Die vent keek naar z'n eigen kruis.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:43 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ok
[..]
gefeliciteerd
[..]
who the fuck denk je dat je bent om alle mannen die alleen zwemmen als ziek uit te drukken en raar te noemen, ik zwem regelmatig alleen om conditie op te bouwen en beweging is gezond enzo
[..]
nou heb ik al geen geweldige indruk van je en waar je het gore lef vandaan haalt om iedere man die alleen zwemt te vergelijken met een pedo is me helemaal een raadsel. heb wel advies voor je ga eens kijken naar proff. hulp want zo te zien heb je dat erg hard nodig
ps. waarom post je dochtertje en is het later een viespeuk die naar ZIJN kruis kijkt (vet gedrukt) iets waar ik gezien je hele post nogal mijn twijfels bij heb
[..]
je bedoeld waar een vrouw elke man die alleen zwemt praktisch uitmaakt voor viezerik danwel pedo, ja echt
Ik ook zo vaak. En nu?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Die vent keek naar z'n eigen kruis.
dank... ik zie het nuquote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Die vent keek naar z'n eigen kruis.
Rare gedachte btw dat ik niet alleen mag zwemmen. Ik vind het heerlijk om 40-50 baantjes te doen of meer als ik daar behoefte aan heb. Door alleen te gaan kan ik mij volledig richten op zoveel mogelijk baantjes of het evalueren van wat er allemaal gebeurd is in bijvoorbeeld de afgelopen dagen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:26 schreef HiddenResponse het volgende:
Ik had vandaag lekker een dagje vrij aangezien ik parttime werk. Mooi een moment om iets samen met mijn dochtertje te doen en een beetje te relaxen van gister. Aangezien het weer niet zo super is had ik besloten om naar het zwembad te gaan en had dat al een tijdje aan haar beloofd! Nou leuk.
Eenmaal bij het zwembad schrok ik al van de belachelijke prijzen. Maar oke, daar moet je maar mee akkoord gaan. Toen we de kaartje kregen en door de hekjes konden was de sterke stank van bleek direct te ruiken, gadver, maar oke, ook noodzakelijk.
We hadden ons omgekleed en gingen ons nog even douchen en richting het bad. Het was nog lekker rustig en ik was niet de enige moeder met kind daar. Naast ouders met kinderen zwommen er ook mannen alleen (). Waarom zou je als man alleen gaan zwemmen? Maar oke, die rare mensen zijn er nou eenmaal.
Een van die viespeuken zat in het ondiepe water (waar wij ook zaten) de hele tijd naar zijn kruis te kijken. Echt wat bezielt dit soort mensen. Volgens mij zat hij gewoon met een stijve daar opgewonden van wat hij om zich geen zag in het ondiepe water waar kinderen spelen!!
Leuke wereld dit...
Alsof het raar is als iemand naar je bikinibroekje kijkt.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
Oh lol, ik dacht dat die kerel naar TS haar kruis keek![]()
Dus die kerel keek naar zijn kruis. En wat dan?
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, weetikveel. Nu ben je 'n pedo ofzo? Geen idee. Ik weet 't ook niet.
Doe je ook wel eens alleen boodschappen? En spreek je dan ook wel eens verzuurde vrouwen aan?quote:
Mag dat nog wel als man alleen ? Daar lopen ook ouders met kinderen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:50 schreef Chewie het volgende:
[..]
Doe je ook wel eens alleen boodschappen?
haha, die kende ik nog nietquote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:59 schreef banapples het volgende:
Toch maar even een toepasselijk filmpje erbij zetten:
Ja en Nee.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:50 schreef Chewie het volgende:
[..]
Doe je ook wel eens alleen boodschappen? En spreek je dan ook wel eens verzuurde vrouwen aan?
Is moeilijk, je moet dan als man alleen niet het lef hebben om ook maar iets te zeggen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:52 schreef macca728 het volgende:
[..]
Mag dat nog wel als man alleen ? Daar lopen ook ouders met kinderen.
Gewoon snel naar de koffiehoek en dan een bejaarde meesleuren met een beetje geluk denken ze dat je dan je (groot)ouders helpt met de boodschappen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:52 schreef macca728 het volgende:
[..]
Mag dat nog wel als man alleen ? Daar lopen ook ouders met kinderen.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:48 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Rare gedachte btw dat ik niet alleen mag zwemmen. Ik vind het heerlijk om 40-50 baantjes te doen of meer als ik daar behoefte aan heb. Door alleen te gaan kan ik mij volledig richten op zoveel mogelijk baantjes of het evalueren van wat er allemaal gebeurd is in bijvoorbeeld de afgelopen dagen.
Ik ga als ik klaar ben met werken (15:00 uurquote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:39 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Omdat het raar is. Wat is daar de lol ook van om alleen te zwemmen?
Ja, daarom ging ze ook niet naar de badmeester natuurlijk. Die doet exact hetzelfde, en krijgt er nog voor betaald ookquote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:58 schreef KoningPils het volgende:
Krijgen jullie ook altijd rare gedachtes als jullie een badmeeester zien?
Had ik ook een keer. De buren vroegen of ik hun dochtertje even van school wilde halen dus ik daarheen en ik stond bij het hek te wachten. Wordt ik door een stel van die zeekoeien wantrouwig aangekeken alsof ik Marc Dutroux ben gvd. Mijn buurmeisje loopt de school uit en ziet mij staan en komt met een grote glimlach op me af gerend en springt in m'n armen. Ik vroeg aan die verzuurde kutten wat ze nou eigenlijk dachten en of ze ook nog excuses gaan aanbieden. Toen wisten ze niks te zeggen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:06 schreef Mourik het volgende:
Of als man alleen op het schoolplein wachten tot je kind uit is, mag ook niet natuurlijk.
sommige antwoorden zijn echt geniaal.quote:
Metapod used Harden.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:44 schreef Metapod het volgende:
Ik ga wel eens naakt in het pierenbadje zitten wat is daar mis mee?
Maar ze wilden alleen het beste voor hun overlastveroorzakertjesquote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:20 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Had ik ook een keer. De buren vroegen of ik hun dochtertje even van school wilde halen dus ik daarheen en ik stond bij het hek te wachten. Wordt ik door een stel van die zeekoeien wantrouwig aangekeken alsof ik Marc Dutroux ben gvd. Mijn buurmeisje loopt de school uit en ziet mij staan en komt met een grote glimlach op me af gerend en springt in m'n armen. Ik vroeg aan die verzuurde kutten wat ze nou eigenlijk dachten en of ze ook nog excuses gaan aanbieden. Toen wisten ze niks te zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |