Ja, precies. Standaard tekst.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:47 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Alle sehitler draaien zich om in hun graf.
Precies, dat is de oplossing! Leer je dan niets van het verleden?quote:Nee, als staat werk je niet samen met terroristen. Samenwerken ja, niet alleen onderhandelen.
Ik zeg juist dat ze NIET moeten samenwerken. Jij hebt samenwerken doorgestreept en er onderhandelen van gemaakt, ik zeg dat dat niét het geval is.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, precies. Standaard tekst.
Er zijn al meer dan 40.000 doden en alsnog wil je niet toegeven om de problemen in z'n geheel op te lossen zodat er niemand meer sterft. Peh.
[..]
Precies, dat is de oplossing! Leer je dan niets van het verleden?
Wanneer er alcohol bijkomt en de provocateurs los komen. Ik ben er zelf alleen bijgeweest rond 7 tm 8 uur. De rest hou ik voor gezien. Alle rellen kennen t zelfde patroon. Haren was een mooi voorbeeld in NLquote:Op maandag 3 juni 2013 20:40 schreef De_Guidance het volgende:
Misschien moeten ze een woordvoerder aanwijzen en zeggen wat hun eisen zijn. Dit gaat zo nergens over.
Vooral het nachtvolk lijkt uit simpele rellers te bestaan.
Heb ik gelezen, maar wil diepere infoquote:Op maandag 3 juni 2013 20:47 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
De toewijzing van parlementaire zetels geschiedt in twee fasen. Allereerst geldt er voor politieke partijen een landelijke kiesdrempel van 10%, ingevoerd na de militaire staatsgreep van 1980. Voor zogeheten onafhankelijke kandidaten, geldt de kiesdrempel niet. Partijen die de kiesdrempel niet weten te halen, worden uitgesloten van vertegenwoordiging in het parlement. In de tweede fase wordt in elk afzonderlijk kiesdistrict een vast aantal zetels naar evenredige vertegenwoordiging van de geldig uitgebrachte stemmen (volgens de methode D’Hondt) toegedeeld aan de onafhankelijke kandidaten en de partijen die de kiesdrempel hebben gehaald. Turkije kent 85 kiesdistricten, conform de 81 provincies, waarbij de drie grote steden Istanbul (3), Izmir (2) en Ankara (2) vanwege hun grote inwoneraantal meerdere kiesdistricten kennen. Istanbul levert in totaal 85 parlementariërs, Ankara 31 en Izmir 26.
http://www.turkije-instituut.nl/page/turks-kiesstelsel
Dat is aan de achterzijde van het Besiktas stadion. Door mensen in Taksim wordt Besiktas nu als oorlogszone aangeduid.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:49 schreef YazooW het volgende:
Bulldozer komt de barricade opruimen zodat de waterkanonnen er langs kunnen
[ afbeelding ]
Nee alle sehitler zouden natuurlijk willen dat Turkse en Koerdische jongemannen elkaar blijven doden voor helemaal niets.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:47 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Alle sehitler draaien zich om in hun graf.
Nee, als staat werk je niet samen met terroristen. Samenwerken ja, niet alleen onderhandelen.
Ben jij geen Turk?quote:Op maandag 3 juni 2013 20:49 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Praat Nederlands.
Blijft absurd hoe jij hoopt op een anti-democratisch leger dat ingrijpt.
Dit is een Nederlands forum.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:51 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ben jij geen Turk?
"Edison heeft zelfs spijt", staat er.
Op den duur wel degelijk.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:48 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Naïef. Realiteit is dat veel mensen Ocalan als held zien. Los je niet op met investeringen.
Vertel eens, ben je voor of tegen een staatsgreep door het Turkse leger?quote:Op maandag 3 juni 2013 20:49 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik zeg juist dat ze NIET moeten samenwerken. Jij hebt samenwerken doorgestreept en er onderhandelen van gemaakt, ik zeg dat dat niét het geval is.
Ik heb veel geleerd van het verleden.
Zeg ik dat? Ik ben pro Turks-Koerdische samenleving. Ik ben echter wel anti PKK.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:51 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nee alle sehitler zouden natuurlijk willen dat Turkse en Koerdische jongemannen elkaar blijven doden voor helemaal niets.
Door wie word jij echt gebrainwasht?
Nee, dan ook niet. Misschien over 100 jaar.quote:
Je snapt mij niet, geloof ikquote:Op maandag 3 juni 2013 20:53 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nee, dan ook niet. Misschien over 100 jaar.
Het is al die mensenlevens die die 100 jaar verloren gaan in ieder geval niet waard.
Daar zal het nu te vroeg zijn. Beter is het om de volgende verkiezingen af te wachten. Ik hoop dat akp heel wat stemmen zal verliezen.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vertel eens, ben je voor of tegen een staatsgreep door het Turkse leger?
Kunstmatig.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:53 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Zeg ik dat? Ik ben pro Turks-Koerdische samenleving. Ik ben echter wel anti PKK.
Ja, da's leuk, maar aangezien Turkije op z'n zachts gezegd net zo schuldig is voor de huidige situatie wordt 't eens tijd om constructief mee te denken (als oppositie) in plaats van gaat schreeuwen voor elke stap die gezet wordt.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:53 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Zeg ik dat? Ik ben pro Turks-Koerdische samenleving. Ik ben echter wel anti PKK.
quote:Op maandag 3 juni 2013 20:54 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Daar zal het nu te vroeg zijn. Beter is het om de volgende verkiezingen af te wachten. Ik hoop dat akp heel wat stemmen zal verliezen.
quote:Op maandag 3 juni 2013 20:54 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Daar zal het nu te vroeg zijn. Beter is het om de volgende verkiezingen af te wachten. Ik hoop dat akp heel wat stemmen zal verliezen.
Wat lul jij nou weer, leg mij geen woorden in de mond. Je quote net een bericht van mij dat ik VOOR een samenleving tussen Turksen en Koerden ben. Dram jouw mening niet door, lees wat er staat.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:55 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Kunstmatig.
Je wil de strijd met de PKK in leven houden. Aanzienlijk deel van de Koerden steunt Ocalan.
En jij bent fan van het oude regime en anti-Erdoğan. Het oude regime heeft het bestaan van Koerden ontkend en de taal verboden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |