Ablacim heeft smaak.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:10 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Dit minimaal één keer per dag luisteren.
quote:Op maandag 3 juni 2013 23:51 schreef Ayca het volgende:
Engels? Jaar of 12.
SorryDo you even lift ? Wat zijn je stats ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And with handshoes on?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:12 schreef Weissman het volgende:
[..]
Do you even lift ? Wat zijn je stats ?
Uiteraard. Al ben ik niet echt een grote fan van Kathem maar hij kan er mee door. Qua Arabische mannenartiesten is het bij richting de rai bij mij.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:14 schreef Che_ het volgende:
[..]
Luister je wel eens Kathem Saher of George Wassouf?
Momenteel doe ik alleen bodyweight.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:12 schreef Weissman het volgende:
[..]
Do you even lift ? Wat zijn je stats ?
Haha, Mar7aba Musicquote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:16 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Uiteraard. Al ben ik niet echt een grote fan van Kathem maar hij kan er mee door. Qua Arabische mannenartiesten is het bij richting de rai bij mij.
Mooi muziek, vooral in de zomer.quote:
Haha ja, natuurlijk. Nederlanders kennen deze zelfs.quote:
Koerdquote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:22 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Deze heb ik echt heel lang niet gehoord.
Ben jij een Turkse Arabier?
Laat eens wat leuke Azeri muziek horen, Ayca. De enige die ik ken komen van het Songfestival vandaan en dat lijkt mij niet echt representatiefquote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:23 schreef Ayca het volgende:
[..]
Haha ja, natuurlijk. Nederlanders kennen deze zelfs.
Luisteren jullie dit eigenlijk ook?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:22 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Deze heb ik echt heel lang niet gehoord.
Ben jij een Turkse Arabier?
Dashniquote:
JA!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:27 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Luisteren jullie dit eigenlijk ook?
Bij ons dit, haha.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:29 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
JA!Bruiloftsmuziek dit
![]()
Bij ons (Marokkaanse Arabieren) tenminste. Berberse muziek vind ik maar niks.
Hahahahquote:
Deze melodieën hoor ik vaak bij bruiloften jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |