Zou me niks verbazen als die krijskoters het beter zouden hebben bij MD dan thuis.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Maar ze wilden alleen het beste voor hun overlastveroorzakertjes
Dit soort posts.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:43 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ok
[..]
gefeliciteerd
[..]
who the fuck denk je dat je bent om alle mannen die alleen zwemmen als ziek uit te drukken en raar te noemen, ik zwem regelmatig alleen om conditie op te bouwen en beweging is gezond enzo
[..]
nou heb ik al geen geweldige indruk van je en waar je het gore lef vandaan haalt om iedere man die alleen zwemt te vergelijken met een pedo is me helemaal een raadsel. heb wel advies voor je ga eens kijken naar proff. hulp want zo te zien heb je dat erg hard nodig
ps. waarom post je dochtertje en is het later een viespeuk die naar ZIJN kruis kijkt (vet gedrukt) iets waar ik gezien je hele post nogal mijn twijfels bij heb
[..]
je bedoeld waar een vrouw elke man die alleen zwemt praktisch uitmaakt voor viezerik danwel pedo, ja echt
je hebt sterke argumentenquote:
Slap gelul zeg, dan ga je naar het verkeerde zwembad. S'avonds is er de ruimte om baantjes te zwemmen in het diepen en dan zitten er echt geen bejaarden in de twee snelle baantjes. Je praat gewoon goed dat je niet gaat zwemmen maar thuis zit met een zak chips.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:06 schreef Zapata het volgende:
Ik als man zou dus alleen hierom al niet alleen gaan zwemmen dus.
Sowieso een ramp om als volwassene ergens te kunnen zwemmen; overal van die kutkinderen.
Ga je zomers naar een zwemparadijs; overal kinderen met moeders!
Je kan niet eens fatsoenlijk van de glijbaan!
Wil je gewoon wat baantjes trekken in het lokale zwembad? ha vergeet het.
Dat kan alleen tijdens het baantjes trek uurtje en dan zit het bad vol met kwekkende bejaarden die de boel blokkeren.
Blijkbaar is zwemmen voor volwassenen zonder kinderen uitgesloten.
Daar ging m'n drinken.quote:
Dat k-woord en overbodige onnozele plaatjes worden ook door mannelijke mods niet geapprecieerd hoor. Verder is dit een vrij seksistische post.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:17 schreef Zapata het volgende:
Ohjee. We hebben een overijverige (vrouwelijke uiteraard) mod.
En het onderwerp van dit topic is niet seksistisch??quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:19 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Dat k-woord en overbodige onnozele plaatjes worden ook door mannelijke mods niet geapprecieerd hoor. Verder is dit een vrij seksistische post.
En dat geeft jou de vrijbrief om een seksistische opmerking jegens mij te maken? Nee dus.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:21 schreef Zapata het volgende:
[..]
En het onderwerp van dit topic is niet seksistisch??
Zullen wij samen alleen gaan zwemmen?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:21 schreef Marie30 het volgende:
[..]
En dat geeft jou de vrijbrief om een seksistische opmerking jegens mij te maken? Nee dus.
Als ik naar mijn kruis mag kijkenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:22 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Zullen wij samen alleen gaan zwemmen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |