SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pff, deze kapot geluisterd, En dan hadden ze zo'n live-versie ervan die altijd op tv kwam. Die langharige had veel zinquote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:35 schreef o.us2.0 het volgende:
Rai is echt 1 van de mooiste varianten van Arabisch muziek
Ik ging dit vroeger kapotluisteren als een kleine o.us2.0. Met de "nieuwe" walkman van babaquote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:36 schreef Che_ het volgende:
[..]
Pff, deze kapot geluisterd, En dan hadden ze zo'n live-versie ervan die altijd op tv kwam. Die langharige had veel zin
Plemp dan een mooi leuk Koerdisch nummer wat niet van Dashni is dan.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:33 schreef Che_ het volgende:
[..]
Van alles eigenlijk, maar Dashni vind ik echt te gemaakt en 13-in-n-dozijn muziek maken
Welke categorie? Dans, klassiek, oud? Luister het niet zoveel, ken wel wat liedjes.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:41 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Plemp dan een mooi leuk Koerdisch nummer wat niet van Dashni is dan.
Met een leuk klassieke melodie zoals Urva sana kusmus of 1 2 3 soleil. Zoiets. Lijkt mij sterk dat dat er niet isquote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:45 schreef Che_ het volgende:
[..]
Welke categorie? Dans, klassiek, oud? Luister het niet zoveel, ken wel wat liedjes.
Deze is wel vet mooit man, srslyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 50% gewijzigd door #ANONIEM op 04-06-2013 01:21:18 ]
Gejat van Ibo!quote:
De Perzische taal vind ik eerlijk gezegd mooier klinken dan het Turks. Mahasti en Shohreh Solati beluister ik wel eens, maar verder ken ik weinig Perzische zangers.quote:
Hayedeh?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 01:26 schreef Bilge het volgende:
[..]
De Perzische taal vind ik eerlijk gezegd mooier klinken dan het Turks. Mahasti en Shohreh Solati beluister ik wel eens, maar verder ken ik weinig Perzische zangers.
Leuke cover van Ibo hoor.quote:
Russische liedjes? Volgens mij nooit naar geluisterd. Post een typische Russische liedjequote:Op dinsdag 4 juni 2013 01:28 schreef Ayca het volgende:
[..]
Russisch ook.
Mensen die zeggen dat russisch lelijk is zijn gek, het is krachtig.
quote:
Dit ken je wel tochquote:Op dinsdag 4 juni 2013 01:39 schreef Che_ het volgende:
[..]
Russische liedjes? Volgens mij nooit naar geluisterd. Post een typische Russische liedje
Ik wilde net posten dat ik alleen die Sovjet staatsmuziek kende en waaronder Sovjet volkslied. Dat vind ik wel mooi. Daar valt dit ook onder of niet?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 01:43 schreef Ayca het volgende:
Nu ben ik klezmer aan het luisteren.En ik begon bij ibo.
[..]
Dit ken je wel toch
Ja, daar doelde ik ook op.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 01:48 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik wilde net posten dat ik alleen die Sovjet staatsmuziek kende en waaronder Sovjet volkslied. Dat vind ik wel mooi. Daar valt dit ook onder of niet?
Azeri's weer met hun Sovjettrekjes.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 01:51 schreef Ayca het volgende:
[..]
WatIk ben geen communist hoor, verre van. Maar het is gewoon heerlijk bombastisch.
L'internationale?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 01:55 schreef Che_ het volgende:
Ik ben al een tijd op zoek naar een titel van zo'n Sovjet anthem..bijna net zo bekend als het national anthem. Ik weet de tekst niet, maar het liedje valt op door het 'hummen'. Misschien weet jij welke ik bedoel
Slechter dan nu onder Aliyev, denk je?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 02:05 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja... het is nou niet alsof het in die omgeving zo geweldig ging toen.
Wanneer was je er voor de laatste keer daar dan?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 02:17 schreef Ayca het volgende:
Oh, ik weet vrij weinig over de politieke situatie in Azerbaijan nu.
Moet je pers in je land van afkomst geweest zijn? Nee toch Oussie.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 02:27 schreef o.us2.0 het volgende:
Ach so, ik had altijd gedacht dat je een Azeri was door jouw oude ondertitel.
Ik bedoelde een Azeri uit Azerbeidzjanquote:
Neeeeeeee, natuurlijk niet. Zo bedoelde ik het ook niet.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 07:33 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Moet je pers in je land van afkomst geweest zijn? Nee toch Oussie.
Ik zou het echt niet weten, van mijn moeders kant zijn ze blijkbaar Turkmeens, ben er nooit geweest dus ik zou het niet wetenquote:
Anadolu Turkmen'i dus. Het merendeel van de Turken is Turkmen maar tegenwoordig worden alleen die die hun stam/clan nog weten aangeduid met Turkmen. We zijn verder geen aparte etnische groep of zo.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:00 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik zou het echt niet weten, van mijn moeders kant zijn ze blijkbaar Turkmeens, ben er nooit geweest dus ik zou het niet weten
Ik hier nog drie kits liggen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:02 schreef Arcadia het volgende:
Weet je wat Borte, ik stuur wat DNA op, mag jij uitzoeken wat ik allemaal ben![]()
Is me die moeite ook bespaard
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:55 schreef Arcadia het volgende:
Iemand trouwens die laatste aflevering van Game of Thrones gezien?![]()
![]()
Heb in mijn leven nog nooit geschreeuwd bij een serie, bij deze aflevering maar liefst 3 maal
Ik zou bijna zweren dat je mij persoonlijk kentquote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Anadolu Turkmen'i dus. Het merendeel van de Turken is Turkmen maar tegenwoordig worden alleen die die hun stam/clan nog weten aangeduid met Turkmen. We zijn verder geen aparte etnische groep of zo.
Wel zijn we stoerder, mooier en beter, dat dan weer wel.
Oh for real, wat moet je hebben? Speeksel, haar, een stuk vel, een buisje gevuld met mijn dierbaar bloed?quote:
Kan ekiyor.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:11 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik zou bijna zweren dat je mij persoonlijk kent
Straks nog hele naaste neef/nicht van elkaarquote:
Mother.....quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:11 schreef Ayca het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Het was allemaal zo dichtbij...
Maar laten we niet spoileren voor de mensen die nog willen kijken.
Wut, is het nog maar 1 afleveringquote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:22 schreef Ayca het volgende:
Oke.
Nog maar 1 afl en daarna een heel jaar wachten. Ik heb 2,5 seizoen in iets meer dan een week gekeken.
Iets meer dan een week... ik kon niet stoppen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:23 schreef Arcadia het volgende:
2,5 seizoen kijken in 1 week, iemand heeft haarzelf opgesloten in haar slaapkamer
En dexter ook over een maandje. Genoeg te doen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:23 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wut, is het nog maar 1 aflevering![]()
Achja binnenkort Breaking Bad.
Tsssk Ayca, zijn jouw tentamens al voorbij?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:29 schreef Ayca het volgende:
[..]
Iets meer dan een week... ik kon niet stoppen.
Heb Dexter nooit gezienquote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:31 schreef Ayca het volgende:
[..]
En dexter ook over een maandje. Genoeg te doen.
En anders de boeken maar lezen.
Ja!quote:
Nee, beginnen volgende week. Ik ga wel weer weg.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:32 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Tsssk Ayca, zijn jouw tentamens al voorbij?
Veel geluk met je tentamens :-), ik zal Dexter eens bekijken in mijn vrije tijd in shaa Allah.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:34 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja!
[..]
Nee, beginnen volgende week. Ik ga wel weer weg.
Ja, dat vind ik nou ook lastig. Ik kan wel Arabisch spreken (en een beetje lezen), maar schrijven kan ik niet. Ik ben nu begonnen met oyle bir gecer zamanki (weet niet of ik 't goed schrijf) en ik hoop ergens een Engelse sub te vinden zodat ik het begrijp.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:23 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je het lastig vindt, het Turks werkt op een andere manier dan het Nederlands (met agglutinaties, zonder woordgeslacht). Misschien helpt het om kinderprogramma's (zoals Pepee) te kijken?
Ben je Arabisch? (voor de rest)quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:41 schreef Raindrops het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik nou ook lastig. Ik kan wel Arabisch spreken (en een beetje lezen), maar schrijven kan ik niet. Ik ben nu begonnen met oyle bir gecer zamanki (weet niet of ik 't goed schrijf) en ik hoop ergens een Engelse sub te vinden zodat ik het begrijp.
yle bir geer zaman ki begon heel leuk, maar ze hebben het nu verpest.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:41 schreef Raindrops het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik nou ook lastig. Ik kan wel Arabisch spreken (en een beetje lezen), maar schrijven kan ik niet. Ik ben nu begonnen met oyle bir gecer zamanki (weet niet of ik 't goed schrijf) en ik hoop ergens een Engelse sub te vinden zodat ik het begrijp.
Katalam al logha/lora 3arabia?quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:41 schreef Raindrops het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 01:34 schreef TheMagnificent het volgende:
Moet ik het uitleggen? ''Milli olmak?''
Deze manquote:Op donderdag 6 juni 2013 00:11 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Kif halek, beslama, alhamdulilah alaa koulli 7aal, bsa7a.
Yarhamukallah, ma3a salamaa, djazaak allahu khair, barak allahoe feekum, itaqillah oukhti.quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:12 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Deze man! Waar haal je die woordjes vandaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 95% gewijzigd door #ANONIEM op 06-06-2013 00:20:59 ]
http://www.islamproducten.nl/koran/1742-koran-leespen.htmlquote:
Wat handig! Zo voorkom je wel fouten (als het goed werkt).quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:19 schreef Arcadia het volgende:
Heb trouwens vandaag - eindelijk na 3 weken - mijn koranpen ontvangen. Denk dat ik zowat de enige Turk ben hier die met zoiets echt heel blij is.
Gule gule kullan.quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:19 schreef Arcadia het volgende:
Heb trouwens vandaag - eindelijk na 3 weken - mijn koranpen ontvangen. Denk dat ik zowat de enige Turk ben hier die met zoiets echt heel blij is.
Ja hoor, werkt heel goed, kan aya per aya laten lezen omdat er ook zo'n speciale koran bij zit. Zit ook andere handige boekjes bij met dua, tafsir, Turkse vertaling van sura's e.d.quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:21 schreef Julis het volgende:
[..]
Wat handig! Zo voorkom je wel fouten (als het goed werkt).
Heb je zelf geen Koranles gehad?quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:21 schreef Arcadia het volgende:
[..]
http://www.islamproducten.nl/koran/1742-koran-leespen.html
Gaat mij helpen met mijn Arabisch lezen/leren in shaa Allah, ben er iig heel tevreden mee. Heb een goedkopere kunnen vinden voor 50 euro.
Nooit. Toen ik eerste moskee ging was ik inmiddels al vrij oud en liep per ongeluk de vrouwenkamer inquote:
Sagol, nieuwe Macbook en camera? Je nodigt die dief voor een tweede maal uit zie ikquote:Op donderdag 6 juni 2013 00:25 schreef Bortecinem het volgende:
Hayırlı olsun, Arcadia.
Ik heb gisteren mijn nieuwe Macbook en camera ontvangen. Ben echt blij. /oppervlakkigheiddentop
toch nog gekocht?quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:25 schreef Bortecinem het volgende:
Hayırlı olsun, Arcadia.
Ik heb gisteren mijn nieuwe Macbook en camera ontvangen. Ben echt blij.![]()
/oppervlakkigheiddentop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |