Ik naar de ekoplaza. Vlees koop ik bij een ecologische slagerij op de elandsgracht.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:44 schreef Tem het volgende:
Het is trouwens ekoplaza zie ik, maar goed. Wij gaan meestal naar de gimsel.
Voor of nadat het dood is?quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:59 schreef Drugshond het volgende:
(biologisch)Vlees wordt pas echt lekkker mals als je erop slaat.
ff hamer zoeken.
[ afbeelding ]
Nice, hoe ga je het maken?quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:13 schreef Njosnavelin het volgende:
Tem heef mij geinspireerd, vanavond ga ik risotto op tafel toveren
Ehm met courgette, spinazie, ui en pijnboompitten. Een AH receptje.quote:
In zijn onderbroek, denk ik.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:33 schreef Tem het volgende:
Hangt specularium weer ondersteboven aan het plafond?
Ja, maar maak wat meer iets meer zodat je het erbij kan doen mocht het nodig zijn. tussen de 25 en 30 min is het meestal gaar als je het op een laag vuurtje laat pruttelen met de deksel erop. Af en toe even proeven natuurlijk. Die groenten doe je op het laatst erbij? Ik zou ze denk ik heel even bakken en dan de laatse 5 minuten erbij gooien anders is je spinazie een slijmerige bende.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:19 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ehm met courgette, spinazie, ui en pijnboompitten. Een AH receptje.
Jij liet het een half uur staan toch? Doe je dan alle bouillon er in 1keer bij?
Doe maar niet. Voor je het weet moet ik aan de Daktarin.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:50 schreef Tem het volgende:
Koelelementen in je vaginette kan natuurlijk ook ipv van zo'n dure mobiele airco.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |