abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127366658
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 12:07 schreef Theoden het volgende:

De Turkse oproerpolitie heeft vrijdagochtend een einde gemaakt aan een protestactie in een park in Istanbul tegen het kappen van bomen.

Enkele honderden betogers voerden al vier dagen actie tegen de door de overheid geplande renovatie van het centrale Taksim-plein. De actievoerders willen dat het bij het plein behorende Gezi-park behouden blijft en er geen bomen worden gekapt.

De politie zette traangas in en maakte ook gebruik van het waterkanon om de betogers uiteen te drijven. Een onbekend aantal demonstranten raakte gewond toen zij, achtervolgd door de politie, over een muur wilden klimmen en deze onder hun gewicht instortte. Dat heeft het persbureau Dogan gemeld.
quote:
Dit kan nog wel eens flinke gevolgen gaan hebben. Er is namelijk nog steeds geen einde gemaakt en er gaan steeds meer mensen de straat op. Morgen zullen er in alle grote steden grote protesten plaatsvinden.
En dan te bedenken dat het allemaal heel vredig begon...

En zo verder ging.

Live stream
HalkTV:
http://www.ustream.tv/channel/halktvcanli

HurriyetTV:
http://webtv.hurriyet.com.tr/hurriyettv-canli.aspx

RT, Istanbul:
http://rt.com/on-air/turkey-protest-istanbul-park/

http://www.geziparki.org/

http://www.livestream.com(...)annel=revoltistanbul

Nu.nl
http://www.nu.nl/buitenla(...)je-breiden-zich.html
pi_127366767
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2013 17:23 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Je hebt dit al 600x gezegd.
Omdat er niet inhoudelijk op gereageerd wordt. Ik wil het inpeperen bij de Erdogan aanhangers zodat ze weten wie ze steunen.
pi_127366800
Hebben de rebellen nu al iets van een woordvoerder?
pi_127366819
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2013 17:32 schreef WammesWaggel het volgende:
Hebben de rebellen nu al iets van een woordvoerder?
About time idd.
pi_127366829
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 17:31 schreef polderturk het volgende:

[..]

Omdat er niet inhoudelijk op gereageerd wordt. Ik wil het inpeperen bij de Erdogan aanhangers zodat ze weten wie ze steunen.
Nog altijd beter dan zijn tegenstanders.
pi_127366842
@Che_ ja het is inderdaad andersom, afijn, je begrijpt mijn analogie

@PrepperNL dat is een geheel andere discussie

@Triggershot Ja natuurlijk maar doel van functie en daadwerkelijke uitoefening van de betreffende functie gaan niet altijd geheel samen, maar ik weet niet in hoeverre Gul ook de betreffende functie naar behoren uit voert.
pi_127366884
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 17:33 schreef Capi het volgende:
@Che_ ja het is inderdaad andersom, afijn, je begrijpt mijn analogie

@PrepperNL dat is een geheel andere discussie

@Triggershot Ja natuurlijk maar functie van doel en daadwerkelijke uitoefening van de betreffende functie gaan niet altijd geheel samen, maar ik weet niet in hoeverre Gul ook de betreffende functie naar behoren uit voert.
Hij heeft vandaag wel voldoende aangetoond niet perse Erdogans aanpak te steunen, toch?
  maandag 3 juni 2013 @ 17:34:56 #8
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127366909
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 17:31 schreef polderturk het volgende:

[..]

Wie zijn er hier eigenlijk Erdogan aanhangers?
pi_127366930
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 17:34 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Hij heeft vandaag wel voldoende aangetoond niet perse Erdogans aanpak te steunen, toch?
Gevalletje good cop, bad cop? Zoals Poetin en Medvedev...
pi_127366951
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2013 17:35 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Gevalletje good cop, bad cop? Zoals Poetin en Medvedev...
Als het verdere escallatie terugdringt, vind ik het prima.
pi_127366997
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 17:34 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ja vandaag laat hij zien het niet eens te zijn met de bewoordingen van Erdogan, maar dat zou ook een tactische zet kunnen zijn. Ik volg de Turkse politiek niet meer zo dus ik kan alleen afgaan op deze statement, vandaar dat ik vraag of zijn functievervulling ook voldoet voor beide (of meerdere) kanten van het politieke spectrum in Turkije.
pi_127367053
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 17:36 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Als het verdere escallatie terugdringt, vind ik het prima.
escalatie.... dit is een poluraire volksrevolutie. dat wil je toch niet zomaar stoppen lijkt mij.
Kijk om turkije heen al die landen hebben zich de laatste jaren vrijgevochten van de dictaturr, waarom gun jij dat de turken niet?
Zin die slechter dan zijn arabische buren ofzoiets?
pi_127367088
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 17:37 schreef Capi het volgende:

[..]

Ja vandaag laat hij zien het niet eens te zijn met de bewoordingen van Erdogan, maar dat zou ook een tactische zet kunnen zijn. Ik volg de Turkse politiek niet meer zo dus ik kan alleen afgaan op deze statement, vandaar dat ik vraag of zijn functievervulling ook voldoet voor beide (of meerdere) kanten van het politieke spectrum in Turkije.
Turkije is een beetje een bizar land, de slechte dingen die er zijn, zijn net niet despotisch en lang niet alles is zo democratisch en transparant zoals het dient te zijn, dus of het echt wordt vervuld naar zoals het hoort? Dan zou ik nee zeggen, maar dat is omdat Turkije nog in een transitie is als je het mij vraagt.
  maandag 3 juni 2013 @ 17:40:43 #14
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_127367131
Hoe was het in Turkije vandaag?
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_127367149
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 17:39 schreef PrepperNL het volgende:

[..]

escalatie.... dit is een poluraire volksrevolutie. dat wil je toch niet zomaar stoppen lijkt mij.
Kijk om turkije heen al die landen hebben zich de laatste jaren vrijgevochten van de dictaturr, waarom gun jij dat de turken niet?
Noem dan eens een Arabische leider die is afgezet als gevolg van de Arabische lente, terwijl hij 4x democratisch is verkozen en oppositie toestaat, als je gaat vergelijken zorg dan op z'n minst dat het geen appels en peren zijn?
  maandag 3 juni 2013 @ 17:41:37 #16
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127367174
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 17:39 schreef PrepperNL het volgende:

[..]

Volksrevolutie? Terwijl die de meeste stemmen heeft al 3x op rij..waarbij er gezegd mag worden dat er steeds meer stemmen bij komen. Volksrevolutie? Terwijl de meerderheid van het volk niet meedoet aan de protesten?
pi_127367233
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2013 17:41 schreef Che_ het volgende:

[..]

Volksrevolutie? Terwijl die de meeste stemmen heeft al 3x op rij..waarbij er gezegd mag worden dat er steeds meer stemmen bij komen. Volksrevolutie? Terwijl de meerderheid van het volk niet meedoet aan de protesten?
Alsof die 50% ook daadwerkelijk kiezers van hem zijn. Dat percentage is sowieso lager.
pi_127367237
wat is er met gul
pi_127367256
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2013 17:41 schreef Che_ het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat?
  maandag 3 juni 2013 @ 17:43:38 #20
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127367257
quote:
2s.gif Op maandag 3 juni 2013 17:43 schreef VanHattem het volgende:

[..]

Alsof die 50% ook daadwerkelijk kiezers van hem zijn. Dat percentage is sowieso lager.
Hoe bedoel je?
  maandag 3 juni 2013 @ 17:43:42 #21
271497 Aloulou
aka Alulu
pi_127367260
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 17:41 schreef Triggershot het volgende:
Noem dan eens een Arabische leider die is afgezet als gevolg van de Arabische lente, terwijl hij 4x democratisch is verkozen en oppositie toestaat, als je gaat vergelijken zorg dan op z'n minst dat het geen appels en peren zijn?
Kolonel en revolutionair Khadafi is jarenlang gekozen door het Libische volk en de volksraden, oppositie is binnen diezelfde raad altijd toegestaan geweest en vervolgens is ie door de NAVO afgezet.

Nu jij weer.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
  maandag 3 juni 2013 @ 17:44:24 #22
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_127367283
Excuses alsie al voorbij is gekomen:

http://s1.directupload.net/images/130603/ltoyuelt.swf

Agenten schieten een gasgranaat een huis in via het raam. Weinig context verder helaas.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_127367301
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2013 17:43 schreef Che_ het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
Omdat als voorbeeld blanco stemmen uiteindelijk naar de grootste partij gaan, en zo zijn er meer dingen.
pi_127367316
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 17:41 schreef Triggershot het volgende:

[..]

ja haha hitler was ook gekozen.
in het democratische Iraq werd Saddam elke keer met maar liefst 100% van de stemmen gekozen.
Ze blijven alle 3 dictators die lekker doen wat ze willen en het volk moet maar lijden.
pi_127367330
Izmir op dit moment. Ik zou graag aan zo'n tafeltje zitten met een biertje erbij en een beetje kijken :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')