geil xquote:Op maandag 3 juni 2013 22:54 schreef r.g.sarov het volgende:
Of ik paas je een chimi voor een avondje als je rii dev komt
Donequote:
Moet ik je vasthouden Gor?quote:Op maandag 3 juni 2013 22:54 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dat bracht me juist weer op aarde na het eerste plaatje.
Goed zo.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:55 schreef Mortaxx het volgende:
Ga aan Breaking Bad beginnen, tot volgende week
zit je moeder daar ook bijquote:Op maandag 3 juni 2013 22:56 schreef r.g.sarov het volgende:
[..]
Gwn. Sletjes van badoo stuur ze door
Nu pas?quote:Op maandag 3 juni 2013 22:55 schreef Mortaxx het volgende:
Ga aan Breaking Bad beginnen, tot volgende week
Word er wel beetje warm van.quote:
Vinger op je klitter en gaanquote:
moet ik nu boos gaan worden?quote:Op maandag 3 juni 2013 22:56 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
zit je moeder daar ook bij
Ja, momentjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op maandag 3 juni 2013 22:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, momentjeJij moet verdacht vaak plassen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
Hier, een filmpje van toen je geboren werd.quote:
quote:Op maandag 3 juni 2013 22:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, momentjei see ya w / shawty, doing this chick named nicoleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.
Oh dear lord.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:06 schreef Vaseline_ het volgende:
KLB / IK WIL GRAAG TERUG OP DE FOK
KLB / SHOUTOUT
V&A / Ik wil graag terug please nu
KLB / Ontetechte disisions
Deze man wil teroeg naar de klaagbakken hij is en gerespecteerd man steun ricardo sarov xx
quote:Op maandag 3 juni 2013 23:06 schreef Vaseline_ het volgende:
KLB / SHOUTOUT
Deze man wil teroeg naar de klaagbakken hij is en gerespecteerd man steun ricardo sarov xx
Bijna net zo losgeslagen als Murderaquote:Op maandag 3 juni 2013 23:06 schreef Vaseline_ het volgende:
KLB / SHOUTOUT
quote:
quote:
quote:
Ja ik had wel gezien dat je dat erg leuk vond, nou heb jij je lol ook weer gehad hoorquote:Op maandag 3 juni 2013 23:12 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Bijna net zo losgeslagen als Murdera:
[..]
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |