Dat weet ik. Overigens bestaat de PKK langer maar heeft het inderdaad echt vorm en steun gekregen door de onmenselijke toestanden in de gevangenis van Diyarbakir.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:55 schreef HiZ het volgende:
Even voor de duidelijkheid, het PKK terrorisme is pas een probleem sinds de staatsgreep van Evren. Ik snap niet waar mensen dat 100 jaar vandaan halen.
De Koerden waren er tentijde van Atatürk ook aanwezig in dat gebied eh. Ik doelde meer op het 'Koerdenprobleem' dan het 'PKK-probleem'.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:55 schreef HiZ het volgende:
Even voor de duidelijkheid, het PKK terrorisme is pas een probleem sinds de staatsgreep van Evren. Ik snap niet waar mensen dat 100 jaar vandaan halen.
Nou ja, hij heeft duidelijk wel zijn aanhangers.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:58 schreef Ambipur het volgende:
Hoe komen jullie erbij dat Ocalan held is voor Koerden.. Volgens mij valt dat allemaal wel mee.
Hoe kun je dan voor een staatsgreep zijn? Bij de vorige is de PKK zowat ontstaan.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:56 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Wat lul jij nou weer, leg mij geen woorden in de mond. Je quote net een bericht van mij dat ik VOOR een samenleving tussen Turksen en Koerden ben. Dram jouw mening niet door, lees wat er staat.
Anti zijn lost niets op. Als t dialoog niet opgezocht wordt met de grootste tegenstanders dan blijft het allemaal maar zwabberen. Oplossen die zaken.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:53 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Zeg ik dat? Ik ben pro Turks-Koerdische samenleving. Ik ben echter wel anti PKK.
Voor een aanzienlijk deel van de Koerden wel.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:58 schreef Ambipur het volgende:
Hoe komen jullie erbij dat Ocalan held is voor Koerden.. Volgens mij valt dat allemaal wel mee.
Zonder zijn aanhangers zou die pisvlek allang ergens in een grot wegrotten.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:58 schreef Ambipur het volgende:
Natuurlijk mogen zij dat, net zoals wij Arabisch mogen spreken, en ieder ander volk daar hun eigen taal mag spreken.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:59 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Hoe kun je dan voor een staatsgreep zijn? Bij de vorige is de PKK zowat ontstaan.
Vind je dat Koerden hun eigen taal mogen spreken? Waarom mocht dat niet voor Erdoğan?
Waarom spreekt dit zo erg tegen met de ideologiën die je aanhangt?quote:Op maandag 3 juni 2013 21:01 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Natuurlijk mogen zij dat, net zoals wij Arabisch mogen spreken, en ieder ander volk daar hun eigen taal mag spreken.
Natuurlijk, maar ik ken meer Koerden die anti-PKK zijn, dus laten we niet doen of alle Koerden pro-PKK zijn.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:59 schreef HiZ het volgende:
[..]
Nou ja, hij heeft duidelijk wel zijn aanhangers.
Wat is een aanzienlijk deel volgens jou?quote:Op maandag 3 juni 2013 21:00 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Voor een aanzienlijk deel van de Koerden wel.
Het percentage BDP-stemmers per provincie geeft een aardig beeld denk ik.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:02 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar ik ken meer Koerden die anti-PKK zijn, dus laten we niet doen of alle Koerden pro-PKK zijn.
[..]
Wat is een aanzienlijk deel volgens jou?
Dan neem ik het terug en bied ik mijn excuses aan.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:01 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Natuurlijk mogen zij dat, net zoals wij Arabisch mogen spreken, en ieder ander volk daar hun eigen taal mag spreken.
Inderdaad.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:07 schreef Beathoven het volgende:
Wat Turkije nu nodig heeft is zo iemand als Job Cohen. Eentje die met de groepen aan tafel gaat zitten met een flinke pot thee erbij }:(
Met biskrem.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:07 schreef Beathoven het volgende:
Wat Turkije nu nodig heeft is zo iemand als Job Cohen. Eentje die met de groepen aan tafel gaat zitten met een flinke pot thee erbij
Kinders, ik heb een raadsel voor jullie...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2013 21:14:47 ]
Het gaat los!quote:Op maandag 3 juni 2013 20:49 schreef YazooW het volgende:
Bulldozer komt de barricade opruimen zodat de waterkanonnen er langs kunnen
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |