quote:Op maandag 10 juni 2013 16:30 schreef Poemgirl het volgende:
Dat gebeurt pas in boek 4. De serie is nog niet eens aan het eind van boek 3. Nouja, wel met sommige dingen, maar niet met andere. Balon die nog leeft bijvoorbeeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
Dat gebeurd op het eind in boek 3quote:Op maandag 10 juni 2013 20:33 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Dat gebeurt pas in boek 4. De serie is nog niet eens aan het eind van boek 3. Nouja, wel met sommige dingen, maar niet met andere. Balon die nog leeft bijvoorbeeld.
Echt niet einde seizoen 4. Die hele Tyrionverhaallijn moet ook nog komen.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:54 schreef Angelof9 het volgende:
Oh ja, je hebt gelijk. Maar in ieder geval moet eerst Joffrey er nog aan, dus het gaat nog wel even duren! Waarschijnlijk einde seizoen 4, want zoals gezegd, Balon leeft ook nog!
Wie?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:24 schreef Angelof9 het volgende:
Ik wist ook ineens aan wie Daario me steeds deed denken: Robin Gibb!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op maandag 10 juni 2013 21:32 schreef Kyubey het volgende:
Wat is dezenKun je even de bron ervan sturen? (tumblr)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 juni 2013 21:36 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Kun je even de bron ervan sturen? (tumblr)
quote:Op maandag 10 juni 2013 21:32 schreef Kyubey het volgende:
Wat is dezenPhotoshop wsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al zou ik het niet erg vinden mocht ze er zo uit komen te zien, zo creepy als in het boek zullen ze haar denk ik niet maken
Sasha Braun trouwens?"Laten wij bidden voor hen die het moeilijk hebben
maar vooral voor hen die moeilijk doen"
--Herman Finkers
JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄGGGGGGGGEEEERRRRRquote:Op maandag 10 juni 2013 21:42 schreef Amnon het volgende:
[..]
Photoshop wsAl zou ik het niet erg vinden mocht ze er zo uit komen te zien, zo creepy als in het boek zullen ze haar denk ik niet maken
Sasha Braun trouwens?
Aardappelsquote:Op maandag 10 juni 2013 21:45 schreef Kyubey het volgende:
[..]
JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄGGGGGGGGEEEERRRRR
Ga je schamen.quote:
Ja, maar in de boeken kon je nog een tijd lezen en je afvragen wie die oude man nou was en had je nog wat humor van Strong Belwas. Dat hebben ze beide weggelaten waardoor er eigenlijk weinig overblijft.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:13 schreef Gwywen het volgende:
Ik zag op IMDb dat ep 9 een 9,8 had gekregen, volgens mij de hoogste beoordeling ooit van alle afleveringen.![]()
Ep. 10 vandaag vond ik ook erg leuk, al had ik soms het idee dat er wel heel erg veel dingen in gepropt werden, echt alle verhaallijnen kwamen aan bod, het was een beetje een allegaartje.
Dat einde met Dany sloeg natuurlijk nergens op, ze heeft niks gedaan, alleen maar iedereen voor haar laten vechten. Ik vond haar in de boeken overigens ook al ongeveer net zo irritant als Catelyn, vandaar.
In het andere topic zei ook al iemand dat het haar allemaal zo gemakkelijk af gaat, ik dacht bij mezelf, de kentering komt nog wel, gna gna.
Ja, ik vraag me af of ze haar nu twee volle seizoenen gaan laten doorbrengen met wachten, voordat er eindelijk weer wat gebeurt als een zeker persoon haar kant op komt.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:16 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja, maar in de boeken kon je nog een tijd lezen en je afvragen wie die oude man nou was en had je nog wat humor van Strong Belwas. Dat hebben ze beide weggelaten waardoor er eigenlijk weinig overblijft.
SPOILER: Boek 6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 juni 2013 23:18 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Ja, ik vraag me af of ze haar nu twee volle seizoenen gaan laten doorbrengen met wachten, voordat er eindelijk weer wat gebeurt als een zeker persoon haar kant op komt.Je hebt nog dat huwelijk met die gozer en al die random aanvallen van onbekende mensen, maar verder tja geen ideeSPOILER: Boek 6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoop niet dat ze op de boeken vooruit gaan lopen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |