Kans is tegenwoordig erg klein dat er een man werkt, dus daar hoef ik mij geen zorgen over te maken. Het is je kind, daar wil je het beste voor.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:15 schreef KoningPils het volgende:
TS is zeker ook zo'n type die haar kind niet naar een kinderdagverblijf brengt als er een man werkt?
Troll.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:17 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Kans is tegenwoordig erg klein dat er een man werkt, dus daar hoef ik mij geen zorgen over te maken. Het is je kind, daar wil je het beste voor.
Een klacht? Dat er een man zat uit te rusten in het water? Ze zien je aankomen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:18 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom ze geen klacht bij het zwembad heeft neergelegd ipv een topic te openen op Fok.
Hoe groot acht jij die kans?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:17 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Kans is tegenwoordig erg klein dat er een man werkt, dus daar hoef ik mij geen zorgen over te maken. Het is je kind, daar wil je het beste voor.
Ze bedoelt in een kdv.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:19 schreef Djenuziz het volgende:
[..]
Hoe groot acht jij die kans?
Al m'n vrienden inclusief mijzelf, mijn vader en mijn zwager werken.Dus ik weet niet waar jij die wijsheid vandaan haalt dat er nauwelijks meer een man werkt?
Ook al zo achterlijk. Ja, er zijn vast pedoseksuele mannen die daar werken. Er zijn echter vast ook vrouwen die daar werken en meer aandacht hebben voor hun Bouquetreeksroman of nagels en de laatste roddels over Barbie en Oh Oh Cherso dan voor de kinderen en hierdoor de kinderen nodeloos maar bijna opzettelijk in gevaar brengen. Maar nee, álle mannen uit de kdv's halen, want je weet maar nooit! Sowieso ook maar niet samenlaten met je eigen man dan, vader van 't kind, want je weet maar nooit, zoveel mannen die met kinderen omgaan met bijbedoelingen.quote:
Goddank dat er alleen nog maar vrouwen werken die natuurlijk absoluut niet pedo kunnen zijnquote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:17 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Naja zij vindt het not done van die 'vieze' mannetjes in het ondiepe water en dan nog ook ene met een stiffie. Ze heeft er meer aan om dit kenbaar te maken aan het zwembad dan op Fok, wie weet zijn er wel meer van die niet-wereldse-moekes en worden mannen geweerd uit het zwembad. Moslima's mogen per slotte ook al zwemmen zonder mannen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:19 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Een klacht? Dat er een man zat uit te rusten in het water? Ze zien je aankomen.
Dat heeft ze helemaal niet gezien.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:23 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Naja zij vindt het not done van die 'vieze' mannetjes in het ondiepe water en dan nog ook ene met een stiffie. Ze heeft er meer aan om dit kenbaar te maken aan het zwembad dan op Fok, wie weet zijn er wel meer van die niet-wereldse-moekes en worden mannen geweerd uit het zwembad. Moslima's mogen per slotte ook al zwemmen zonder mannen.
Ze zag dus een man die in het ondiepe gedeelte van het bad, dus niet het kinderbadje met gebogen hoofd een beetje in het water zat te turen. Ze hangt daar zelf allemaal vreemde paranoïde conclusies aan hoor.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:26 schreef HiddenResponse het volgende:
Volgens mij zat hij gewoon met een stijve daar opgewonden van wat hij om zich geen zag in het ondiepe water waar kinderen spelen!!
Leuke wereld dit...
Ik snap inderdaad ineens hoe ze voogdij heeft gekregen...quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:17 schreef motorbloempje het volgende:
Sowieso al die wijven die met het grootste gemak mannen valselijk beschuldigen van de meest afschuwelijke dingen, al dan niet om hun zin (voogdij) te krijgen. En zelfs al worden de mannen daarna niet vervolgd/vrijgesproken, dan nog is hun leven verwoest omdat zo'n gratenkut met weerhaken d'r zin moest krijgen óf gewoon totaal niet nadacht.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:10 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Omdat zij in het zwembad zit moet er 2x zoveel chloor door het systeem om het PH van het zwembad weer normaal te krijgen... met d'r lactacyd la.
Dus als jij weet dat er een pedofiel in het zwembad ligt sla je hem meteen lens? internetheld.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:15 schreef terrorsjaak het volgende:
[..]
Nee als je het zeker weet. Dan zeg je hee kk pedo wat geil je op mijn dochter? Dan zie je aan zijn gezicht wel of hij dat deed of niet.
En als hij werkelijk een stijve had dan hoef je hem niet eens aan te kijken.
Volgens mij heb je het liefst dat alle mannen met een grote ratel door de stad gaan zodat je je als vrouw of kind uit de voeten kan maken want oeh, alle mannen zijn slecht!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:17 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft ts een spermadonor. Want stel je voor dat je man aan jouw kind zit.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:17 schreef motorbloempje het volgende:
Sowieso al die wijven die met het grootste gemak mannen valselijk beschuldigen van de meest afschuwelijke dingen, al dan niet om hun zin (voogdij) te krijgen. En zelfs al worden de mannen daarna niet vervolgd/vrijgesproken, dan nog is hun leven verwoest omdat zo'n gratenkut met weerhaken d'r zin moest krijgen óf gewoon totaal niet nadacht.
Inderdaad, als je dat vlakbij het ventilatierooster doet en een beetje mikt wordt dat gewoon weggezogen. Ik snap niet dat mensen daar problemen van maken.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:15 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Die gast was waarschijnlijk gewoon even aan het schijten. Niks mis mee...
Ik moest er meteen aan denken.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:59 schreef banapples het volgende:
Toch maar even een toepasselijk filmpje erbij zetten:
Smerige pedo's in de supermarkt.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:30 schreef Chewie het volgende:
TS kan beter thuisblijven, overal lopen mannen rond zelfs in de supermarkt word ze al aangesproken door mannen alleen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |