Ik vind hem Ramsay geweldig spelen.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:47 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Kan nog steeds niet wennen aan deze melkmuil als the Bastard.....
Hij speelt hem prima inderdaad maar als ik aan Ramsay denk, denk ik aan een fysieke bruut van een kerel en niet zozeer aan een wat geniepige psychopaat :-)quote:
Ja dat klopt, maar ik vind deze Ramsay beter dan die ik me had voorgesteld in het boek. Details als uiterlijk e.d. boeien me verder weinig. Heb liever een goede acteur, dan per se eentje die er precies bij past.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:54 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Hij speelt hem prima inderdaad maar als ik aan Ramsay denk, denk ik aan een fysieke bruut van een kerel en niet zozeer aan een wat geniepige psychopaat :-)
Die is wel epicquote:
Dat klopt op zich ook wel, maar in het boek komt Ramsay ook over als (een beetje een domme) bruut, die alles met grof fysiek geweld aanpakt, en daarom ook gevreesd is. Deze Ramsay lijkt een stuk slimmer, geniepiger en psychopatisch...quote:Op maandag 10 juni 2013 15:57 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar ik vind deze Ramsay beter dan die ik me had voorgesteld in het boek. Details als uiterlijk e.d. boeien me verder weinig. Heb liever een goede acteur, dan per se eentje die er precies bij past.
quote:Op maandag 10 juni 2013 16:19 schreef Poemgirl het volgende:
[..]Wat bedoel je met het andere belangrijke ding aan het eind van seizoen 4?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dood van Kevin?quote:Op maandag 10 juni 2013 16:23 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Wat bedoel je met het andere belangrijke ding aan het eind van seizoen 4?
quote:Op maandag 10 juni 2013 16:23 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Wat bedoel je met het andere belangrijke ding aan het eind van seizoen 4?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of het Wurgen van Shae.quote:
Vlucht uit dit topic en lees snellerquote:Op maandag 10 juni 2013 16:33 schreef Maisnon het volgende:
Ja dat wist ik welik ben praktisch daar met lezen
moet nog een mini stuk van ASOS
Ja dat is echt belachelijk. Komt volgens mij vooral ook omdat een van die twee makers een hekel heeft aan Stannis, meende ik eens gelezen te hebben.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:21 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ik dacht dat Stannis in de boeken zelf bedacht om naar het Noorden te gaan? Nadat hij dat bericht van Aemon krijgt.
Hier zit hij echt volledig in de zak van Carice. Doet wel af aan zijn karakter als hij 0 wilskracht heeft zoals hier.
Ja, wat is dit! In het boek vond ik hem juist een ontzettende baas omdat hij gewoon uit zichzelf, en uit plichtsbesef voor de realm, naar de Wall gaat.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:21 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ik dacht dat Stannis in de boeken zelf bedacht om naar het Noorden te gaan? Nadat hij dat bericht van Aemon krijgt.
Hier zit hij echt volledig in de zak van Carice. Doet wel af aan zijn karakter als hij 0 wilskracht heeft zoals hier.
Vind het zelf eerlijk gezegd wel bij hem passen. Maar in de boeken kreeg ik juist wat sympathie voor hem met die actie. Nu blijft hij echt een soort Ned Stark maar dan zonder compassie en nog verder verwijdert van de realiteit.quote:Op maandag 10 juni 2013 18:23 schreef Funzel het volgende:
[..]
Ja dat is echt belachelijk. Komt volgens mij vooral ook omdat een van die twee makers een hekel heeft aan Stannis, meende ik eens gelezen te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |