fout,dat was Karstark. Hij had iets anders gedaan wat Robb kwaad maakte.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:17 schreef Peunage het volgende:
BTW, vergeet niet dat Edmure 2 lannister kids heeft vermoord. Geen spoiler, is al gebeurd.
Dat was Karstark.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:17 schreef Peunage het volgende:
BTW, vergeet niet dat Edmure 2 lannister kids heeft vermoord. Geen spoiler, is al gebeurd.
Euh, heb je wel op zitten letten? Dat was lord karstark, die weer door Robb is onthoofd en daardoor naar Lord Frey moesten gaan. Waarom die bruiloft dan?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:17 schreef Peunage het volgende:
En was Robbs eigen fout ook nogquote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:20 schreef Peunage het volgende:
[..]
fout,dat was Karstark. Hij had iets anders gedaan wat Robb kwaad maakte.
ja die kinders ontvoerdquote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:20 schreef Peunage het volgende:
[..]
fout,dat was Karstark. Hij had iets anders gedaan wat Robb kwaad maakte.
Wut?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:24 schreef Zihuatanejo het volgende:
[..]
Euh, heb je wel op zitten letten? Dat was lord karstark, die weer door Robb is onthoofd en daardoor naar Lord Frey moesten gaan. Waarom die bruiloft dan?
Als het leger van de Karstarks niet was weggegaan hadden ze het leger van Frey niet nodig bedoelt hij denk ik.quote:
Correct.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:29 schreef padlarf het volgende:
[..]
Als het leger van de Karstarks niet was weggegaan hadden ze het leger van Frey niet nodig bedoelt hij denk ik.
iets over het boek willen zeggen --> ander topicquote:Op dinsdag 4 juni 2013 01:03 schreef Snowbells het volgende:
Mensen die geen spoiler willen lezen, open die spoiler niet
timmm bedanktquote:
The departed, maar dat is verder off-topic hier.quote:
Halve cast gaat natuurlijk een beetje ver. Alleen Robb, zijn wijf, Catelyn en dat wolfje. Edmure en Blackfish leven (denk ik) gewoon nog, ander hadden we die ook wel dood zien gaan. Vanavond komt een maatje de aflevering kijken, ben benieuwd wat zijn reactie isquote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:43 schreef Cracka-ass het volgende:
Natuurlijk een terechte dood voor Robb. Ik had al gehoopt dat er zoiets zou gebeuren maar nooit verwacht dat ze de halve cast af zouden slachten.
Gaan we dan ook alle reacties verwijderen van mensen die vragen naar boekspoilers? Want mijn reactie was namelijk een antwoord op een vraag.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:40 schreef Bronn het volgende:
[..]
iets over het boek willen zeggen --> ander topic
[..]
timmm bedankt
Doe je maar ergens anders, dankuverymuchquote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:48 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Gaan we dan ook alle reacties verwijderen van mensen die vragen naar boekspoilers? Want mijn reactie was namelijk een antwoord op een vraag.
Dan moeten mensen geen vragen stellen waar ze blijkbaar het antwoord niet op willen weten.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Doe je maar ergens anders, dankuverymuch
Je hebt door dat dat verschillende mensen zijn?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:51 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Dan moeten mensen geen vragen stellen waar ze blijkbaar het antwoord niet op willen weten.
Lijkt me niet zo moeilijk, toch?
Ja hoor. Ik geef gewoon een antwoord in het algemeen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:52 schreef padlarf het volgende:
[..]
Je hebt door dat dat verschillende mensen zijn?
Dat willen we liever niet. Als een mafkees een ondoordachte vraag stelt, wil dat niet zeggen dat iedereen in het topic daar onder moet lijden, jatoch?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:53 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik geef gewoon een antwoord in het algemeen.
Deze opmerking wel vaker gezien, net of het in het boek geen shock is.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:06 schreef Altron het volgende:
Blij dat ik de boeken niet gelezen heb iig.
Kijk en daarom (dacht ik) hebben we dus de spoilertags, maar blijkbaar had ik dat mis.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat willen we liever niet. Als een mafkees een ondoordachte vraag stelt, wil dat niet zeggen dat iedereen in het topic daar onder moet lijden, jatoch?Dankuvoorhetmeedenken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |