quote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:58 schreef NDAsilenced het volgende:
Hele gevaarlijke move van GRRM..
Kijkers/ lezers volgen deze serie denk ik niet om uiteindelijk het eer-lijke en weer-loze het onderspit te zien delven aan het eer-loze en on-eerlijke.
De echte wereld heeft meer dan genoeg materiaal om depressief van te worden.
denk het wel.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 02:37 schreef MaxC het volgende:
Ben benieuwd hoe het met Edmure Tully is afgelopen, zou die nog wel geneukt hebben?
ik vind samwell tarly meer de tong80 van gotquote:Op dinsdag 4 juni 2013 02:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
denk het wel.
En zijn vader/oom/whatever, de tong80 van de show 'ff pissen' zal het ook wel gered hebben
Facebook parodie?quote:Op maandag 3 juni 2013 23:53 schreef Bienelientjee het volgende:
Ben benieuwd hoe de Facebook Parodie van deze aflevering gaat zijn!![]()
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 01:28 schreef Perquisite het volgende:
Congiëre van Harry Potter is dus echt een eikel...
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 01:17 schreef Tjik het volgende:
Allemaal omdat Robert Baratheon doodging tijdens zijn jachtpartijtje
die wil ze het liefst dood hebben.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 01:18 schreef xzaz het volgende:
Hoe staat dat wijf met die draken eigenlijk tegenover de Starks?
In de boeken ook niet maar vanuit semi-canon bronnen hoor je wel dat er destijds loyale families zijn die veel hebben verloren toen de targaryens werden af gezet.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 07:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Heeft zij eigenlijk partijen aan de overkant met wie ze bondgenootschappen zou kunnen (willen) sluiten? Of moeten ze gewoon allemaal met harde hand in het gareel worden gemept? Volgens mij hebben we (seriekijkers) daar niet echt veel info over gekregen, toch?
Klein, maar waarschijnlijk wel genoeg om mee naar Westeros te varen en een begin te maken, als het haar lukt om in Westeros wat huizen aan haar kant te krijgen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 07:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind het ook moeilijk inschatten hoe groot haar leger nu is t.o.v het leger van bijvoorbeeld Tywin en Frey gecombineerd.
Dit valt me eerlijk gezegd tegen. Het is zo goedkoop om het te doen enkel omdat mensen het verwachten. Op die manier is de echte wereld van invloed op de fictionele wereld, twee dingen die naar mijn mening juist gescheiden moeten blijven. Het verhaal zou moeten volgen uit de motieven, karakters en omgevingen die hij heeft geschetst en nergens anders uit.quote:
Dat vond ik ook èrg mooi gedaan, die totale stilte bij de aftitelingquote:Op dinsdag 4 juni 2013 04:30 schreef Selina het volgende:
En dan die stilte aan het eind van de aflevering, geniaal.
Dan zou ik even naar de dokter gaan.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 08:37 schreef DrDarwin het volgende:
Oke.
Het is nu een uur of tien geleden dat ik de aflevering gezien heb, en ik ben nog steeds in shock.
Kill your darlings.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 08:26 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dit valt me eerlijk gezegd tegen. Het is zo goedkoop om het te doen enkel omdat mensen het verwachten. Op die manier is de echte wereld van invloed op de fictionele wereld, twee dingen die naar mijn mening juist gescheiden moeten blijven. Het verhaal zou moeten volgen uit de motieven, karakters en omgevingen die hij heeft geschetst en nergens anders uit.
Naar mijn mening zou het motief moeten zijn dat het de gewoon de harde realiteit is van Westeros en dat elke afspraak die je niet nakomt de dood kan betekenen. Het moet een herinnering zijn aan het feit dat Westeros niet de beschaafde wereld is die wij kennen. Of iets moralistischer: dat wetteloosheid, verdeeldheid en macht leidt tot bizarre onnodige slachtingen. Zoiets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |