leeft bijvoorbeeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
Dat gebeurd op het eind in boek 3quote:Op maandag 10 juni 2013 20:33 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Dat gebeurt pas in boek 4. De serie is nog niet eens aan het eind van boek 3. Nouja, wel met sommige dingen, maar niet met andere. Balon die nog leeft bijvoorbeeld.
Echt niet einde seizoen 4. Die hele Tyrionverhaallijn moet ook nog komen.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:54 schreef Angelof9 het volgende:
Oh ja, je hebt gelijk. Maar in ieder geval moet eerst Joffrey er nog aan, dus het gaat nog wel even duren! Waarschijnlijk einde seizoen 4, want zoals gezegd, Balon leeft ook nog!
Wie?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:24 schreef Angelof9 het volgende:
Ik wist ook ineens aan wie Daario me steeds deed denken: Robin Gibb!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op maandag 10 juni 2013 21:32 schreef Kyubey het volgende:
Wat is dezenKun je even de bron ervan sturen? (tumblr)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 juni 2013 21:36 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Kun je even de bron ervan sturen? (tumblr)
quote:Op maandag 10 juni 2013 21:32 schreef Kyubey het volgende:
Wat is dezenPhotoshop wsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al zou ik het niet erg vinden mocht ze er zo uit komen te zien, zo creepy als in het boek zullen ze haar denk ik niet maken
Sasha Braun trouwens?"Laten wij bidden voor hen die het moeilijk hebben
maar vooral voor hen die moeilijk doen"
--Herman Finkers
JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄGGGGGGGGEEEERRRRRquote:Op maandag 10 juni 2013 21:42 schreef Amnon het volgende:
[..]
Photoshop wsAl zou ik het niet erg vinden mocht ze er zo uit komen te zien, zo creepy als in het boek zullen ze haar denk ik niet maken
Sasha Braun trouwens?
Aardappelsquote:Op maandag 10 juni 2013 21:45 schreef Kyubey het volgende:
[..]
JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄGGGGGGGGEEEERRRRR
Ga je schamen.quote:
Ja, maar in de boeken kon je nog een tijd lezen en je afvragen wie die oude man nou was en had je nog wat humor van Strong Belwas. Dat hebben ze beide weggelaten waardoor er eigenlijk weinig overblijft.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:13 schreef Gwywen het volgende:
Ik zag op IMDb dat ep 9 een 9,8 had gekregen, volgens mij de hoogste beoordeling ooit van alle afleveringen.![]()
Ep. 10 vandaag vond ik ook erg leuk, al had ik soms het idee dat er wel heel erg veel dingen in gepropt werden, echt alle verhaallijnen kwamen aan bod, het was een beetje een allegaartje.
Dat einde met Dany sloeg natuurlijk nergens op, ze heeft niks gedaan, alleen maar iedereen voor haar laten vechten. Ik vond haar in de boeken overigens ook al ongeveer net zo irritant als Catelyn, vandaar.
In het andere topic zei ook al iemand dat het haar allemaal zo gemakkelijk af gaat, ik dacht bij mezelf, de kentering komt nog wel, gna gna.
Ja, ik vraag me af of ze haar nu twee volle seizoenen gaan laten doorbrengen met wachten, voordat er eindelijk weer wat gebeurt als een zeker persoon haar kant op komt.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:16 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja, maar in de boeken kon je nog een tijd lezen en je afvragen wie die oude man nou was en had je nog wat humor van Strong Belwas. Dat hebben ze beide weggelaten waardoor er eigenlijk weinig overblijft.
SPOILER: Boek 6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 juni 2013 23:18 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Ja, ik vraag me af of ze haar nu twee volle seizoenen gaan laten doorbrengen met wachten, voordat er eindelijk weer wat gebeurt als een zeker persoon haar kant op komt.Je hebt nog dat huwelijk met die gozer en al die random aanvallen van onbekende mensen, maar verder tja geen ideeSPOILER: Boek 6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoop niet dat ze op de boeken vooruit gaan lopen..
[..]
Ja, ik vraag me af of ze haar nu twee volle seizoenen gaan laten doorbrengen met wachten, voordat er eindelijk weer wat gebeurt als een zeker persoon haar kant op komt.Sowieso wel apart dat ze haar draakjes nu zo goed kan commanderen.SPOILER: Boek 6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat ze dan vervolgens helemaal van het padje gaan at random mensen opeten etcetera.
Puberteit.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 01:02 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Sowieso wel apart dat ze haar draakjes nu zo goed kan commanderen.
En dat ze dan vervolgens helemaal van het padje gaan at random mensen opeten etcetera.
Jon moet nog te horen krijgen dat Bran en Rickon "dood" zijn, wellicht dat we dan een flashback oid krijgen van Sam die belooft niets te zeggen tegen Jon.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:48 schreef Kyubey het volgende:
Wat wel belangrijk was voor het verhaal maar niet voorkwam: Sam die Bran belooft om niets tegen Jon te zeggen. Gaat Jon nu op zoektocht naar zijn broertje oid? En als Sam niets zegt, krijg je een rare wending in het verhaal.
Ik denk het wel. Ik denk dat ze namelijk zometeen Coldhands tegenkomen. Om te voorkomen dat seizoen 3 vol met nieuwe characters zit die je nauwelijks ziet denk ik dat ze dat zo oplossen. Coldhands kon toch niet onder de Wall mee.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:12 schreef Amnon het volgende:
Vraag me ook af hoe ze de verhaallijn van Bran & co gaan doen volgend seizoen. Al hun boek 3 hoofdstukken zijn al verfilmd, en boek 5 heeft voor hen maar drie hoofdstukken ofzo.
Hmm, misschien dat ze de Coldhands-hoofdstukken van Sam & Gilly aan hun geven?
[..]
Ja, ik vraag me af of ze haar nu twee volle seizoenen gaan laten doorbrengen met wachten, voordat er eindelijk weer wat gebeurt als een zeker persoon haar kant op komt.Is boek 6 al uitSPOILER: Boek 6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
and then...
Eén van de mooiere stukken iddquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:32 schreef Kyubey het volgende:
Ik vraag me af hoe ze dat verhaal in dat bos met die Children gaan laten zien. Dat was wel het grootste fantasydeel.
dat denk ik niet. Theon zien we nu ook terug terwijl hij in de boeken ook een lange pauze had. Ik denk dat je dit met TV niet kunt maken om deze karakters zo lang eruit te latenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:18 schreef Angelof9 het volgende:
Ik vraag me sowieso af of we Bran gaan zien, zijn verhaal van boek 3 is al verteld. Bij Daenarys gebeurt ook niet meer zoveel, Arya ook niet echt.
Als seizoen 4 de rest van boek 3 beslaat zullen we voornamelijk de Wall en Kings Landing gaan zien.
Lol, verkeerd geteld, ik zie zes boeken in m'n boekenkast staan, vandaar. Storm of Swords is in tweeën gedeeld.quote:
Die dronken dikke ridder (even naam kwijt) uit de eerste aflevering van seizoen 2 zou haar toch 'helpen'? Ik vond het al vreemd dat hij helemaal niet meer terugkwam in de serie, misschien hebben ze later toch besloten het anders aan te pakken.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:28 schreef RanTheMan het volgende:
Ik meld me hier ook maar even.. Iemand enig idee, hoe ze sansa nu nog bij littlefinger gaan krijgen? Die is namelijk al een hele zooi afleveringen onderweg en ze zit daar maar wat te huilen in KL...
Ja ser Dontos meen ik, maar dan nog, qua tijdspad is little finger al bijna bij lysa, hij ging 4 afleveringen geleden al weg ofzo..quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:33 schreef ems. het volgende:
[..]
Die dronken dikke ridder (even naam kwijt) uit de eerste aflevering van seizoen 2 zou haar toch 'helpen'? Ik vond het al vreemd dat hij helemaal niet meer terugkwam in de serie, misschien hebben ze later toch besloten het anders aan te pakken.
Ja, daarom is het zo vreemd dus. Wellicht gaat ze gewoon de hele tocht doen met Dontos, aanstaand seizoen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:40 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Ja ser Dontos meen ik, maar dan nog, qua tijdspad is little finger al bijna bij lysa, hij ging 4 afleveringen geleden al weg ofzo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |