Buttner is aanvallend sterk maar verdedigend laat hij steken vallen. Nelom doet verdedigend gewoon zijn werk en is opbouwend ook prima. Do the math.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:03 schreef Realize het volgende:
Volledig onbegrijpelijk dat Buttner niet is opgeroepen voor deze oefentrip. Verder ben ik een groot voorstander van zoveel mogelijk jonge talenten laten proeven aan het grote oranje. Waarom Nelom en Pieters wel en Buttner niet? Uitleg van bondscoach: Nelom viel bij vlagen er goed in bij Feyenoord, volledig mee eens, maar volgens mij heeft Buttner ook behoorlijk aardig gespeeld en dat bij een club als Man Utd. Van Gaal heeft kwaliteiten maar dit soort vreemde beslissingen maken voor mij deze wedstrijden totaal niet interessant, liever kijk ik naar het aankomende EK van Jong Oranje.
Om die reden hadden er al veel backs kunnen sneuvelen in het verleden, verdedigen kun je leren, ik had hem toch zeker op dit moment een kans gegeven, hij moet toch iets kunnen als Ferguson hem geregeld gebruikt (in onbelangrijke wedstrijden, dat wel).quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Buttner is aanvallend sterk maar verdedigend laat hij steken vallen. Nelom doet verdedigend gewoon zijn werk en is opbouwend ook prima. Do the math.
Ik vind ook dat hij een kans moet krijgen maar snap van Gaal wel.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:10 schreef Realize het volgende:
[..]
Om die reden hadden er al veel backs kunnen sneuvelen in het verleden, verdedigen kun je leren, ik had hem toch zeker op dit moment een kans gegeven, hij moet toch iets kunnen als Ferguson hem geregeld gebruikt (in onbelangrijke wedstrijden, dat wel).
Nee, het is dan ook een `oefencampagne'' he? Denk je dat van Gaal serieus overweegt Toornstra mee te nemen naar Brazilië?quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:26 schreef Pleun2011 het volgende:
Dat Buttner er niet bij zit en Nelom wel is wel vreemd ja. Nelom vind ik bij lange na niet goed genoeg voor Oranje
van vi.nl ;quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:34 schreef Beach het volgende:
Doet onze sprinter de Beuk mee bij Indonesië?
Veel krijgsgevangenen uit Nederlands-Indie moesten meewerken aan de spoorlijn.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:17 schreef TLC het volgende:
De binding van van Gaal met Indonesie ;
de oom van zijn eerste vrouw moest meewerken aan de Birma spoorlijn
dat was toch niet daar ???
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:34 schreef BB-King het volgende:
Ik verwacht 2 prachtige partijen met een ronde bal en elf tegen elf.
Wow.quote:Op donderdag 6 juni 2013 04:58 schreef TLC het volgende:
De verwachting is dat in het stadion in Jakarta bijna 88.000 man deze wedstrijd gaan zien
Niet zo gek eigenlijk, in die landen zijn de grote competities heel populair en je krijgt natuurlijk niet elke dag Van Persie, Robben en Nelom op bezoek.quote:Op donderdag 6 juni 2013 08:52 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wow.
Best grappig dat men in Indonesië (en andere Aziatische landen) zo opkijkt tegen Nederland en andere westerse landen.
Niet slecht, dat zou de op 5 na best bezochte wedstrijd van Oranje ooit zijn.quote:Op donderdag 6 juni 2013 04:58 schreef TLC het volgende:
De verwachting is dat in het stadion in Jakarta bijna 88.000 man deze wedstrijd gaan zien
Vorm is een puntenpakker. Dat is Steek niet. Stekelenburg in vorm is misschien constanter maar Vorm heeft soms momenten dat hij wereld reddingen maakt. Dat heb ik te weinig bij Stekelenburg.quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:05 schreef TIM-846 het volgende:
Goed dat Stekelenburg naar Fulham gaat. Hopelijk is hij na een goed seizoen weer de nr 1 van Nederland in Brazilie. Met Vermeer, Vorm of Krul lever je toch wel in aan kwaliteit.
Het klopt wel dat Vorm de laatste 2 seizoenen het beter heeft gedaan als Steek.quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:12 schreef Paint-Man het volgende:
[..]
Vorm is een puntenpakker. Dat is Steek niet. Stekelenburg in vorm is misschien constanter maar Vorm heeft soms momenten dat hij wereld reddingen maakt. Dat heb ik te weinig bij Stekelenburg.
NOu 13 wedstrijden over bijna 60 wedstrijden is niet echt regelmatigquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:10 schreef Realize het volgende:
[..]
Om die reden hadden er al veel backs kunnen sneuvelen in het verleden, verdedigen kun je leren, ik had hem toch zeker op dit moment een kans gegeven, hij moet toch iets kunnen als Ferguson hem geregeld gebruikt (in onbelangrijke wedstrijden, dat wel).
Buttner wel dan? Alleen al tegen West Brom was hij debet aan 4 tegengoals. In zijn eerste wedstrijd scoorde hij maar werd ook met enige regelmaat voorbij gelopen. En ik heb United gevolgd dit jaar want van Persiequote:Op woensdag 5 juni 2013 00:26 schreef Pleun2011 het volgende:
Dat Buttner er niet bij zit en Nelom wel is wel vreemd ja. Nelom vind ik bij lange na niet goed genoeg voor Oranje
Je kan wel gelijk hebben.. maar Buttner speelt op een hoger niveau dan Nelom en Ferguson zal toch geen last hebben van staar aan zijn ogen dat hij Buttner heeft gehaald? Een bijzondere speler vind ik Buttner ook weer niet..quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Buttner wel dan? Alleen al tegen West Brom was hij debet aan 4 tegengoals. In zijn eerste wedstrijd scoorde hij maar werd ook met enige regelmaat voorbij gelopen. En ik heb United gevolgd dit jaar want van Persie
Ja, schijnt zelfs al om 15.00 uur te beginnen met de voorbeschouwingquote:Op vrijdag 7 juni 2013 02:12 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Aftrap is om 15.30 uur toch? (In de OP staat 16.30 uur)
Kut-tijd dus.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 04:05 schreef TLC het volgende:
[..]
Ja, schijnt zelfs al om 15.00 uur te beginnen met de voorbeschouwing
Was ja.. volgens mij kan hij spelen.quote:
Denk dat die 90000 man daar dat ook hopenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:40 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Was ja.. volgens mij kan hij spelen.
Dat zou ik ook willen als ik hem was.. waarom zou je anders zo'n reis willen ondernemen.. om op de bank te gaan zitten? Nee, als ik speler was zou ik zeker willen spelen.
Indonesie uit altijd lastig ; Kameroen kon er ook niet winnenquote:
Vorig jaar had je een potje.. India - Bayern geloof ik.. Had erop ingezet dat er minimaal 5x zou worden gescoord.. Met de rust was het al 0-4 dus ik dacht: die is binnenquote:
nee janmaat is zo goed natuurlijk, schei tog uit. kijk niet door je feyenoord bril.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:23 schreef vandermar het volgende:
Pieters centraal achterin met Scheitinga.
Ik ga voor winst Indonesië
Janmaat speelt niet centraal bij mijn wetenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:23 schreef Cafca_94 het volgende:
[..]
nee janmaat is zo goed natuurlijk, schei tog uit. kijk niet door je feyenoord bril.
Beter ga je in normale Nederlandse volzinnen spreken want hier wordt niemand blij van.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:23 schreef Cafca_94 het volgende:
[..]
nee janmaat is zo goed natuurlijk, schei tog uit. kijk niet door je feyenoord bril.
Man, lekker belangrijk.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Beter ga je in normale Nederlandse volzinnen spreken want hier wordt niemand blij van.
Het gaat erom dat hij voor Feyenoord is en persé Scheitinga moet zeggen ipv Heitinga.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:24 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Janmaat speelt niet centraal bij mijn weten
Scheitinga ook niet!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:29 schreef Cafca_94 het volgende:
[..]
Het gaat erom dat hij voor Feyenoord is en persé Scheitinga moet zeggen ipv Heitinga.
Dit betekend dat hij hem vast erg slecht vind, maar omdat hij door zijn Feyenoord bril kijkt vind hij zijn eigen spelers natuurlijk top !
Dat is natuurlijk niet zo, Janmaat, Nelom en Schaken horen absoluut niet in Oranje.
Ach lekker boeiend.. in mijn omgeving noemt iedereen Frank de Boer Anne Frank de Boer, Heitinga is Schijtinga, Huntelaar is Stuntelaar en ga zo maar door.. moet kunnen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:29 schreef Cafca_94 het volgende:
[..]
Het gaat erom dat hij voor Feyenoord is en persé Scheitinga moet zeggen ipv Heitinga.
Dit betekend dat hij hem vast erg slecht vind, maar omdat hij door zijn Feyenoord bril kijkt vind hij zijn eigen spelers natuurlijk top !
Dat is natuurlijk niet zo, Janmaat, Nelom en Schaken horen absoluut niet in Oranje.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:31 schreef Cafca_94 het volgende:
[..]
Klopt, maar die zogenaamde toppers van jullie al helemaal niet.
Ik laat de taalfouten ditmaal buiten beschouwing.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:26 schreef Cafca_94 het volgende:
[..]
Man, lekker belangrijk.
Dat jij voor Feyenoord bent maakt mij niet uit, maar ga nou niet scheitinga zeggen bijv.
Jou zogenaamde Feyenoord toppers zijn nog slechter als Heitinga, neem een Nelom of Schaken en dan heb ik het nog geen eens over Janmaat.
van der Wiel, of van Rhijn maar die zit in Israël.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik laat de taalfouten ditmaal buiten beschouwing.
Wie wil je dan op rechtsback?
Dus je wilt slechtere spelers gaan opstellen?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:34 schreef Cafca_94 het volgende:
[..]
van der Wiel, of van Rhijn maar die zit in Israël.
Nee, betere !quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dus je wilt slechtere spelers gaan opstellen?
Je noemt spelers die slechter zijn.quote:
Nee vriend, jij kijkt door je Feyenoord bril.quote:
Welke potentie? De potentie die hij het hele seizoen al laat zien? Stelt niet veel voor namelijk. En jij kijkt natuurlijk wel objectief?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:53 schreef Cafca_94 het volgende:
[..]
Nee vriend, jij kijkt door je Feyenoord bril.
Als je realistisch bent zijn deze 2 gewoon beter, en heeft zeker van Rhijn meer potentie.
En jij zeer duidelijk door een Ajax bril.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:53 schreef Cafca_94 het volgende:
[..]
Nee vriend, jij kijkt door je Feyenoord bril.
Als je realistisch bent zijn deze 2 gewoon beter, en heeft zeker van Rhijn meer potentie.
Doe van Beukering ook mee?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:15 schreef TLC het volgende:
[ afbeelding ]
Die derde van linksboven mag ook wat afvallen he![]()
Blind vliegt even over ja?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:23 schreef TLC het volgende:
Vermoedelijke opstelling Oranje ;
Vermeer, Janmaat, De Vrij, Martins Indi, Blind, De Guzman, van der Vaart, Strootman, Lens, Van Persie en Robben.
Die van Indonesie weet ik nog niet
Toch sneu voor die jongens, helemaal met het vliegtuig naar Jakarta vanuit Israël.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:23 schreef TLC het volgende:
Vermoedelijke opstelling Oranje ;
Vermeer, Janmaat, De Vrij, Martins Indi, Blind, De Guzman, van der Vaart, Strootman, Lens, Van Persie en Robben.
Die van Indonesie weet ik nog niet
Samen met BMI jaquote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Blind vliegt even over ja?
Nelom basis!
nee klopt ook geen hout van iddquote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Blind vliegt even over ja?
Nelom basis!
Kanquote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:31 schreef Daarnaast het volgende:
Kan ik deze fucking wedstrijd zien op sbs6.nl live? Kan dat of kan dat niet godverdomme.
Ten eerste wil ik niet dat je mijn naam ijdel gebruikt. Ten tweede geen ideequote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:31 schreef Daarnaast het volgende:
Kan ik deze fucking wedstrijd zien op sbs6.nl live? Kan dat of kan dat niet godverdomme.
Van een afstandje misschien.. maar je weet niet hoe het er van binnen uit ziet.. misschien valt het wel van ellende uit elkaar.quote:
Net als Cilessenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:57 schreef Pleun2011 het volgende:
Benieuwd hoe Nelom het gaat doen.. Dit is echt hilarisch, als je mij een tijdje terug had verteld dat hij nu zou debuteren in Oranje had ik gevraagd of je je pillen wel had ingenomen.
Nelom is een prima linksback, alleen nog veel te weinig gezien, Cilessen en Pieters zijn gewoon lachwekkendquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:00 schreef Ferdii het volgende:
cilessen is een prima keeper, alleen nog veel te weinig gezien, nelom en pieters zijn gewoon lachwekkend ;')
Toornstra kan oranje waardig worden, maar op dit moment nog niet klaar voor
als je dat afsteekt wat de Belgen allemaal kunnen opstellen is dat idd erg schrilquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:02 schreef Chiappucci het volgende:
Cillessen, Pieters, Nelom, Toornstra, Schaken...
Wat een armoede
Cillessen is een prima keeper, alleen nog veel te weinig gezien. Nelom en Pieters zijn gewoon lachwekkendquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nelom is een prima linksback, alleen nog veel te weinig gezien, Cilessen en Pieters zijn gewoon lachwekkend
Lekker de poep van anderen herkauwenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:06 schreef S0nic het volgende:
[..]
Cillessen is een prima keeper, alleen nog veel te weinig gezien. Nelom en Pieters zijn gewoon lachwekkend
Mooi, ik zag 16:30 staan in de OP.quote:
Zouden de Indonesiërs alle glazen deuren met planken hebben beveiligd?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:06 schreef S0nic het volgende:
[..]
Cillessen is een prima keeper, alleen nog veel te weinig gezien. Nelom en Pieters zijn gewoon lachwekkend
Daar was hij weer.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:11 schreef TLC het volgende:
van Gaal spreekt ook dat 'wordt mede mogelijk gemaakt door' riedeltje in
die man is op alle vlakken thuis he![]()
Minimaal 4 goals verschilquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:18 schreef indiaantje89 het volgende:
Hup Holland![]()
Hup Indonesië![]()
Ik hoop een kleine overwinning van Nederland en geen
Kurniaquote:
Volgens mij vinden ze een grote overwinning ook prima hoor.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:18 schreef indiaantje89 het volgende:
Hup Holland![]()
Hup Indonesië![]()
Ik hoop een kleine overwinning van Nederland en geen
Sergio van Dijkquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:19 schreef TLC het volgende:
[..]
Kurnia
Salempesy - Igbonefo - Roby - Maitimo
Kabes - Bustomi - Wanggai - Nwokolo
Van Dijk - Salossa
als ik het goed heb tenminste
je bent zelf een matige journalistquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:21 schreef zeebeschuit het volgende:
Die Kamperman is zo'n matige journalist.
Lijkt me welquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:21 schreef indiaantje89 het volgende:
Iemand een idee op welke radio zender ik het beste kan luisteren? Zit op het werk en heb dus geen TV hier![]()
Gewoon Radio 1 neem ik aan?
Hij zat eerst bij Sport1.. Vind het bij Sport1 bijna allemaal van die saaie drollenvangers.. die ene kale bijvoorbeeld.. alleen Sierd steekt erboven uit.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:21 schreef zeebeschuit het volgende:
Die Kamperman is zo'n matige journalist.
West-Friesland FM zou ik niet proberen nee.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:21 schreef indiaantje89 het volgende:
Iemand een idee op welke radio zender ik het beste kan luisteren? Zit op het werk en heb dus geen TV hier![]()
Gewoon stream dan. Je hebt toch een computerquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:21 schreef indiaantje89 het volgende:
Mag niet van de baas. En er is geen fuck te doenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:22 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Gewoon stream dan. Je hebt toch een computer
Spannend, deze wedstrijdquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:23 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Mag niet van de baas. En er is geen fuck te doen. Acht via de radio kan het veel spannender zijn.
Jaah. Groot gelijk ook, Schaken krijgt altijd de voorkeur.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:24 schreef TLC het volgende:
Zei Ronald de Boer nu dat ie denkt dat Kuyt niet mee naar het WK gaat ?
Vooroordelenquote:
Denken ze soms dat hij een Duitser is.quote:
Moeten ze midden in de nacht spelen dan?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:26 schreef waaromniet1988 het volgende:
Lekker tijdstip hebben ze uitgekozen voor deze wedstrijd
TR gemacht, racismequote:
Dat is toch geen lekker tijdstip?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:27 schreef JanCees het volgende:
[..]
Moeten ze midden in de nacht spelen dan?
Echt professioneel jaquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Engels commentaar op de achtergrond.
Ja, afschaffen dat tijdsverschil.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:26 schreef waaromniet1988 het volgende:
Lekker tijdstip hebben ze uitgekozen voor deze wedstrijd
Uh, oké.quote:
Als Robben erin komt vallen ze flauw.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:29 schreef Knaller het volgende:
Van Persie komt in beeld en een juichsalvo van jewelste.
Ik zag net Willy Wartaal.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Spelen er nog bekenden bij Indonesië?
Vader, wie denk je wel dat je bent?quote:
In Indonesië lopen ze achter, zitten nu pas in hun 80's periode.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:31 schreef TLC het volgende:
Voetballers met een snorik dacht dat ze waren uitgestorven
Dat zijn de grootste bazen die er zijnquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:31 schreef TLC het volgende:
Jij verwacht 90 minuten met Jack van Gelder die aan het schreeuwen is?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:31 schreef indiaantje89 het volgende:
Op radio1 zijn ze over islamieten aan het lullen
Rudi Dilquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:31 schreef TLC het volgende:
Zuid-Afrikaquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:36 schreef inZanity het volgende:
Lijkt Zuid-Afrika wel met die kuttoeters.
Vind je het heel gek?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:37 schreef indiaantje89 het volgende:
Pff waarom is er niet 1 fatsoenlijke radio zender die gewoon live verslag doet van de wedstrijd. Nu gaan ze tussendoor lullen over de Grachtengordel van Amsterdam op radio 1
Waarom zou je voetbal volgen via de radioquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:37 schreef indiaantje89 het volgende:
Pff waarom is er niet 1 fatsoenlijke radio zender die gewoon live verslag doet van de wedstrijd. Nu gaan ze tussendoor lullen over de Grachtengordel van Amsterdam op radio 1
Iniestaquote:
Als een van de weinige FOK!ers heb ik geen uitkering en werk ik gewoonquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom zou je voetbal volgen via de radio
Vroegah kon je niet anders.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom zou je voetbal volgen via de radio
Eis een tv of neem ontslagquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:38 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Als een van de weinige FOK!ers heb ik geen uitkering en werk ik gewoon
Dat is het voordeel van het WK in Brazilie. Lekker laatquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:40 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Eis een tv of neem ontslag
Niemand zou moeten werken als NL speelt, verplichte vrije dag etc
Vooral met dit soort topwedstrijden natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:40 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Eis een tv of neem ontslag
Niemand zou moeten werken als NL speelt, verplichte vrije dag etc
De Strootgod is overalquote:
Heeft wel reflexen die Lamprou bijna evenaren.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:42 schreef Knaller het volgende:
Over hun keeper kan je zo heen lobben, komt niet eens bij de lat.
Iddquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Vooral met dit soort topwedstrijden natuurlijk.
Uiteraard, dat hoort erbij.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Doe jij ook de dagelijkse 5 gebeden voor Strootgod?
En die tellen dubbelquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:44 schreef TLC het volgende:
Als van Dijk scoort is dat dan een soort eigen doelpunt ?
Die gast doet alsof hij geen pijn heeftquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tijd voor de rebus.
Verbazingwekkend.quote:
Als we winnen dan krijgen we er bijna geen punten voor.. stel dat Nederland beide potjes wint (zou zomaar kunnen), dan blijven we gewoon 5e.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:45 schreef tralalala het volgende:
We moeten wel even winnen voor de Fifa-ranglijst
Ik snap niet waarom ik het vroeg.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:49 schreef TLC het volgende:
[..]
astronauten met stewardessen, logisch toch ?
Leo Oldenburgerquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Commentator valt in herhaling. SBS.
Dat puntje zou maar net het verschil zijn tussen plek 7 en 8...quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:49 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Als we winnen dan krijgen we er bijna geen punten voor.. stel dat Nederland beide potjes wint (zou zomaar kunnen), dan blijven we gewoon 5e.
ik vind het vrij logisch, om Strootgod te bereiken heb je nu eenmaal eerst een ruimtepak nodigquote:
Jij insinueert hier dus dat Schaken nooit afwisseling biedt? Tsss.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die directe tegenstander van Schaken volgt duidelijk de eredivisie niet.
Rubinhoquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die directe tegenstander van Schaken volgt duidelijk de eredivisie niet.
Hij kan dat.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:54 schreef handboek het volgende:
Wtf is dit voor elftal man. Ik hoorde net de presentator de naam strootman noemen. Die was gisteren nog in Isreal toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |