abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 juni 2013 @ 11:06:50 #101
381517 Zapata
held op sokken
pi_127394685
Ik als man zou dus alleen hierom al niet alleen gaan zwemmen dus.

Sowieso een ramp om als volwassene ergens te kunnen zwemmen; overal van die kutkinderen.
Ga je zomers naar een zwemparadijs; overal kinderen met moeders!
Je kan niet eens fatsoenlijk van de glijbaan!

Wil je gewoon wat baantjes trekken in het lokale zwembad? ha vergeet het.
Dat kan alleen tijdens het baantjes trek uurtje en dan zit het bad vol met kwekkende bejaarden die de boel blokkeren.

Blijkbaar is zwemmen voor volwassenen zonder kinderen uitgesloten.
pi_127394686
Je ziet ook mannen alleen boodschappen doen, schande ...staan ze daar in de rij bij de kassa tussen al die huisvrouwen en vast en zeker met een erectie kijkend hoe die vrouwen de komkommers en courgettes op de band leggen.
pi_127394700
Natuurlijk kunnen en mogen mannen alleen zwemmen, dat wil nog niet direct betekenen dat ze allemaal seksueel verknipt zijn. Wat een onzin zeg.
ADHD-C
  Redactie Frontpage dinsdag 4 juni 2013 @ 11:07:39 #104
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_127394708
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:30 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Alle mannen die alleen gaan zwemmen doen dat om stiekem naar de geile milfjes te kijken natuurlijk. Die geile milfjes komen daar ook alleen maar om bekeken te worden. Een hete bende altijd in het zwembad.
Daarom is het pierenbad ook altijd 30 graden tegenover de 25 graden van het banenbad.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  dinsdag 4 juni 2013 @ 11:08:05 #105
381517 Zapata
held op sokken
pi_127394726
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 11:06 schreef MapleDrive het volgende:
Je ziet ook mannen alleen boodschappen doen, schande ...staan ze daar in de rij bij de kassa tussen al die huisvrouwen en vast en zeker met een erectie kijkend hoe die vrouwen de komkommers en courgettes op de band leggen.
He bah. Ik kijk mooi naar de geile kassameisjes ipv die halve koeien met een pittig kapsel.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 11:08:37 #106
230788 n8n
Pragmatisch
pi_127394736
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 11:06 schreef Zapata het volgende:
Sowieso een ramp om als volwassene ergens te kunnen zwemmen; overal van die kutkinderen.
Dat kan alleen tijdens het baantjes trek uurtje en dan zit het bad vol met kwekkende bejaarden die de boel blokkeren.
zwembad hier is sbs6 zonder reclameblokken
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  dinsdag 4 juni 2013 @ 11:09:09 #107
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_127394752
Wat is TS een zure kut zeg. :')
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_127394788
Als hij als eem pedo kijkt zeg je tegen je dochter ga maar een ijsje halen ik kom zo. Endan stomp je die pedo even kk hard op zijn smoel.

En als je dat niet durft ga je naar de badmeester.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 11:10:30 #109
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_127394790
quote:
Moeders met kinderen zijn sowieso irritant waar je ook bent en waar ik al helemaal aan erger zijn die moeders met die bakfietsen tegenwoordig.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_127394794
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 11:06 schreef MapleDrive het volgende:
Is wat anders als iedereen er halfnaakt in badkleding loopt he. Neem aan dat je dat zelf ook snapt.
  Redactie Frontpage dinsdag 4 juni 2013 @ 11:10:35 #111
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_127394798
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 11:09 schreef Kriegel het volgende:
Wat is TS een zure kut zeg. :')
Omdat zij in het zwembad zit moet er 2x zoveel chloor door het systeem om het PH van het zwembad weer normaal te krijgen... met d'r lactacyd la.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_127394803
quote:
Eens. Had ooit een 12banenkaart en ik kon eigenlijk alleen in de avond. Wat heb ik me ge-eregerd aan die vrouwen die dan een half baantje zwemmen en dan in het midden met elkaar opeens lopen te kwekken....
pi_127394811
Die groepjes nieuwe Nederlanders zijn meer gewenst op het zwembad, die komen iig niet alleen.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 11:11:47 #114
345721 spierbal
Tricepbal
pi_127394847
De kaartje :')
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_127394854
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 11:10 schreef HiddenResponse het volgende:

[..]

Is wat anders als iedereen er halfnaakt in badkleding loopt he. Neem aan dat je dat zelf ook snapt.
Moeten die kerels in een trainingspak gaan zwemmen dan?
  dinsdag 4 juni 2013 @ 11:12:01 #116
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_127394860
Hier moet ik gepost hebben :D!

Tevens; er iemand ontsnapt uit OUD :')
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 11:13:20 #117
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_127394897
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 11:10 schreef terrorsjaak het volgende:
Als hij als eem pedo kijkt zeg je tegen je dochter ga maar een ijsje halen ik kom zo. Endan stomp je die pedo even kk hard op zijn smoel.

En als je dat niet durft ga je naar de badmeester.
ja zomaar. :') uit het niets.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 11:13:43 #118
395101 pokkerdepok
bla bla bla
pi_127394917
zo'n moeder die naar mannen in het zwembad gaat zitten staren... gatver.
pi_127394923
quote:

[..]

Iets voor jou?

pi_127394954
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 11:11 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Moeten die kerels in een trainingspak gaan zwemmen dan?
Anders interpreteer je het eens zoals ik het bedoel en niet om mij af te zeiken.
pi_127394973
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 11:13 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

ja zomaar. :') uit het niets.
Nee als je het zeker weet. Dan zeg je hee kk pedo wat geil je op mijn dochter? Dan zie je aan zijn gezicht wel of hij dat deed of niet.
En als hij werkelijk een stijve had dan hoef je hem niet eens aan te kijken.
pi_127394976
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:51 schreef Dimachaerus het volgende:

Buitenbad was een grote cirkel zeg maar, hij stond helemaal achterin (ten opzichte van ingang buitenbad) en was met zijn rug naar ons toegekeurd, buik naar de muur dus. Hij had 1 hand op hoofd hoogte tegen de muur en zijn andere hand kwam niet boven het water uit. :{ Je zag hem ook echt persen, toen hij klaar was met waar hij dan ook mee bezig was verliet hij het zwembad, wij waren echt zo van: "WTF ; IIEHHHHLLL" en toen gingen wij ook weg.
Die gast was waarschijnlijk gewoon even aan het schijten. Niks mis mee...
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_127394980
quote:

[..]

jij koopt toch je zwemkleding en die van je kind,
dat jij je kind zo hoereert kan die man niks aan doen
pi_127394988
TS is zeker ook zo'n type die haar kind niet naar een kinderdagverblijf brengt als er een man werkt?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-06-2013 11:16:23 ]
pi_127395017
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:26 schreef HiddenResponse het volgende:
Ik had vandaag lekker een dagje vrij aangezien ik parttime werk. Mooi een moment om iets samen met mijn dochtertje te doen en een beetje te relaxen van gister. Aangezien het weer niet zo super is had ik besloten om naar het zwembad te gaan en had dat al een tijdje aan haar beloofd! Nou leuk.

Eenmaal bij het zwembad schrok ik al van de belachelijke prijzen. Maar oke, daar moet je maar mee akkoord gaan. Toen we de kaartje kregen en door de hekjes konden was de sterke stank van bleek direct te ruiken, gadver, maar oke, ook noodzakelijk.

We hadden ons omgekleed en gingen ons nog even douchen en richting het bad. Het was nog lekker rustig en ik was niet de enige moeder met kind daar. Naast ouders met kinderen zwommen er ook mannen alleen ( :r ). Waarom zou je als man alleen gaan zwemmen? Maar oke, die rare mensen zijn er nou eenmaal.

Een van die viespeuken zat in het ondiepe water (waar wij ook zaten) de hele tijd naar zijn kruis te kijken. Echt wat bezielt dit soort mensen. Volgens mij zat hij gewoon met een stijve daar opgewonden van wat hij om zich geen zag in het ondiepe water waar kinderen spelen!!

Leuke wereld dit...
Mensen zoals jij zijn de rede waarom grootouders niet eens hun kleinkind mogen filmen tijdens afzwemmen...

Het doet me altijd een beetje denken aan de "vieze mannetje" sketch van Van Koten en de Bie. Mensen die zelf het hardste gillen......
Als je te stom bent om inhoudelijk te reageren, kan je natuurlijk altijd nog de spelling/gramatica gaan lopen afzeiken om toch nog te kunnen doen alsof je meedoet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')