Omdat het raar is. Wat is daar de lol ook van om alleen te zwemmen? Mannen mogen ook wel alleen zwemmen, maar ga dan naar het diepe bad ofzo.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:33 schreef MapleDrive het volgende:
Waarom zouden ze niet alleen mogen zwemmen ... paranoid, iedere man alleen is een verkrachter of pedo, dankje media
Aldus de voorzitter van de Gefrustreerde Huisvrouwen Vereniging.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:26 schreef HiddenResponse het volgende:
Ik had vandaag lekker een dagje vrij aangezien ik parttime werk. Mooi een moment om iets samen met mijn dochtertje te doen en een beetje te relaxen van gister. Aangezien het weer niet zo super is had ik besloten om naar het zwembad te gaan en had dat al een tijdje aan haar beloofd! Nou leuk.
Eenmaal bij het zwembad schrok ik al van de belachelijke prijzen. Maar oke, daar moet je maar mee akkoord gaan. Toen we de kaartje kregen en door de hekjes konden was de sterke stank van bleek direct te ruiken, gadver, maar oke, ook noodzakelijk.
We hadden ons omgekleed en gingen ons nog even douchen en richting het bad. Het was nog lekker rustig en ik was niet de enige moeder met kind daar. Naast ouders met kinderen zwommen er ook mannen alleen (). Waarom zou je als man alleen gaan zwemmen? Maar oke, die rare mensen zijn er nou eenmaal.
Een van die viespeuken zat in het ondiepe water (waar wij ook zaten) de hele tijd naar zijn kruis te kijken. Echt wat bezielt dit soort mensen. Volgens mij zat hij gewoon met een stijve daar opgewonden van wat hij om zich geen zag in het ondiepe water waar kinderen spelen!!
Leuke wereld dit...
En als het een vrouw was die hetzelfde deed?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:39 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Omdat het raar is. Wat is daar de lol ook van om alleen te zwemmen? Mannen mogen ook wel alleen zwemmen, maar ga dan naar het diepe bad ofzo.
Echt he. Wilders zeker weer.quote:
Ditquote:
Wel besparend op de waterverwaingskosten, al die hete mensenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:30 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Alle mannen die alleen gaan zwemmen doen dat om stiekem naar de geile milfjes te kijken natuurlijk. Die geile milfjes komen daar ook alleen maar om bekeken te worden. Een hete bende altijd in het zwembad.
Aparte instelling, omdat jij het niet kan begrijpen, is het meteen raar? Zegt meer iets over jou dan over die mensen die dat doen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:39 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Omdat het raar is. Wat is daar de lol ook van om alleen te zwemmen? Mannen mogen ook wel alleen zwemmen, maar ga dan naar het diepe bad ofzo.
is alleen rennen, of fietsen dan ook raar volgens jou?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:39 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Voor de ontspanning of gezondheid misschien?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:39 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Ik vind je best een beetje kortzichtig eerlijk gezegd. Ik ga ook wel eens zwemmen en over het algemeen alleen. Eerst trek ik een paar baantjes als ik dit zat ben ga ik ook gewoon ff relaxen in het ondiepe. Ben ik nu ook raar en vies of zoek jij dingen die er niet zijn omdat je een bekrompen denkvermogen hebt?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:39 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Want?? Ik duik ook weleens even in het subtropische deel van het zwembad zodra ik klaar ben met mijn uurtje banenzwemmen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:39 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Fijn dat het mag van jou. Misschien zat de kerel gewoon even bij te komen na het baantjes trekken? Zou zomaar kunnen natuurlijk. In dat geval had hij waarschijnlijk meer last van jouw gillende schreeuwkind dan jij van hem.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:39 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Leg nu eens uit dan? Het is alleen maar dom, beschuldigend gelul, waar jij sowieso een handje van hebt.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:39 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:42 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Fijn dat het mag van jou. Misschien zat de kerel gewoon even bij klaar te komen na het baantjes trekken? Zou zomaar kunnen natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |