Ik ben blind én aanhanger van AK-partyhardy.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:42 schreef belkiss944 het volgende:
Huh wtf.. Zijn jullie blind of allemaal aanhangers van AK partij?
Vreemd dat jullie het helemaal niet over de opstanden in Turkije (istanbul, ankara, izmir) hebben.
Populaire combinatie.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:11 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik ben blind én aanhanger van AK-partyhardy..
Gewoon om wat te voelen.. in deze moreel afgestompte maatschappij... Ik deel je smart abla, ik deel hem!quote:Op maandag 3 juni 2013 22:22 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik spuit ook graag traangas in mijn ogen.
Ja hij kijkt ook wat sip, niet?quote:Op maandag 3 juni 2013 21:15 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Dit is echt super zielig. Die beesten moeten juist zoveel mogelijk lopen en rennen.
..dit is te gemakkelijk, hier ga ik niet op reageren.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:22 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik spuit ook graag traangas in mijn ogen.
Ja.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:09 schreef Che_ het volgende:
Luisteren hier nog mensen naar oldschool Turkse liedjes incl. saz en al
Sinds wanneer spreek jij die taal ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 54% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2013 23:54:05 ]
?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:00 schreef o.us2.0 het volgende:
Er is een mooi leuk liedje met veel saz erin van Ibrahim Tatlises, ben alleen de naam van het liedje vergeten.
Dat laatste jaquote:
Favoriet nummer bij hem is echt moeilijk te kiezen voor mij.. die man heeft zoveel liedjes, maar de meeste zijn ook gewoon erg goed.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:05 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Dat laatste ja.
Deze blijft nog steeds mijn favoriet:
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:05 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Dat laatste ja.
Deze blijft nog steeds mijn favoriet:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |