abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 juni 2013 @ 11:32:43 #151
395101 pokkerdepok
bla bla bla
pi_127395533
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 11:17 schreef HiddenResponse het volgende:

[..]

Kans is tegenwoordig erg klein dat er een man werkt, dus daar hoef ik mij geen zorgen over te maken. Het is je kind, daar wil je het beste voor.
omdat ze niet meer durven.
want dan ben je gelijk een pedo.
omdat er 1 mongool abnormale neigingen heeft.

er zijn ook regelmatig vrouwen in het nieuws die iets pedo achtigs doen. mischien moet je een KDV gaan zoeken zonder mannen EN vrouwen.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 11:33:32 #152
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_127395557
TS zou zo maar eens mijn nichtje kunnen zijn :')

Loopt heel de dag dit soort para shit op facebook te dumpen. Het gaat heel de dag over haar kind en haar zelf.
Terwijl dat kind eruit ziet als een downie en zij zelf is zo lelijk als de nacht. Echt daar zou je je grootste vijand nog vanaf schoppen.
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
pi_127395565
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 11:32 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

omdat ze niet meer durven.
want dan ben je gelijk een pedo.
omdat er 1 mongool abnormale neigingen heeft.

er zijn ook regelmatig vrouwen in het nieuws die iets pedo achtigs doen. mischien moet je een KDV gaan zoeken zonder mannen EN vrouwen.
en thuisstudie overwegen, want basisschoolleraren zijn al helemaal niet te vertrouwen
pi_127395570
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 11:33 schreef _GdR_ het volgende:
TS zou zo maar eens mijn nichtje kunnen zijn :')

Loopt heel de dag dit soort para shit op facebook te dumpen. Het gaat heel de dag over haar kind en haar zelf.
Terwijl dat kind eruit ziet als een downie en zij zelf is zo lelijk als de nacht. Echt daar zou je je grootste vijand nog vanaf schoppen.
Voorbeelden graag.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 11:34:22 #155
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_127395584
Als je denkt dat elke man een pedo is, moet je je echt laten nakijken overigens. Pedofilie is een psycho-seksuele aandoening die net bij 2-4% van Nederlandse bevolking voorkomt (pedoseksualiteit is nog zeldzamer).
Ik wil overigens niet weten hoeveel vrouwen er pedofiel zijn, alleen is het maatschappelijk gezien voor hun normaal om een kind op schoot te geven en er mee te knuffelen(vrouwen vertonen ook minder externaliserend probleemgedrag en zullen dus zelden tot pedoseksualiteit/verkrachting overgaan).
Zullen we die vrouwen dan ook maar allemaal in elkaar stompen? :')
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 11:35:25 #156
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_127395619
Maar TS bedoelt dus mannen die alleen in het kleuterbadje zitten? Dat is dan wel weer apart.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_127395620
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 11:31 schreef KoningPils het volgende:

[..]

Smerige pedo's in de supermarkt. :r
Je herkent ze ook onmiddellijk met hun maaltijdsalades en 3 flesjes bier :{w
pi_127395636
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 11:31 schreef KoningPils het volgende:

[..]

Smerige pedo's in de supermarkt. :r
Vergeet niet al die ambachtelijke slagers die kinderen vaak een plakje worst aanbieden :o
Ja doei.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 11:36:58 #159
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_127395667
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 11:30 schreef Chewie het volgende:
TS kan beter thuisblijven, overal lopen mannen rond zelfs in de supermarkt word ze al aangesproken door mannen alleen.
Alsof mannen haar zien staan. :')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_127395692
TS is er stil van geworden.
pi_127395694
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 11:36 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Vergeet niet al die ambachtelijke slagers die kinderen vaak een plakje worst aanbieden :o
Het begint met een plakje en later wordt het een worst uit eigen broek. :r

Alle slagers direct castreren.
pi_127395702
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 11:36 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Je kan er niet omheen. :')
pi_127395739
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 11:37 schreef KoningPils het volgende:

[..]

Het begint met een plakje en later wordt het een worst uit eigen broek. :r

Alle slagers direct castreren.
_O-
pi_127395749
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 11:36 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

"Weet u misschien waar het haribo snoepgoed ligt"
pi_127395752
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:39 schreef HiddenResponse het volgende:

[..]

Omdat het raar is. Wat is daar de lol ook van om alleen te zwemmen? Mannen mogen ook wel alleen zwemmen, maar ga dan naar het diepe bad ofzo.
jij vindt het raar, domme muts. Niet iedereen is zo achterlijk als jij.
There are only 151 Pokémon.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 11:39:50 #166
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_127395771
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 11:37 schreef KoningPils het volgende:

[..]

Je kan er niet omheen. :')
_O-
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_127395782
Die man dacht waarschijnlijk ook: als ik naar beneden kijk, hoef ik niet naar die zure atoombom te kijken die ineens heel naar in mijn beeld is gekomen
  dinsdag 4 juni 2013 @ 11:40:18 #168
403665 Tocqueville
Rustig blijven
pi_127395783
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:26 schreef HiddenResponse het volgende:
Ik had vandaag lekker een dagje vrij aangezien ik parttime werk. Mooi een moment om iets samen met mijn dochtertje te doen en een beetje te relaxen van gister. Aangezien het weer niet zo super is had ik besloten om naar het zwembad te gaan en had dat al een tijdje aan haar beloofd! Nou leuk.

Eenmaal bij het zwembad schrok ik al van de belachelijke prijzen. Maar oke, daar moet je maar mee akkoord gaan. Toen we de kaartje kregen en door de hekjes konden was de sterke stank van bleek direct te ruiken, gadver, maar oke, ook noodzakelijk.

We hadden ons omgekleed en gingen ons nog even douchen en richting het bad. Het was nog lekker rustig en ik was niet de enige moeder met kind daar. Naast ouders met kinderen zwommen er ook mannen alleen ( :r ). Waarom zou je als man alleen gaan zwemmen? Maar oke, die rare mensen zijn er nou eenmaal.

Een van die viespeuken zat in het ondiepe water (waar wij ook zaten) de hele tijd naar zijn kruis te kijken. Echt wat bezielt dit soort mensen. Volgens mij zat hij gewoon met een stijve daar opgewonden van wat hij om zich geen zag in het ondiepe water waar kinderen spelen!!

Leuke wereld dit...
Misschien was het gewoon een autist. Ik ga ook regelmatig alleen zwemmen, maar dan ook alleen om baantjes te trekken. Je bent zelf raar, je gunt anderen geen plezier.
pi_127395868
Ja dat is toch heel normaal ?

Ik erger me meer aan die moeders met hun baby in het diepe. En dan moet ik opzij gaan als ze er aan komen....
pi_127395901
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:26 schreef HiddenResponse het volgende:
Ik had vandaag lekker een dagje vrij aangezien ik parttime werk. Mooi een moment om iets samen met mijn dochtertje te doen en een beetje te relaxen van gister. Aangezien het weer niet zo super is had ik besloten om naar het zwembad te gaan en had dat al een tijdje aan haar beloofd! Nou leuk.

Eenmaal bij het zwembad schrok ik al van de belachelijke prijzen. Maar oke, daar moet je maar mee akkoord gaan. Toen we de kaartje kregen en door de hekjes konden was de sterke stank van bleek direct te ruiken, gadver, maar oke, ook noodzakelijk.
ok :{
quote:
We hadden ons omgekleed en gingen ons nog even douchen en richting het bad. Het was nog lekker rustig en ik was niet de enige moeder met kind daar.
gefeliciteerd :{
quote:
Naast ouders met kinderen zwommen er ook mannen alleen ( :r ). Waarom zou je als man alleen gaan zwemmen? Maar oke, die rare mensen zijn er nou eenmaal.
who the fuck denk je dat je bent om alle mannen die alleen zwemmen als ziek uit te drukken en raar te noemen, ik zwem regelmatig alleen om conditie op te bouwen en beweging is gezond enzo :{
quote:
Een van die viespeuken zat in het ondiepe water (waar wij ook zaten) de hele tijd naar zijn kruis te kijken. Echt wat bezielt dit soort mensen. Volgens mij zat hij gewoon met een stijve daar opgewonden van wat hij om zich geen zag in het ondiepe water waar kinderen spelen!!
nou heb ik al geen geweldige indruk van je en waar je het gore lef vandaan haalt om iedere man die alleen zwemt te vergelijken met een pedo is me helemaal een raadsel. heb wel advies voor je ga eens kijken naar proff. hulp want zo te zien heb je dat erg hard nodig

ps. waarom post je dochtertje en is het later een viespeuk die naar ZIJN kruis kijkt (vet gedrukt) iets waar ik gezien je hele post nogal mijn twijfels bij heb
quote:
Leuke wereld dit...
je bedoeld waar een vrouw elke man die alleen zwemt praktisch uitmaakt voor viezerik danwel pedo, ja echt :')
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 11:44:13 #171
139330 TNA
For the stars that shine
pi_127395949
Ik ga wel eens naakt in het pierenbadje zitten wat is daar mis mee?
pi_127395956
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 11:44 schreef Metapod het volgende:
Ik ga wel eens naakt in het pierenbadje zitten wat is daar mis mee?
Geil.
pi_127395958
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 11:37 schreef Sunshine1982 het volgende:
TS is er stil van geworden.
ik heb stiekum hoop dat ze is opgenomen en onder behandeling is.
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_127395959
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:35 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Sommige mensen vinden het belangrijk om wat lichaamsbeweging te krijgen. Zwemmen is dan een tak van sport waarmee je het hele lichaam onderhoud. Daardoor zit je geestelijk ook weer wat beter in elkaar. Conclusie: Als je dat dikke lichaam van je nog eens wat zou trainen zou je
Wijs gesproken :) ik heb vroeger ook best vaak gezwommen in tijden dat ik veel stres had. Echt een heerlijke manier om je fysiek en vooral ook mentaal weer sterker te voelen _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')