abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138737251
quote:
'Amanda Bynes niet schizofreen'

Amanda Bynes wil voor eens en voor altijd korte metten maken met de geruchten over haar gezondheid.

"Er wordt veel gespeculeerd over haar toestand. Ze heeft me gevraagd om daar iets over te zeggen. Voor alle duidelijkheid: Amanda is niet schizofreen. Die diagnose is nooit gesteld", zo laat de woordvoerder van de 28-jarige actrice weten aan People.

Volgens de zegsman slikt Amanda momenteel geen medicijnen en leeft ze gezond. En: "Ze kan met trots zeggen dat ze al negen maanden geen joint heeft gerookt."

Amanda werd vorig jaar zomer opgenomen op de psychiatrische afdeling van ziekenhuis UCLA nadat ze in zeer verwarde toestand had geprobeerd een woning in brand te steken van een oudere vrouw die zij niet persoonlijk kende. Amanda werd daarna overgeplaatst naar een afkickkliniek in Malibu waar ze tot december heeft gezeten.
bron
pi_138737475
Heeft ze dan een psychose gekregen door veel te blowen?

Of hebben de media alles heel erg opgeblazen door haar schizofreen te noemen? (ik heb de ontwikkelingen rond haar niet echt meer gevolgd)

Diagnose schizofrenie moet geloof ik na overleg door een team van psychiaters gesteld worden.
  vrijdag 11 april 2014 @ 09:50:13 #278
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_138755366
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 19:36 schreef Mylene het volgende:

[..]

bron
quote:
Hate to say I told you so.
I do believe I told you so.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 11 april 2014 @ 09:52:49 #279
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_138755420
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 19:42 schreef Gewas het volgende:
Heeft ze dan een psychose gekregen door veel te blowen?

Of hebben de media alles heel erg opgeblazen door haar schizofreen te noemen? (ik heb de ontwikkelingen rond haar niet echt meer gevolgd)

Diagnose schizofrenie moet geloof ik na overleg door een team van psychiaters gesteld worden.
Psychose kan door erfelijke factoren komen gecombineerd met stress, levensfase, middelengebruik of onjuiste copingsmechanismen naast domweg pech. Ook jij kunt morgen ineens schizofreen worden tijdens je koffie, daar kun je gewoon niets over zeggen tot het zover is.

Daarnaast is een psychotische episode nooit aanleiding tot een directe diagnose, vooral bij schizofrenie zit daar een observatieduur aan.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_145095357
En weer een nieuw hoofdstuk in het leven van Amanda Bynes. Haar ouders die niets wisten van het rijden onder invloed, en niet weten waar ze tegenwoordig uithangt. Amanda die andere leerlingen betaalde om haar huiswerk te doen terwijl ze stoned op school verscheen.

Amanda Bynes kicked out of fashion school amid allegations of 'cheating and turning up high on drugs'
pi_145095397
Raar dat haar ouders het niet nodig vonden om verlenging van dat conservatorship aan te vragen, terwijl andere mensen van mening waren dat ze dat wel nodig had.
  woensdag 1 oktober 2014 @ 16:41:12 #282
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_145095682
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 16:30 schreef Mylene het volgende:
En weer een nieuw hoofdstuk in het leven van Amanda Bynes. Haar ouders die niets wisten van het rijden onder invloed, en niet weten waar ze tegenwoordig uithangt. Amanda die andere leerlingen betaalde om haar huiswerk te doen terwijl ze stoned op school verscheen.

Amanda Bynes kicked out of fashion school amid allegations of 'cheating and turning up high on drugs'
Jammer.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_145161114
quote:
9s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 16:41 schreef Copycat het volgende:

[..]

Jammer.
Ja.

En ik ken heel die griet niet. Alleen van dit topic maar ik gebruik haar uitspraak nog steeds als ik het ergens niet mee eens ben en geen zin in discussie heb: you're ugly! :D :')
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 01:15:13 #284
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_145177662
Ze is weer terug in New York: http://m.usmagazine.com/c(...)d&utm_medium=twitter

[ Bericht 45% gewijzigd door SEMTEX op 04-10-2014 06:54:58 ]
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_145179975
quote:
Wat ziet ze eruit ;(
  roze maandag 6 oktober 2014 @ 15:02:27 #286
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_145254737
Ze ziet eruit alsof ze al nachten lang niet heeft geslapen
Your beauty never ever scared me.
pi_145274764
quote:
Amanda Bynes is verloofd
Amanda Bynes gaat trouwen. Althans dat is wat de actrice tegen InTouch heeft gezegd.
Amanda Bynes is verloofd Foto: Hollandse Hoogte

''Ik heb heel erg behoefte aan een vriendschap en ik haat mannen. Ik wil met ze naar bed, maar ik kan nu zeggen dat ik verloofd ben. Laat me met rust'', aldus Bynes in het interview. ''Ik wil getrouwd zijn en ik wil weg van mensen zijn.''

De 28-jarige Amanda zegt al een tijdje een relatie te hebben met de 19-jarige Caleb, die in een viswinkel in Californië werkt. Maar ze hoopt naar New York te verhuizen wanneer ze getrouwd is, omdat ze ''heel erg van wandelen en fietsen houdt en in Californië moet je autorijden''. De reden dat ze een hekel heeft aan autorijden? ''Ik vind het niet leuk hoe ik eruit zie in een auto. Het licht is heel slecht.''

Kids

Bynes zegt ook graag kinderen te willen zodra ze in het huwelijksbootje is gestapt. ''Ik wil jongens. Zo veel als ik er kan baren. Ik wil geen mooi meisje. Dan zou ik jaloers worden. Bah.''

Amanda heeft nog geen trouwdatum geprikt, maar ze wil trouwen in het London Hotel in Los Angeles, zegt ze tegen het blad.

Bynes is de laatste tijd weer negatief in het nieuws. Het leek even goed te gaan met Amanda nadat ze vorig jaar december na zes maanden ontslagen werd uit een kliniek waar ze naar verluidt werd behandeld voor een bipolaire stoornis. Ze trok in bij haar ouders en volgde een mode-opleiding. Maar inmiddels is ze van school getrapt en zou ze weer drugs gebruiken.
:{
pi_145275147
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 22:20 schreef Rimketje het volgende:

[..]

Die is compleet de weg weer kwijt :{
Blijft zonde, ze was ooit zo leuk ;(
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_145275166
Hm oke...
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  roze dinsdag 7 oktober 2014 @ 11:42:57 #290
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_145288782
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 22:20 schreef Rimketje het volgende:

[..]

Juist.
pi_145290445
Vers van de Frontpage:

quote:
'Amanda Bynes heeft verloving verzonnen'

Amanda Bynes is helemaal niet verloofd. Volgens vrienden heeft de actrice verzonnen dat ze gaat trouwen met haar vriendje Caleb. "Ze heeft waanideeën. Dit bewijst weer dat het psychisch slecht met haar gaat", zegt een vriend tegen de Amerikaanse entertainmentsite Radar Online.

De 28-jarige Bynes zei maandag in het roddelblad In Touch dat ze verloofd is. "Ik wil graag een vriendschap en ik haat mannen. Ik wil met ze naar bed, maar ik kan nu zeggen dat ik verloofd ben. Laat me met rust", zei de getroebleerde actrice in het tijdschrift.

De actrice worstelt al jaren met psychische problemen. De laatste maanden leek Bynes haar leven weer op de rit te hebben, maar werd eind vorige maand opgepakt omdat ze onder invloed achter het stuur zat.

De ouders van de actrice hadden tot voor kort zeggenschap over hun dochter vanwege haar gesteldheid, maar die liep onlangs af. Sindsdien zou Bynes weer op zichzelf wonen en haar medicijnen niet meer innemen.
Tja... Vraag me af of die Caleb überhaupt wel haar vriendje is :') Als die gozer namelijk ook maar een beetje slim is zou die ver weg blijven van mevrouw Bynes.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  roze dinsdag 7 oktober 2014 @ 12:59:27 #292
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_145290719
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 12:48 schreef PeterKelder het volgende:
'Amanda Bynes heeft verloving verzonnen'
Duh.
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 14:11:04 #293
16715 Mylene
*schatje*
pi_145293072
Amanda op de fiets door Manhattan, ook ernstig hoor, filmpje: Amanda Bynes -- It Would Be Funny, If It Weren't So Sad
pi_145294026
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 20:34 schreef kvd het volgende:

[..]

Ik las de titel alsof ze een briefje van 100 pond zou willen zijn. Dat is wel een beetje gek ja.
Worry is a misuse of imagination
  roze dinsdag 7 oktober 2014 @ 15:48:59 #295
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_145296427
Twee uur geleden op nu.nl:
quote:
Amanda Bynes gaat psychologie studeren

Amanda Bynes is nog niet klaar met haar studentenleven. De 28-jarige actrice gaat zich op een studie psychologie storten.

Bynes volgde eerder een opleiding aan de modeacademie. Die moest ze volgens geruchten eerder dit jaar verlaten omdat ze geregeld stoned in de collegebanken zat.

"Ik stap over op een studie psychologie", kondigt Bynes dinsdag aan via Twitter. De actrice, die vorig jaar behoorlijk ontspoorde en in een psychiatrische inrichting belandde, wil in New York gaan studeren. Bynes heeft haar pijlen gericht op twee prestigieuze universiteiten: New York University en Columbia.

Bynes liet dinsdag na maanden weer van zich horen op Twitter. De psychische problemen van de actrice, die in films als Hairspray en What a Girl Wants speelde, kwamen vorig jaar onder meer via twitter aan het licht. Bynes slingerde geregeld bizarre tweets de wereld in. Zo verklaarde ze meermaals dat ze verliefd was op Drake, terwijl ze de rapper herhaaldelijk lelijk had genoemd.

Maandag liet de actrice nog in een interview weten verloofd te zijn met een 19-jarige visboer uit Californië.

Roddelbladen

Bynes verbrak haar twitterstilte na bijna vijf maanden om haar volgers op het hart te drukken niets te geloven van wat de roddelbladen allemaal over haar schrijven. "Ze hebben om een of andere reden een hekel aan me en blijven me dag in dag uit beledigen", twitterde ze
pi_145296972
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 15:48 schreef Amarantha het volgende:
Twee uur geleden op nu.nl:

[..]

Beter gaat ze eerst praten met een psycholoog. :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  roze woensdag 8 oktober 2014 @ 12:19:00 #297
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_145325566
Ja ja je zult het niet verwachten maar er is weer een berichtje:
quote:
'Amanda Bynes krabt fan in nachtclub'

Amanda Bynes ligt onder vuur wegens het mogelijke krabben van een fan. Dat deed ze terwijl ze aan het feesten was in een nachtclub in New York.
'Amanda Bynes krabt fan in nachtclub

Dat maakt entertainmentwebsite TMZ woensdag bekend.

Op maandagavond was Bynes aan het feesten in de nachtclub Gilded Lily, in de wijk Chelsea, waar ze werd gezien door verschillende fans. Dezelfde fans probeerden een foto te maken, waarna Bynes een woedeaanval kreeg en de fans uitschold.

Een vrouw die echter te dichtbij de televisieactrice kwam, kreeg te maken met de nagels van Bynes. De actrice zette haar nagels in de nek en armen van de fan.

Tegenover TMZ meldt de fan dat ze nog steeds een fan van Amanda Bynes blijft, en geen aanklacht zal indienen.
En nog een foto die ik tegen kwam (staat los van het artikel wat hier boven staat):
pi_145353340
'Amanda Bynes aangehouden voor diefstal'
quote:
Amanda Bynes heeft zichzelf weer van haar beste kant laten zien. De actrice is woensdag aangehouden voor diefstal, weet TMZ.

Bynes zou haar slag hebben geslagen in een winkel in New York. Amanda had een hoed ter waarde van 200 dollar op haar hoofd gezet en wilde zonder te betalen weglopen. Helaas voor haar hadden beveiligers de actie van de actrice snel in de gaten. Ze werd aangehouden en de politie werd gebeld. Toen zij arriveerden was Bynes al vertrokken.

Volgens de website had ze de beveiligers verteld dat ze in de winkel achterna werd gezeten door fans en daarom de hoed op had gezet. Het was niet haar bedoeling om de hoed te stelen. Amanda kwam woensdag al eerder in opspraak. Ze zou een avond daarvoor namelijk een vrouwelijke fan hebben aangevallen tijdens een avondje stappen.
ANP
Ze heeft gewoon een paar corrigerende tikken nodig. :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  roze vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:11:48 #299
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_145389035
En nog één
quote:
Amanda Bynes wil bladen aanklagen

Amanda Bynes is woest. De actrice is van plan om een rits aan magazines aan te klagen omdat ze volgens Bynes roddels en leugens over haar verspreiden.

''Ik ga In Touch aanklagen omdat ze volledig over me liegen'', zegt Bynes op Twitter.

''Ik ben niet gek en ze liegen in elk opzicht over mij. Ze blijven maar leugens over mij schrijven en dat kwetst me enorm, want ze noemen mij gestoord terwijl ik eigenlijk heel slim ben.''

Bynes schrijft vervolgens dat ze een New Yorkse advocaat in de arm heeft genomen en dat In Touch niet de enige is die het moet bezuren. ''Ik ga Star Magazine aanklagen voor hetzelfde. De echte definitie van gestoordheid is hetzelfde ding steeds opnieuw en opnieuw doen.''

De voormalig Nickelodeon-ster zegt verder dat ze 'lachend naar de bank loopt', want ze gaat ze 'allemaal aanklagen'. ''Ik klaag iedereen in de media aan die leugens over mij schrijft.'' Tot slot wil Bynes ook nog even de waarheid vertellen: ''Ik ga trouwen en mijn vriend en ik zullen op de cover van People Magazine staan.''
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 16:25:54 #300
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_145399563
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: