Hier vliegen Ajax en Fey er meestal uit tegen clubs als WKE en HSC '21quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:13 schreef Krunep het volgende:
Ja, Spakenburg... Wat nog grappiger is, is dat PSV de vorige ronde van de beker verloor van een nog kleinere club als Spakenburg.VVSB om precies te zijn.
Ja, en waarvan geen rooie cent in de transferbudget beland...quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:15 schreef BDIL het volgende:
8.6 miljoen ontvangen voor CL deelname
Iemand een aanrader voor CB ? Als Aldeirwereld vertrekt ?
Dan heb jij een lastigere poule dan ik, ik zit bij: Chelsea, Juventus en Cluj.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:16 schreef BDIL het volgende:
CL ga ik niet reddenZit met Real, Man City en Celtic in de poule
![]()
Bij mij waren Okore en Kouyate (Anderlecht) beide geweldenaren. Die Kouyate scoorde bij mij ook gemiddeld 14 goals per seizoen uit corners.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:17 schreef Krunep het volgende:
[..]
Ja, en waarvan geen rooie cent in de transferbudget beland...
En ik ben ook hard op zoek naar een CB, het liefst heb ik een Braziliaan, zodat Adryan een landgenoot heeft.
Okore moet je wel snel zijn. Bij mij ging hij al vroeg naar AC Milanquote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:18 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Bij mij waren Okore en Kouyate (Anderlecht) beide geweldenaren. Die Kouyate scoorde bij mij ook gemiddeld 14 goals per seizoen uit corners.
Okore heb ik nu gescout, Kouyate kan die niet vinden..quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:18 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Bij mij waren Okore en Kouyate (Anderlecht) beide geweldenaren. Die Kouyate scoorde bij mij ook gemiddeld 14 goals per seizoen uit corners.
Okore is al bij AC bij mij...quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:22 schreef Krunep het volgende:
[..]
Okore heb ik nu gescout, Kouyate kan die niet vinden..
Met wat voor database speel je? Hij is gewoon basisspeler bij anderlecht..quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:27 schreef Krunep het volgende:
[..]
Bij mij bij Stuttgart en die Kouyaté kan die niet vinden.
ik speel met een grote database....quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:29 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Met wat voor database speel je? Hij is gewoon basisspeler bij anderlecht..
Kouyate zat er bij mij ook niet bijquote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:27 schreef Krunep het volgende:
[..]
bij mij speelt die Okore ook bij Stuttgartquote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:27 schreef Krunep het volgende:
[..]
Er zitten genoeg spelers bij mij bij Anderlecht, maar geen Kouyatéquote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:31 schreef theodoor9 het volgende:
Raar ik speelde wel met alle spelers uit belgië erbij, maar had verwacht dat een basisspeler van Anderlecht wel in de grote database zou zitten.
Nice, jou CV is in de pocket.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:38 schreef BDIL het volgende:
Kouyate is binnenVoor 4 miljoen en Alderweireld is weg voor 10 naar Galatasaray + andere opties
Jij hebt hem wel kunnen vinden? Goede stats toch?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:38 schreef BDIL het volgende:
Kouyate is binnenVoor 4 miljoen en Alderweireld is weg voor 10 naar Galatasaray + andere opties
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |