Öyle bir geçer zaman ki begon heel leuk, maar ze hebben het nu verpest.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:41 schreef Raindrops het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik nou ook lastig. Ik kan wel Arabisch spreken (en een beetje lezen), maar schrijven kan ik niet. Ik ben nu begonnen met oyle bir gecer zamanki (weet niet of ik 't goed schrijf) en ik hoop ergens een Engelse sub te vinden zodat ik het begrijp.
Katalam al logha/lora 3arabia?quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:41 schreef Raindrops het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik nou ook lastig. Ik kan wel Arabisch spreken (en een beetje lezen), maar schrijven kan ik niet. Ik ben nu begonnen met oyle bir gecer zamanki (weet niet of ik 't goed schrijf) en ik hoop ergens een Engelse sub te vinden zodat ik het begrijp.
quote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 01:34 schreef TheMagnificent het volgende:
Moet ik het uitleggen? ''Milli olmak?''
Deze manquote:Op donderdag 6 juni 2013 00:11 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Kif halek, beslama, alhamdulilah alaa koulli 7aal, bsa7a.
Yarhamukallah, ma3a salamaa, djazaak allahu khair, barak allahoe feekum, itaqillah oukhti.quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:12 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Deze man! Waar haal je die woordjes vandaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 95% gewijzigd door #ANONIEM op 06-06-2013 00:20:59 ]
http://www.islamproducten.nl/koran/1742-koran-leespen.htmlquote:
Wat handig! Zo voorkom je wel fouten (als het goed werkt).quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:19 schreef Arcadia het volgende:
Heb trouwens vandaag - eindelijk na 3 weken - mijn koranpen ontvangen. Denk dat ik zowat de enige Turk ben hier die met zoiets echt heel blij is.
Gule gule kullan.quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:19 schreef Arcadia het volgende:
Heb trouwens vandaag - eindelijk na 3 weken - mijn koranpen ontvangen. Denk dat ik zowat de enige Turk ben hier die met zoiets echt heel blij is.
Ja hoor, werkt heel goed, kan aya per aya laten lezen omdat er ook zo'n speciale koran bij zit. Zit ook andere handige boekjes bij met dua, tafsir, Turkse vertaling van sura's e.d.quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:21 schreef Julis het volgende:
[..]
Wat handig! Zo voorkom je wel fouten (als het goed werkt).
Heb je zelf geen Koranles gehad?quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:21 schreef Arcadia het volgende:
[..]
http://www.islamproducten.nl/koran/1742-koran-leespen.html
Gaat mij helpen met mijn Arabisch lezen/leren in shaa Allah, ben er iig heel tevreden mee. Heb een goedkopere kunnen vinden voor 50 euro.
Nooit. Toen ik eerste moskee ging was ik inmiddels al vrij oud en liep per ongeluk de vrouwenkamer inquote:
Sagol, nieuwe Macbook en camera? Je nodigt die dief voor een tweede maal uit zie ikquote:Op donderdag 6 juni 2013 00:25 schreef Bortecinem het volgende:
Hayırlı olsun, Arcadia.
Ik heb gisteren mijn nieuwe Macbook en camera ontvangen. Ben echt blij. /oppervlakkigheiddentop
toch nog gekocht?quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:25 schreef Bortecinem het volgende:
Hayırlı olsun, Arcadia.
Ik heb gisteren mijn nieuwe Macbook en camera ontvangen. Ben echt blij.![]()
/oppervlakkigheiddentop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |