quote:Op dinsdag 20 maart 2012 01:20 schreef TheMagnificent het volgende:
Als ze dit allemaal morgen teruglezen...
Goed hequote:
Ik zou het veranderen in hoeren, dat is wat algemener, wallen bestaan ook niet meerquote:Op dinsdag 20 maart 2012 01:24 schreef Julis het volgende:
[..]
Ben je wel eens naar de Wallen gegaan?
Weten we gelijk jouw antwoord ookquote:Op dinsdag 20 maart 2012 01:26 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik zou het veranderen in hoeren, dat is wat algemener, wallen bestaan ook niet meer
Bestaan er ook mannelijke hoeren dan?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 01:26 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Weten we gelijk jouw antwoord ook.
Vastquote:Op dinsdag 20 maart 2012 01:27 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Bestaan er ook mannelijke hoeren dan?
Wel langsgelopen, maar alleen omdat het op de route lag. Ik ben geen hoerenloper.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 01:24 schreef Julis het volgende:
[..]
Ben je wel eens naar de Wallen gegaan?
Misschien is-ie daar nu?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 01:28 schreef Ayca het volgende:
Duurt verdacht lang het antwoord van borek..
Welnee, zo'n beeld heb je niet geschetst. Het is alleen dat er zo'n onderwerp laatst was in het topic. Ik moest daaraan denken.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 01:28 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wel langsgelopen, maar alleen omdat het op de route lag. Ik ben geen hoerenloper.![]()
Heb ik in mijn posts onverhoopt zo'n beeld geschetst, of kon je geen andere vraag bedenken.
Jaja.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 01:28 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wel langsgelopen, maar alleen omdat het op de route lag. Ik ben geen hoerenloper.![]()
Heb ik in mijn posts onverhoopt zo'n beeld geschetst, of kon je gewoon geen andere vraag bedenken?
Ik begin met een 'waarheid'.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 01:30 schreef TheMagnificent het volgende:
Oké, gericht aan zarGon...
Doen, durven of waarheid?
Laten we het allemaal maar bij waarheid houden? Eerste twee gaan wwat lastig, lijkt mij.
Heee jij!quote:
Echt he!quote:
Wtf is dit voor weird question!??quote:Op dinsdag 20 maart 2012 01:31 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heb je al eens voor het nationale elftal gespeeld?
Huh? Nee...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 01:31 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heb je al eens voor het nationale elftal gespeeld?
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 01:34 schreef TheMagnificent het volgende:
Moet ik het uitleggen? ''Milli olmak?''
Vermakelijk zo op de late avond jaquote:
OMG.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 01:34 schreef TheMagnificent het volgende:
Moet ik het uitleggen? ''Milli olmak?''
Ik lees een beetje meequote:Op dinsdag 20 maart 2012 01:33 schreef Julis het volgende:
Is Klapkind er ook? Dan weten we dat we ook aan hem vragen kunnen stellen.
Ik twijfel nog of iedereen wel eerlijk is.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 01:35 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Vermakelijk zo op de late avond ja
Zijn zulke vragen eigenlijk okay? Het zijn van die lange denkvragen. Ik kan mijn vraag veranderen als Ayça dat wil.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 01:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat was jouw grootste blunder in 2011?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |