NWS / Politie maakt einde aan protest in park Istanbul #13 Gül's interventiequote:Op maandag 3 juni 2013 21:42 schreef belkiss944 het volgende:
Huh wtf.. Zijn jullie blind of allemaal aanhangers van AK partij?
Vreemd dat jullie het helemaal niet over de opstanden in Turkije (istanbul, ankara, izmir) hebben.
Looking thick. Solid. Tight.quote:Op maandag 3 juni 2013 08:18 schreef Weissman het volgende:
[..]
Yep. Lengte 1.92. Juni 2012, 100kg 14% BF.
Oktober 2012, dieptepunt, 86kg, BF rond de 20.
Nu zit ik weer op 93-94kg, met BF op ong 18-19%.
Maar komt goed2015 shine ik weer a la Zyzz
![]()
![]()
Ik ben blind én aanhanger van AK-partyhardy.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:42 schreef belkiss944 het volgende:
Huh wtf.. Zijn jullie blind of allemaal aanhangers van AK partij?
Vreemd dat jullie het helemaal niet over de opstanden in Turkije (istanbul, ankara, izmir) hebben.
Populaire combinatie.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:11 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik ben blind én aanhanger van AK-partyhardy..
Gewoon om wat te voelen.. in deze moreel afgestompte maatschappij... Ik deel je smart abla, ik deel hem!quote:Op maandag 3 juni 2013 22:22 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik spuit ook graag traangas in mijn ogen.
Ja hij kijkt ook wat sip, niet?quote:Op maandag 3 juni 2013 21:15 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Dit is echt super zielig. Die beesten moeten juist zoveel mogelijk lopen en rennen.
..dit is te gemakkelijk, hier ga ik niet op reageren.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:22 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik spuit ook graag traangas in mijn ogen.
Ja.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:09 schreef Che_ het volgende:
Luisteren hier nog mensen naar oldschool Turkse liedjes incl. saz en al
Sinds wanneer spreek jij die taal ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 54% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2013 23:54:05 ]
?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:00 schreef o.us2.0 het volgende:
Er is een mooi leuk liedje met veel saz erin van Ibrahim Tatlises, ben alleen de naam van het liedje vergeten.
Dat laatste jaquote:
Favoriet nummer bij hem is echt moeilijk te kiezen voor mij.. die man heeft zoveel liedjes, maar de meeste zijn ook gewoon erg goed.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:05 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Dat laatste ja.
Deze blijft nog steeds mijn favoriet:
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:05 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Dat laatste ja.
Deze blijft nog steeds mijn favoriet:
Ablacim heeft smaak.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:10 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Dit minimaal één keer per dag luisteren.
quote:Op maandag 3 juni 2013 23:51 schreef Ayca het volgende:
Engels? Jaar of 12.
SorryDo you even lift ? Wat zijn je stats ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And with handshoes on?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:12 schreef Weissman het volgende:
[..]
Do you even lift ? Wat zijn je stats ?
Uiteraard. Al ben ik niet echt een grote fan van Kathem maar hij kan er mee door. Qua Arabische mannenartiesten is het bij richting de rai bij mij.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:14 schreef Che_ het volgende:
[..]
Luister je wel eens Kathem Saher of George Wassouf?
Momenteel doe ik alleen bodyweight.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:12 schreef Weissman het volgende:
[..]
Do you even lift ? Wat zijn je stats ?
Haha, Mar7aba Musicquote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:16 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Uiteraard. Al ben ik niet echt een grote fan van Kathem maar hij kan er mee door. Qua Arabische mannenartiesten is het bij richting de rai bij mij.
Mooi muziek, vooral in de zomer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |