SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
quote:quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:06 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Turken zijn wat toffer in de omgang. Oprechter, gastvrijer, etc.Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
Oké, een chantante vraag voor jou :$. Heb je ooit iemand gekust op de mond? Mag ook via PM. Of bestaan hier regels overquote:
Ik heb werkelijk geen idee, ik kon gewoon niks verzinnenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 01:04 schreef Julis het volgende:
Hahahaha. Hoe kwam je op die vraag Jaleesa?
Laat ons jaa! Is girltalk dude!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 01:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wat is dit nou weer voor slowchat
Gewoon meedoenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 01:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wat is dit nou weer voor slowchat
Hahahah. Nee (zonder twijfelquote:Op dinsdag 20 maart 2012 01:16 schreef Ayca het volgende:
ehmz.. ben je wel eens betrapt tijdens het masturberen xD
Waarheid.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 01:17 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Hahahah. Nee (zonder twijfel)
Julis, doen durven of waarheid?!
HAAAAAAHAHAHAAHHAHAHAHAquote:Op dinsdag 20 maart 2012 01:18 schreef TheMagnificent het volgende:
Hihi... neuk/seks/poep... hihi...![]()
![]()
Wanneer heb je voor het laatst in je broek gepist?quote:
Mwhahaha wtf?!?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 01:19 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Wanneer heb je voor het laatst in je broek gepist?
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 01:19 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Nou, toen ik 11 was. Dat kwam omdat ik niet kon stoppen met lachen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 01:19 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 01:20 schreef Julis het volgende:
[..]
Nou, toen ik 11 was. Dat kwam omdat ik niet kon stoppen met lachen.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 01:20 schreef TheMagnificent het volgende:
Als ze dit allemaal morgen teruglezen...
Goed hequote:
Ik zou het veranderen in hoeren, dat is wat algemener, wallen bestaan ook niet meerquote:Op dinsdag 20 maart 2012 01:24 schreef Julis het volgende:
[..]
Ben je wel eens naar de Wallen gegaan?
Weten we gelijk jouw antwoord ookquote:Op dinsdag 20 maart 2012 01:26 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik zou het veranderen in hoeren, dat is wat algemener, wallen bestaan ook niet meer
Bestaan er ook mannelijke hoeren dan?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 01:26 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Weten we gelijk jouw antwoord ook.
Vastquote:Op dinsdag 20 maart 2012 01:27 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Bestaan er ook mannelijke hoeren dan?
Wel langsgelopen, maar alleen omdat het op de route lag. Ik ben geen hoerenloper.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 01:24 schreef Julis het volgende:
[..]
Ben je wel eens naar de Wallen gegaan?
Misschien is-ie daar nu?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 01:28 schreef Ayca het volgende:
Duurt verdacht lang het antwoord van borek..
Welnee, zo'n beeld heb je niet geschetst. Het is alleen dat er zo'n onderwerp laatst was in het topic. Ik moest daaraan denken.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 01:28 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wel langsgelopen, maar alleen omdat het op de route lag. Ik ben geen hoerenloper.![]()
Heb ik in mijn posts onverhoopt zo'n beeld geschetst, of kon je geen andere vraag bedenken.
Jaja.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 01:28 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wel langsgelopen, maar alleen omdat het op de route lag. Ik ben geen hoerenloper.![]()
Heb ik in mijn posts onverhoopt zo'n beeld geschetst, of kon je gewoon geen andere vraag bedenken?
Ik begin met een 'waarheid'.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 01:30 schreef TheMagnificent het volgende:
Oké, gericht aan zarGon...
Doen, durven of waarheid?
Laten we het allemaal maar bij waarheid houden? Eerste twee gaan wwat lastig, lijkt mij.
Heee jij!quote:
Echt he!quote:
Wtf is dit voor weird question!??quote:Op dinsdag 20 maart 2012 01:31 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heb je al eens voor het nationale elftal gespeeld?
Huh? Nee...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 01:31 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heb je al eens voor het nationale elftal gespeeld?
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 01:34 schreef TheMagnificent het volgende:
Moet ik het uitleggen? ''Milli olmak?''
Vermakelijk zo op de late avond jaquote:
OMG.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 01:34 schreef TheMagnificent het volgende:
Moet ik het uitleggen? ''Milli olmak?''
Ik lees een beetje meequote:Op dinsdag 20 maart 2012 01:33 schreef Julis het volgende:
Is Klapkind er ook? Dan weten we dat we ook aan hem vragen kunnen stellen.
Ik twijfel nog of iedereen wel eerlijk is.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 01:35 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Vermakelijk zo op de late avond ja
Zijn zulke vragen eigenlijk okay? Het zijn van die lange denkvragen. Ik kan mijn vraag veranderen als Ayça dat wil.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 01:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat was jouw grootste blunder in 2011?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |