Hier vliegen Ajax en Fey er meestal uit tegen clubs als WKE en HSC '21quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:13 schreef Krunep het volgende:
Ja, Spakenburg... Wat nog grappiger is, is dat PSV de vorige ronde van de beker verloor van een nog kleinere club als Spakenburg.VVSB om precies te zijn.
Ja, en waarvan geen rooie cent in de transferbudget beland...quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:15 schreef BDIL het volgende:
8.6 miljoen ontvangen voor CL deelname
Iemand een aanrader voor CB ? Als Aldeirwereld vertrekt ?
Dan heb jij een lastigere poule dan ik, ik zit bij: Chelsea, Juventus en Cluj.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:16 schreef BDIL het volgende:
CL ga ik niet reddenZit met Real, Man City en Celtic in de poule
![]()
Bij mij waren Okore en Kouyate (Anderlecht) beide geweldenaren. Die Kouyate scoorde bij mij ook gemiddeld 14 goals per seizoen uit corners.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:17 schreef Krunep het volgende:
[..]
Ja, en waarvan geen rooie cent in de transferbudget beland...
En ik ben ook hard op zoek naar een CB, het liefst heb ik een Braziliaan, zodat Adryan een landgenoot heeft.
Okore moet je wel snel zijn. Bij mij ging hij al vroeg naar AC Milanquote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:18 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Bij mij waren Okore en Kouyate (Anderlecht) beide geweldenaren. Die Kouyate scoorde bij mij ook gemiddeld 14 goals per seizoen uit corners.
Okore heb ik nu gescout, Kouyate kan die niet vinden..quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:18 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Bij mij waren Okore en Kouyate (Anderlecht) beide geweldenaren. Die Kouyate scoorde bij mij ook gemiddeld 14 goals per seizoen uit corners.
Okore is al bij AC bij mij...quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:22 schreef Krunep het volgende:
[..]
Okore heb ik nu gescout, Kouyate kan die niet vinden..
Met wat voor database speel je? Hij is gewoon basisspeler bij anderlecht..quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:27 schreef Krunep het volgende:
[..]
Bij mij bij Stuttgart en die Kouyaté kan die niet vinden.
ik speel met een grote database....quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:29 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Met wat voor database speel je? Hij is gewoon basisspeler bij anderlecht..
Kouyate zat er bij mij ook niet bijquote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:27 schreef Krunep het volgende:
[..]
bij mij speelt die Okore ook bij Stuttgartquote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:27 schreef Krunep het volgende:
[..]
Er zitten genoeg spelers bij mij bij Anderlecht, maar geen Kouyatéquote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:31 schreef theodoor9 het volgende:
Raar ik speelde wel met alle spelers uit belgië erbij, maar had verwacht dat een basisspeler van Anderlecht wel in de grote database zou zitten.
Nice, jou CV is in de pocket.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:38 schreef BDIL het volgende:
Kouyate is binnenVoor 4 miljoen en Alderweireld is weg voor 10 naar Galatasaray + andere opties
Jij hebt hem wel kunnen vinden? Goede stats toch?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:38 schreef BDIL het volgende:
Kouyate is binnenVoor 4 miljoen en Alderweireld is weg voor 10 naar Galatasaray + andere opties
Ach, dat is het de komende 1,5 week genoeg..quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik wil ook FM spelen, maar is lekker weer
Laptop + balkonquote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik wil ook FM spelen, maar is lekker weer
Zo langquote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:52 schreef Krunep het volgende:
[..]
Ach, dat is het de komende 1,5 week genoeg..
4-3-3. Met 3 aanvallers op 3 verdedigers.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:03 schreef BDIL het volgende:
Iemand tips hoe je tegen formaties met 3 verdedigers het beste kan spelen ?
4-2-3-1 werkt ook goedquote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:03 schreef BDIL het volgende:
Iemand tips hoe je tegen formaties met 3 verdedigers het beste kan spelen ?
Ik speel 4-4-2 tegen 4-2-3-1 en wordt 4-0 overlopen thuis terwijl de selectie van de tegenstander even goed is...quote:
Dat kan hoor. Ik won met 6-1 in de Kuip van Feyenoord met een mindere selectiequote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:11 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik speel 4-4-2 tegen 4-2-3-1 en wordt 4-0 overlopen thuis terwijl de selectie van de tegenstander even goed is...
Niet heel realistischquote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kan hoor. Ik won met 6-1 in de Kuip van Feyenoord met een mindere selectie
Vroeg bij het eerste halen en speelminuten gevenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:14 schreef fabio070 het volgende:
zo een regen met 4,5 sterrenverdedigende middenvelder. Hopelijk kan hij zich goed ontwikkelen!
wat is vroeg? al op hun 17de of 18de?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vroeg bij het eerste halen en speelminuten geven
Soms al op hun 16equote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:19 schreef fabio070 het volgende:
[..]
wat is vroeg? al op hun 17de of 18de?
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:41 schreef daeh het volgende:
Bestuur adviseert eerst om een extra assistent manager aan te trekken, trek ik een goede assistent aan, krijg ik gezeik dat ik al genoeg assistenten heb.
bij mij staan ze nu 6de en vorig jaar 2de geworden.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:49 schreef ThadCastle het volgende:
Spurs zijn deze editie ook goed zeg.. vorig jaar kampioen nu staan ze bovenaan met 6 gewonnen uit 6
Komen die niet gewoon pas aan het einde van het seizoen?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:06 schreef InGebruik het volgende:
Hoe vullen jullie je jeugdelftal met grote talentjes als er niet voldoende kwaliteit zichzelf aan biedt op de regen dag? Ik heb nu heel wat spelers van andere clubs benaderd en mee tot een akkoord gekomen, maar daarna hoor ik er niks meer van en komen al die jonge spelers niet in mijn jeugdopleiding voetballen.
Wat doe ik fout?
Dan zouden ze in mijn transfercentrum moeten staan toch?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Komen die niet gewoon pas aan het einde van het seizoen?
Dan weet ik niet wat je fout hebt gedaan. Hebben die spelers niet gewoon een nieuw contract bij hun club getekend?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:11 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Dan zouden ze in mijn transfercentrum moeten staan toch?
Ook vaak gehad. Zou eerst checken of je uberhaupt wel ruimte hebt voor nog een assistentquote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:41 schreef daeh het volgende:
Bestuur adviseert eerst om een extra assistent manager aan te trekken, trek ik een goede assistent aan, krijg ik gezeik dat ik al genoeg assistenten heb.
Dit waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan weet ik niet wat je fout hebt gedaan. Hebben die spelers niet gewoon een nieuw contract bij hun club getekend?
Ze hebben dus inderdaad allemaal bij hun eigen (soms 2 divisies lagere) clubs getekend terwijl ik ook al rond met ze was. Het waren er denk wel een stuk of 10. Nu zal ik dat soort spelers dus allemaal weer voor enkele miljoenen moeten halen om ze in mijn eigen jeugdopleiding te laten groeien.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:17 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Dit waarschijnlijk.
En ik heb soms dat ik in een jaar 10-15 regens haal en soms maar 4. Niet iets om je druk over te maken als het 1 jaar minder is. Gewoon blijven zoeken naar goede spelers.
Heb ik ook nooit gesnapt.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:29 schreef Krunep het volgende:
Ik snap trouwens die bet dingen van FM niet. Die hebben een hele andere normering dan die irl.
Beiden. Nationaal op regendag bied ik al het toptalent een contract aan, dan zijn er nog steeds een aantal die liever bij hun eigen club tekenen. Soms ook buitenlands talent, maar dan moet ik toevallig op de goede dag kijken. Het ene jaar houd ik het bij en doe ik dat, het andere niet. Dan koop ik er later soms een paar die niet te duur zijn en waar ik het in zie zitten.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:25 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Ze hebben dus inderdaad allemaal bij hun eigen (soms 2 divisies lagere) clubs getekend terwijl ik ook al rond met ze was. Het waren er denk wel een stuk of 10. Nu zal ik dat soort spelers dus allemaal weer voor enkele miljoenen moeten halen om ze in mijn eigen jeugdopleiding te laten groeien.
Hoe halen jullie je regens binnen dan? De dag dat ze beschikbaar komen ook benaderen buiten de club om?
irl is het bijvoorbeeld zo:quote:
Ik kom er meestal pas later achter als ik geld moet aftikkenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:25 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Ze hebben dus inderdaad allemaal bij hun eigen (soms 2 divisies lagere) clubs getekend terwijl ik ook al rond met ze was. Het waren er denk wel een stuk of 10. Nu zal ik dat soort spelers dus allemaal weer voor enkele miljoenen moeten halen om ze in mijn eigen jeugdopleiding te laten groeien.
Hoe halen jullie je regens binnen dan? De dag dat ze beschikbaar komen ook benaderen buiten de club om?
Ja.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:50 schreef ThadCastle het volgende:
Ik ben manager bij Chelsea en de coach van Engeland is ontslagen. Als ik daar solliciteer is dat dan automatisch als dubbelbaan of niet? Heb geen zin in gezeik met Roman
?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:31 schreef DeHovenier het volgende:
Wel vervelend dat als je een nieuwe speler haalt, dat hij er dan altijd een tijd over doept voordat ie goed gaat spelen. Helpt het trainen van de team cohesie hierbij? Of helpt die training alleen als er een slecht moraal is?
Zijn er 2 die moeten wennenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij moet gewoon wennen, is niet zo vreemd toch.
Ligt eraan of ze er al kunnen spelen. Maar soms duurt het al een jaar voor ze daar kunnen spelen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:07 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Zijn er 2 die moeten wennen
Hoelang duurt het voordat een speler op een nieuwe positie kan spelen? Heb nu namelijk geen vervangers voor de ML positie maar wel genoeg spelers die op de MR kunnen. Die wil ik omtrainen zodat ik ze op beide posities kan benutten.
Nee dat kunnen ze nog niet, want dan krijg ik een rood bolletje te zien. Had trouwens al een huurling gehaald waarvan ik dacht dat ie ML kon spelen, maar dat bleek AML te zijnquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ligt eraan of ze er al kunnen spelen. Maar soms duurt het al een jaar voor ze daar kunnen spelen.
Ja dan kost het dus wel een jaar voor het duf groen is ofzo ( dus op een na hoogstequote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:15 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Nee dat kunnen ze nog niet, want dan krijg ik een rood bolletje te zien. Had trouwens al een huurling gehaald waarvan ik dacht dat ie ML kon spelen, maar dat bleek AML te zijn![]()
En als ik ze gewoon laat spelen op die positie, gaat dat dan sneller? Dus met een rood bolletje.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dan kost het dus wel een jaar voor het duf groen is ofzo ( dus op een na hoogste
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:07 schreef Krunep het volgende:
Yes, 1-0 van Juventus gewonnen thuis in de Champions League en mijn aankoop Adryan heeft nu toch eindelijk zijn eerste doelpunt gemaakt. Hij is pas 18 en belooft een grote ster te worden.
Denk het wel.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:17 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
En als ik ze gewoon laat spelen op die positie, gaat dat dan sneller? Dus met een rood bolletje.
Moet je verkopen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:27 schreef fabio070 het volgende:
ahw weer 0 euro transferbudgetwat doe ik verkeerd?
Ik heb ook meestal zo weinig geld. Maar sowieso haal ik altijd transfervrij in het begin. Heb alleen een buitenkansje gehaald toen ik het geld had.quote:
haha jaa ik ook. Ik heb toivomaki en een oostenrijks international gehaald. Nu hopelijk verbeteren deze spelers mijn verdedigingquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb ook meestal zo weinig geld. Maar sowieso haal ik altijd transfervrij in het begin. Heb alleen een buitenkansje gehaald toen ik het geld had.
Gewoon elk jaar doorselecteren, doe ik ook. Eerst altijd bussen vol met transfervrije spelers gehaald. Nu maar 2quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:34 schreef fabio070 het volgende:
[..]
haha jaa ik ook. Ik heb toivomaki en een oostenrijks international gehaald. Nu hopelijk verbeteren deze spelers mijn verdediging
Dat is ook het beste denk ikquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:34 schreef DeHovenier het volgende:
Ik probeer zo veel mogelijk transfervrije spelers in dienst te nemen.
Nee man, zo snel gaat dat nietquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is ook het beste denk ik. Ben jij al een keer kampioen geworden?
Jammer.quote:
Ben nu aan m'n 3e seizeon EL bezig, 1x haalde ik de 3e voorronde (niet ver dusquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer.
Ik hoop dit seizoen wel Europees voetbal te halenAls ik het nu weer misloop sta ik echt niet voor mezelf in.
Ik zou al blij zijn als ik overwinterquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:40 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ben nu aan m'n 3e seizeon EL bezig, 1x haalde ik de 3e voorronde (niet ver dus), en vorig seizoen haalde ik opeens de kwartfinale
![]()
Dilemma's, kies je voor de CL of de EDquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:39 schreef Typisch het volgende:
Dus groepsfase van de CL wel gehaald, maar door de supercup en 2 voorrondes CL is mijn hele selectie in de competitie helemaal verpest.3 punten uit 5 wedstrijden.
Maar even gestopt.
Jaartje CL geld pakken en dan het jaar erop zonder Europees voetbal (misschienquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:40 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dilemma's, kies je voor de CL of de ED
JC- schaalquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:40 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wat is de SuperCup precies?
winnaar van de eredivisie tegen winnaar van de beker ( jc schaal)quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:40 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wat is de SuperCup precies?
Moet je wel ver komen in de CLquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jaartje CL geld pakken en dan het jaar erop zonder Europees voetbal (misschien) knallen in de Eredivisie.
quote:
Waarom heet het dan de SuperCup ipv de JCschaal?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:41 schreef fabio070 het volgende:
[..]
winnaar van de eredivisie tegen winnaar van de beker ( jc schaal)
Kreeg 6 miljoen al voordat ik een wedstrijd heb gespeeld, dat is al meer dan in de Eredivisie als kampioen volgens mij.quote:
Omdat gewoon de algemene naam voor dat duel Supercup is. Alleen wij gaven de naam van de grootste Nederlandse voetballer ooit.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:44 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
[..]
Waarom heet het dan de SuperCup ipv de JCschaal?
In de Eredivisie krijg je echt net aan 2 miljoen ofzo. En weinig TV-geld. Dat is echt helemaal niksquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kreeg 6 miljoen al voordat ik een wedstrijd heb gespeeld, dat is al meer dan in de Eredivisie als kampioen volgens mij.
Andersen doe ik standaard basis op rechtsbuiten. Geweldige speler.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:47 schreef Krunep het volgende:
Ik doe veel met talenten, Hoesen heeft dit seizoen nog (bijna) geen wedstrijd gemist. Blind, Van Rhijn en Eriksen ook niet maar das logisch die zijn al goed genoeg. Ik stel Boccara nog wel is op, en stel Adryan steeds vaker op. Ligeon en Veltman mogen nog wel eens invallen. Andersen ga ik in de winsterstop meteen verhuren zodat hij ook veel ervaring op kan doen. Dijks, Klaassen, Denswil, Lukoki, van der Hart en de Kamps zijn verhuurd om zo ervaring op te doen. Daarom klaagt er ook geen van mijn talenten. Alleen Andersen kwam naar me toe dat ie verhuurd wil worden, maar was was ik al van plan in de winterstop. Ik doe het zowel in de Eredivisie als Europees niet eens zo gek.
Leuk wedstrijdjequote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Debuutpot bij NEC in 2028
Wtfquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kreeg 6 miljoen al voordat ik een wedstrijd heb gespeeld, dat is al meer dan in de Eredivisie als kampioen volgens mij.
Ik heb Hoesen standaard op linksbuiten en daarnaast Sigthorsson en De Jong, maar die doen het beide zo ontzettend goed, dat ik die daar niet weg ga halen. Andersen komt volgend seizoen wel want ik ga hem vanaf de winterstop een half seizoen verhuren. Hopen dat ie goed terug mag komen. Ik denk dat ik hem naar Almere City of Volendam ga sturen, lekker makkelijk door het samenwerkingsverband.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Andersen doe ik standaard basis op rechtsbuiten. Geweldige speler.
De Jong op rechtsbuiten? Dafuqquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:51 schreef Krunep het volgende:
[..]
Ik heb Hoesen standaard op linksbuiten en daarnaast Sigthorsson en De Jong, maar die doen het beide zo ontzettend goed, dat ik die daar niet weg ga halen. Andersen komt volgend seizoen wel want ik ga hem vanaf de winterstop een half seizoen verhuren. Hopen dat ie goed terug mag komen. Ik denk dat ik hem naar Almere City of Volendam ga sturen, lekker makkelijk door het samenwerkingsverband.
nouja officieel noem je het de jc schaal maar supercup is bekender( vroeger heette het zo denk ik).quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:44 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Moet je wel ver komen in de CL
[..]
[..]
Waarom heet het dan de SuperCup ipv de JCschaal?
Ja, al het hele seizoen (nu bijna winterstop) en hij scoort bijna elke wedstrijd, en is de topscorer van de Eredivisie. Ik denk ik probeer het effe, echt een gouden zet.quote:
Bij mij deed hij het goed in de spits. Wel overrated, want in het echt is hij maar matig.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:55 schreef Krunep het volgende:
[..]
Ja, al het hele seizoen (nu bijna winterstop) en hij scoort bijna elke wedstrijd, en is de topscorer van de Eredivisie. Ik denk ik probeer het effe, echt een gouden zet.De Jong is echt in bloedvorm.
Scoort net voor mij in de blessure tijd 1-1quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij mij deed hij het goed in de spits. Wel overrated, want in het echt is hij maar matig.
Hoesen vind ik op FM ook beter dan in het echt. Maar De Jong heeft gewoon het 1-na groenste bolletje op rechtsbuiten. Moisander vind ik echt slecht spelen, hij maakt constant fouten, maar toch zit ie in de basis.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij mij deed hij het goed in de spits. Wel overrated, want in het echt is hij maar matig.
Moisander speelt hier ook slecht, zodra Kouyate binnen is hem samen met Denswil laten spelen en Moisander verkopen en hopen op Okorequote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:58 schreef Krunep het volgende:
[..]
Hoesen vind ik op FM ook beter dan in het echt. Maar De Jong heeft gewoon het 1-na groenste bolletje op rechtsbuiten. Moisander vind ik echt slecht spelen, hij maakt constant fouten, maar toch zit ie in de basis.
Moisander speelde bij mij goed, maar toch verkocht ik hem want Denswil wordt beterquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:58 schreef Krunep het volgende:
[..]
Hoesen vind ik op FM ook beter dan in het echt. Maar De Jong heeft gewoon het 1-na groenste bolletje op rechtsbuiten. Moisander vind ik echt slecht spelen, hij maakt constant fouten, maar toch zit ie in de basis.
Alderweireld speelt bijna foutloos bij mij, echt goed. Maar die vertrekt van de winterstop. Moisander hou ik nog even een seizoen ofzo omdat mijn verdediging anders wel heel dramatisch word.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:59 schreef BDIL het volgende:
[..]
Moisander speelt hier ook slecht, zodra Kouyate binnen is hem samen met Denswil laten spelen en Moisander verkopen en hopen op Okore
In mijn FM is hij vaste basisspeler en hij scoort regelmatig, ik vind 'm bij mij beter dan in het echtquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moisander speelde bij mij goed, maar toch verkocht ik hem want Denswil wordt beter. En Hoesen is in het echt goed hoor. Beter als in FM
Daarin hadden wel wat meer goals mogen vallen idd.quote:
Niks mis mee.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:05 schreef DeHovenier het volgende:
Zullen we dit topic maar veranderen in Ajacieden-FM13 topic
Ben geen Ajacied maar ze hebben wel goede talenten en een aardig project om een sterk team te bouwenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:05 schreef DeHovenier het volgende:
Zullen we dit topic maar veranderen in Ajacieden-FM13 topic
Met FM haal ik nu ook allemaal Ajax-talentenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:09 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ben geen Ajacied maar ze hebben wel goede talenten en een aardig project om een sterk team te bouwen
Ik ben wel Ajacied, en geniet van de talenten etc.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:09 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ben geen Ajacied maar ze hebben wel goede talenten en een aardig project om een sterk team te bouwen
Dat wordt dan de volgende TTquote:
Dus toch een Ajaciedquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:09 schreef BDIL het volgende:
[..]
quote:
Meh geboren en getogen in Rotterdamquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:10 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dat wordt dan de volgende TT
[..]
Dus toch een Ajacied
Is dat niet de zoon van?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:12 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Deze man![]()
:
[ afbeelding ]
Ervaring en balans dat dit team nodig heeft
Weet ik nietquote:
Slechte aanvallers?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
De fuck man. Ik domineer iedere wedstrijd kapot en ik scoor absurd weinig.
Haha, die werd net ook bij mij aangeboden en ik heb 'm afgeslagenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:12 schreef BDIL het volgende:
Deze man![]()
:
[ afbeelding ]
Ervaring en balans dat dit team nodig heeft
Dit soort spelers hebben altijd wel een positief invloed gehad op mijn teams, ook Lampard bij Schalkequote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:24 schreef daeh het volgende:
[..]
Haha, die werd net ook bij mij aangeboden en ik heb 'm afgeslagen.
Gewoon je eigen spelletje spelen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:24 schreef BDIL het volgende:
WTF NAC speelt zo :
[ afbeelding ]
Iemand tips?
Gewoon je tactiek houden, je moet niet elke wedstrijd van tactiek veranderen, daar word je team ook niet blij van.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:24 schreef BDIL het volgende:
WTF NAC speelt zo :
[ afbeelding ]
Iemand tips?
Toen verloor ik 5-2quote:
Bij mij speelde Willem 2 altijd zoquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:24 schreef BDIL het volgende:
WTF NAC speelt zo :
[ afbeelding ]
Iemand tips?
Dus dan volop de vleugels? Hit Early Crosses, Exploit The Flanks, Play Wider, ditdat.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:29 schreef Krunep het volgende:
Juventus speelde pas raar...
x x
x x
x x x
x x x
3 verdedigers, 3 verdedigende middenvelders, 2 centrale middenvelders en 2 spitsen
Ik speelde mijn eigen spelletje en won met 1-0quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:32 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dus dan volop de vleugels? Hit Early Crosses, Exploit The Flanks, Play Wider, ditdat.
Wat wou je dan doen, opgeven?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:33 schreef DeHovenier het volgende:
M'n TM heeft 70% conditie over in de rust, en m'n MR 63%. En heb geen vervangers
Doorgaan of niet?
Dat kan ookquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:33 schreef Krunep het volgende:
[..]
Ik speelde mijn eigen spelletje en won met 1-0
Nee, wisselen en een ander tactiek gebruiken.quote:
HEBBEN JULLIE OVER MIJ LOPEN OUWEHOEREN??quote:
Lekker man, FM'en met dit weer.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:52 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
HEBBEN JULLIE OVER MIJ LOPEN OUWEHOEREN??
En ook gauw bijna een topic vol lullen zonder mij
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:52 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
HEBBEN JULLIE OVER MIJ LOPEN OUWEHOEREN??
En ook gauw bijna een topic vol lullen zonder mij
Ik moet tegen Real Madrid en heb geen linksbacks meerquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:56 schreef DeHovenier het volgende:
Moet over een paar dagen tegen Dortmund en ik mis mn CV en MR en ML
Klote is datquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:58 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik moet tegen Real Madrid en heb geen linksbacks meer
Doet altijd zo'n pijn he, 10 punten of meer halen en nog 3e wordenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:53 schreef Krunep het volgende:
Helaas won Juventus van Chelsea, waardoor ik niet doorga in de CL.
Ik denk, laat ik Andersen eens op de plek van Hoesen zetten, hier het resultaat:
[ afbeelding ]
Ja, ik vind dat we het heel goed hebben gedaan in de Champions League, tegen Cluj 6 punten behaald, tegen Juventus 3 en tegen Chelsea 1. Heb je keurig 10 punten, en dan word je toch nog 3e.. Erg jammer ja.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:59 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Doet altijd zo'n pijn he, 10 punten of meer halen en nog 3e worden
Waar haal je ze vandaanquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:10 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
De opvolger van Eriksen, die zojuist vertrokken is naar Valencia
Blackmanquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:17 schreef ThadCastle het volgende:
Engeland u21 wordt het. Al de talenten van Chelsea selecteren![]()
Niet eens van ManUtd of Arsenal?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:17 schreef ThadCastle het volgende:
Engeland u21 wordt het. Al de talenten van Chelsea selecteren![]()
Jawel anders ben ik er zo weer wegquote:
Voor 19,75 miljoen gekocht van Atletico Mineiroquote:
20 mlnquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:21 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Voor 19,75 miljoen gekocht van Atletico Mineiro
Ik ookquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:21 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
20 mln
Daar moet ik nog een tijdje voor sparen
Nieuw stadion laten bouwen?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:24 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Roma biedt in 1x de vraagprijs voor mijn wisselspeler Doria..
[ afbeelding ]
Gelukkig maar want ik heb het geld hard nodig
Al 6x geprobeerd maar ze gaan niet akkoordquote:
Ja daar doen ze altijd moeilijk overquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:26 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Al 6x geprobeerd maar ze gaan niet akkoord
Bij mij wordt het ook tijd voor een nieuw stadion, bijna elke thuiswedstrijd zitten er 8k/9k man in.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook
Ik wil wel wat verkopen zodat ik geld heb voor een nieuw stadion.
Bij mij passen er 8k in jaquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:28 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Bij mij wordt het ook tijd voor een nieuw stadion, bijna elke thuiswedstrijd zitten er 8k/9k man in.
Bij passen er 10k in.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij mij passen er 8k in ja. Maar heb echt geen geld nu. Moet echt dikke transfer maken of CL spelen denk ik
Kan dat danquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iemand al eens een zoon of iets in het spel gehad?
Grappigquote:
Ja, alleen voor Drizzt wordt het lastig met zijn MILFs van 50+quote:
Nee, gewoon je eigen spelletje spelen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:34 schreef DeHovenier het volgende:
Dortmund speel in een 4-3-2-1 formatie. De kerstboomfornmatie dus. Is het dan slim om met 2 VM's en een AMC te spelen?
Die kunnen vast wel als draagmoeders dienenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:34 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ja, alleen voor Drizzt wordt het lastig met zijn MILFs van 50+
Jep, alleen nog nooit gehad.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:31 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Bij passen er 10k in.
[..]
Kan dat dan
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:34 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Die kunnen vast wel als draagmoeders dienen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Heb ik ook nog nooit gehad en ik speel het al jaaarenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jep, alleen nog nooit gehad.
Wel eens dat er een jeugdspeler doorkwam die familie was van een andere speler.
Staat er bij favoriet personeel: Naam (broer).
lachequote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jep, alleen nog nooit gehad.
Wel eens dat er een jeugdspeler doorkwam die familie was van een andere speler.
Staat er bij favoriet personeel: Naam (broer).
Hoe ?quote:
Arme jongenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:42 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Heb ik ook nog nooit gehad en ik speel het al jaaaren
Zeker. Dat soort dingen maakt het net iets leuker.quote:
Bij je naam en dan acties en dan kan je ontslag nemen als bondscoach.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:47 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hoe ?Geen zin meer om een bondscoach en een coach te zijn
Heb een gastje van 16 jr in mn jeugd lopen met die statquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:47 schreef ThadCastle het volgende:
BMI bij Chelsea gehaald. Speelt heel weinig voor het eerste, vooral reserves maar gaat ontwikkelt zich wel als een baas. Terry als personal coach zal wel een goede invloed hebbenDoorzettingsvermogen 20
Niks ten nadele van jou, maar ik krijg bij jou altijd ernstig het gevoel dat je bepaalde wedstrijden 10x speelt om tot een goed resultaat te komen..quote:
Herstel, 3-4-2-1 dus.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:34 schreef DeHovenier het volgende:
Dortmund speel in een 4-3-2-1 formatie. De kerstboomfornmatie dus. Is het dan slim om met 2 VM's en een AMC te spelen?
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:57 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Niks ten nadele van jou, maar ik krijg bij jou altijd ernstig het gevoel dat je bepaalde wedstrijden 10x speelt om tot een goed resultaat te komen..
Hoe zijn de Deense chicks?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
2 van de talenten die ik bij het deense elftal heb gehaald, hebben deze winter een transfer gemaakt.
De keeper is van Granada naar Sevilla gegaan voor 8,25 miljoen en de spits is van Kobenhaven naar Bologna gegaan voor 2,4 miljoen. Goed bezig mannen. Wordt snel beter, ik heb jullie nodig
Ik hoop 3e plek en dan EL in. Met Kouyate en Moisander achterin sterk want Denswil en Veldtmanquote:
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:57 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Niks ten nadele van jou, maar ik krijg bij jou altijd ernstig het gevoel dat je bepaalde wedstrijden 10x speelt om tot een goed resultaat te komen..
Kouyate ken ik niet.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:06 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik hoop 3e plek en dan EL in. Met Kouyate en Moisander achterin sterk want Denswil en Veldtman
Dan zou ik hem snel opzoekenquote:
Denswil wordt wel een baasje.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:06 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik hoop 3e plek en dan EL in. Met Kouyate en Moisander achterin sterk want Denswil en Veldtman
Heet.quote:
Is 'ie niet te duurquote:
Je hebt er natuurlijk 3 in je bed liggen as we speak. Wat doe je dan nog hierquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denswil wordt wel een baasje.
Moisander is echt een drama.
[..]
Heet.
Nee, voor 4 miljoen binnen gehaaldquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:11 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Is 'ie niet te duur
[..]
Je hebt er natuurlijk 3 in je bed liggen as we speak. Wat doe je dan nog hier
Nee hoorquote:
Ja dan is het ook totaal niet leuk meer.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:23 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Ik begrijp ook niet waarom mensen dat doen, beetje jezelf voor de gek gaan zitten houden
Ik ben mijn selectie aan het samenstellen voor Denemarken.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:26 schreef DeHovenier het volgende:
Kaneelstokje is al een kwartier weg, druk bezig met zijn dames natuurlijk.
Over een weekje horen we vast of 'ie vader is geworden
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een wilde perse verhuurd worden. Dus heb hem naar Liechtenstein gestuurd.
Ja, hij vond dat hij niet genoeg speelde. Maar hij heeft Eriksen en van den Boomen voor zich.quote:
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben mijn selectie aan het samenstellen voor Denemarken.
Dat, en mijn spelers bij Ajax tevreden te houden. Een wilde perse verhuurd worden. Dus heb hem naar Liechtenstein gestuurd.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:53 schreef ThadCastle het volgende:
Wat is dit. Na 50 min 3x rood. 2x voor tegenstander 1x voor Mikel voor hands ver buiten de 16
Matchfixing in FM
Niet echt veel last van hoor, wel dat ze vermoeid zijn maar dat is normaalquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heeft iemand ooit een interland periode zonder blessures gehad? De makers van FM snapper er echt geen klote van. Die denken echt dat er iedere week bij ieder elftal 3 mensen uitvallen.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:53 schreef daeh het volgende:
Goedemorgen, ik ben gisteren helemaal verbrand tijdens het FM'en buiten.. Binnen zitten en kampioen worden dan maar.
Ja ik speel FM op mijn laptop, vind het wel ideaal dat ik overal kan gaan zitten waar ik wil, ipv altijd op zolder.quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..].!!!
Speel je op een laptop FM ? Vind ik zo ruk he....
Enige voordeel is buiten zitten idd.
Ik stel aals alternatieve taktiek altijd dezelfde taktiek in als de eerste. Verder duurt het altijd zeker een half seizoen voordat spelers de taktiek onder de knie hebben.quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:49 schreef daeh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik speel al 11 wedstrijden zo, maar nog steeds kunnen ze er geen bal van. Wat doe ik fout? Want vooral opbouwend geef ik achterin veel te veel weg.
Ik train individueel zwaar en de groepstraining normaal. Alleen in de voorbereiding wil ik er nog wel eens twee weken zware groepstraining bij doen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:12 schreef TJV het volgende:
Zwaar trainen en automatismen inslijpen, dan moet het wel lukken.
Geen tactische training maar automatismen inslijpen? Moet ik dat maar eens proberenquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:12 schreef TJV het volgende:
Zwaar trainen en automatismen inslijpen, dan moet het wel lukken.
MVVquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:04 schreef Cara het volgende:
wat is het leukste Jupiler team om mee te beginnen met op zn minst een beetje wage/transfer budget?
oké.quote:
Ik kreeg hier als tip: Jan Olde Riekerinkquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:27 schreef Cara het volgende:
Aan de slag met MVV dus.
De dramatische assistent Edwin Hermans er gelijk uitgegooid. Heeft iemand nog een leuke suggestie voor ass. man in de jupiler league? Dan kan ik aan de slag
Ja Olde Riekerink sowieso.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:30 schreef daeh het volgende:
[..]
Ik kreeg hier als tip: Jan Olde Riekerink
Ik ben begonnen bij Vitas, maar eigen tegen mijn eigen zin in. Ik sluit het spelletje maar even af, en ga vanmiddag maar eens goed nadenken wat ik nou wil. Want op deze manier is het ook geen fuck aan. Twijfels :p.
kan er ook niks vanquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:38 schreef Krunep het volgende:
Wow, Sulejmani was aan het begin iets van 7 miljoen waard, nu, half seizoen later is die nog maar 2,8 miljoen waard.
Hij wil helaas nog niet naar Best Vooruit komen (topklasse nuquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja Olde Riekerink sowieso.
Die zit al bij mij vanaf het eerste seizoen bij Dordt, van de JL naar de CL hij heeft het allemaal meegemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |