hoeveel reps?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:34 schreef unitedshoties het volgende:
[..]
80kg bench
40kg preacher curl
48kg shoulder press
Daarom magnesium.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:33 schreef mvdejong het volgende:
TS is een watje en traint niet hard genoeg.
Als je hard genoeg traint, dan zweet je zoveel dat je handpalmen zo drijfnat zijn dat je de grip op je materiaal verliest : daarom handschoenen.
Hoeveel squat je?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:34 schreef unitedshoties het volgende:
[..]
80kg bench
40kg preacher curl
48kg shoulder press
Mannen die niet squattenquote:
Bench 2x8 1x5quote:
Ga ik mee beginnen volgende week; denk dat ik begin bij 80.quote:
had jij niet een topic aangemaakt waarin jij zat te huilen dat je korter werd van squatsquote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:35 schreef Dimachaerus het volgende:
ja man ik zie ze ook gister staan, bij de curl bank 2 beaach boys met voetbal outfit zaten ze met zo'n barbell met eellemaal hoeken erin ging zen bovenhands optillen o.i.d. Maar squatten? Neemet hun spillepotjes
Bij mij ook, en dan met dunne, bleke beentjesquote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:37 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Mannen die niet squatten
Heb verdorie als vrouw grote quads dan de meeste mannen in mijn sportschool, omdat die dag in dag uit alleen maar met hun armen bezig zijn...
Hij is nu zeker van z'n lengte, na die peptalk van Panzer.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:37 schreef BMTH het volgende:
[..]
had jij niet een topic aangemaakt waarin jij zat te huilen dat je korter werd van squats
80 kg? Succes.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:37 schreef unitedshoties het volgende:
[..]
Bench 2x8 1x5
Preacher 12x, 10x, 8x
Shoulder 8-10 3sets , m'n arm bijna uit de kom bij de laatste rep
Vandaag uitgetest allemaal.
[..]
Ga ik mee beginnen volgende week; denk dat ik begin bij 80.
Ja, in de winter hebben ze het enigszins kunnen verbloemen door in slobberige joggingbroeken en een hemd rond te lopen, maar nu de driekwart- en korte broeken tevoorschijn komen zie je pas echt goed hoe erg sommige gasten uit proportie zijn.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Bij mij ook, en dan met dunne, bleke beentjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |