abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127666925
Dan hoeven we het dus ook niet meer over de vermeende interesse van NC te hebben?

Je kent Toivonen toch, die gaat (nog steeds) liever naar een Everton of een Liverpool. Dan is Norwich City al snel te min voor hem
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  dinsdag 11 juni 2013 @ 15:50:40 #252
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_127667079
Jawel, want het is niet het grote Toivonentopic, maar het psvtopic en die hebben een overeenkomst.
Dit, dus.
pi_127667230
En aangezien Toivonen een speler van PSV is, valt dit er ook gewoon onder
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  dinsdag 11 juni 2013 @ 15:53:53 #254
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_127667278
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 15:52 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
En aangezien Toivonen een speler van PSV is, valt dit er ook gewoon onder
Dan kun je het er toch nog over hebben of lullen wij nou langs elkaar?
Dit, dus.
pi_127667397
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 15:53 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Dan kun je het er toch nog over hebben of lullen wij nou langs elkaar?
Dat idee bekruipt me inderdaad ook
  dinsdag 11 juni 2013 @ 16:00:32 #256
392328 Keukendrol
Vuile klootzak!!!
pi_127667614
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 15:56 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Dat idee bekruipt me inderdaad ook
:D
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)
pi_127668260
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 15:28 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Wat een onzin, zeg. :D verdedig dat maar 's met een bron.
Wat waren de laatste 5 spelers die voor meer dan tien miljoen euro vertrokken uit Eindhoven? Met jaartallen graag.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_127668918
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 16:13 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Wat waren de laatste 5 spelers die voor meer dan tien miljoen euro vertrokken uit Eindhoven? Met jaartallen graag.
Ik zie hier op dit moment:
Dzszszudzak: seizoen 11/12
Koné: Seizoen 07/08
Robben: Seizoen 04/05
Van Nistelrooij: Seizoen 01/02
Stam: Seizoen 98/99

Dat is 5 spelers (6 als je Zenden in hetzelfde seizoen als Stam meerekent, en 7 als er voor Nilis ook meer dan tien miljoen is betaalt) in 14 seizoenen.

Als wij dan Ajax erbij pakken:
Verthonghen: Seizoen 12/13.
Suarez: Seizoen 10/11
Vermaelen: Seizoen 09/10
Huntelaar: Seizoen 08/09
Sneijder: Seizoen 07/08

Als je Babel in hetzelfde jaar als Sneijder meerekent kom je op 6 transfers van 10+ miljoen in 6 seizoenen. Dat is toch wel even wat anders dan PSV. Feit is dus dat Ajax structureel meer ontvangt voor haar spelers. Daar zal de naam van de club in het buitenland toch ook wel wat mee te maken hebben.
pi_127669031
De maandelijkse "Ajax vangt meer voor hun spelers dan PSV" discussie weer :')
Land of the free. Home of the brave.
pi_127669192
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 16:30 schreef Scarface88 het volgende:
Nouja, iemand vroeg om een bron. Dan ben ik de beroerdste niet.
  dinsdag 11 juni 2013 @ 16:44:03 #261
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_127669607
Hopelijk is Toivonen zo slim om zijn spullen te pakken en het bod aan te nemen. Hier hoef ik hem iig niet meer te zien, want geld is geld en gratis de deur uit is een nee.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
  dinsdag 11 juni 2013 @ 17:10:55 #262
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_127670661
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 16:27 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik zie hier op dit moment:
Dzszszudzak: seizoen 11/12
Koné: Seizoen 07/08
Robben: Seizoen 04/05
Van Nistelrooij: Seizoen 01/02
Stam: Seizoen 98/99

Dat is 5 spelers (6 als je Zenden in hetzelfde seizoen als Stam meerekent, en 7 als er voor Nilis ook meer dan tien miljoen is betaalt) in 14 seizoenen.

Als wij dan Ajax erbij pakken:
Verthonghen: Seizoen 12/13.
Suarez: Seizoen 10/11
Vermaelen: Seizoen 09/10
Huntelaar: Seizoen 08/09
Sneijder: Seizoen 07/08

Als je Babel in hetzelfde jaar als Sneijder meerekent kom je op 6 transfers van 10+ miljoen in 6 seizoenen. Dat is toch wel even wat anders dan PSV. Feit is dus dat Ajax structureel meer ontvangt voor haar spelers. Daar zal de naam van de club in het buitenland toch ook wel wat mee te maken hebben.
Als je kijkt wat Ajax in diezelfde jaren heeft moeten betalen voor transfers en salarissen van spelers heb je flink gecasht maar net zo hard moeten brassen. Waarschijnlijk ook omdat je dan net zo goed Ajax bent.
Dit, dus.
pi_127672455
Heerenveen verkocht Huntelaar, Alves, Pranjic, Sulejmani etc ook voor +10 miljoen, maar dat komt door hun status uiteraard.
pi_127672781
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 18:05 schreef Doublepain het volgende:
Heerenveen verkocht Huntelaar, Alves, Pranjic, Sulejmani etc ook voor +10 miljoen, maar dat komt door hun status uiteraard.
Je hebt gelijk. 20+ miljoen is beter. :)
pi_127673034
quote:
Deels ook wel. Heerenveen had uitstekende scouting, dat was in binnen- en buitenland ook bekend. Wat zal anders de reden zijn? Heeft Ajax structureel betere spelers? Is een Andy van der Meyde beter dan een Farfan? Heeft Ajax altijd een betere technisch directeur, die er meer uit haalt? Reputatie lijkt mij toch wel degelijk mee te tellen.
pi_127673041
quote:
99s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 16:44 schreef HL_Dog43 het volgende:
Hopelijk is Toivonen zo slim om zijn spullen te pakken en het bod aan te nemen. Hier hoef ik hem iig niet meer te zien, want geld is geld en gratis de deur uit is een nee.
Dat zeg je helemaal goed. Laatste kans om geld te pakken op die maniak en het is nog een mooi bedragje ook.
pi_127673055
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 18:25 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Deels ook wel. Heerenveen had uitstekende scouting, dat was in binnen- en buitenland ook bekend. Wat zal anders de reden zijn? Heeft Ajax structureel betere spelers? Is een Andy van der Meyde beter dan een Farfan? Heeft Ajax altijd een betere technisch directeur, die er meer uit haalt? Reputatie lijkt mij toch wel degelijk mee te tellen.
Diezelfde reputatie heeft ze ook miljoenen gekost, zie Sulejmani en co.
pi_127673080
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 17:10 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Als je kijkt wat Ajax in diezelfde jaren heeft moeten betalen voor transfers en salarissen van spelers heb je flink gecasht maar net zo hard moeten brassen. Waarschijnlijk ook omdat je dan net zo goed Ajax bent.
Dat sluit ik niet uit. Ik zal morgen even de complete cijfers daarover opzoeken, maar een reputatie kan natuurlijk beide kanten op werken, iets wat Brands ook zal ondervinden als hij de binnenlandse markt op gaat.
pi_127673128
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 18:26 schreef DiepdeKuipuit het volgende:

[..]

Diezelfde reputatie heeft ze ook miljoenen gekost, zie Sulejmani en co.
Dat klopt. Maar dat was niet het punt van discussie.
pi_127673152
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 18:27 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dat sluit ik niet uit. Ik zal morgen even de complete cijfers daarover opzoeken, maar een reputatie kan natuurlijk beide kanten op werken, iets wat Brands ook zal ondervinden als hij de binnenlandse markt op gaat.
Brands is echt zo pijnlijk slecht voor PSV man. Die moet je zo snel mogelijk lozen. Zodra die bij een Nederlandse club komt aankloppen voor een spelert, gaan de prijzen automatisch keer twee tegenwoordig.

Vond het overigens wel een zeer goede move van hem om interesse te uiten in Bruma. Nog steeds een aardig voor de hand liggende koop, maar wel een die een gigantische impuls zou betekenen in de verdediging van PSV. Haal je een speler als Bruma en nog een leuke linksback (die Willems, dat kan gewoon echt niet) dan ben je als PSV zijnde komend jaar met overmacht kampioen.
pi_127673185
quote:
Huntelaar en Pranjic zijn beide niet voor +10 miljoen verkocht hoor.
Die andere twee wel, heb je ook gelijk twee van de grootste miskopen ooit.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_127673221
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 18:29 schreef DiepdeKuipuit het volgende:

[..]

Brands is echt zo pijnlijk slecht voor PSV man. Die moet je zo snel mogelijk lozen. Zodra die bij een Nederlandse club komt aankloppen voor een spelert, gaan de prijzen automatisch keer twee tegenwoordig.

Vond het overigens wel een zeer goede move van hem om interesse te uiten in Bruma. Nog steeds een aardig voor de hand liggende koop, maar wel een die een gigantische impuls zou betekenen in de verdediging van PSV. Haal je een speler als Bruma en nog een leuke linksback (die Willems, dat kan gewoon echt niet) dan ben je als PSV zijnde komend jaar met overmacht kampioen.
Ik denk dat de problemen in de selectie van PSV wel dieper liggen dan alleen een matige verdediging, hoewel dat natuurlijk wel een groot deel is van het probleem.
pi_127673309
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 18:31 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik denk dat de problemen in de selectie van PSV wel dieper liggen dan alleen een matige verdediging, hoewel dat natuurlijk wel een groot deel is van het probleem.
Ik denk dat de mentaliteitsverschillen ook een enorm probleem zijn. Een probleem wat je ook bij Feijenoord zag terwijl de selectie echt niet zo extreem slecht was (denk aan de periode Makaay of de periode Hooijdonk vs. Guzman).

Echter, je hoeft maar een doorgesnoven druktemaker te hebben om de koppies dezelfde kant op te krijgen. Feyenoord twee jaar terug was geen schim geweest van de 'toppermoordenaar' als Guidetti niet rond zou hebben gelopen. Zo goed was die gast niet eens met een bal, maar het feit dat hij dat hele team opgefokt kreeg alsof ze drie lijnen speed achterin hun keelholte hadden zitten, dat was wat het verschil maakte.

Ik denk dat het voor Strootman erg prettig is dat Bommel komend jaar weg is, zodat hij wat meer zichzelf kan zijn. Gooi dan van die nepnegers eruit als Willems en breng Bruma en een leuke Linksback terug en je komt serieus erg, erg ver.
pi_127673593
quote:
PSV zal geen spelers meer verhuren aan FC Eindhoven

Op het gebied van de jeugdopleiding zal PSV normaal gesproken samen blijven werken met FC Eindhoven, voor wat betreft het eerste elftal hoeft de tweede club uit Eindhoven niet meer te rekenen op huurlingen van PSV. Althans indien de overstap van Jong PSV naar de Jupiler League door zal gaan. "PSV heeft zijn spelers nu zelf nodig," zo kreeg FC Eindhoven-directeur Hans Smulders gisteren te horen van PSV's technisch manager Marcel Brands. Die bevestigt in het Algemeen Dagblad: 'We hebben geen spelers over.'
Good job Marcel :')
pi_127673822
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 18:42 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Good job Marcel :')
Is toch logisch?
Ik heb liever dat onze jeugd bij Jong PSV voetbalt waar ze betere training en faciliteiten hebben dan bij FC Eindhoven. Ze gingen naar FCE omdat ze dan meer ervaring op niveau op konden doen, dat vervalt nu.
pi_127674106
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 18:49 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Is toch logisch?
Ik heb liever dat onze jeugd bij Jong PSV voetbalt waar ze betere training en faciliteiten hebben dan bij FC Eindhoven. Ze gingen naar FCE omdat ze dan meer ervaring op niveau op konden doen, dat vervalt nu.
Het is nooit verkeerd om een bankzitter waarvan je verwacht dat ie weinig speeltijd krijgt te verhuren, als je verwacht dat ie elders wel speeltijd zal krijgen. Wat ook in het eerste elftal gebeurt. Om bij voorbaad al uit te sluiten dat je ook maar een enkele speler zal verhuren aan de club waar je een samenwerkingsverband mee hebt had is gewoon dom. Je moet de deur altijd op een kier houden.

Brands vergeet klaarblijkelijk dat dit een pilot is van twee jaar. Als de KNVB over twee jaar besluit de beloftenteams weer uit de Jupiler League te halen is de samenwerking met FC Eindhoven inmiddels flink bekoeld en zullen zij ook niet meer zitten te wachten op PSV.
pi_127674482
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 18:56 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Brands vergeet klaarblijkelijk dat dit een pilot is van twee jaar. Als de KNVB over twee jaar besluit de beloftenteams weer uit de Jupiler League te halen is de samenwerking met FC Eindhoven inmiddels flink bekoeld en zullen zij ook niet meer zitten te wachten op PSV.
Zonder PSV was/is/gaat FCE failliet. Ze zullen wel moeten samenwerken in dat geval, want ze zijn grotendeels afhankelijk van (de jeugdspelers van) PSV.
Tenzij ze ergens anders een samenwerkingsverband aan weten te gaan
pi_127674890
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 19:08 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Zonder PSV was/is/gaat FCE failliet. Ze zullen wel moeten samenwerken in dat geval, want ze zijn grotendeels afhankelijk van (de jeugdspelers van) PSV.
Tenzij ze ergens anders een samenwerkingsverband aan weten te gaan
Des te respectlozer vind ik. Een paar jaar terug is de afspraak gemaakt om FC Eindhoven te helpen en nu het even niet uitkomt laten ze de club weer vallen als een baksteen.
pi_127675211
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 19:19 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Des te respectlozer vind ik. Een paar jaar terug is de afspraak gemaakt om FC Eindhoven te helpen en nu het even niet uitkomt laten ze de club weer vallen als een baksteen.
Moeten ze hun eigen jeugdopleiding laten verloederen dan? Die 'samenwerking' blijft er gewoon hoor. Alleen zullen er minder jeugdspelers naar FCE vertrekken.

Het klink inderdaad wel respectloos allemaal, maar je moet wel reëel blijven. Als PSV de kans krijgt om de jeugd(opleiding) op deze manier naar een hoger niveau te tillen, moeten ze dat gewoon doen. En niet laten om hun kleine broertje een plezier te doen
  dinsdag 11 juni 2013 @ 20:12:25 #280
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_127676841
quote:
Jup, helemaal geen rekening houdende met salarissen etc.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_127677323
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 18:30 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Huntelaar en Pranjic zijn beide niet voor +10 miljoen verkocht hoor.
Die andere twee wel, heb je ook gelijk twee van de grootste miskopen ooit.
Huntelaar was 9,2 plus 1 miljoen als ze (v)CL zouden halen.
pi_127677670
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 18:25 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=189654

idd :')
pi_127677777
quote:
:') Wat wil je hiermee zeggen?
pi_127677830
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 20:34 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

:') Wat wil je hiermee zeggen?
Aston Villa is een groter club
pi_127677838
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 20:35 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Aston Villa is een groter club
Want?
pi_127677887
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 20:35 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Want?
Want volgens jullie redenering heeft Aston Villa een groter naam in het buitenland dan Ajax.
pi_127678144
Ajax _O_
U MAD?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 11 juni 2013 @ 20:43:05 #288
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_127678189
ow ik zit in het verkeerde topic?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_127678412
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 20:36 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Want volgens jullie redenering heeft Aston Villa een groter naam in het buitenland dan Ajax.
Buiten het feit dat het daar helemaal niet over gaat is Ajax nooit concreet geweest voor hem.

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 20:43 schreef rubbereend het volgende:
ow ik zit in het verkeerde topic?
Nee, Doublepain wou gewoon even een kutstukje van :') :') :') Voetbalzone :') :') :') waar het woord Ajax in staat in het PSV topic dumpen. ^O^
pi_127680913
Yeah volgend seizoen weer terug op oost.
pi_127685058
quote:
Doen ze over het algemeen ook, daar hoef je niet veel over te discussiëren. Maar als Brands Toivonen voor 5,5 weet te slijten krijgt ie van mij een schouderklopje. Dat is een slordige 2,5 miljoen bovenop wat ik voor mogelijk hield.

Maar goed, eerst maar eens zien of Toiboi zelf wil, als hij niet wil kan ik het hem niet kwalijk nemen overigens :D
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_127686689
quote:
Ik heb het toch over het feit dat Ajax spelers structureel voor meer geld verkoopt dan PSV, wat heeft het vertrek van een Deens talentje naar Aston Villa daar dan mee te maken?
pi_127686732
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 20:36 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Nee. Het gaat hier om spelers verkopen, niet om aankopen.
pi_127688170
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 23:11 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik heb het toch over het feit dat Ajax spelers structureel voor meer geld verkoopt dan PSV, wat heeft het vertrek van een Deens talentje naar Aston Villa daar dan mee te maken?
De transfer van Ola John naar Benfica (12mio) vond ik indrukwekkender. Hebben erg snel een goede naam opgebouwd dus.. :Z

PSV mag de contracten wat beter bij(gaan)houden en wat lesjes in onderhandelen nemen. Maar 5,5mio voor Toivonen (waar dit alles mee begon) is een erg mooi bedrag met het oog op de huidige situatie. Laten we het daar maar weer over gaan hebben
pi_127688801
quote:

[..]

Maar je verbindt daar in mijn ogen nogal rare aannames aan. Een club betaalt niet de hoofdprijs voor een speler omdat hij afkomstig is van een club X met reputatie Y, een club betaalt de hoofdprijs voor een speler omdat hij nog een langlopend contract heeft en geen gelimiteerde afkoopsom in zijn contract heeft staan.
In het verleden (tijdperk Van Raaij/Hiddink) was PSV erg goed in het kopen van goede spelers. Om ze naar Eindhoven te halen hadden ze wel vrijwel allemaal een relatief lage afkoopsom in hun contract staan, waardoor PSV bij de verkoop ervan weinig geld heeft geïncasseerd.
De laatste jaren zijn veel spelers vertrokken op het moment dat ze nog maar een kortlopend contract hebben. Dan kun je nog zo'n goede reputatie hebben, dat zal er echt niet toe leiden dat clubs meer geld gaan betalen voor een speler dan noodzakelijk is. PSV zal er dus voor moeten zorgen dat spelers sneller en langer bijtekenen.
pi_127689057
In de Lemic-tijd wisten we Kezman nog met een één-jarig contract voor een absurd bedrag te verpatsen. Maar goed, Lemic was 'slecht' dus daar heeft Reker korte metten mee gemaakt en toen ging het allemaal veel beter! ^O^

Oh wacht.... ;(
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_127693577
quote:

[..]

Nu is het een 'Deens talentje' , als hij naar Ajax was gegaan, dan was hij binnengehaald als 'de nieuwe Bergkamp'.....

Maar goed PSV...
pi_127693607
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 23:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
In de Lemic-tijd wisten we Kezman nog met een één-jarig contract voor een absurd bedrag te verpatsen. Maar goed, Lemic was 'slecht' dus daar heeft Reker korte metten mee gemaakt en toen ging het allemaal veel beter! ^O^

Oh wacht.... ;(
die is toch voor ongeveer 8 miljoen verkocht toch?
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
  woensdag 12 juni 2013 @ 08:17:51 #299
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_127694051
wat zijn die ajacieden toch weer druk met onze mooie club. en dat zelfs in de zomerstop. O+
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_127694087
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 23:38 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

De transfer van Ola John naar Benfica (12mio) vond ik indrukwekkender. Hebben erg snel een goede naam opgebouwd dus.. :Z
Elke club kan wel eens een speler verkopen voor veel geld, ik heb het hier over structureel spelers verkopen voor veel geld. Je zou mogen aannemen dat dat bij twee topclubs redelijk gelijk loopt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')