Vanaf maandag 6 mei op RTL5, wekelijks om 21:30quote:Vandaag de dag is het hebben van seks op jonge leeftijd steeds normaler en verliezen jongens en meisjes steeds eerder hun maagdelijkheid. In Ik Heb HET Nog Nooit Gedaan worden mensen gevolgd die daar, bewust of onbewust, juist laat mee zijn.
Ewout Genemans heeft de afgelopen maanden tien mensen tussen de 20 en 48 jaar oud gevolgd, die om de een of andere reden nog nooit seks hebben gehad terwijl zij daar wel de leeftijd voor hebben. Zij zijn toe aan het moment om ontmaagd te worden en willen ‘HET’ eindelijk eens meemaken.
Waarom zijn ze nog maagd? Wat doen ze om hun maagdelijkheid te verliezen? Het programma volgt deze en andere maagden, op de weg naar hun ontmaagding. Voor de een is die weg wat langer dan voor de ander.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
'n beetje?quote:Op maandag 3 juni 2013 21:39 schreef Paxcon het volgende:
Ik vind hem wel een beetje een downie maar goed
Haha idd, constant zo'n tent in z'n pantalon.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:40 schreef snellejelle het volgende:
Die gozer staat geil op al z'n trouwfoto's
leuk, allemaal foto's met een stijve pielquote:Op maandag 3 juni 2013 21:40 schreef snellejelle het volgende:
Die gozer staat geil op al z'n trouwfoto's
Camerateam moet er ook bijquote:Op maandag 3 juni 2013 21:38 schreef OProg het volgende:
Zo'n limo en maar met zijn tweeën in zitten.
Het is in feite best treurig.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:39 schreef Cue_ het volgende:
Je hele huwelijk zou maar in het teken van seks staan
Ze heeft dat jong zelf uitgezocht.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Best wel he![]()
Terwijl zij nog best wel een leuke meid is volgens mij.
Doelde meer op dat ze meedoet met het programma en zo haar 'mooiste' dag enkel in het teken van seks komt te staan. Lijkt me niet echt leukquote:
Dat is volgens mij ook de enige reden dat Boy wil trouwen.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Doelde meer op dat ze meedoet met het programma en zo haar 'mooiste' dag enkel in het teken van seks komt te staan. Lijkt me niet echt leuk
Is het überhaupt niet triest dat dat reli-tuig (die ouders dus) nog denkt dat we in het jaar 1000 leven?quote:Op maandag 3 juni 2013 21:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Doelde meer op dat ze meedoet met het programma en zo haar 'mooiste' dag enkel in het teken van seks komt te staan. Lijkt me niet echt leuk
Ja duh! Maar dat lijkt me dan ook logisch als je zo jong gaat trouwen en je ervoor geen seks wil hebben.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:46 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat is volgens mij ook de enige reden dat Boy wil trouwen.
Als je jong bent en verliefd, staat vaak je hele relatie toch in het teken van seks?quote:Op maandag 3 juni 2013 21:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tja daar kan je van mening over verschillen.. ieder zo zijn ding. Maar ik vind het wel vreemd dat ze geen seks mag.. nouja HET nie, maar de rest wel. Blijkbaar van god.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:46 schreef 2013 het volgende:
[..]
Is het überhaupt niet triest dat dat reli-tuig (die ouders dus) nog denkt dat we in het jaar 1000 leven?
Ik weet het niet.. ik ben niet jong meerquote:Op maandag 3 juni 2013 21:47 schreef Burdie het volgende:
[..]
Als je jong bent en verliefd, staat vaak je hele relatie toch in het teken van seks?
Tuig van de bovenste klasse.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:46 schreef 2013 het volgende:
[..]
Is het überhaupt niet triest dat dat reli-tuig (die ouders dus) nog denkt dat we in het jaar 1000 leven?
Gelukkigquote:Op maandag 3 juni 2013 21:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je oud en verliefd bent kan het ook nog hoor.
Truequote:Op maandag 3 juni 2013 21:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je oud en verliefd bent kan het ook nog hoor.
Haha, hoorde ik het toch goed!quote:Op maandag 3 juni 2013 21:49 schreef Silenus het volgende:
"Ik heb een blinde date"
- Ok, en ken je hem of niet?
In ieder geval donkerblond iddquote:Op maandag 3 juni 2013 21:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo te zien is ze van zichzelf ook donker.
Zou zo meekunnen met dat zootje.quote:
daar zitten die wichten inderdaad op te wachtenquote:Op maandag 3 juni 2013 21:52 schreef Ronaldsen het volgende:
Mijn god waarom naakt poseren? Alsof hij daarna 1 van die chicks mag neuken
Ik zou het sowieso niet doen. Je staat voor lul.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:53 schreef De-Dwerg het volgende:
In alle eerlijkheid, ik zou ook niet volledig naakt gaan.
Deed je toch al niet!quote:Op maandag 3 juni 2013 21:51 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Shhhh, still of ik deel alle webcam beelden niet met je :p
maikel te doen?quote:Op maandag 3 juni 2013 21:53 schreef Fascination het volgende:
Lijkt me eigenlijk best leuk om te doen als vrijgezellenfeest.
Nogal ja.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:53 schreef ChatGirl het volgende:
Die vriend van hem is volgens mij echt zo'n popie-jopie
Overdrijven is ook een vak.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:55 schreef Fascination het volgende:
Hij komt ook een beetje geestelijk beperkt over.
Welke van de twee?quote:Op maandag 3 juni 2013 21:55 schreef Fascination het volgende:
Hij komt ook een beetje geestelijk beperkt over.
Elvis Costelloquote:
Nee, die vent ervoor, die naakt gaat poseren.quote:
maar dat denkt ie welquote:Op maandag 3 juni 2013 21:57 schreef OProg het volgende:
Gelukkig roept hij niet "EN NU NAAR HUIS OM TE NEUKEN".
Ik ga als het weer reclame is even terugspoelen.quote:
had ik wel verwacht ja.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:57 schreef OProg het volgende:
Gelukkig roept hij niet "EN NU NAAR HUIS OM TE NEUKEN".
quote:
Is wel vaker hoorquote:Op maandag 3 juni 2013 21:56 schreef Silenus het volgende:
Beetje rare opstelling in die zaal...maar misschien heb ik te weinig huwelijken meegemaakt..
Niet als eerste date.. zeker niet .. maarja je moet iets van actie hebben, anders levert het geen leuk vmateriaal op.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:59 schreef Karina het volgende:
Mjah als ik zo een date voorgeschoteld kreeg dan was ik meteen weg.
Nou ja ik ben niet zo sportief, dus dit zou helemaal niks voor mij zijn.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet als eerste date.. zeker niet .. maarja je moet iets van actie hebben, anders levert het geen leuk vmateriaal op.
ach en verder is het best een leuke activiteit.
Vandaar ook dat je het beter niet als eerste date kan doen. (in veel gevallen)quote:Op maandag 3 juni 2013 22:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja ik ben niet zo sportief, dus dit zou helemaal niks voor mij zijn.
Ga idd even beetje switchen.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:00 schreef De-Dwerg het volgende:
en nu naar jensen om te kijken naa het ewoud intervieuw
quote:Op maandag 3 juni 2013 22:01 schreef 2013 het volgende:
Zo'n mooie meid en dan trekt ze d'r mond open "Hie kwoam tug wel stoer overrr"
geil he?quote:Op maandag 3 juni 2013 22:01 schreef 2013 het volgende:
Waarvan dan?quote:Op maandag 3 juni 2013 22:01 schreef MissJ het volgende:
kijk uit gozer dat je geen stijve pielemuis krijgt!!1111
Dan heeft ze dat iig gemeen met Michaelquote:Op maandag 3 juni 2013 22:01 schreef 2013 het volgende:
van al die vrouwen die naar hem kijkenquote:
Daarom wil 'ie z'n onderbroek ook niet uitdoen...quote:Op maandag 3 juni 2013 22:02 schreef Karina het volgende:
Zijn verhoudingen kloppen op een of andere manier niet. Te klein hoofdje of zo.
Actrices hequote:Op maandag 3 juni 2013 22:02 schreef Cue_ het volgende:
Ze hebben een vrijgezellenfeest.. of ze vanavond mee op stap gana
Hoezo?quote:Op maandag 3 juni 2013 22:02 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dan heeft ze dat iig gemeen met Michael.
Hehe zou dat het zijn?quote:Op maandag 3 juni 2013 22:03 schreef Thorír het volgende:
[..]
Daarom wil 'ie z'n onderbroek ook niet uitdoen...
Als je zo lang hebt gewacht ga je de eerste keer niet even in de kaklucht op het toilet een vluggertje doen.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:04 schreef Karina het volgende:
Ze kunnen toch voor het feest begint al even van bil?
Dan ligt het hele bed vol met dildo's en opblaaspoppenquote:Op maandag 3 juni 2013 22:04 schreef Cue_ het volgende:
De moeder?Laat dat asjeblieft door de vrienden doen
"beeje friemelen"![]()
Of je denkt juist, ok nu mag het, huppekee.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:05 schreef Silenus het volgende:
[..]
Als je zo lang hebt gewacht ga je de eerste keer niet even in de kaklucht op het toilet een vluggertje doen.
Jouw tijd komt nog wel.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:05 schreef Fascination het volgende:
Ik kijk online en loop achter merk ik.
Mormoon meen ik me te herinnerenquote:Op maandag 3 juni 2013 22:05 schreef Rianne84 het volgende:
Toch raar dat ze niet in de kerk trouwen. Of wat heeft ze voor geloof?
Mormoon.. maar hoe ze het daadwerkelijk noemde.. dat was een erg lange naamquote:Op maandag 3 juni 2013 22:05 schreef Rianne84 het volgende:
Mormoonsquote:Op maandag 3 juni 2013 22:05 schreef Rianne84 het volgende:
Mormoons. Beetje duur om naar Salt Lake City te gaan denk ik, of waar zitten die lui.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:05 schreef Rianne84 het volgende:
quote:
Goede muziek net bij het schilderen!quote:
quote:Op maandag 3 juni 2013 22:06 schreef ChatGirl het volgende:
Karina, je had gelijk. Het was toch Charles Aznavour
De maker van dit moois.quote:
Deed ze wellicht ook, maar trouwen gelovigen soms niet 2 keer? (1 keer stadshuis, 1 keek kerk ofzo)?quote:Op maandag 3 juni 2013 22:05 schreef Rianne84 het volgende:
De kerk van Jezus Christus van de heiligen der laatste dagen.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mormoon.. maar hoe ze het daadwerkelijk noemde.. dat was een erg lange naam
Digitale tv, kan je tussentijds ff terugspoelenquote:Op maandag 3 juni 2013 22:06 schreef Karina het volgende:
[..]Handig dat je het zo snel kunt terugzoeken.
Die ja!quote:Op maandag 3 juni 2013 22:07 schreef Burdie het volgende:
[..]
De kerk van Jezus Christus van de heiligen der laatste dagen.
Jij hierquote:
Leedvermaakquote:
Mijn maagdelijkheid is inmiddels weer teruggegroeid dus volgend seizoen ben ik van de partijquote:
quote:Op maandag 3 juni 2013 22:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mijn maagdelijkheid is inmiddels weer teruggegroeid dus volgend seizoen ben ik van de partij
Was best geinig ja. Ook een stel mafkezen..quote:Op maandag 3 juni 2013 22:09 schreef Karina het volgende:
Fans! Geweldig programma. Even tussendoor off topic
Waar kunnen we je opgevenquote:Op maandag 3 juni 2013 22:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mijn maagdelijkheid is inmiddels weer teruggegroeid dus volgend seizoen ben ik van de partij
Ik ben al opgegevenquote:
'Ik heb het ooit gedaan' Dit najaar op RTL5 pew pew pew!quote:Op maandag 3 juni 2013 22:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben al opgegeven
Oh wacht zo bedoelde je het niet
Je moet die scene van de neanderthaler echt terugkijken. Pis nog steeds in m'n broek.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:10 schreef Cue_ het volgende:
et echt gekeken, maar van de stukjes moest je al lachen. De mensen die daar aan meededen
Die is er nu net opquote:Op maandag 3 juni 2013 22:11 schreef Silenus het volgende:
[..]
Je moet die scene van de neanderthaler echt terugkijken. Pis nog steeds in m'n broek.
"Hallo mevrouw, komt u uit de oertijd"![]()
Die is nu!quote:Op maandag 3 juni 2013 22:11 schreef Silenus het volgende:
[..]
Je moet die scene van de neanderthaler echt terugkijken. Pis nog steeds in m'n broek.
"Hallo mevrouw, komt u uit de oertijd"![]()
Idd, dat dacht ik dus ook...quote:Op maandag 3 juni 2013 21:39 schreef Cue_ het volgende:
Je hele huwelijk zou maar in het teken van seks staan
Echt! Met die zin hangen de vrouwen aan je lippenquote:
Triootjequote:Op maandag 3 juni 2013 22:13 schreef Dale. het volgende:
- "Weet je dat ik nog maagd bent"
+ "Euhhh..." twee vrouwen kijken elkaar aan...
Toch homo geworden?quote:
Wat een kuttiming toch.quote:
Ik wacht op een kritische vraag van Jensen.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:16 schreef Cue_ het volgende:
Hij begint niet over de nepheid ervan.. hij is enkel positief
is toch ook zo?quote:Op maandag 3 juni 2013 22:17 schreef Dale. het volgende:
- Moet ik je helpen ergens mee?
+ Nee hoeft niet ga je schoenen maar aan doen
Alsof je tegen een klein kind praat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |